Ik herinner me heel duidelijk de ruzie tussen Bart en Ilona over dit onderwerp.quote:Op maandag 23 april 2007 01:27 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zei Jaap ook al, maar Huub zei dat Brian uiteindelijk nee heeft gezegd..
Wat zei hij dan?quote:Op maandag 23 april 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Deze alliantie is dus achter 'bewerkstelligt' verklapt Jaap.
Ik heb geen idee meid, ik keek dit vulgaire kansloze programma toen nog nietquote:Op maandag 23 april 2007 01:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik herinner me heel duidelijk de ruzie tussen Bart en Ilona over dit onderwerp.
Brian (lafbek) bleef ver uit de buurt en liet Bart beslissen.
hier moest ik hardop om lachenquote:Op maandag 23 april 2007 01:31 schreef FuTilE het volgende:
Huub: "Redactie, mogen we asjeblieft even Discovery kijken?"
Jaap: "En snel!"
Huub: "Nee, niet 'en snel!' "
Hij is echt leuk.quote:Op maandag 23 april 2007 01:31 schreef APK het volgende:
Huub: "Mogen wij een half uur Discovery kijken op tv?"![]()
Jaap: "En snel!"![]()
Precies dat zei ik al, het is zo overduidelijk, En dat is niet ed eerste keer dat Jaap zich verspreekt.quote:Op maandag 23 april 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Deze alliantie is dus achter 'bewerkstelligt' verklapt Jaap.
Zoiets, ik neem aan dat het iemand van achter is...quote:Op maandag 23 april 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
De accountant is God?
quote:Op maandag 23 april 2007 01:36 schreef product het volgende:
Nieuw nachtelijk tv programma: De maffe dikke ober en de kleine flamenco danser
quote:Op maandag 23 april 2007 01:36 schreef product het volgende:
Nieuw nachtelijk tv programma: De maffe dikke ober en de kleine flamenco danser
dit is alvast mijn favoriete Jaap-uitspraak:quote:Op maandag 23 april 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Er moet misschien ook maar een Jaap 'geniale uitspraken topic' komen
Ja, hartstikke duidelijkquote:Op maandag 23 april 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies dat zei ik al, het is zo overduidelijk, En dat is niet ed eerste keer dat Jaap zich verspreekt.
Overduidelijk dat je spoken ziet ja.quote:Op maandag 23 april 2007 01:35 schreef Yollie het volgende:
[..]
Precies dat zei ik al, het is zo overduidelijk, En dat is niet ed eerste keer dat Jaap zich verspreekt.
Ja misschien let jij niet goed op als je die signalen niet oppikt!quote:
Zeker... totdat Jaap er over 11 dagen keihard door Huub wordt uitgestemd.quote:Op maandag 23 april 2007 01:37 schreef Prosac het volgende:
Het is natuurlijk ook een schitterende verhaallijn over de pestkop die samen met slachtoffer er op uit trekt om terror in de villa aan te richten en zo de dikste vriendjes worden
quote:Op maandag 23 april 2007 01:38 schreef STAP01 het volgende:
Het gedrag van Jaap......
0 Zielig mannetje!
0 Heel begrijpelijk...
0 Eén groot spel!
Bron 10
Is er al: Hilarische uitspraken van de De Kotsvaderquote:Op maandag 23 april 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Er moet misschien ook maar een Jaap 'geniale uitspraken topic' komen
Kan hij met 'anders gaat de alliantie niet door' ook misschien bedoeld hebben dat hij het zo zwak zou vinden als Huub het niet voor elkaar krijgt dat ze tv mogen kijken dat hij dan de afspraak annuleert? Zomaar een ideetje hoor.quote:Op maandag 23 april 2007 01:39 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ja misschien let jij niet goed op als je die signalen niet oppikt!
Dat gaat ech niet gebeuren denk ik. Net als bij Nena zal Huub denk ik de enige zijn die 'm erin gaat houden.quote:Op maandag 23 april 2007 01:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker... totdat Jaap er over 11 dagen keihard door Huub wordt uitgestemd.
Beter nog: Waar de DGK_Redactie Huub en Jaap bewerkstelligd.quote:Op maandag 23 april 2007 01:39 schreef PC eend het volgende:
Kunnen we de TT niet veranderen in, waar huub probeert Jaap te 'bewerkstelligen'
De show moet wel rendabel blijven de poulaire Huub mag niet weg omdat ie geld opleverd (Of het in ieder geval beter doet dan de rest)... De accountant zal het mannetje met de grafiekjes zijn waar dat uit blijkt. Presteren is blijven... de reden voor Huub's terugkeer en de reden waarom Huub vaak over de grens mag lijken te gaan.quote:Op maandag 23 april 2007 01:34 schreef Prosac het volgende:
Jaap tegen Huub: "Als de accountant zegt dat jij mij erin houdt, dan is het voor mij genoeg"
![]()
en alle andere signalen dan, ook zomaar toeval.quote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan hij met 'anders gaat de alliantie niet door' ook misschien bedoeld hebben dat hij het zo zwak zou vinden als Huub het niet voor elkaar krijgt dat ze tv mogen kijken dat hij dan de afspraak annuleert? Zomaar een ideetje hoor.
Lastig verkopen. Dan moeten ze Huub al als laatste zijn stem laten uitbrengen. Maar dat is dan meteen weer heel verdacht natuurlijk en dan gaat de rest van de groep daar niet meer intrappen denk ik.quote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat gaat ech niet gebeuren denk ik. Net als bij Nena zal Huub denk ik de enige zijn die 'm erin gaat houden.
Ik denk ook dat Huub Jaap niet wegstemt.quote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef Frasier het volgende:
Dat gaat ech niet gebeuren denk ik. Net als bij Nena zal Huub denk ik de enige zijn die 'm erin gaat houden.
quote:Op maandag 23 april 2007 01:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beter nog: Waar de DGK_Redactie Huub en Jaap bewerkstelligd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |