Hoezo zielige actie? Ludiek protest tegen een onzinnige regel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:00 schreef zoalshetis het volgende:
beetje zielige actie als je weet hoevaak er een ongeluk gebeurd als mensen aan het bellen zijn.
nee dat is het nou juist. het is geen onzinnige regel!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:01 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Hoezo zielige actie? Ludiek protest tegen een onzinnige regel!
Het is wel een onzinnige regel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:02 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee dat is het nou juist. het is geen onzinnige regel!
je. ben dan ook tegen bellen in het verkeer.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:07 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Het is wel een onzinnige regel.
Want het is niet het feit dat je een telefoon in je klauw hebt, maar de complexiteit van een gesprek die voor gevaar zorgt.
Dus of je nou handsfree belt of niet maakt geen kut uit
Maar TS is een manquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef HAL9000S het volgende:
Pak dan een kleine afstandsbediening, dat lijkt meer op een telefoon en er zitten nummerieke toetsen op. Dan houden ze je aan... "Ja mevrouw, U mag niet bellen achter het stuur he? Daar staat een dikke boete op!"
en dan zeg jij:
"maar meneer agent, zou u mij astublieft kunnen uitleggen hoe je kan telefoneren met een afstandsbediening want hoe dat mogelijk zou zijn, is mij een raadsel!!!"![]()
![]()
Ben benieuwd wat "men" zal zeggen als ik toevallig mijn PDA in de hand pak om iets te doen.quote:Op maandag 23 april 2007 19:23 schreef yvette1982 het volgende:
Ik vind het belachelijk dat je alles in je hand mag houden behalve een mobiel. Daarom ben ik met een protest bezig door met een lekkere rookworst aan het oor auto te rijden. En ik ben benieuwd wat de politie zal vinden als ze me eens aanhouden, voorlopig hebben ze me nog niet gezien.
da's veur tukkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef MarkyB het volgende:
Rookworst zonder 'r' is ook worst
Nee hoor. Ookwost.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:11 schreef MarkyB het volgende:
Rookworst zonder 'r' is ook worst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |