Ik moet ook een nieuwe, bij die van mij komen er zwarte stukjes van dat ding onderin... Lijkt me niet goed.quote:Op maandag 23 april 2007 17:50 schreef Peterselieman het volgende:
Lijkt me wel.
Heb zonet maar even een nieuwe waterkoker. De vorige had vrijdagochtend last van een plaatselijke waterlekkage
Is dat dan niet een soort van kalkaanslag? [insert grap over aanslag en baghdad of zo]quote:Op maandag 23 april 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik moet ook een nieuwe, bij die van mij komen er zwarte stukjes van dat ding onderin... Lijkt me niet goed.
Zaag je dat deel er toch afquote:Op maandag 23 april 2007 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
ik krijg de oude van mn ouders, compleet met koffiezetter.... maar ik drink geen koffie
Iets met antikal ofzo? of eh... CillitBang?doe maar een gok, ik zou het ook niet precies wetenquote:Op maandag 23 april 2007 17:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zwarte stukjes zijn het hè. Hoe moet ik dat doen dan?
Dat klinkt al normaler.... Help me, Maok!quote:Op maandag 23 april 2007 17:57 schreef maok het volgende:
azijn
Heel even dan.quote:Op maandag 23 april 2007 17:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Geintje tussendoor moet kunnen
tijdje laten weken en goed naspoelenquote:Op maandag 23 april 2007 17:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat klinkt al normaler.... Help me, Maok!![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 17:56 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Iets met antikal ofzo? of eh... CillitBang?doe maar een gok, ik zou het ook niet precies weten
Hey, goede tip! Dit ga ik eens doen.quote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef Peterselieman het volgende:
Kalk is idd donkerbruin. Ontkalken gaat als volgt: Men neme een waterkoker en vult die voor 3/4 met water. Dit water wordt gekookt. Dan voegt men keuken azijn toe tot het maximum. Laat het geheel een nachtje staan. Schenk het apparaat leeg en spoel de binnenzijde goed. Vul het apparaat met schoon water en breng het aan de kook. Schenk het apparaat leeg en spoel de binnenzijde nogmaals goed uit.
Dit staat in de gebruiksaanwijzing van mijn nieuwe waterkoker
Dat zou je niet overleven denk ik...quote:Op maandag 23 april 2007 18:04 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Hey, ik ben allang blij dat ik niet uitwonend ben!
Zo leer je nog eens watquote:Op maandag 23 april 2007 18:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, goede tip! Dit ga ik eens doen.
Ik wilde m al wegflikkeren
dabedoelik iddquote:Op maandag 23 april 2007 18:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zou je niet overleven denk ik...
Het proces kan ook wel iets sneller dan ik schetste. Ik heb het van de handleiding overgenomen. Die is altijd iets voorzichtiger dan nodig is.quote:Op maandag 23 april 2007 18:46 schreef teigan het volgende:
Ik kan mijn waterkoker eigenlijk niet lang genoeg missen om hem te ontkalken...
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.quote:Op maandag 23 april 2007 18:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb jij snelle stemmingswisselingen
How true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
So damn true.quote:Op maandag 23 april 2007 18:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Bij de meeste vrouwen mag je blij zijn als een stemming zo lang als een week duurt.
Je hoort het van je geliefde DaDquote:Op maandag 23 april 2007 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
vrouwen, nooit aan beginnen
Ik ben DaD haar geliefde nietquote:Op maandag 23 april 2007 18:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je hoort het van je geliefde DaD![]()
Kán iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ben DaD haar geliefde nietje kunt ook close met elkaar zijn zonder te neuken
Jawel, maar da's wel zonde.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hahahaha.quote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.quote:
Dat overkomt me geen 2e keer iddquote:Op maandag 23 april 2007 19:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Een vriendschap verneuken door te gaan neuken, DAT is pas zonde.
dank je!quote:Op maandag 23 april 2007 19:06 schreef Renesite het volgende:
Alexhttp://forum.fok.nl/index/list_topicnotes/1014312
Whehequote:Op maandag 23 april 2007 19:08 schreef nietzman het volgende:
Ieuw, "the friends zone".
Ik deed even een gokje, omdat jullie de posts van elkaar zo liefdevol beantwoordenquote:Op maandag 23 april 2007 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach... Ik heb het overleeftquote:Op maandag 23 april 2007 19:12 schreef Noca het volgende:
[..]
Whehe
Kan soms een erg klote zone zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |