Altijd een goed ideequote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Greatmarked het volgende:
Wat een heerlijk weertje weer! Vanmiddag maar even terrasje pakken
Heb je nog zoveel te doenquote:Op maandag 23 april 2007 13:53 schreef teigan het volgende:
Terwijl ik het schrijf schieten mij ineens die 1000000 andere dingen die ik nog moet doen te binnen...
Hangmatstoel? Is dat zoiets:quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef maok het volgende:
Ik heb net 2 hangmatstoelen op gehangen op mijn terras, ik ging er in eentje zitten en hij bleef nog hangen ook![]()
Voor de mensen die denken moet die op haar werk zitten? Ik voelde me vanmorgen niet zo lekker dus ik heb maar vrij genomen van mijn werk. Nu gaat het weer prima met me gelukkig.
Wel veel ja.. Voor mijn lessen niet zo heel veel, voor mijn studie heel veel en het huis ziet er ook niet echt schoon uit, en morgen heb ik een bijlesleerling.........quote:
Ja zulke. Zit erg lekker, vooral als je in de ene gaat zitten en in de andere je voeten legt.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.quote:Op maandag 23 april 2007 14:01 schreef Greatmarked het volgende:
[..]
Hangmatstoel? Is dat zoiets:
[afbeelding]
Is dat nou écht relaxt?
Ik heb er een touw boven aan geknoopt waar flink wat rek in zit. Beetje het zelfde effect, een veer wel beter zijn denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 14:41 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb er 1 uit brazilië. Echt zwaaaar relaxed. Bovenin moet eigenlijk een veer zitten, dat vergroot het zitgenot aanzienlijk.
Een beetje rek is denk ik ook al voldoende. Heb toen ze daar hingen zo'n veer gekocht, maar die is kwijtgeraakt in de bagage, op de weg terug naar huis. Gelukkig kun je ze ook kopen bij de betere bouwmarktenquote:Op maandag 23 april 2007 15:06 schreef maok het volgende:
[..]
Ik heb er een touw boven aan geknoopt waar flink wat rek in zit. Beetje het zelfde effect, een veer wel beter zijn denk ik.
Ja absoluutquote:
Werkse alvast dan maar... ik ben zo vrij D:quote:Op maandag 23 april 2007 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja absoluut
Ik moest het nieuwe topic toch echt weer terugvinden
Anyway, ik moet zo aan het werk
Hij is zo bagger dat er niks te zien valt...quote:Op maandag 23 april 2007 16:14 schreef MaxMark het volgende:
Er komt ook al een Waterwars-versie vanuit mensen van Hanzehogeschool, Watergun Wars.
www.watergun-wars.nl Baggersite, trouwens
Erg lang wachten. Ik heb het maar even op de achtergrond laten laden.. Filmpje is wel grappig, rest van de site ook weer retetraag.quote:Op maandag 23 april 2007 16:32 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Hij is zo bagger dat er niks te zien valt...![]()
![]()
Ik krijg binnen een seconde een bericht dat de pagina niet weergegeven kan wordenquote:Op maandag 23 april 2007 16:32 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Erg lang wachten. Ik heb het maar even op de achtergrond laten laden.. Filmpje is wel grappig, rest van de site ook weer retetraag.
moet zonder streepjequote:Op maandag 23 april 2007 16:34 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Ik krijg binnen een seconde een bericht dat de pagina niet weergegeven kan worden![]()
aha!quote:Op maandag 23 april 2007 16:35 schreef maok het volgende:
[..]
moet zonder streepje
http://www.watergunwars.nl
Kun je je voorstellen als jij en Alexxx een soort van duochat aan het houden zijnquote:Op maandag 23 april 2007 16:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mis ik zomaar 1/10 topic.
Ik heb je post een keer of wat gelezen, maar ik snap er geen fuck vanquote:Op maandag 23 april 2007 16:50 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Kun je je voorstellen als jij en Alexxx een soort van duochat aan het houden zijn![]()
Die blauwgroene combinatie van jou en Alexx (vanuit jouw gezichtspunt groen en blauw dus), dan 'mist' de rest dus een een deel van het topic, voor ze er weer tussenkomen...quote:Op maandag 23 april 2007 17:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je post een keer of wat gelezen, maar ik snap er geen fuck van
Ah. Iedereen mag altijd alles roepen hoorquote:Op maandag 23 april 2007 17:16 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Die blauwgroene combinatie van jou en Alexx (vanuit jouw gezichtspunt groen en blauw dus), dan 'mist' de rest dus een een deel van het topic, voor ze er weer tussenkomen...
Ja 't zegt me allemaal vrij weinig eigenlijkquote:
Ja, metquote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja 't zegt me allemaal vrij weinig eigenlijkMaar dat gaat wel tof worden denk je? Heb nog nooit Koninginnedag gevierd in Groningen, moest steeds werken, en dit jaar wil ik het er eigenlijk wel van gaan nemen!
Mij zegt het evenmin echt veel, maar behulpzaam als ik ben, schotel ik je de lijst maar voor. Ik ken alleen een paar acts van het hoofdpodium (Mooi wark van dat liedje Idioot en Lucas & Gea), maar of ik er ook heen zou gaan... mwoah, denk het nietquote:Op maandag 23 april 2007 17:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja 't zegt me allemaal vrij weinig eigenlijkMaar dat gaat wel tof worden denk je? Heb nog nooit Koninginnedag gevierd in Groningen, moest steeds werken, en dit jaar wil ik het er eigenlijk wel van gaan nemen!
Ja, iig bedankt natuurlijk!quote:Op maandag 23 april 2007 17:40 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Mij zegt het evenmin echt veel, maar behulpzaam als ik ben, schotel ik je de lijst maar voor. Ik ken alleen een paar acts van het hoofdpodium (Mooi wark van dat liedje Idioot en Lucas & Gea), maar of ik er ook heen zou gaan... mwoah, denk het niet
Dacht het wel ja...quote:Op maandag 23 april 2007 17:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, iig bedankt natuurlijk!De kroegen en zo zijn ook gewoon geopend?
Ik moet ook een nieuwe, bij die van mij komen er zwarte stukjes van dat ding onderin... Lijkt me niet goed.quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel.
Heb zonet maar even een nieuwe waterkoker. De vorige had vrijdagochtend last van een plaatselijke waterlekkage
Is dat dan niet een soort van kalkaanslag? [insert grap over aanslag en baghdad of zo]quote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe, bij die van mij komen er zwarte stukjes van dat ding onderin... Lijkt me niet goed.
Zaag je dat deel er toch afquote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ik krijg de oude van mn ouders, compleet met koffiezetter.... maar ik drink geen koffie
Iets met antikal ofzo? of eh... CillitBang?doe maar een gok, ik zou het ook niet precies wetenquote:Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zwarte stukjes zijn het hè. Hoe moet ik dat doen dan?
Dat klinkt al normaler.... Help me, Maok!quote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef maok het volgende:
azijn
Heel even dan.quote:Op maandag 23 april 2007 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geintje tussendoor moet kunnen
tijdje laten weken en goed naspoelenquote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat klinkt al normaler.... Help me, Maok!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:56 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Iets met antikal ofzo? of eh... CillitBang?doe maar een gok, ik zou het ook niet precies weten
Hey, goede tip! Dit ga ik eens doen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kalk is idd donkerbruin. Ontkalken gaat als volgt: Men neme een waterkoker en vult die voor 3/4 met water. Dit water wordt gekookt. Dan voegt men keuken azijn toe tot het maximum. Laat het geheel een nachtje staan. Schenk het apparaat leeg en spoel de binnenzijde goed. Vul het apparaat met schoon water en breng het aan de kook. Schenk het apparaat leeg en spoel de binnenzijde nogmaals goed uit.
Dit staat in de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe waterkoker
Dat zou je niet overleven denk ik...quote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Hey, ik ben allang blij dat ik niet uitwonend ben!
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 23 april 2007 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, goede tip! Dit ga ik eens doen.
Ik wilde m al wegflikkeren
dabedoelik iddquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou je niet overleven denk ik...
Het proces kan ook wel iets sneller dan ik schetste. Ik heb het van de handleiding overgenomen. Die is altijd iets voorzichtiger dan nodig is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Ik kan mijn waterkoker eigenlijk niet lang genoeg missen om hem te ontkalken...
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb jij snelle stemmingswisselingen
How true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
So damn true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
Je hoort het van je geliefde DaDquote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen, nooit aan beginnen
Ik ben DaD haar geliefde nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoort het van je geliefde DaD![]()
Kán iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben DaD haar geliefde nietje kunt ook close met elkaar zijn zonder te neuken
Jawel, maar da's wel zonde.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.quote:
Dat overkomt me geen 2e keer iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.
dank je!quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Alexhttp://forum.fok.nl/index/list_topicnotes/1014312
Whehequote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef nietzman het volgende:
Ieuw, "the friends zone".
Ik deed even een gokje, omdat jullie de posts van elkaar zo liefdevol beantwoordenquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach... Ik heb het overleeftquote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Kan soms een erg klote zone zijn.
Nouja, je moet daar wel mee wachten vind ik.quote:Op maandag 23 april 2007 19:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik vind het fijn, gewoon om kunnen gaan met een man die niet meteen wil neuken.
Oke.. dat is ook ziekquote:Op maandag 23 april 2007 19:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, je moet daar wel mee wachten vind ik.
Dat wachten hoeft ook weer geen úren te duren...
Is het echt zo moeilijk, om normaal om te gaan met een vrouw zonder er mee naar bed te willen?quote:Op maandag 23 april 2007 19:26 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Nouja, je moet daar wel mee wachten vind ik.
Dat wachten hoeft ook weer geen úren te duren...
Pfieuw.quote:Op maandag 23 april 2007 19:31 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Van niemand minder dan Herman Finkers hemzelf![]()
Je moet hem ook in de goede context zien![]()
Nee hoor, maar met sommige vrouwen wil je in eerste instantie liever niet in 'the friends zone' komen, omdat je bijv liever meer wilt dan dat.quote:Op maandag 23 april 2007 19:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is het echt zo moeilijk, om normaal om te gaan met een vrouw zonder er mee naar bed te willen?
Ja goed, maar ik krijg een beetje het idee door de mannelijke reacties dat je als man niet deugt als je gewoon met een vrouw omgaat zonder seks.quote:Op maandag 23 april 2007 19:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Nee hoor, maar met sommige vrouwen wil je in eerste instantie liever niet in 'the friends zone' komen, omdat je bijv liever meer wilt dan dat.
Start eerst eens met mij niet zo serieus te nemenquote:
Dat is niet zo lastig lijkt mequote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Start eerst eens met mij niet zo serieus te nemen
Ok, klaarquote:Op maandag 23 april 2007 19:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Start eerst eens met mij niet zo serieus te nemen
quote:Op maandag 23 april 2007 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is niet zo lastig lijkt me![]()
Tuurlijk reageren we zo, daar zijn we mannen voorquote:Op maandag 23 april 2007 19:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja goed, maar ik krijg een beetje het idee door de mannelijke reacties dat je als man niet deugt als je gewoon met een vrouw omgaat zonder seks.
Zo is dat.quote:Op maandag 23 april 2007 20:02 schreef Noca het volgende:
[..]
Tuurlijk reageren we zo, daar zijn we mannen voor
Goed ideequote:Op maandag 23 april 2007 20:07 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zo is dat.
Kom, we gaan bier zuipen en vrouwen kijken.
Even denken.quote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef nietzman het volgende:
Weten jullie wie nou eens echt serieus genomen moet worden?
Hoe bedoel je, serieus genomen?quote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef nietzman het volgende:
Jazeker.quote:Op maandag 23 april 2007 20:13 schreef nietzman het volgende:
quote:Op maandag 23 april 2007 20:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Goed idee [afbeelding]
Jammer dat de zon niet schijnt, vrouwen in rokjes die langs de terrassen lopen mannen met toffe zonnebrillen.
Je weet wel, van dat supportersliedje.quote:Op maandag 23 april 2007 20:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hoe bedoel je, serieus genomen?
Supportersliedje?quote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef nietzman het volgende:
[..]
Je weet wel, van dat supportersliedje.
30april - René - 7.30 tot 13:00 (200%)quote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Ieder zn eigen
Koninginnenacht veel te doen zag ik, goede zaak!
quote:Op maandag 23 april 2007 20:20 schreef Noca het volgende:
[..]
Ieder zn eigen
Koninginnenacht veel te doen zag ik, goede zaak!
Dáár moet een piemel in!!! Bis! Enz!quote:Op maandag 23 april 2007 20:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Supportersliedje?
Waar in?quote:Op maandag 23 april 2007 20:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Dáár moet een piemel in!!! Bis! Enz!
quote:Op maandag 23 april 2007 20:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Mannen met toffe zonnebrillen
Door schade en schande wijs geworden.quote:Op maandag 23 april 2007 20:36 schreef nietzman het volgende:
Hoe kom jij zo verstandig meid?
Erikaansquote:Op maandag 23 april 2007 20:43 schreef Noca het volgende:
[..]
Is je tweede naam 'krijsende vogel' ?
Urg klinkt nogal indiaans namelijk.
AHtjes zijn wel open.quote:Op maandag 23 april 2007 21:11 schreef nietzman het volgende:
Zijn de winkels eigenlijk open met Koningeneninnenedag?
Ik zit/sta vast wel ergens bier te drinken met wat lui. Leuk genoeg?quote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef S-Two het volgende:
Ik ben met Koninginnenacht misschien ook wel in Groningen, als er nog mensen leuke plannen hebben? (die bandjes op de vorige pagina zeiden me allemaal niets of waren niet interessant)
Als ze eenmaal praat, dan is dat bést gevaarlijkquote:
Welnee!quote:Op maandag 23 april 2007 21:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als ze eenmaal praat, dan is dat bést gevaarlijk
* Renesite is enorm blij met zijn Scrubs box (van internet 'gekocht' ) seizoen 1.quote:Op maandag 23 april 2007 21:43 schreef freecell het volgende:
[..]
Welnee!
* freecell is aan het niezen en rosé drinken
*lalala*
Ik kom ook metquote:Op maandag 23 april 2007 21:22 schreef S-Two het volgende:
Ik ben met Koninginnenacht misschien ook wel in Groningen, als er nog mensen leuke plannen hebben? (die bandjes op de vorige pagina zeiden me allemaal niets of waren niet interessant)
Drankörgelquote:Op maandag 23 april 2007 21:50 schreef freecell het volgende:
!slokje rosé
Daar zal het bij mij ook wel op uitdraaien.quote:Op maandag 23 april 2007 21:39 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik zit/sta vast wel ergens bier te drinken met wat lui. Leuk genoeg?
Heb je al een bepaaldquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 21:53 schreef freecell het volgende:
[..]
je bent aan het hinten en ik nieuwsgierig
Dus toch Alex he!quote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
vindt mij lief en ik vind
iemand
ook wel lief.
.
Ik hoor mensen wel vaker over die iemand praten, populair persoontje hoor!quote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
iemand
ook wel lief.
.
Zou je niet zeggequote:Op maandag 23 april 2007 21:56 schreef freecell het volgende:
Ik wrs niet.
Over het algemeen rennen TARA en ik allerlei rommlmarkten af
quote:Op maandag 23 april 2007 22:14 schreef freecell het volgende:
[..]
Vorig jaar heb ik rollerskates gekocht
En ik heb het nog zo goed verborgen proberen te houdenquote:Op maandag 23 april 2007 21:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]Iemand
iemand
ook wel lief.
.
De menselijke hersens zijn zo gemakat dat je alleen ziet wat je wilt zienquote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mensen, zijn jullie blind of zo?
uhm..quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
MIsschien moet je het gewoon zeggen?quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja jeetje, IK heb het zelfs niet gemerkt!quote:Op maandag 23 april 2007 22:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
En ik heb het nog zo goed verborgen proberen te houden
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.quote:Op maandag 23 april 2007 22:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja jeetje, IK heb het zelfs niet gemerkt!
Ik merk het al, jij weet hoe je een vrouw moet beminnen, als ze het niet eens merkt.quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.
Ik ben de schrijver van het lied "Stiekem met je gedanst".quote:Op maandag 23 april 2007 22:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik merk het al, jij weet hoe je een vrouw moet beminnen, als ze het niet eens merkt.
Vond ik het lekker?quote:Op maandag 23 april 2007 22:39 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik mag mij dan ook inmiddels pro noemen.
Niet een nieuw iemand in het topic gezien het laatste half uur?quote:Op maandag 23 april 2007 22:34 schreef freecell het volgende:
[..]
MIsschien moet je het gewoon zeggen?
Oh!quote:
We zijn niet blindquote:Op maandag 23 april 2007 22:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Niet een nieuw iemand in het topic gezien het laatste half uur?Iemand
?
Ahaquote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh!
Het wordt nog veel mooier, trouwens!
Ze
vindt mij namelijk ook lief!
Als je maar goed voor dr bent, anders word ik boosquote:Op maandag 23 april 2007 22:51 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Oh!
Het wordt nog veel mooier, trouwens!
Ze
vindt mij namelijk ook lief!
Wij allemaal. En dan komt er een minimeet die niet zo prettig aflooptquote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je maar goed voor dr bent, anders word ik boos
Kijk, dat zijn tenminste vrienden.quote:Op maandag 23 april 2007 22:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als je maar goed voor dr bent, anders word ik boos
Misschien kunnen we de Fok!-knokploef weer eens optrommelenquote:Op maandag 23 april 2007 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wij allemaal. En dan komt er een minimeet die niet zo prettig afloopt
Wat heb jij een grote neusquote:Op maandag 23 april 2007 23:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
Dat lijkt me een beetje erg voorbarig, S-Two.
quote:Op maandag 23 april 2007 22:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
*hips*quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef Wiets het volgende:
Minimeets zijn vermoeiend!!! En die rosé van Tara en Freecell :S pfoee!!!111 teut :$ teruste Groningers!
quote:Op dinsdag 24 april 2007 01:57 schreef Wiets het volgende:
Minimeets zijn vermoeiend!!! En die rosé van Tara en Freecell :S pfoee!!!111 teut :$ teruste Groningers!
It's the liquorquote:Op dinsdag 24 april 2007 08:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Kan je nog recht typen?
Ik ben wakker en moet zo nar school, maar ben behoorlijk duf nog
Friend's zone?quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:26 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Men, dat was een boel bijlezen.
Overigens zit ik ook al zeker 7 jaar met een vrouwelijke FOK!ster in de Friend's Zone
Geen problemen mee, een neukbuddy heb ik al in iemand anders gevonden![]()
Ja net voor het eindquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:58 schreef du_ke het volgende:
Zo alweer bijna een grunn topic vol, mooi op tijd voor een tvp.
Het ging gisteravond in dit topic over de Friend's Zonequote:Op dinsdag 24 april 2007 10:56 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Friend's zone?
Neuk buddy?
Getrouwd?!
?D!!!?!?!?!?!?!?!!!!!!
Ah ok. ik dacht zoals Alexxxx bedoelde, de friends zone, moderator only gedeelten...quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:15 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Het ging gisteravond in dit topic over de Friend's Zone
je weet wel, mannen die met vrouwen omgaan zonder ze te zien als potentieel neukobject
Met neukbuddy bedoelde ik uiteraard mijn eigen vrouw
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:22 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ah ok. ik dacht zoals Alexxxx bedoelde, de friends zone, moderator only gedeelten...
En daaruit leidde iemand "friends zone" af. omdat Tara net had teruggelezen, dacht ik dat hij het daarover had. maarja, misverstand is uit de wereld hoorquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:25 schreef Alexxxxx het volgende:
dat linkje van Rene van gister was btw naar een PTA topic waar heibel was, en wat ik over het hoofd zag omdat ik hier te druk aan het kletsen was, vandaardan valt dat kwartje ook ff op zn plek
nee, die friends zone kwam ergens anders vandaanquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:34 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En daaruit leidde iemand "friends zone" af. omdat Tara net had teruggelezen, dacht ik dat hij het daarover had. maarja, misverstand is uit de wereld hoor.
quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, die friends zone kwam ergens anders vandaan
Ik kom net uit m'n bed rollen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 10:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nietz, was jij net in de apotheek?
Hij was niet helemaal mijn type.quote:Op dinsdag 24 april 2007 12:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik kom net uit m'n bed rollen.
Maar als 'ie leuk was wil ik 'm best geweest zijn hoor.
Ja nee, hij zag er niet slecht uit of zo.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hij was niet helemaal mijn type.
Wat heb je gedaaaaaan? Al mijn zones staan nu in dit topicquote:Op dinsdag 24 april 2007 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb er gister min of meer aanleiding toe gegeven voor deze discussie![]()
Dan was ik 'm al helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 april 2007 13:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hij was niet helemaal mijn type.
Ik kijk steeds naar je avatar en denk dan dat het wolverine is, maar stiekem niet dusquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kijk steeds naar je avatar en denk dan dat het wolverine is, maar stiekem niet dus
Bruce Springsteen..
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!quote:Op dinsdag 24 april 2007 14:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Tsja... Bruce is natuurlijk wel tientallen keren toffer![]()
Ik kan helemaal niet tegen drank hoor. Alhoewel ik de laatste tijd al wel meer kan hebben...quote:
*truequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!
[..]
Ik kan helemaal niet tegen drank hoor. Alhoewel ik de laatste tijd al wel meer kan hebben...Na een paar biertjes onderuit liggen is niet cool
. [afbeelding]
Ja, je hebt gelijk! Maar ik kan het niet vaak genoeg zeggen: Bruce is vele, vele malen toffer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nou geef toe! Ze lijken wel opelkaar zo!
[..]
Groeten terugquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:38 schreef Grulez het volgende:
Groeten vanuit een uitermate warm en zonnig New YorkZo maar even naar Central Park met dit lekker weer
![]()
Hell yeah.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:32 schreef Peterselieman het volgende:
The Boss ziet er idd iets beter uit
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:48 schreef Jo0Lz het volgende:
[afbeelding] nu lijkt hij weer wat op Jamiroquai....
Dat is waar. Ik ben meer dan van zijn iets vrolijker repertoirequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hell yeah.
[afbeelding]
Oh, en hij maakt nog best leuke muziek ook, af en toe
Ach ja, haal die er ook nog even bij!quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:52 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik vind DaD's avatar lijken op Andrea Bocelli
Zeg nu zelf:quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ach ja, haal die er ook nog even bij!
Je bedoelt toch niet We Shall Overcome nu hè?quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik ben meer dan van zijn iets vrolijker repertoire
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zeg nu zelf:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik weet hoe jij eruit ziet. En ja Bruce is toffer dan Andrea, ik kende alleen die cover van dat album van Bocelli, volgens mij geinspireerd door de cover van Springsteen, aangezien ze echt op elkaar lijkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.
Hebben jullie ook dat je de avatar gebruikt om te bedenken hoe de persoon achter de user eruit zal zien? Eventjes een tip: doe dat bij mij maar niet.
Ik heb geen baard.
Nu ben ik nieuwsgierig.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja, nee, Bruce is vele malen toffer.
Hebben jullie ook dat je de avatar gebruikt om te bedenken hoe de persoon achter de user eruit zal zien? Eventjes een tip: doe dat bij mij maar niet.
Ik heb geen baard.
Nee, die bedoel ik nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 15:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet We Shall Overcome nu hè?Want dat vind ik dus helemaal niks.
Je bent niet de enigequote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.
Moet ik ook maar bij de volgende minimeet verschijnen
quote:
ik zeg nergens dat het positief is, dat ik niet op Bruce Springsteen lijk.quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:59 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig.
Moet ik ook maar bij de volgende minimeet verschijnen
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]Gaan we haar samen bekijken!
Dat komt er dom uit [afbeelding]
klopt als een busquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het positief is, dat ik niet op Bruce Springsteen lijk.
NOFI?!quote:
NIET, ik herhaal NIET door op een moment als dit worden als "banaan" te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
NOFI?!
Omg, hoe praat ik dat nou recht, als het er zo krom als een banaan staat...
Had je graag wat méér op hem willen lijken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het positief is, dat ik niet op Bruce Springsteen lijk.
Neuhquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:32 schreef freecell het volgende:
[..]
Had je graag wat méér op hem willen lijken?![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:31 schreef freecell het volgende:
[..]
NIET, ik herhaal NIET door op een moment als dit worden als "banaan" te gaan gebruiken.
Niet zo slim![]()
Niet te veel, want dan is het meteen weer zo warmquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal geen lekker weer hier!![]()
Beetje zon zou tof zijn...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet te veel, want dan is het meteen weer zo warm
Lekkerquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Niet te veel, want dan is het meteen weer zo warm
GA eens koken jij!quote:Op dinsdag 24 april 2007 17:01 schreef maok het volgende:
het nu zonder zon al warm..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |