Vrees juist dat doelsaldo onze grootste kans nog isquote:Op maandag 23 april 2007 11:23 schreef De_Ananas het volgende:
Op doelsaldo halen we het toch niet...
Daarom vond ik het ook zo dubieus dat Sparta op deze manier scoorde.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest worden![]()
Het mooie was dat ik ff met een vriend aan het lullen was en terugkeek Sparta voor het doel zag staan...wist niet eens wat er aan de hand wasquote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gabri wees zelfs nog dat hij daar genomen moest worden![]()
Z'n glazen bol was toch kapot?quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ton Lokhoff is Henk's mattie. Bovendien kan Henk uitstekend koffiedik kijken en voorspelt zijn horoscoop een hoop voorspoed. Excelsior - AZ: 0 -0.
Excelsior heeft toch ook helemaal niks meer om nog voor te spelen???quote:Op maandag 23 april 2007 11:26 schreef kevin6188 het volgende:
Zolang Excelsior maar geen open huis gaat houden.
Laten we t hopenquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ton Lokhoff is Henk's mattie. Bovendien kan Henk uitstekend koffiedik kijken en voorspelt zijn horoscoop een hoop voorspoed. Excelsior - AZ: 0 -0.
We moeten eens bellen met de personen die daar achter zaten.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegelde![]()
Zijn Slory en Bruins ook matties van de joden?quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
gister zei die nog 1-1quote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaarquote:Op maandag 23 april 2007 11:29 schreef SiemeN het volgende:
Ohja. Nouja, da's mij om het even.quote:
M'n post was lichtelijk cynisch. Maarja, hoop doet leven zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaar
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijkquote:Op maandag 23 april 2007 11:31 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Daar kan de mattie van HtC geen drol aan doen, vorige keer werd het 5-0 in eigenhuis. Dus ik benieuwd wat het dit keer gaat worden. Ik zie gewoon een feestje zondag...in Alkmaar
Kwam ergens op 410-forum ofzo tegen dat ze dat inderdaad van plan zijn. Alleen zoeken ze wel hulp met klaarleggen, want zo'n grote klus hebben ze nog nooit gehad...quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijk![]()
Wel triest om zo te proberen sfeer te makenquote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Kwam ergens op 410-forum ofzo tegen dat ze dat inderdaad van plan zijn. Alleen zoeken ze wel hulp met klaarleggen, want zo'n grote klus hebben ze nog nooit gehad...
quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
FuckBuddy gaan jullie die klappertjes ook meenemen naar de Kuip 6 mei? Anders spelen wij thuis namelijk![]()
Dit geeft nog maar eens aan dat AZ er nog lang niet is. Verder ben ik benieuwd. Kunnen best interessante programma's worden, dunkt me.quote:Op maandag 23 april 2007 11:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Feyenoord, Ajax en PSV starten aanstaande zaterdag met het nieuwe programma ‘Clubvoetbal Insite’. In dit magazine bieden de drie vooraanstaande Nederlandse topclubs een uniek eigen kijkje voor en achter de schermen. ‘Clubvoetbal Insite’, dat op RTL 7 tussen 18:05 en 19:00 uur wordt uitgezonden, laat naast actuele inzichten over spelers, clubpersoonlijkheden en de huidige stand op de ranglijst ook historische beelden zien.
Feyenoord, Ajax en PSV hebben van de Nederlandse voetbalclubs de langste succeshistorie, de grootste fanschares en de meeste bekers en kampioenschappen. ‘Clubvoetbal Insite’ bereikt zodoende het overgrote deel van de voetballiefhebbers, wat het programma toegankelijk maakt voor een groot publiek.
De herhaling op RTL 7 is op zondag 29 april te zien, aanvang 09:05 uur
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.quote:Op maandag 23 april 2007 11:43 schreef Blight het volgende:
[..]
Dit geeft nog maar eens aan dat AZ er nog lang niet is. Verder ben ik benieuwd. Kunnen best interessante programma's worden, dunkt me.
Dat zeg ik. Karwei.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.
Geen idee, mijn klappertje was door een grote jongen afgepakt en toen heb ik de hele tijd zitten huilen...quote:Op maandag 23 april 2007 11:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
12-1 was dat ventje. 12-1.quote:Op maandag 23 april 2007 11:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat hoorde we vast ook toen Spanje met 14-0 won van Malta en alsnog Nederland eruit kegelde![]()
Nee, een topclub strijdt bijna elk jaar mee om kampioenschap. En dat kan Feyenoord allang niet meer. AZ de laatste jaren echter wel.quote:Op maandag 23 april 2007 11:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Az is er pas als ze in 10 jaar ongeveer 8 of 9x in de top 3 eindigen, dat is dus nog niet het geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |