Hiero Dit is dus een reactie en OP inéénquote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef APK het volgende:
[..]
Is er al: Hilarische uitspraken van de De Kotsvader
Voor mij was hij niet popijapie. Nu ik dit allemaal heb gehoord vanavond 'heb ik zoiets van' Jaap is popie! Mits hij zich aan de deal houdt! Ik vond hem vanavond voor het eerst leuk omdat hij eerlijk was tegen Huub over zijn akties. Hij heeft zich gewoon heel de tijd 'dom' en rustig gehouden.quote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een beetje raar dat Jaap nog steeds zo onpopulair is..ook na deze terrordagen...
hij is de enige die nog voor een beetje actie zorgt..of het nou op een kinderachtige manier is of niet..actie = actie
Omdat hij de lieverdjes van de Geranium-meute heeft beledigdquote:Op maandag 23 april 2007 01:45 schreef Rudieh het volgende:
ik vind het een beetje raar dat Jaap nog steeds zo onpopulair is..ook na deze terrordagen...
hij is de enige die nog voor een beetje actie zorgt..of het nou op een kinderachtige manier is of niet..actie = actie
quote:
Heb je een screenshot?quote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Waarom gebruikt Tien op de site van de Gouden Kooi een VOL-logo in de adres-balk?
Hier niets te zien ?quote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Waarom gebruikt Tien op de site van de Gouden Kooi een VOL-logo in de adres-balk?
Thanks dear, dat krijg je als je reageert op jou en gelijk een Cos kwijt bentquote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef APK het volgende:
[..]![]()
Ga jij maar effe een mooie OP maken.
Hiero: Van Gert uit het update-topic:
Jaap en Huub hebben daarmet een pact afgesproken.
Ze gaan gezamelijk de andere bewoners het leven zuur maken.
Het pact loopt tot er vier bewoners over zijn.
Huub heeft aangegeven dat Sylvia niet meer door Jaap mag worden getreiterd. De volgorde waarin ze mensen willen weghebben is: Nicolaas - Eric - Natasia.
Ah, is ie weer in de lucht?quote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef STAP01 het volgende:
Op Jaap zn site in het topic Buttler Bitch noemt hij Huub nog kutHuub. Dit was vast voor zijn gesprek over de aliantie.
Ik denk dat het juist, in het kader het geheimhouden van deze alliantie, van belang is om door te gaan met het treiteren van huubquote:Op maandag 23 april 2007 01:55 schreef STAP01 het volgende:
Op Jaap zn site in het topic Buttler Bitch noemt hij Huub nog kutHuub. Dit was vast voor zijn gesprek over de aliantie.
En ze krijgen een hartverzakking als huub daadwerkelijk sylvia en eric keihard laat vallenquote:Op maandag 23 april 2007 01:53 schreef APK het volgende:
[..]
Omdat hij de lieverdjes van de Geranium-meute heeft beledigd
Gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op maandag 23 april 2007 01:58 schreef Gert het volgende:
Ah, is ie weer in de lucht?
Hij heeft mijn sig toch maar aangepast.. dit moest dus van achter blijkbaar.
Ik denk dat die vollers je gehacked hebbenquote:
Ik zie net dat ik 't ook alleen in Explorer heb. Maar wel toevallig.quote:Op maandag 23 april 2007 02:05 schreef Prosac het volgende:
ik heb gewoon een Tien logo
En wat denk je dat de dames van vol gaan doen dan?quote:Op maandag 23 april 2007 02:05 schreef Ashrak het volgende:
Vraag me wel af hoe ze het pact geheim willen houden met de streamende huishoudsters.
Je kunt het natuurlijk ontkennen, maar ze moeten wel met geloofwaardige acties richting elkaar komen.
Ja zoiets kwam ik net ook op uit.quote:Op maandag 23 april 2007 02:09 schreef akveor het volgende:
Huub en Jaap hangen maar wat op de bank... uit verveling ben ik maar eens gaan kijken hoever mijn streams lijken achter te lopen.... precies 35 seconden...
Dat is toch goed nieuws dat ze meer kunnen dan telefoneren naar de redactie en bloemetjes sturenquote:Op maandag 23 april 2007 02:05 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat die vollers je gehacked hebben
daar heb ik ook gewoon tien logo...quote:Op maandag 23 april 2007 02:07 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik zie net dat ik 't ook alleen in Explorer heb. Maar wel toevallig.
Omdat Brain officieel nog steeds Jaap z'n backup is en 't voor hem nog een iets te groot risico is om Huub te volledig te vertrouwen.quote:Op maandag 23 april 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
Waarom willen Huub en Jaap Brian er niet als een van de eerste eruit?
Omdat Jaap Huub niet vertrouwd lijkt me... en Jaap zal brian wel dankbaar zijn dat ie er nog in zit...quote:Op maandag 23 april 2007 02:10 schreef Lobasca het volgende:
Waarom willen Huub en Jaap Brian er niet als een van de eerste eruit?
Op zich is het wel een vrij ondenkbare pact die Huub al eerder geprobeerd heeft te sluiten met Jaap. Toen is alles doorgesluisd naar Brian en is er niks mee gedaan.quote:Op maandag 23 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
En wat denk je dat de dames van vol gaan doen dan?
Bij het hek staan en schreeuwen: "ERIC, euh, SYLVIA, euh BRIAN!!!! HUUB HEEFT EEN PACT MET JAAAP!!!!!"
Een geniale zet van de redactie!![]()
![]()
![]()
Zullen ze huub dan (eindelijkquote:Op maandag 23 april 2007 02:09 schreef APK het volgende:
[..]
En wat denk je dat de dames van vol gaan doen dan?
Bij het hek staan en schreeuwen: "ERIC, euh, SYLVIA, euh BRIAN!!!! HUUB HEEFT EEN PACT MET JAAAP!!!!!"
Een geniale zet van de redactie!![]()
![]()
![]()
Bovendien krijg je Brian niet weg zolang Natasia en Amanda nog aanwezig zijn....quote:Op maandag 23 april 2007 02:12 schreef Frasier het volgende:
Omdat Brain officieel nog steeds Jaap z'n backup is en 't voor hem nog een iets te groot risico is om Huub te volledig te vertrouwen.
Ik laat Huub in ieder geval niet vallen.quote:Op maandag 23 april 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zullen ze huub dan (eindelijk) laten vallen
![]()
Dan is hij mooi zijn achterban kwijt en kan de winst van een eventuele sms-finale wel op zijn buik schrijven![]()
![]()
Huhquote:Op maandag 23 april 2007 02:10 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat is toch goed nieuws dat ze meer kunnen dan telefoneren naar de redactie en bloemetjes sturen![]()
Ik hoorde toch echt 'tot de laatste 4' op de streams....quote:Op maandag 23 april 2007 02:13 schreef Ashrak het volgende:
ps En misschien is het pact slecht voor 11 dagen
Meerdere scenario's zijn mogelijk.
Ook niet als hij lieve syl keihard laat vallenquote:Op maandag 23 april 2007 02:19 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik laat Huub in ieder geval niet vallen.
Huub All the Way
En nu ga ik lekker mijn bed opzoeken.
Slaap lekker allemaal
quote:Op maandag 23 april 2007 02:18 schreef PC eend het volgende:
Zullen ze huub dan (eindelijk) laten vallen
![]()
Dan is hij mooi zijn achterban kwijt en kan de winst van een eventuele sms-finale wel op zijn buik schrijven![]()
![]()
Resistance is strong.quote:Op maandag 23 april 2007 02:19 schreef Ashrak het volgende:
Ik laat Huub in ieder geval niet vallen.
Huub All the Way
En nu ga ik lekker mijn bed opzoeken.
Slaap lekker allemaal
Ja, heb ik ook gehoord, maar niets is wat het lijktquote:Op maandag 23 april 2007 02:20 schreef APK het volgende:
[..]
Ik hoorde toch echt 'tot de laatste 4' op de streams....
Voorlopig zie ik hem lieve Sylvia echt nog niet laten vallen hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 02:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook niet als hij lieve syl keihard laat vallen![]()
![]()
Neuh, doe maar niet.quote:Op maandag 23 april 2007 02:22 schreef Ashrak het volgende:
Als je wilt zal ik morgen de scenario's die ik nu voorzie beschrijven.
Waarom had ik dat al ingecalculeerdquote:
Doe maar welquote:Op maandag 23 april 2007 02:22 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook gehoord, maar niets is wat het lijkt
Ga nu naar bed
Als je wilt zal ik morgen de scenario's die ik nu voorzie beschrijven.
Dan doe ik er nu vast eentjequote:Op maandag 23 april 2007 02:24 schreef Prospera het volgende:
[..]
Doe maar wel![]()
dan kan iedereen zijn scenario erop loslaten.
En ik ben er toch niet overdag![]()
Hangt er een beetje van af wat de redactie wil.quote:Op maandag 23 april 2007 02:38 schreef PC eend het volgende:
Dan is nicolaas dus het eerste slachtoffer?
Ik ben zeer benieuwd wie dan het 2e slachtoffer zou zijn, wie is het eerst bereid iemand van zijn eigen groep op te offeren![]()
Zou dat dan natasia worden?
Dan gaat brian wel flippen denk ik.
Ik hoop dat Palma haarscheur kan dichthouden tegen Eric over het pact tussen reus Jaap en kaboutah Huub.quote:Op maandag 23 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wat de redactie wil.![]()
Huub heeft nu steun van Jaap en Sylvia.
Zal Eric dus wel worden, kan hij fulltime als buddy voor Diana klaarstaan.
Wie
Oh ja, Palma is momenteel even belangrijker voor het programma.![]()
quote:Op maandag 23 april 2007 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Hangt er een beetje van af wat de redactie wil.![]()
Huub heeft nu steun van Jaap en Sylvia.
Zal Eric dus wel worden, kan hij fulltime als buddy voor Diana klaarstaan.
Wie
Oh ja, Palma is momenteel even belangrijker voor het programma.![]()
erg krom niet? dus als palma opeens goede vriendjes zou worden met huub zou ze de liefste moeder van nederland wordenquote:Op maandag 23 april 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
Jaap is juist enorm in populariteit gestegen, de laatste dagen.
En nu hij goedgekeurd is door Huub, zal hij de volgende keer wel in de top-3 van de popi-poll staan.
geloven jullie Huub? ik niet nl.hij haat Jaap.quote:Op maandag 23 april 2007 01:54 schreef Gert het volgende:
Jaap is juist enorm in populariteit gestegen, de laatste dagen.
En nu hij goedgekeurd is door Huub, zal hij de volgende keer wel in de top-3 van de popi-poll staan.
mee eens, ik denk dat hij de hele boel gigantisch loopt te naaien! En terecht!quote:Op maandag 23 april 2007 07:38 schreef maril het volgende:
[..]
geloven jullie Huub? ik niet nl.hij haat Jaap.
Hij zorgt dat hij via Jaap de private room terugkrijgt en dan is het exit Jaapquote:Op maandag 23 april 2007 07:54 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
mee eens, ik denk dat hij de hele boel gigantisch loopt te naaien! En terecht!
Nicolaas is de komende stemronde nog imuum.quote:Op maandag 23 april 2007 08:03 schreef maril het volgende:
Mag s Nicolaas trouwens er al uitgestemd worden? hij is over 2 weken toch nog vrij van stemmen.
Ja, dan mag dat dus niet.quote:Op maandag 23 april 2007 08:03 schreef maril het volgende:
Mag s Nicolaas trouwens er al uitgestemd worden? hij is over 2 weken toch nog vrij van stemmen.
Het pact met Nicolaas zoals jij hem doet suggereren bestaat niet; Nicolaas zou Jaap de eerste 6 stemrondes erin houden wanneeer Jaap zijn stem zou geven om Nicolaas de mogelijkheid te geven iemand immuniteit te verlenen.quote:Op maandag 23 april 2007 07:57 schreef Peter6000 het volgende:
Een pact waarbij Nicolaas er als eerste wordt uitgestemd kan helemaal niet, want Nicolaas en Jaap hebben een 6 stemrondes-pact, die meteen ingaat als de immuniteit van Nicolaas is opgeheven.
Als Jaap geen waarde hecht aan dàt pact, zie ik niet in waarom Huub (en Jaap) waarde moet hechten aan hun tot-er-4-bewoners inzitten pact.
Ik geloof het pas, als Huub Eric eruit stemt, maar dat wordt natuurlijk tegengehouden door het idee dat het zinloos is omdat Sylvia er toch niet in meegaat.
Verder verbaas ik me erg over de COS omslag, dat Jaap ineens populair is.
Blijkbaar is een deel van de populatie er eindelijk achter, dat HES erg slaapverwekkend is.
Okay, tnx, dan had ik dat verkeerd begrepen.quote:Op maandag 23 april 2007 08:15 schreef Epi_ het volgende:
[..]
Het pact met Nicolaas zoals jij hem doet suggereren bestaat niet; Nicolaas zou Jaap de eerste 6 stemrondes erin houden wanneeer Jaap zijn stem zou geven om Nicolaas de mogelijkheid te geven iemand immuniteit te verlenen.
Niets meer niets minder, Jaap kan onmogelijk dit pact nog breken; hij heeft er al aan voldaan.
Dat mens is niet goed bij haar 'hoofd'.quote:
46 geloof ikquote:Op maandag 23 april 2007 08:36 schreef yvonne het volgende:
Hoe oud is die palma eik?
Mogguh iedereen.
Das wel duidelijk.quote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zwak hoor, Japio.
De 'King' buigt en maakt een knieval voor Palma.
Maar goed, dit maakt dus wel heel duidelijk dat het superasociale gedrag van Jaap een act is.
Daar hoeft nu geen misverstand meer over te bestaan.
quote:Op maandag 23 april 2007 08:42 schreef blomst het volgende:
[..]
Jaap zijn hoed zat ws niet goed, dus werkte zijn kleding niet.
Oh ja dat is waar....de rest van de miljonairs kunnen nu gaan zeiken dat ze nu niet verzorgd worden doordat de huishoudsters met die zooi van Jaap bezig zijnquote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef Clank het volgende:
Het ontbijt wordt helemaal vergeten.
Je hebt gister toch gehoord dat hij is teruggefloten van achter, Palma is degene die een buiging maakt omdat ze geen zin heeft in Saafa.quote:Op maandag 23 april 2007 08:41 schreef PietjePuk63 het volgende:
Zwak hoor, Japio.
De 'King' buigt en maakt een knieval voor Palma.
Maar goed, dit maakt dus wel heel duidelijk dat het superasociale gedrag van Jaap een act is.
Daar hoeft nu geen misverstand meer over te bestaan.
Op zich een steek in de rug voor Natasia die de kinders vantevoren heeft gewaarschuwd dat ze niet op moesten ruimen.quote:Op maandag 23 april 2007 08:47 schreef Clank het volgende:
Jaap gaat de anderen vertellen dat de huishouding zijn zooi opruimt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |