quote:Op maandag 23 april 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een onzin zeg... moet je daar trouwens een kloon voor aanmaken ?
Ik ben serieus..quote:Op maandag 23 april 2007 17:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Wat een onzin zeg... moet je daar trouwens een kloon voor aanmaken ?
Jaquote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij wil zeggen dat je fipo serieus was?
Hoeveel jaar geleden heb jij je rijbewijs gehaald ?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Even serieuze antwoorden, kom op nou
Je hebt je rijbewijs gehaald, en bent vervolgens ZO vergeetachtig dat je niet meer weet hoe een auto werkt?quote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Even serieuze antwoorden, kom op nou
Begin 2005 geloof ik..quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoeveel jaar geleden heb jij je rijbewijs gehaald ?![]()
Ik ben soms vergeetachtig idd. Maar ik heb nooit les gekregen hoe je een benzineklepje open moet krijgen en hoe je moet tanken. Dat deden ze gewoonweg niet.quote:Op maandag 23 april 2007 18:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je hebt je rijbewijs gehaald, en bent vervolgens ZO vergeetachtig dat je niet meer weet hoe een auto werkt?
Was die examinator geestelijk niet in orde, of ben jij sinds je examen geestelijk niet meer in orde
Ik moest door omstandigheden ooit eens na 3 jaar geen enkel stuur aangeraakt te hebben, ook een Volvo V70 dwars door de stad naar huis rijden, ging prima. Als je gewoon geslaagd bent voor je rijbewijs, heb je het met 100 meter weer in de vingers. Het is net als met fietsen en zwemmen. Dat verleer je ook niet. Hup, aan de gang jijquote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben serieus..
Even serieuze antwoorden, kom op nou
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zatquote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef Geerd het volgende:
links is gas midden is koppel en rechts is rem.
Enige verschil is dat je wat meer gas moet bijgeven. Diesels van tegenwoordig zijn eik net zo goed als benzines.quote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Ik ben soms vergeetachtig idd. Maar ik heb nooit les gekregen hoe je een benzineklepje open moet krijgen en hoe je moet tanken. Dat deden ze gewoonweg niet.
En bovendien heb ik nooit met een benzine geschakeld, vandaar m'n vraag.
Vraag dan of je even mag oefenen in iemands auto op een parkeerplaats ofzoquote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zat.
Heb je lang blond haar en grote borsten? Vermijd de onbemande stations en alles gaat vanzelfquote:Op maandag 23 april 2007 18:03 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar ik heb nooit les gekregen hoe je een benzineklepje open moet krijgen en hoe je moet tanken. Dat deden ze gewoonweg niet.
Ik ben 4 dagen geleden verhuisd naar een stad, heel ver weg van m'n woonplaats. Ik ken nog niemand om zoiets te vragen...quote:Op maandag 23 april 2007 18:08 schreef massy het volgende:
[..]
Vraag dan of je even mag oefenen in iemands auto op een parkeerplaats ofzo![]()
Thnx voor je reply, en moet je je gaspedaal (rechterpedaal) beetje ingedrukt tijdens het schakelen? Want als je 'm loslaat en de koppeling weer laat opkomen dan kan-ie ver in de toeren terugvallen dat hij uiteindelijk afslaat, tochquote:Op maandag 23 april 2007 18:05 schreef sanstra het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs niet, en zelfs ik kan rijden in zowel een diesel als een benzine, het schakelen maakt geen reet uit. Over het algemeen zijn benzine's even wat sneller, maar diesel is goedkoper. Je tankdop open je d.m.v. een knop aan de binnenkant of m.b.v. je autosleutel, dat zie je snel genoeg. Roeg de tank vol brandstof, doe de klep dicht en vertel binnen het pompnummer.
Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.quote:Op maandag 23 april 2007 18:14 schreef Okeuj het volgende:
Ik betwijfel het sterk dat jij je rijbewijs hebtAls je al niet eens weet hoe je moet schakelen (gas inhouden tijdens schakelen is nutteloos, tenzij je flink aan het racen bent). Maargoed, om er maar even serieus op in te gaan: schakelen ergens tussen de 2500 en 3000.
Tanken: tankklepje openkrijgen: bij sommige auto's kun je ze met de hand opentrekken, bij sommige autos is daar een knopje/hendeltje voor. Tankdop kun je er gewoon afdaaien, al heb je er soms de sleutel voor nodig. Dan gewoon (de goede) slang erin en slang naar beneden laten hangen en hij slaat automatisch af als je tank vol is.
Jawel, het is alles of niets, veelal bekend probleem.quote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.
Wat die tanken betreft, is het geen probleem bij het tanken op de helft te stoppen?
ja, of wanneer de dorpelingen je raar gaan aankijkenquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef rashudo het volgende:
Je moet dus schakelen wanneer het toerental niet verder omhoog gaat.
60 in z'n 1?quote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, of wanneer de dorpelingen je raar gaan aankijken
* Dr_Flash is eens met 60km/h in 1 door Boxmeer aan het crossen geweest met een busje. Radio stond hard en ik schakel altijd op het gehoor![]()
Nee hoor, je betaalt toch wel voor een volle tank dus dat welquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Waarom zou ik liegen. Wat schiet ik daarmee op? Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst, en bovendien was het ook een hele tijd geleden dat ik nog wist hoe het moest.
Wat die tanken betreft, is het geen probleem bij het tanken op de helft te stoppen?
Ik geloof ook nooit dat een busje dat voor elkaar krijgt. Een vlotte benzineauto wel, een busje (diesel, neem ik aan) die ook nog es een stuk zwaarder is, neequote:
jep dat is waarquote:Op maandag 23 april 2007 18:15 schreef rashudo het volgende:
Je moet dus schakelen wanneer het toerental niet verder omhoog gaat.
Weet ik veel, het toerental ging niet meer omhoog iigquote:
Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 18:11 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Thnx voor je reply, en moet je je gaspedaal (rechterpedaal) beetje ingedrukt tijdens het schakelen? Want als je 'm loslaat en de koppeling weer laat opkomen dan kan-ie ver in de toeren terugvallen dat hij uiteindelijk afslaat, toch.
quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is als je gewoon de trein neemt. Wat je nu allemaal van plan bent klinkt echt levensgevaarlijk.
rijbewijs inleveren! nu! en nooit meer autorijden! jesus wast een noob ben je zegquote:Op maandag 23 april 2007 18:17 schreef BRIMAGE het volgende:
Instructeur heeft mij trouwens wel aardig gematst.
Ja precies, dat kan nooit kwaadquote:Op maandag 23 april 2007 18:21 schreef c3k het volgende:
ga gewoon naar een rijschool en pak 1 les.
da's voor andere weggebruikers ook zo prettig.
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.quote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Flikker toch op, beroerde grappenmaker. Ik wil gewoon zekerheid hebben hoe het ook alweer zat.
rijden doet het toch wel, boeiend.quote:Op maandag 23 april 2007 18:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Het enige wat ik zou vragen is welke brandstof (4 soorten benzine ofzo?), verder kun je niet veel meer doen...
ik heb maar één rem in de auto...quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
Dunno hoiquote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, [..] lutser.
wel voor de zekerheid nog tien seconden extra volhouden tot je schakelt, want als je te vroeg schakelt, dan slaat de motor af.quote:
Dat je een ongeluk krijgt staat sowieso al vast.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
jaquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
voor de zoveelste keer, rem zit rechts, koppel in het midden en links is het gaspedaal.quote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Linker is koppeling, midden is rem, en rechter is de gaspedaal?
bij veel auto's heb je vier pedalen, links en rechts apart geremd, net als in tractoren.quote:
als je dat tegen de eerste beste lantaarnpaal doet zijn wij ook blijquote:Op maandag 23 april 2007 18:26 schreef BRIMAGE het volgende:
even oprotten allemaal. Ik ben serieus, en straks krijg ik door jullie zogenaamde grappige opmerkingen nog een ongeluk.
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
als je het zo goed weet dan hoef je die vraag ook niet te stellen.
en een serieus antwoord op je vraag: rem zit rechts, koppel in het midden en links is de rem, maar als je zelfs dat serieus niet weet moet je morgen überhaupt niet in een auto stappen en maar weer eens wat rijlessen gaan nemen, lutser.
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?quote:
Nee, ik ben gewoon een man hoor..quote:Op maandag 23 april 2007 18:24 schreef Thomas B. het volgende:
Je bent toch geen vrouw he? Dan weet ik zeker dat ik morgen binnenblijf...
Ik heb 'm nog in de kast staan. En heb geen scanner.quote:Op maandag 23 april 2007 18:25 schreef kebabkever het volgende:hahaha flikker op man. Jij hebt je rijbewijs niet eens. Mocht dat wel zo zijn dan hier graag een visueel bewijs!!
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Bedankt voor je reply, echt bedankt. Maar ik morgen moet ik al rijden, dus het is beetje laat om weer rijlessen te afspreken. Maar dat ga ik binnenkort idd maar eens doen..
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmenquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef BRIMAGE het volgende:
Maar je vermeldt 2 rempedalen. Ik neem aan dat je bedoelt dat links =rem, midden koppen en rechter de gas.
Homoquote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
1.5 jaar; je weet dat je als Alzheimer patiënt niet mag autorijden he?quote:Op maandag 23 april 2007 18:30 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon een man hoor..
Het is alleen dat ik lang niet meer auto gereden heb, en daardoor dit niet meer weet.
Die 4e is voor de airbagquote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
En de 5e voor de claxon!quote:
juist!quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef T42 het volgende:
[..]
neej een pedaal voor linkse remmen en pedaal voor rechtse remmen
4 pedalen? Wat is dit nou weer?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.quote:
Rechts is voor de airbag.quote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef BRIMAGE het volgende:
[..]
4 pedalen? Wat is dit nou weer?
Maar rechts is de rem? Anderen zeggen weer dat het gas is, je zit gewoon te dollen met mij. Het speelkwartier is voorbij. Allemaal opflikkerne.
is dat vierde pedaal niet speciaal voor een zesde of zevende versnelling dan?quote:Op maandag 23 april 2007 18:31 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
nee zoals ik al zei, veel auto's hebben vier pedalen, ik vergat even dat die van jou er maar drie heeft, maar rechts is de rem en links het gas dus; de koppeling in zo'n busje is heel zwaar dus vandaar dat dat pedaal zo groot is en zo moeilijk in te trappen is.
Ik heb er een waarbij je op de claxon moet trappen als je doorschakelt naar z'n 2, anders slaat 'ie afquote:Op maandag 23 april 2007 18:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, precies. Heb je dezelfde auto als ik?
Hoe weet jij dat?quote:Op maandag 23 april 2007 18:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
volgens mij ben jij er zoeen die stiekem een 5de pedaal heeft gemaakt voor z'n opblaaspop op de bijrijdersstoel om op de carpoolstrook te kunnen rijden.
10 pasquote:Op maandag 23 april 2007 18:29 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
en hoeveel jaar heb jij inmiddels al je rijbewijs?
Aanleg ontwikkel je, en dat gaat bij mannen makkelijker.quote:Op maandag 23 april 2007 18:32 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
dan is het goed... dan heb je de aanleg van nature al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |