ik hoop het nietquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef AminBen het volgende:
Jaap Stam volgende week
Kesler verneukt elke uitzending.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Als Jaap niet komt volgende week, bellen ze Timmer wel.
Gisteren een matige uitzending, ze haalden er wel het beste uit, door Kesler om opheldering te vragen over allerlei zaken.
quote:Op maandag 23 april 2007 12:25 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Jaap komt dan zeker met een bezopen harses en een kromme kampioensschaal![]()
Youri had een erg goed punt toen hij zei dat je terecht 2e bent na een seizoen nadat Kesler zei dat je terecht 1e bent na het seizoen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Gisteren een matige uitzending, ze haalden er wel het beste uit, door Kesler om opheldering te vragen over allerlei zaken.
Ja.quote:Op maandag 23 april 2007 13:55 schreef Kadoc het volgende:
Jaap alleen als Ajax kampioen wordt?
quote:NOS gokt op kampioenschap AZ
De NOS lijkt te gokken op een kampioenschap van AZ, komend weekend. De omroep meldt dat NOS Studio Voetbal zondag vanauit het stadion in Alkmaar komt, als AZ kampioen wordt. Hugo Borst en Youri Mulder ontvangen spelers en trainers van het kampioensteam 2007 en de kampioenen van 1981.
Maar als Ajax of PSV de winnaar wordt (die werken samen met RTL), komt het programma 'gewoon' vanuit de Hilversumse studio 'met een nog nader te bepalen gast'.
quote:Op zondag 29 april 2007 21:18 schreef Steenarend het volgende:
Wie is te gast?
(en Youri heeft nieuws over Co Adriaanse).quote:Jack van Gelder ontvangt samen met analytici Hugo Borst en Youri Mulder cabaretier en PSV-supporter Theo Maassen en oud PSV-doelman Hans van Breukelen.
Kan leuk worden.quote:
Gewoon niet meer uitgenodigd geweest deze week dusquote:Op zondag 29 april 2007 22:02 schreef djnospinzone het volgende:
Haha Stam afgezegd?
En terecht.quote:Op zondag 29 april 2007 22:33 schreef Soul79 het volgende:
Zo wat wordt Van Breukelen afgebekt door Youri Mulder.
Prachtige opmerking inderdaadquote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen: "Ik zit hier ook als 4e keuze"
quote:Op zondag 29 april 2007 22:34 schreef golfer het volgende:
Theo Maassen: "Ik zit hier ook als 4e keuze"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |