ik hoop het nietquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef AminBen het volgende:
Jaap Stam volgende week
Kesler verneukt elke uitzending.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Jaap niet komt volgende week, bellen ze Timmer wel.
Gisteren een matige uitzending, ze haalden er wel het beste uit, door Kesler om opheldering te vragen over allerlei zaken.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaap komt dan zeker met een bezopen harses en een kromme kampioensschaal![]()
Youri had een erg goed punt toen hij zei dat je terecht 2e bent na een seizoen nadat Kesler zei dat je terecht 1e bent na het seizoen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteren een matige uitzending, ze haalden er wel het beste uit, door Kesler om opheldering te vragen over allerlei zaken.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef Kadoc het volgende:
Jaap alleen als Ajax kampioen wordt?
quote:NOS gokt op kampioenschap AZ
De NOS lijkt te gokken op een kampioenschap van AZ, komend weekend. De omroep meldt dat NOS Studio Voetbal zondag vanauit het stadion in Alkmaar komt, als AZ kampioen wordt. Hugo Borst en Youri Mulder ontvangen spelers en trainers van het kampioensteam 2007 en de kampioenen van 1981.
Maar als Ajax of PSV de winnaar wordt (die werken samen met RTL), komt het programma 'gewoon' vanuit de Hilversumse studio 'met een nog nader te bepalen gast'.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef Steenarend het volgende:
Wie is te gast?
(en Youri heeft nieuws over Co Adriaanse).quote:Jack van Gelder ontvangt samen met analytici Hugo Borst en Youri Mulder cabaretier en PSV-supporter Theo Maassen en oud PSV-doelman Hans van Breukelen.
Kan leuk worden.quote:
Gewoon niet meer uitgenodigd geweest deze week dusquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef djnospinzone het volgende:
Haha Stam afgezegd?
En terecht.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Soul79 het volgende:
Zo wat wordt Van Breukelen afgebekt door Youri Mulder.
Prachtige opmerking inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen: "Ik zit hier ook als 4e keuze"
quote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen: "Ik zit hier ook als 4e keuze"
Nou, ladderzat is hij niet, je had hier in België destijds eens Genk-trainer Aimé Antheunis moeten zien toen die onverwacht op de laatste speeldag de titel pakte. (die begon toen zelfs als een echte dronkaard de journalisten te beledigen en te spreken over de grootse daden die ze in de toekomst nog zouden doen bij Genkquote:
Drie he, niet overdrijvenquote:
quote:Op zondag 29 april 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nou, ladderzat is hij niet, je had hier in België destijds eens Genk-trainer Aimé Antheunis moeten zien toen die onverwacht op de laatste speeldag de titel pakte. (die begon toen zelfs als een echte dronkaard de journalisten te beledigen en te spreken over de grootse daden die ze in de toekomst nog zouden doen bij Genk)
Nog ergens beelden daarvan?quote:Op zondag 29 april 2007 22:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Nou, ladderzat is hij niet, je had hier in België destijds eens Genk-trainer Aimé Antheunis moeten zien toen die onverwacht op de laatste speeldag de titel pakte. (die begon toen zelfs als een echte dronkaard de journalisten te beledigen en te spreken over de grootse daden die ze in de toekomst nog zouden doen bij Genk)
heheh ja idd..quote:Op zondag 29 april 2007 22:52 schreef golfer het volgende:
Klein beetje aangeschoten is hij wel.
Wordt daardoor wel zo eerlijk.
Die duikt de polonaise weer inquote:Op zondag 29 april 2007 22:51 schreef jakees het volgende:
Hij is wel een beetje lam, hij zit ook telkens omlaag te kijken. Beetje raar trekje,.
Niet dat ik weet, dat is al van einde jaren '90 , misschien dat die nog wel eens terug opduiken als Genk dit jaar hier nog de titel pakt. (want dat was bij hun laatste titel, dacht ik)quote:
Een plakaat dat PSV kreeg als tweede prijs voor de EUropese SUpercup in 88quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Mr.Mills het volgende:
Ik schakel net in, wat was dat ding van de UEFA???![]()
![]()
De 2e prijs van de Europese Super Cup in 88quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
Hahaha, wat een heldquote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een plakaat dat PSV kreeg als tweede prijs voor de EUropese SUpercup in 88
Plaquette ter gelegenheid van 2e prijs Supercup.quote:Op zondag 29 april 2007 23:00 schreef Mr.Mills het volgende:
![]()
Samen met Hans Teeuwen gejat.quote:Op zondag 29 april 2007 23:01 schreef appelsientje het volgende:
Hoe Theo dat toch iedere keer voor elkaar krijgt
Late reactie, maar ik ben 't ermee eens. 't Is maar een omhoog gevallen keepertjequote:Op zondag 29 april 2007 22:31 schreef golfer het volgende:
Vreselijke man, die Van Breukelen.
Doet altijd alsof hij zelf alle wijsheid in pacht heeft.
Mannen van de Radioquote:Op zondag 29 april 2007 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Samen met Hans Teeuwen. Die 2 moeten een show maken samen
x2quote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Hou je bek, walgelijke Van Breukelen.
Ze gaan dat ding toch veilenquote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik mag aannemen dat ie wel een dikke vette straf hier voor krijgt. Moet jij of ik eens doen, dit...
Maar hij heeft wel een doelpunt meerquote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Kampioenenquote:Op zondag 29 april 2007 23:04 schreef Da_Sandman het volgende:
Rot toch op, dat doet iedereen. Overdreven gedoe altijd.quote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ajax is ziek
En gelijk heeft ie, altijd dat overdreven gedoe alsof ze de beste zijn, of helemaal niet
Tjonge jonge, hoor 'm nou, jullie waren lekker bezig in de winterquote:Op zondag 29 april 2007 23:05 schreef mcyodogg het volgende:
Ajax is ziek
En gelijk heeft ie, altijd dat overdreven gedoe alsof ze de beste zijn, of helemaal niet
Je kan ook overdrijven gek.quote:Op zondag 29 april 2007 23:14 schreef Dos37 het volgende:
Van Breukelen wat een zevert. Hopelijk rijdt ie straks het kanaal in
huh... ik vind de huidige PSV shirtjes er juist veel beter uitzien.quote:Op zondag 29 april 2007 23:07 schreef Da_Sandman het volgende:
Die Nike shirts van toen zijn een verademing bij het gedrocht van nu...
Cafe de sport bestaat al niet meer.quote:Op maandag 30 april 2007 12:58 schreef pberends het volgende:
Blijft toch apart hoe relatief goed Studio Voetbal weet te scoren (1,2 miljoen kijkers) tegenover De Wedstrijden (1,5 miljoen), terwijl ze niet eens de beelden hebben.
Zolang de kijkcijfers nog goed blijven, is er niet echt een reden om te stoppen. Tenzij Mulder, Van Gelder en Borst er geen zin meer in hebben.quote:Op maandag 30 april 2007 13:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Cafe de sport bestaat al niet meer.
Hoe lang gaat Studio voetbal nog door?
Bedoelde dit seizoenquote:Op maandag 30 april 2007 13:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zolang de kijkcijfers nog goed blijven, is er niet echt een reden om te stoppen. Tenzij Mulder, Van Gelder en Borst er geen zin meer in hebben.
OKee.quote:
Inderdaad leuke uitzending.quote:Op zondag 29 april 2007 23:08 schreef vw_caddy het volgende:
Toffe uitzending.
Wat had ie te melden?quote:Op zondag 29 april 2007 21:42 schreef Veerboot het volgende:
(en Youri heeft nieuws over Co Adriaanse).
Feyenoord, PSV of Ajax?quote:Op maandag 30 april 2007 18:08 schreef DiegoArmandoMarado... het volgende:
Dat hij naar een van de top 3 ploegen gaat
Ze mogen het op zn minst over de toss hebben, in een woord schandalig van Tien.quote:Op zondag 6 mei 2007 21:51 schreef g4st het volgende:
Niet teveel over de bekerfinale lullen svp.
Wat was er dan? Heb dat net even gemistquote:Op zondag 6 mei 2007 21:53 schreef maril het volgende:
[..]
Ze mogen het op zn minst over de toss hebben, in een woord schandalig van Tien.
Tien had bepaaltt vw beeldopstelling dat de penalties werden genomen op het doel waar hij werd genomen . bij de sup. van Ajax dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat was er dan? Heb dat net even gemist![]()
bron?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:14 schreef maril het volgende:
[..]
Tien had bepaaltt vw beeldopstelling dat de penalties werden genomen op het doel waar hij werd genomen . bij de sup. van Ajax dus.
zei van gaalquote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
bron?
hoe weet je dat dit waar is?
Als het zo is is het natuurlijk schandalig
Als de toss in het begin van de wedstrijd andersom was had van Gaal niets te klagen. Puur toeval dus.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:17 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
bron?
hoe weet je dat dit waar is?
Als het zo is is het natuurlijk schandalig
Daar ging het niet overquote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als de toss in het begin van de wedstrijd andersom was had van Gaal niets te klagen. Puur toeval dus.
Beenhakker zit er ook?quote:Op zondag 6 mei 2007 21:56 schreef jorienvdherik het volgende:
22:20
NOS Studio Voetbal
nou ik ga maar weer kijken dan maar
Tuurlijk is het waarquote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
In het voorstukje zeggen ze: En aan welke kant moeten de penalty´s genomen worden
Misschien dan toch waar?
Genee ontkende het niet. Hij zei dat Tien een bepaalde voorkeur mocht geven, maar dat uiteindelijk de scheidsrechter/ de KNVB bepaald. Maar ze hebben daarop dus wel een bepaalde invloed gehad, wat o.a. Jan Mulder concludeerde.quote:
Het werd door Tien (Wilfred Genee) bevestigd.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Tja, als van Gaal het zegt dan moet het wel waar zijn heh![]()
Dat was ook al duidelijk aan de beelden te zien. Je hoorde Van Egmond zelfs zeggen dat Arveladze niet mocht kiezen aan welke kant, maar alleen of 'ie wilde beginnen of niet.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:20 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
In het voorstukje zeggen ze: En aan welke kant moeten de penalty´s genomen worden
Misschien dan toch waar?
Klopt.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:22 schreef Ambrosius het volgende:
Dat was ook al duidelijk aan de beelden te zien. Je hoorde Van Egmond zelfs zeggen dat Arveladze niet mocht kiezen aan welke kant, maar alleen of 'ie wilde beginnen of niet.
Dan had Ten Cate wat te zeuren gehad, en terrecht.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:24 schreef Messenga het volgende:
[..]
En als de AZ fans aan die kant zaten dan had ie ook niets te zeuren
quote:Op zondag 6 mei 2007 22:32 schreef g4st het volgende:
Waarom niet? Dit was een superleuke klus voor hem geweest.
Stel je niet aan zeg, je doet net alsof het een eerste divisieclub is terwijl Feyenoord voor volgend seizoen ook gewoon weer top-4 potentie heeftquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Alsof die op zo'n armetierig cluppie zou zitten wachten.![]()
Kinderachtig. Hoe oud ben jij?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij is niet gevraagd door Ajax hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Iddquote:
Als we geen geld en/of goede coach krijgen, worden we ook gewoon 9e of lager hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Hugo verwijt de Feyenoord supporters oppertunisme, maar hij denkt zelf al na één slecht seizoen dat Feyenoord volgend seizoen meteen rechterrijtje speelt of 9de gaat worden ofzo, komop zeg![]()
Dan wel ja, maar daar gaat hij, net als de meeste mensen, niet vanuit toch?quote:Op zondag 6 mei 2007 22:45 schreef g4st het volgende:
[..]
Als we geen geld en/of goede coach krijgen, worden we ook gewoon 9e of lager hoor.
sub licentie aldus hugoquote:Op zondag 6 mei 2007 22:53 schreef paultjuhhh het volgende:
Zozo mocht NOS gewoon beelden van talpa hebben![]()
Leer luisteren..quote:Op zondag 6 mei 2007 22:58 schreef g4st het volgende:
Ja hoor, nu is de beker opeens een hoofdprijs, wat is die Ten Cate toch een ongeloofelijke sukkel.
Inderdaadquote:Op zondag 6 mei 2007 23:01 schreef Tomatenboer het volgende:
een hoofdprijs als troostprijs nog wel.
Maar nu is het beker-gelul genoeg geweest, kan niet wachten tot die fucking play-offs beginnen.
Ookal vervloek ik het, het is er nu eenmaal dus ben wel benieuwd wat alle clubs gaan doen.
Maar laten we vanaf 2008 gewoon weer tot en met mei competitie-voetbal spelen ajb!
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 23:22 schreef ErikT het volgende:
Leo Beenhakker is echt heerlijk om naar te luisteren:
"Als iedereen dat nou eens een keertje zou begrijpen..."
Wat een held.
Louis van Gaal had gelijk over vanavond, het zat ze niet mee. Erg jammer dat AZ niet won, ze waren veel beter.
En Johan Cruiff over Seedorf, ik had het woensdag ook al gezien.Ik ben die man echt spuugzat.
Ja, dat zijn ze meestal met Leo. Leuke vent.quote:
Als je het de mooiste club vindt, waarom ben je dan niet voor ze?quote:Op zondag 6 mei 2007 23:33 schreef ErikT het volgende:
Het zou mooi zijn als Adriaanse Feyenoord komt opbouwen. Het blijft de mooiste club van Nederland, het is heerlijk om wedstrijden tegen ze te spelen die écht ergens over gaan.
Die uithaal naar Derksen was geweldigquote:Op zondag 6 mei 2007 23:49 schreef koningdavid het volgende:
Beenhakker is een goede gast inderdaad.
Best een aardige uitzending, ik zat me eerst wel dood te irriteren omdat ik het leek alsof de NOS express de bekerfinale ging mijden. Maar het viel mee uiteindelijk....
Cruyff was eigenlijk nooit een goed analyticus. De beelden van de analyses met hem en Raymond Goethals op de WK's van '90? en '94? zijn nog altijd legendarisch. Men zei niet voor niks in Frankrijk "Raymond a toujours raison" (Raymond heeft altijd gelijk)quote:Op maandag 7 mei 2007 03:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke aflevering vandaag sympathieke en vooral realistische Leo Beenhakker en als neusje van de zalm de geniale Hugo Borst die nog eventjes dunnetjes mijn onderbuikgevoelens over Johan Cruyff verwoorde op de nationale TV waar Cruyff genadeloos fout zit wat Clarence Seedorf betrefd!!!
Cruyff, je was een topper en goed analitycus, zorg dat je die status behoudt en niet in té oude waanbeelden blijft hangen!
Iddquote:Op zondag 6 mei 2007 23:08 schreef g4st het volgende:
[..]
Die had vorig jaar Feyenoord dit jaar als kampioen voorspelt geloof ik
Wat zei hij toen dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 03:20 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Cruyff was eigenlijk nooit een goed analyticus. De beelden van de analyses met hem en Raymond Goethals op de WK's van '90? en '94? zijn nog altijd legendarisch. Men zei niet voor niks in Frankrijk "Raymond a toujours raison" (Raymond heeft altijd gelijk)
Euh, bij de toss kies je niet de kant waar het publiek komt te zitten hoorquote:Op zondag 6 mei 2007 22:18 schreef Messenga het volgende:
[..]
Als de toss in het begin van de wedstrijd andersom was had van Gaal niets te klagen. Puur toeval dus.
Niks specifieks, maar Goethals moet de enige persoon zijn die even gek genoeg was om de analyses van Cruyff te snappen en ze te weerleggenquote:
Geniaal!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Niks specifieks, maar Goethals moet de enige persoon zijn die even gek genoeg was om de analyses van Cruyff te snappen en ze te weerleggenIn '94 zaten ze bij de rust van België - Nederland zo minutenlang te discussieren over welke taktische zetten Nederland moest nemen (volgens Cruyff) en hoe makkelijk die te terug te omzeilen waren (volgens Goethals)
![]()
Toen Goethals n jaar of twee terug overleed zat daar nog een kort stukje van in die documentaire die men toen op de VRT uitgezonden heeft in elk geval.quote:
AC Milan heeft dat ooit eens in een finale blootgelegd, puur ingespeeld op de zwakke punten van het Barca systeem van Cruijff en het werd 4-0quote:Op maandag 7 mei 2007 14:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Toen Goethals n jaar of twee terug overleed zat daar nog een kort stukje van in die documentaire die men toen op de VRT uitgezonden heeft in elk geval.
Maar dat is toch altijd hetgene wat je mist als je zo'n Cruyff hoort praten ? Eens iemand die een papiertje en een balpen uit de zak haalt en even de kruisjes zet zoals Cruyff ze net bijeen lulde en er even bijtekent wat voor negatieve gevolgen dat allemaal heeft![]()
Tja, zo is dat nu eenmaal gegaan. Ik ben supporter van PSV sinds ik 7 of 8 ofzo ben (vader uit Eindhoven), maar pas toen ik ouder was kon ik objectief (objectiever...) clubs beoordelen. Nou, nu vind ik Feyenoord de mooiste club van Nederland. Maar ik ben nog altijd fan van PSV. Dat gaat nooit meer over denk ik.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:41 schreef g4st het volgende:
[..]
Als je het de mooiste club vindt, waarom ben je dan niet voor ze?
Klopt ja, toen blufte Cruyff voor de tijd nog zo hard dat hij gokte op een overwinning van 4 á 5-0quote:Op maandag 7 mei 2007 15:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
AC Milan heeft dat ooit eens in een finale blootgelegd, puur ingespeeld op de zwakke punten van het Barca systeem van Cruijff en het werd 4-0
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser zondag
Zeker de 2e keer ja. Hij zou eerder komen in het kampioensweekend tenzij Ajax kampioen zou worden. Dacht dat hij dit weekend dan alsnog zou komen, niet dus.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:21 schreef djnospinzone het volgende:
Haha is dat niet al de derde keer op rij ofzo dat die vent afzegt? Ik ben ook wel fan van Piet Visser
Ik dacht dat het Jaap Stam zou zijn.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 00:16 schreef borisz het volgende:
Piet de Visser zondag
Ik heb het ook al gelezen op de Studiosportsite,maar ze hadden iemand anders belooft.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:14 schreef borisz het volgende:
gister was de promo met Piet de Visser
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |