Vertel eens, vind je het vervelend?quote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Wat heb jij met topic's kicken de laatste tijd
Precies! Het wordt tijd dat het verboden wordt om (kleine) kinderen mee te laten rijden in de auto.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef zoalshetis het volgende:
alles wat significant afleid va het verkeer én de situatie waar je je dan bevindt, moet bestraft worden.
dronken is ook in een andere situatie. mensen maken gewoon nog teveel brokken met al dat gebel.
Ben ook wel benieuwd eigenlijkquote:Op woensdag 8 oktober 2008 23:43 schreef leolinedance het volgende:
Rij je nog steeds met die rookworst aan je oor, TS?
Daarom mag handsfree bellen wel? Want dat leidt niet af?quote:Op maandag 23 april 2007 21:15 schreef BBoy_Symm het volgende:
jamaar een rookworst zegt geen dingen die je af kunnen leiden. sukkel.. leuke actie, maar niet goed doordacht.
nou?quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:14 schreef leolinedance het volgende:
Waarom heet je trouwens Yvette en ben je een kerel, TS?
quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je alles in je hand mag houden behalve een mobiel. Daarom ben ik met een protest bezig door met een lekkere rookworst aan het oor auto te rijden. En ik ben benieuwd wat de politie zal vinden als ze me eens aanhouden, voorlopig hebben ze me nog niet gezien.
Was het niet varkensragout?quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef Roltrapfee het volgende:
Dat zei een cabaretier (welke ook alweer?) ook ooit, die deed het alleen met een blik kalfsragout,
Patrick Kickenquote:Op donderdag 9 oktober 2008 00:21 schreef Pietklaaso het volgende:
Wat heb jij met topic's kicken de laatste tijd
En als je dan de hambuger, de friet en de cola los bestelt, mag het dan wel?quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Poit- het volgende:
Voor een appel eten of een blikje leegdrinken zal je ook niet zo snel een boete krijgen, maar als je een volledig mac menu zit weg te werken betwijfel ik het
Boeie, je mag ook handsfree bellen met een blikje in je hand.quote:Op vrijdag 10 oktober 2008 01:26 schreef Poit- het volgende:
Het gaat niet om het vasthouden van je telefoon/rookworst/penis heh, maar omdat je door het bellen zelf afgeleidt bent van het overige verkeer...
Voor een appel eten of een blikje leegdrinken zal je ook niet zo snel een boete krijgen, maar als je een volledig mac menu zit weg te werken betwijfel ik het
Ik keek laatst Blik op de Weg of een soortgelijk programma, maar de mannetjes die dat regelen vonden het te ver gaan om ook dat te verbieden, terwijl het eigenlijk even gevaarlijk is.quote:Op donderdag 9 oktober 2008 17:41 schreef Philip10 het volgende:
[..]
Daarom mag handsfree bellen wel? Want dat leidt niet af?
Is dat een telefoon? Neu.quote:Op maandag 3 november 2008 01:25 schreef WrineX-Joske het volgende:
Wordt je ook aangehouden met een blikje cola achter het stuur (in je handen dan) of een sigaretje tussen je vingers?
Het gaat niet te ver, het is alleen onmogelijk te controleren en dus onmogelijk te handhaven. Verbod heeft dus geen nut.quote:Op zondag 2 november 2008 15:33 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik keek laatst Blik op de Weg of een soortgelijk programma, maar de mannetjes die dat regelen vonden het te ver gaan om ook dat te verbieden, terwijl het eigenlijk even gevaarlijk is.
*pling*quote:Op maandag 3 november 2008 16:34 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het gaat niet te ver, het is alleen onmogelijk te controleren en dus onmogelijk te handhaven. Verbod heeft dus geen nut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |