quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
Hai Kuuk!quote:
Graag!quote:
Goedemorgen Diovarus!quote:
* is vandaag 5 jaar geregistreerd op Fokquote:
JJquote:Op maandag 23 april 2007 08:07 schreef juon_jacket1 het volgende:
het wordt vandaag 25 graden......perfect voor mijn laatste vrije week...
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 08:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
* vandaag 5 jaar geregistreerd op Fok
ja prima..quote:
LIFE'S GOOD.....quote:Op maandag 23 april 2007 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Goeed met mij, druk weekend gehad hé.
Ik ben wel blij! bijna vakantie, mag wedstrijdtraining doen, en het is mooi weer
Hendig mooi weer zelfs.quote:Op maandag 23 april 2007 08:13 schreef boem-dikkie het volgende:
Goeed met mij, druk weekend gehad hé.
Ik ben wel blij! bijna vakantie, mag wedstrijdtraining doen, en het is mooi weer
Hier is ook alles goed.quote:Op maandag 23 april 2007 08:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja prima..![]()
...beetje vroeg wakker...
...maar ach tis voor het goed doel he...
![]()
..jij alles goed...?
![]()
tja...terugkeer van vakantie...quote:Op maandag 23 april 2007 08:15 schreef OA het volgende:
[..]
Hier is ook alles goed.![]()
Ben weer op mn werk en er ligt een stapel papieren op mn bureau, ook nog iets in mn postvak en een berg emails, dus genoeg te doen vandaag....![]()
yes yes yes....quote:Op maandag 23 april 2007 08:16 schreef OA het volgende:
JJ, ik hoorde trouwens van eer-ik dat je die baan hebt genomen/bent aangenomen!!![]()
Gefeliciteerd dus!!![]()
Jep. eventjesquote:Op maandag 23 april 2007 08:15 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Frutsel....![]()
![]()
...ook weer van de partij.....?
![]()
..oh ja..goedemorgen trouwens...
![]()
![]()
mijn vriendin wilde me meenemen voor ons verjaardag (we zijn op dezelfde dag jarig)...quote:
Ik luister gelukkig geen 3FMquote:
laat me raden.quote:Op maandag 23 april 2007 08:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mijn vriendin wilde me meenemen voor ons verjaardag (we zijn op dezelfde dag jarig).....heb haar maar heel lief afgewezen....
![]()
Ikke wel. en jijquote:Op maandag 23 april 2007 08:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Goedemorgen Dio...![]()
![]()
...goed weekend gehad....??
![]()
nee.....quote:Op maandag 23 april 2007 08:23 schreef Diovarus het volgende:
[..]
laat me raden.
"He Muts, je denkt toch niet dat ik naar FB ga. Ben je gestoord ofzo!!"
Dat was toch lief.quote:Op maandag 23 april 2007 08:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee.....!!!...ik bedoel " echt " lief afgewezen...
![]()
weekend was zeker super top...quote:Op maandag 23 april 2007 08:24 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Ikke wel. en jij![]()
Ik zag dat ik vrijdag weer eens de eerste wasqua post.
En we zijn weer eens kampioenhet is pas de 29e
ohhh dat noem jij lief....quote:Op maandag 23 april 2007 08:25 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Dat was toch lief.
Normaal doe ik het veel gemener
Ooh vertel.quote:Op maandag 23 april 2007 08:26 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
weekend was zeker super top...![]()
...deze week wordt ook wel leuk...
![]()
vanochtend was IK als eerste ....![]()
![]()
![]()
Hoe zou jij het dan doen ?quote:Op maandag 23 april 2007 08:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh dat noem jij lief.......euuhhh...owkey dan...
![]()
Ik gaap even op z'n maandags Dio.quote:Op maandag 23 april 2007 08:28 schreef Diovarus het volgende:
Weltruste enzo
ik heb tegen haar gezgd dat het echt heel lief was van haar enzo...maar om nou een hele avond daar verplicht de polonaise te moeten doen....quote:
ik raak er wel aan gewend zo langzaamerhand...quote:Op maandag 23 april 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:Dio, je bent weer lekker JJ in het harnas aan het jagen
werkze BrandX....quote:Op maandag 23 april 2007 08:35 schreef BrandX het volgende:
Ik moet maar aan het werk gaan geloof ik.....![]()
anders schiet het niet op hierzo, en er ligt een heeeeeeleboel
dus ik ben braaf! ciao!![]()
Het is ook zo leuk hequote:Op maandag 23 april 2007 08:30 schreef BrandX het volgende:Dio, je bent weer lekker JJ in het harnas aan het jagen
Mja, Winamp de gekste zal ik maar zeggen.quote:
Werk ze!quote:Op maandag 23 april 2007 08:35 schreef BrandX het volgende:
Ik moet maar aan het werk gaan geloof ik.....![]()
anders schiet het niet op hierzo, en er ligt een heeeeeeleboel
dus ik ben braaf! ciao!![]()
Goedemorgenquote:Op maandag 23 april 2007 08:23 schreef Diovarus het volgende:
[..]
laat me raden.
"He Muts, je denkt toch niet dat ik naar FB ga. Ben je gestoord ofzo!!"
Ooh okay.quote:
Die woonwagen bewoner danquote:Op maandag 23 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goedemorgen
FB? FeedBack kan je ook niet helpen hoor![]()
Oohquote:Op maandag 23 april 2007 08:32 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik raak er wel aan gewend zo langzaamerhand...![]()
![]()
![]()
Vrijdagmiddag half 1 is het weer weekend.quote:Op maandag 23 april 2007 08:38 schreef Diovarus het volgende:
Ooh okay.
Het is alweer bijna weekend he
frans Bauer....frutsel...FRANS BAUER...quote:Op maandag 23 april 2007 08:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Goedemorgen
FB? FeedBack kan je ook niet helpen hoor![]()
Winamp heb ik niet op het werkquote:Op maandag 23 april 2007 08:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, Winamp de gekste zal ik maar zeggen.
Wat moet ik zien aan het plafon danquote:
Denk dat ik vrijdag maar vrij vraag:Pquote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag half 1 is het weer weekend.
quote:Op maandag 23 april 2007 08:42 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
frans Bauer....frutsel...FRANS BAUER...![]()
![]()
Ja, misschien dat ik alsnog om 11 uur weer naar huis ga. Inpakken voor Groezrock vrijdagquote:Op maandag 23 april 2007 08:44 schreef Diovarus het volgende:
Denk dat ik vrijdag maar vrij vraag:P
Ga je naar die chip en Dealsquote:Op maandag 23 april 2007 08:31 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik heb tegen haar gezgd dat het echt heel lief was van haar enzo...maar om nou een hele avond daar verplicht de polonaise te moeten doen......wat zij trouwens ook helemaal nix vind...
...maar heb haar beloofd dat we dit jaar iets leuks gingen doen met z'n tweetjes....
![]()
![]()
![]()
dat zeggen we al 10 jaar......komt er nooit wat van...
![]()
over 3 uur en een kwartiertje zit de dag er alweer opquote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Vrijdagmiddag half 1 is het weer weekend.
quote:
goedemorgen vdv....quote:Op maandag 23 april 2007 08:46 schreef vdvorst het volgende:
Goeiemorgen allemaal
het is al weer maandagmaarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |