Pfff!! ik heb nog geen eens 50+quote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Nog 17 posts voor de magische 10.000 grens
Kerel posten als een mallequote:Op maandag 23 april 2007 10:09 schreef Damzkieee het volgende:
Nog 17 posts voor de magische 10.000 grens
Als je eenmaal aan de stage topics ben begonnen kom je er zo aanquote:
Ik 8quote:
Brainiac FTWquote:Op maandag 23 april 2007 10:11 schreef Bootje84 het volgende:
piet, die drijf-opmerking doet me denken aan brainiac..
what flows better.. an o-pair, or an au-pair
2 schermenquote:Op maandag 23 april 2007 10:12 schreef denB het volgende:
haha, deal! helaas zit ik hiero met 2 schermen richting het gat van de deur!Dus iedereen kan mee genieten
Op welke Albeda vestiging zit je trouwensquote:Op maandag 23 april 2007 10:12 schreef denB het volgende:
haha, deal! helaas zit ik hiero met 2 schermen richting het gat van de deur!Dus iedereen kan mee genieten
dan moet je dus ergens anders zitten.quote:Op maandag 23 april 2007 10:12 schreef denB het volgende:
Joop Alberda?quote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op welke Albeda vestiging zit je trouwens
Albeda![]()
Stolwijkstraatquote:Op maandag 23 april 2007 10:13 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op welke Albeda vestiging zit je trouwens
Albeda![]()
heb je al last van je ogen?quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Stolwijkstraat
----------
Mjah 1 voor browsen idd, en 1 voor designen en andere troep, wacht op mijn 3e scherm!
Dat heb ik ook maar toch zit ik al bijna op de 1000..quote:Op maandag 23 april 2007 10:12 schreef denB het volgende:
Joop - The Future? Thema Trance Energy 2007.. en daar draaide hij volgens mijquote:Op maandag 23 april 2007 10:14 schreef Casual-T het volgende:
Ik hoorde zaterdagnacht een aardige nummer op TMF, alleen weet ik m'n god niet wie dat was en met welk nummer.
Misschien weten jullie het? Het is een clip van een of ander feest, en d'r komt in 't midden ongeveer een lijstje langs met oa Paul Oakenfold erop. Tis iig een lekker riedeltje..![]()
Daar heb Bootje en ik ook nog een aantal lessen gevolgd..quote:Op maandag 23 april 2007 10:16 schreef denB het volgende:
[..]
Stolwijkstraat
----------
Mjah 1 voor browsen idd, en 1 voor designen en andere troep, wacht op mijn 3e scherm!
En daar stond ik ook te dansen !quote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Joop - The Future? Thema Trance Energy 2007.. en daar draaide hij volgens mij![]()
Kan je gvd alles 1000x zeggen maar je doet nergens wat op uitquote:
Oda JC uitquote:Op maandag 23 april 2007 10:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat is de laatste wedstrijd van Heracles dan?
ik had trouwens helemaal niet meer gehoord op de radio dat Excelsior nog de 3-2 scoordequote:
Op teletekst stond het eerst ook niet goed.quote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had trouwens helemaal niet meer gehoord op de radio dat Excelsior nog de 3-2 scoordeNiet dat het verder uitmaakte.
ze zeiden bij het opnoemen van de eindstanden ook dat Twente met 1-0 had verloren, terwijl N'Kufo gewoon 1-1 had gemaakt in de 87e minuutquote:Op maandag 23 april 2007 10:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik had trouwens helemaal niet meer gehoord op de radio dat Excelsior nog de 3-2 scoordeNiet dat het verder uitmaakte.
was dat die tent waar je niet met de lift mocht?quote:Op maandag 23 april 2007 10:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Daar heb Bootje en ik ook nog een aantal lessen gevolgd..![]()
moeten ze ook maar niet in blessuretijd scorenquote:Op maandag 23 april 2007 10:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Op teletekst stond het eerst ook niet goed.
Tnx, ben 'm aan het downloaden met mn mobiel van een opendir, heb geen geluid op mn pc hier. Is de originele mix, 17 mb, dus duurt nog wel een tijdje...quote:
En ik niet persoonlijk GVD?!!!!quote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:![]()
![]()
10.000
![]()
![]()
Ik wil graag bedanken:
- mijn toetsenbord
- muis
- al mijn f5 knoppen
- mijn stages
- en jullie allemaal natuurlijk
geen dankquote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:![]()
![]()
10.000
![]()
![]()
Ik wil graag bedanken:
- mijn toetsenbord
- muis
- al mijn f5 knoppen
- mijn stages
ja..quote:Op maandag 23 april 2007 10:35 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
was dat die tent waar je niet met de lift mocht?
quote:
Gefeliciteerdquote:Op maandag 23 april 2007 10:38 schreef Damzkieee het volgende:![]()
![]()
10.000
![]()
![]()
Ik wil graag bedanken:
- mijn toetsenbord
- muis
- al mijn f5 knoppen
- mijn stages
ik vind Titan Quest een zeer leuk spel om uren zoet mee te zijn.quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben tijdelijk uitgekeken op MOHAA spelen op mijn laptop, weet iemand nog leuke spellen om te spelen???(alle soorten spellensuggesties zijn welkom)
specificaties laptop: http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=664415&spcall=yes
PS: NFS Underground heb ik al
Football Manager 2007!quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben tijdelijk uitgekeken op MOHAA spelen op mijn laptop, weet iemand nog leuke spellen om te spelen???(alle soorten spellensuggesties zijn welkom)
specificaties laptop: http://www.informatique.nl/cgi-bin/iqshop.cgi?M=I&A=664415&spcall=yes
Zit je dat lekker op je werk te spelen? if so, teije is jaloers.quote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
Fifa 05-06 kan je zeker wel draaienquote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
WoW, CoD2, CSSquote:Op maandag 23 april 2007 10:48 schreef ReMcOrE het volgende:
nee, ik speel thuis meestal MOHAA (en daarvoor NSFU) maar daar ben ik ff tijdelijk op uitgekekenquote:Op maandag 23 april 2007 10:58 schreef Teije het volgende:
[..]
Zit je dat lekker op je werk te spelen? if so, teije is jaloers.
Ik vermaak me altijd wel met Trackmania, ook Partypoker is leuk op zijn tijdquote:Op maandag 23 april 2007 11:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nee, ik speel thuis meestal MOHAA (en daarvoor NSFU) maar daar ben ik ff tijdelijk op uitgekekendus vandaar mijn vraag, gewoon voor privé gebruik
(Football Manager 2007 download ik wel ff, kijken wat het is...)
quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
DOOOH!!!...
Ben ik net bezig met Joomla aan het configureren.. weet ik niet meer welk wachtwoord ik heb gekozen![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef PieterBas het volgende:
DOOOH!!!...
Ben ik net bezig met Joomla aan het configureren.. weet ik niet meer welk wachtwoord ik heb gekozen![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
het spookt hierde deur gaat hier uit zichzelf dicht
Ja sorry, ik verveelde mequote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
K poker ook de meeste tijdquote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef Teije het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd wel met Trackmania, ook Partypoker is leuk op zijn tijd![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
en dan heb ik binnenkort ook nog een informatiedag over informatiebeveiliging..quote:
Op school?quote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan heb ik binnenkort ook nog een informatiedag over informatiebeveiliging..![]()
dat is het de ultieme beveiliging, je wachtwoord vergeten, dan kan er niemand meer bijquote:Op maandag 23 april 2007 11:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan heb ik binnenkort ook nog een informatiedag over informatiebeveiliging..![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het de ultieme beveiliging, je wachtwoord vergeten, dan kan er niemand meer bij
heeft hij eindelijk een geheim wachtwoordquote:Op maandag 23 april 2007 11:12 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat is het de ultieme beveiliging, je wachtwoord vergeten, dan kan er niemand meer bij
Op de Eramus.. maar ik weet niet of ik ga/of kan.. het is aan het eind van mijn stagequote:
07 kan je misschien ook wel draaien..quote:Op maandag 23 april 2007 11:14 schreef ReMcOrE het volgende:
Football Manager 2007 heb ik al een linkje van gevonden
iemand misschien een linkje van FIFA 05 of FIFA 06 voor mij?![]()
jou arresteren ?quote:
Ik weet het antwoord al; nee.quote:Op maandag 23 april 2007 11:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op de Eramus.. maar ik weet niet of ik ga/of kan.. het is aan het eind van mijn stage![]()
ze hebben me nog niet gevonden geloof ik. Maar ze rijden hier wel rond met meer dan 1 autoquote:
heb je daar linkje van dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
07 kan je misschien ook wel draaien..
wat ben je aan het doen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef Goover het volgende:
tvp.. (hard aan het werk, dit keer schiet het een beetje op en begint het leuk te worden
)
Tijdsverdrijfquote:Op maandag 23 april 2007 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ze hebben me nog niet gevonden geloof ik. Maar ze rijden hier wel rond met meer dan 1 auto
ze moeten toch iets doen met dit mooie weerquote:
leekerquote:
Zijn er nog 2 over.quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leekerstuur er hier ook maar 1tje heen
nog2quote:Op maandag 23 april 2007 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
leekerstuur er hier ook maar 1tje heen
linkje naar de demoquote:
Is een boel geld, maar ASUS is wel lekker meestalquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef MichielPH het volgende:
De Asus V1 voor ¤ 1600,- exc., is dat een goede prijs voor die laptop?
http://nl.asus.com/products4.aspx?l1=5&l2=25&l3=441&l4=0&model=1526&modelmenu=2
http://notebooky-recenze.ic.cz/images/asus-v1.jpg
macquote:Op maandag 23 april 2007 11:22 schreef denB het volgende:
tijd om zo naar de supermarkt te gaan om broodjes te fixen voor lunch!
Of ik kan naar de mac aan de overkant gaan ;[
Leuk dingetje, zou er alleen nog wel XP op zetten, dan overstappen op vista als SP1 uit is.quote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef MichielPH het volgende:
Dat word helaas morgen voor onsquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef Sok41 het volgende:
HO IS ! 23ste vandaag !!
Nieuwe Heroes vanavond.. WOEI !
haha neej, wij zouden dr gisteren ook naar toe gaan na de wedstrijd. Was kenkerdruk, toen maar naar cafeteria gegaan. Patat saté en een berehapquote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef denB het volgende:
[..]
afgelopen vrijdag ook al geweest haha, blijft natuurlijk geen feest xD
Over 9 uur komt ie als Torrent.quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Teije het volgende:
[..]
Dat word helaas morgen voor onsPeter vs Sylar
![]()
Eh? hij word pas vanavond in de US geaired volgens mij.. dus dan kunnen wij hem ergens vanacht downloaden.quote:
nice nicequote:Op maandag 23 april 2007 11:33 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
haha neej, wij zouden dr gisteren ook naar toe gaan na de wedstrijd. Was kenkerdruk, toen maar naar cafeteria gegaan. Patat saté en een berehap![]()
Is 'm ja, dankuuuuquote:Op maandag 23 april 2007 10:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Joop - The Future? Thema Trance Energy 2007.. en daar draaide hij volgens mij![]()
Kut Sombrero'squote:Op maandag 23 april 2007 11:42 schreef Sok41 het volgende:
Donders, lekker stomme actie.. Windows update uitvoeren op je thuis pc vanaf hier. Contact ineesn verbroken, huilen met de sombrero op
Heb de gij een klap van de molen gehad ?!quote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Gangsta!!!!!!!! Wicked shit. op welke shit trouwens?
Hij word om 9 uur US tijd uitgezonden, wij kunnen hem dus pas midden in de nacht downloadenquote:Op maandag 23 april 2007 11:45 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Gangsta!!!!!!!! Wicked shit. op welke shit trouwens?
mooi ding, ASUS ook een goed merkquote:Op maandag 23 april 2007 11:16 schreef MichielPH het volgende:
proberen we ffquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 11:49 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiiii
Alles goed hier? Goed weekend gehad?
Ik wou ook naar Trance Energy 2007.. maar dat viel tegelijk een wedstrijd.. maar nu ga in naar Sensation Whitequote:
mogen geen warez postenquote:Op maandag 23 april 2007 11:51 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
mooi ding, ASUS ook een goed merk
[..]
proberen we ffiemand misschien ook een link naar de volledige versie van FIFA 05/06/07???
![]()
![]()
HEHEHE OOK VAN MIJ HOEST da?quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
GOEIENDAG SCOFIELD! HOEISTIEEE>
Dag dag! Wat een idoot groot poppetje!quote:Op maandag 23 april 2007 11:52 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]mevrouw de juffrouw...
hier alles goed, weekend was prima, nu een lekker zonnetje hier
Access to http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa07/Fifa_07_Demo_NL.zip has been blocked by WebMarshal™quote:
leuk hèquote:Op maandag 23 april 2007 11:57 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Dag dag! Wat een idoot groot poppetje!![]()
en als je "Doel opslaan als..." doet op de link van de .zip dan???quote:Op maandag 23 april 2007 11:58 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Access to http://largedownloads.ea.com/pub/demos/Fifa07/Fifa_07_Demo_NL.zip has been blocked by WebMarshal™
File download (ZIP, 834745814 bytes) was restricted by the content rule 'Block downloads > 50'.
Contact your WebMarshal administrator if you need access for business purposes
![]()
Whaha, schreeuwlelijk!quote:Op maandag 23 april 2007 11:55 schreef Damzkieee het volgende:
GOEIENDAG SCOFIELD! HOEISTIEEE>
Dan slaat 'ie een html document op.. schiet niet op dus, maar maakt niet uit, doe in mn pauze's toch meestal wandelen hier..quote:Op maandag 23 april 2007 11:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en als je "Doel opslaan als..." doet op de link van de .zip dan???
Nog wat uit zitten vreten in het weekend of alleen uit je neus?? hahahaquote:
lachen om je eigen grappenquote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog wat uit zitten vreten in het weekend of alleen uit je neus?? hahaha![]()
![]()
over 3 uur en 56 minuten weer naar huisquote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
nog vijf uur en dan weer naar huis
Goedquote:Op maandag 23 april 2007 12:00 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Whaha, schreeuwlelijk!knap
Hier gaat het prima hoor! Net 3 leuke lessen gegeven.. nu weer tussenuur en zo nog een les!
Verder beetje chillen, heb niks te doen
Hoe is het met jou?
Jeuzes, dan al?!quote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
over 3 uur en 56 minuten weer naar huis
22.00 hier. Mooi op tijd voor Voetbal Insite.quote:
van Geelquote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
22.00 hier. Mooi op tijd voor Voetbal Insite.
ja, het is nu wel gelukt, het wil wel eens helpen als je het hendeltje goed doetquote:Op maandag 23 april 2007 12:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb ik weerik heb het raam geopend, maar nu krijg ik 'em niet meer dicht
hoezo zo laat, ben je laat begonnen?quote:Op maandag 23 april 2007 12:06 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
22.00 hier. Mooi op tijd voor Voetbal Insite.
Vandaar ook deze:quote:
ff opnemen, wordt mij te laatquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
van Geel
kaartjes az - Ajax binnen
morgen vrij en lekker sporten
Lekker hoorquote:Op maandag 23 april 2007 12:04 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nog wat uit zitten vreten in het weekend of alleen uit je neus?? hahaha![]()
![]()
Izzit4real?quote:
Aah zonde!! Iederen nadeel heb zn voordeel, kun je lekker goedkoop op vakantie. Mooi daar blijven pittenquote:Op maandag 23 april 2007 12:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Lekker hoor
Euh, zaterdag afscheidsfeestje van m'n beste vriendinnetjeZe gaat volgende week emigreren naar Spanje!! Echt kut!!!!!!!!!!!
Zondag lekker niks gedaan, beetje gepokerd en gebarbequed!
Ik wel beetje, bijna vakantie! Doordat er geen bussen rijden kan ik deze week niet naar school. Morgen, woensdag en donderdag 'vrij', dan vrijdag stage en dan week vakantiequote:
quote:
Moet je dat nu focking hell 2 keer vertellenquote:
jeweettoggggggggquote:
Docenten hebben het maar goedquote:Op maandag 23 april 2007 12:11 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik wel beetje, bijna vakantie! Doordat er geen bussen rijden kan ik deze week niet naar school. Morgen, woensdag en donderdag 'vrij', dan vrijdag stage en dan week vakantie![]()
Lekker hoor ik ga strax ook me kaarte maar s halenquote:Op maandag 23 april 2007 12:07 schreef Houniet het volgende:
[..]
van Geel
kaartjes az - Ajax binnen
morgen vrij en lekker sporten
8.00quote:Op maandag 23 april 2007 12:08 schreef francis997 het volgende:
[..]
hoezo zo laat, ben je laat begonnen?
met de treinquote:Op maandag 23 april 2007 12:13 schreef 1900 het volgende:
[..]
Lekker hoor ik ga strax ook me kaarte maar s halenalleen jammer de prijs
![]()
IK STA ROOD
IK STOND WIT
IK BEN AJACIED
Nou nee, beter blijft ze gewoon in hier bij mij in Nederland wonen, zodat ik haar elke dag kan zien!! Dan dat ik goedkoop op vakantie kan. Ben al een keer naar Barcalona geweest, hoef niet nog een keer hoorquote:Op maandag 23 april 2007 12:11 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Aah zonde!! Iederen nadeel heb zn voordeel, kun je lekker goedkoop op vakantie. Mooi daar blijven pitten..
Barcelona, mooie stad.. jammer van de smogquote:Op maandag 23 april 2007 12:15 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Nou nee, beter blijft ze gewoon in hier bij mij in Nederland wonen, zodat ik haar elke dag kan zien!! Dan dat ik goedkoop op vakantie kan. Ben al een keer naar Barcalona geweest, hoef niet nog een keer hoor![]()
Maar ik ga wel hoor!!
mwoah ik twijfel nog .. die commerciele voetbalwedstrijdjes wordt er moe vanquote:Op maandag 23 april 2007 12:16 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ga ook maar eens kaartjes proberen te regelen als straks de play-offs beginnen![]()
Als ik de kans had, ging ik welquote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
mwoah ik twijfel nog .. die commerciele voetbalwedstrijdjes wordt er moe van![]()
Twente - PSV is toch een mooie wedstrijd (nummer 3 tegen nummer 4)quote:Op maandag 23 april 2007 12:18 schreef 1900 het volgende:
[..]
mwoah ik twijfel nog .. die commerciele voetbalwedstrijdjes wordt er moe van![]()
Kaartjes waren aardig duur he voor tente, goedkoopste waren 23,5 euri!quote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Twente - PSV is toch een mooie wedstrijd (nummer 3 tegen nummer 4)![]()
gelukkig kon ik vorig jaar helemaal aan het einde van het seizoen voor 5 euri naar FC Twente - Vitesse, voor de Intertoto-cupquote:Op maandag 23 april 2007 12:21 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Kaartjes waren aardig duur he voor tente, goedkoopste waren 23,5 euri!
dat zullen wij nooit meemakenquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig kon ik vorig jaar helemaal aan het einde van het seizoen voor 5 euri naar FC Twente - Vitesse, voor de Intertoto-cup
jullie moeten je naar een aantal verliespartijen gewoon tevreden stellen met UEFA-cupquote:
quote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gelukkig kon ik vorig jaar helemaal aan het einde van het seizoen voor 5 euri naar FC Twente - Vitesse, voor de Intertoto-cup
Intertoto-cup is echt om de onderste ploegen ook nog wat internationale wedstrijdjes te gevenquote:Op maandag 23 april 2007 12:24 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
538quote:
quote:
gemist, toen sliep ik zeker nogquote:Op maandag 23 april 2007 12:31 schreef PieterBas het volgende:
[..]
... vanmorgen ging Evers van Gaal bellen.. was niet zo'n succes
![]()
lijst wordt wel bijgewerkt, maar de OP kan niet meer aangepast worden (zonder tussenkomst van een MOD)...quote:Op maandag 23 april 2007 12:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
waarom sta je dan niet in de OPvan [16.06.2007] DefQon.1 #5 (Uitverkocht)
ga ik regelenquote:Op maandag 23 april 2007 12:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
lijst wordt wel bijgewerkt, maar de OP kan niet meer aangepast worden (zonder tussenkomst van een MOD)...
van Gaal was er zoals altijd niet van gediend...quote:Op maandag 23 april 2007 12:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
gemist, toen sliep ik zeker nogdan maar tot zaterdag afwachten, dan herhalen ze altijd het beste van Evers Staat Op
nee want die kan dat niet meer aanpassenquote:Op maandag 23 april 2007 12:38 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je hardstyle_babbels ook even hebben
voor jou hebben ze ook gips hequote:Op maandag 23 april 2007 12:41 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Ajax wordt geen kampioen denk ik...
quote:Op maandag 23 april 2007 12:43 schreef PieterBas het volgende:
Wordt Ajax straks geholpen door een ploeg uit Rotterdam
hoezo? ga jij die er bij halen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Houniet het volgende:
maar even op Stage gebied blijven he, anders stikt het hier zo weer van de Blauwtjes
Houniet is vriendjes met de MOD'squote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? ga jij die er bij halen dan?![]()
We praten amper over stage, alleen beetje wat we doen enzo.quote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Houniet het volgende:
maar even op Stage gebied blijven he, anders stikt het hier zo weer van de Blauwtjes
Ik zie hier ook eigenlijk wel wat in, jaquote:Op maandag 23 april 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind eigenlijk dat de top 3 indien zij alledrie met evenveel punten eindigen dat zij via play-offs
AZ - PSV
Ajax - AZ
PSV - Ajax
PSV - AZ
AZ - Ajax
Ajax - PSV
en dan de winnaar met de meeste punten is landskampioen, de nummer twee speelt voorronde CL en nummer drie speelt UEFA Cup.
ijsje etenquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef miss-scofield het volgende:
Wie weet er een leuke werkvorm voor een 3 havo klas?
Ik wil iets leuks met ze gaan doen
vrij gevenquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef miss-scofield het volgende:
nee, ben geen Duitserquote:Op maandag 23 april 2007 12:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
hoezo? ga jij die er bij halen dan?![]()
quote:
dat zeg ik.quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef Goover het volgende:
[..]
We praten amper over stage, alleen beetje wat we doen enzo.
Maar nu gaat het al veeeeeeel te lang over voetbal![]()
![]()
Je gaf Nederlans toch?quote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef miss-scofield het volgende:
Volgens mij werdt die vooral gesloten omdat iederen zich dood spamde? Maar ik was er niet bij.quote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
maar ik heb ook in de vorige reeks gezeten, en die hebben ze toen laten sluiten, omdat er niet over stage gepost werd. en zien jullie dan maar je stage doorkomen, zonder Reeks
zonder Stage SC overleef ik nietquote:Op maandag 23 april 2007 12:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
nee, ben geen Duitser
[..]
[..]
dat zeg ik.
maar ik heb ook in de vorige reeks gezeten, en die hebben ze toen laten sluiten, omdat er niet over stage gepost werd. en zien jullie dan maar je stage doorkomen, zonder Reeks
eigenlijk ff voorstel indienen bij de KNVBquote:Op maandag 23 april 2007 12:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik zie hier ook eigenlijk wel wat in, ja![]()
dat begint er hier ook op te lijken, geloof mequote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij werdt die vooral gesloten omdat iederen zich dood spamde? Maar ik was er niet bij.
H.Kesler@knvb.nl?quote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
eigenlijk ff voorstel indienen bij de KNVBWaar kan ik zoiets doen?
goede ideeen, vooral dat buiten in het gras zittenquote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Je gaf Nederlans toch?
- Buiten in het gras ergens gedichten schrijven?
- Woordstoortrijmen, in een bepaalde woord soort woorden rijmen. (bijvoegelijke naamwoorden, werkwoorden etc etc)
- Een brief naar het schoolbestuur opstellen met 1 positief en 1 negatief punt, uiteraard wel echt afleveren.
etc etc
in de verledentijd komt er nóóit dt achter een werkwoordquote:Op maandag 23 april 2007 12:55 schreef Goover het volgende:
[..]
Volgens mij werdt werd die vooral gesloten omdat iederen zich dood spamde? Maar ik was er niet bij.
in uw ogen ben ik de sachorijn en ik vind u een grapjas.. (iets in die richting)quote:Op maandag 23 april 2007 12:39 schreef PieterBas het volgende:
[..]
van Gaal was er zoals altijd niet van gediend...![]()
zie ook: http://xs414.xs.to/xs414/07152/spelling.jpgquote:Op maandag 23 april 2007 12:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
in de verledentijd komt er nóóit dt achter een werkwoord![]()
Lekker!quote:
Helaas, mag ze geen vrij gevenquote:Op maandag 23 april 2007 12:52 schreef PieterBas het volgende:
[..]
vrij geven
en ijsjes halen voor de leraar![]()
Nederlands ja!quote:Op maandag 23 april 2007 12:54 schreef Goover het volgende:
[..]
Je gaf Nederlans toch?
- Buiten in het gras ergens gedichten schrijven?
- Woordstoortrijmen, in een bepaalde woord soort woorden rijmen. (bijvoegelijke naamwoorden, werkwoorden etc etc)
- Een brief naar het schoolbestuur opstellen met 1 positief en 1 negatief punt, uiteraard wel echt afleveren.
etc etc
tja.. ik ben gewoon op mijn stage gekomen...quote:
vertel?quote:Op maandag 23 april 2007 12:56 schreef Sok41 het volgende:
verdomme ik verveel me het apenzuur nu ik geen meer verbinding meer heb met thuis
het zijn er 6quote:Op maandag 23 april 2007 12:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zeker weten dat het met 7 e's is?
fusiequote:Op maandag 23 april 2007 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ABN Amro en Barclay's is het nu een overname of fusie?![]()
ja voor 9, en na 16 ben je vrij ws. Ik heb de bus van 09:00 en ben om 13:30 vrij.quote:Op maandag 23 april 2007 13:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. ik ben gewoon op mijn stage gekomen...![]()
overname..quote:Op maandag 23 april 2007 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ABN Amro en Barclay's is het nu een overname of fusie?![]()
meen je dat?quote:
Ja..streekvervoer ligt bijna compleet platquote:
quote:
tja.. en wordt helemaal een chaos als het echt 24u plat gaat.. Nu kan je in de spits nog naar huis toe.quote:Op maandag 23 april 2007 13:09 schreef Qwea het volgende:
[..]dus heb morgen vrij van school genomen en woensdag donderdag van stage. Nou hoop ik dus niet dat ze voor donderdag een akkoord bereiken
dat ze de echte schaal maar naar Rotterdam moeten brengen?quote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heb mailtje naar KNVB gestuurd
Ik kan ook niet naar school deze week. Wel naar stage, dat is 10 min fietsen!quote:
sommige mensen in Alkmaar hebben humor.quote:Op maandag 23 april 2007 13:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb nog weinig mensen zulke onzin uit horen kramen
typisch geval van generalisatie...quote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
sommige mensen in Alkmaar hebben humor.Altijd leuk zulke mensen horen tijdens het nieuws
Daarom ben ik ook blij dat het niet 24u plat ligt. Dan moet ik als ik ga shoppen 15 min van het station naar het centrum lopenquote:Op maandag 23 april 2007 13:11 schreef PieterBas het volgende:
[..]
tja.. en wordt helemaal een chaos als het echt 24u plat gaat.. Nu kan je in de spits nog naar huis toe.
melk, sinasappelsap, appelsap? Milk & Fruitquote:
quote:
whahahahaquote:Op maandag 23 april 2007 13:14 schreef Damzkieee het volgende:
Whehehehe Roycoooooo gooit beker water over tafel
zullen wel mensen zijn die aan golf (bekakte manier uitspreken svp) doenquote:
hier klein half uurtjequote:Op maandag 23 april 2007 13:12 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Ik kan ook niet naar school deze week. Wel naar stage, dat is 10 min fietsen!
School niet helaas
gòòòòòòlfquote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zullen wel mensen zijn die aan golf (bekakte manier uitspreken svp) doen
Freshthinking golftquote:Op maandag 23 april 2007 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zullen wel mensen zijn die aan golf (bekakte manier uitspreken svp) doen
Hoeveel?quote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
altijd makkelijk van die enquetes waar ik geen verstand van heb, maar ik krijg ervoor betaaldDus doe wel ff mijn plicht
Nu ben ik ook de weg een beetje kwijt hoor.. In de media lees ik voornamelijk overname..quote:
Boeiuh, gewoon wat uit je duim zuigenquote:Op maandag 23 april 2007 13:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
altijd makkelijk van die enquetes waar ik geen verstand van heb, maar ik krijg ervoor betaaldDus doe wel ff mijn plicht
ik kan me ook vergist hebbenquote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nu ben ik ook de weg een beetje kwijt hoor.. In de media lees ik voornamelijk overname..![]()
vandaag? of nog te lang stage lopen?quote:Op maandag 23 april 2007 13:21 schreef Zeeltje het volgende:
pufff ik moet nog te lang!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |