abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55344600
Ik ben het met zijn uitspraak eens, maar ook met Tong dat het een walgelijke vent is!
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_55345423
Henk Kesler.

Politie-agenten verwend noemen, terwijl je zelf denkt dat de hele samenleving om de voetballerij draait.
pi_55351526
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Leatherface het volgende:
Henk Kesler.

Politie-agenten verwend noemen, terwijl je zelf denkt dat de hele samenleving om de voetballerij draait.
De sneuheid is dat Kesler eenzelfde fout beging als die hersenlozen die voetbaltribunes bevolken dikwijls maken. En hoeveel zouden dàt er zijn geweest, als de leraren van Nederland de agenten in onvriendelijke actie waren voorgegaan? De docenten zouden de agenten wel eens in de klas mogen uitnodigen, in hogere werkdruk en nieuwe dingen zijn ze onderhand gepokt en gemazeld.

Benieuwd welke krant als eerste minder vleiend over de agenten zal schrijven... vermoedelijk is dat te hoog gegrepen.
pi_55353097
quote:
Op maandag 17 december 2007 20:53 schreef Leatherface het volgende:
Henk Kesler.

Kesler mag van mij ter plekke overlijden, maar ergens had hij wel gelijk.
Secrets never die. Only people.
pi_55360478
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 00:46 schreef okee6 het volgende:

[..]

De sneuheid is dat Kesler eenzelfde fout beging als die hersenlozen die voetbaltribunes bevolken dikwijls maken. En hoeveel zouden dàt er zijn geweest, als de leraren van Nederland de agenten in onvriendelijke actie waren voorgegaan? De docenten zouden de agenten wel eens in de klas mogen uitnodigen, in hogere werkdruk en nieuwe dingen zijn ze onderhand gepokt en gemazeld.

Benieuwd welke krant als eerste minder vleiend over de agenten zal schrijven... vermoedelijk is dat te hoog gegrepen.
Met zo'n houding lijkt het net alsof Kesler vindt dat de hele samenleving om het voetbal draait. Alsof alles moet wijken voor het voetbal. Ach, ontevreden agentjes (of vul maar een betrokken beroepssector in). So what. Als het voetbal maar door gaat.

Veel clubs presenteren zichzelf als winstgevende, commerciële ondernemingen die veel opleveren voor een samenleving. Vaak wordt ook een grote bek opgezet alsof het een godsgeschenk is voor een gemeente om een BVO te hebben.

In hun grootheidswaanzin bouwen sommige clubs dan veel te grote stadions die ze niet kunnen vullen en genoeg sponsorgelden genereren om de kosten te dekken kunnen ze al net zo min. Vervolgens staan ze in de rode cijfers en waar veel bedrijven dan failliet gaan, strijkt zo'n gemeente meestal over zijn hart en verleent de club uitstel van betaling. De gemeenschap ten opzichte van wie ze zich zo hooghartig gedragen kan er dan weer voor opdraaien.

Voetbal is een leuk spelletje hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar een beetje meer fatsoen en ontzag t.o.v. de samenleving die je als voetballerij zo nodig hebt zou niet misstaan. Immers, de werkende man is nog wel altijd degene die de tickets en clubprulleria moet kopen. En de bedrijven die zo dik sponsoren zijn natuurlijk ook weer afhankelijk van de consument die de producten / diensten afneemt. En last but not least moet de tv-kijker natuurlijk wel naar het voetbal kijken, anders komt er van die tv-gelden ook niks terecht.

Dus een beetje meer in de samenleving staan mag wel, heer Kesler. Anders moet je jezelf ook niet als volkssport no. 1 presenteren.
pi_55361422
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 13:59 schreef Leatherface het volgende:

[..]

Met zo'n houding lijkt het net alsof Kesler vindt dat de hele samenleving om het voetbal draait. Alsof alles moet wijken voor het voetbal. Ach, ontevreden agentjes (of vul maar een betrokken beroepssector in). So what. Als het voetbal maar door gaat.

Veel clubs presenteren zichzelf als winstgevende, commerciële ondernemingen die veel opleveren voor een samenleving. Vaak wordt ook een grote bek opgezet alsof het een godsgeschenk is voor een gemeente om een BVO te hebben.

In hun grootheidswaanzin bouwen sommige clubs dan veel te grote stadions die ze niet kunnen vullen en genoeg sponsorgelden genereren om de kosten te dekken kunnen ze al net zo min. Vervolgens staan ze in de rode cijfers en waar veel bedrijven dan failliet gaan, strijkt zo'n gemeente meestal over zijn hart en verleent de club uitstel van betaling. De gemeenschap ten opzichte van wie ze zich zo hooghartig gedragen kan er dan weer voor opdraaien.

Voetbal is een leuk spelletje hoor, begrijp me niet verkeerd. Maar een beetje meer fatsoen en ontzag t.o.v. de samenleving die je als voetballerij zo nodig hebt zou niet misstaan. Immers, de werkende man is nog wel altijd degene die de tickets en clubprulleria moet kopen. En de bedrijven die zo dik sponsoren zijn natuurlijk ook weer afhankelijk van de consument die de producten / diensten afneemt. En last but not least moet de tv-kijker natuurlijk wel naar het voetbal kijken, anders komt er van die tv-gelden ook niks terecht.

Dus een beetje meer in de samenleving staan mag wel, heer Kesler. Anders moet je jezelf ook niet als volkssport no. 1 presenteren.
Prima dat je dat onderwerp op dit moment wilt aansnijden, maar feit is dat de politie een bruut stakingsmiddel kiest. En het gaat dan inderdaad niet om 2 wedstrijdjes, die met moeite op een kalender worden verschoven, het gaat om vertrouwen in de politie, fatsoen en respect.

Deze actie is respectloos, van hetzelfde deeg als diegenen die de voetbalwedstrijden doorgaans negatief omlijsten. Dat past niet thuis in "fatsoenlijke" loononderhandelingen.

Vrijwel geen krant die deze stakingskeuze van een kwalificatie voorzag, Nederland moet zich daarvoor schamen.
pi_55361463
Het onderbuikgevoel dat uit de media geurt is heel sterk: 'net goed voor die Kesler en die KNVB met al die hooligans erbij!!' Maar daar ging het niet over.
pi_55362105
quote:
Op dinsdag 18 december 2007 14:34 schreef okee6 het volgende:

[..]

Prima dat je dat onderwerp op dit moment wilt aansnijden, maar feit is dat de politie een bruut stakingsmiddel kiest.
Daar ben ik het wel mee eens, hoor.

Maar goed, toont eens te meer aan dat beide partijen niet op één lijn zitten en elkaar ook niet als volwaardige samenwerkingspartners zien. Of hun eigen belang zo groot vinden dat ze het belang van de ander of het gemeenschappelijke belang niet meer zien.

Ook dat valt te te betreuren.
pi_55363579
Eigenlijk is Kesler ook gewoon heel erg dom. Voordat Kesler zijn uitspraken deed waren veel mensen gekant tegen de politie omdat ze het een stakingsactie vonden die buitenproportioneel was. Iedereen had liever een andere stakingsactie gezien. Kesler gebruikt heel slim stevige taal en iedereen vindt opeens de politie zielig. Kesler heeft eigenlijk een beetje goodwill gekweekt voor de politie en juist tegen het voetbal. Als hij het nou goed had gespeeld was juist precies het omgekeerde gebeurd.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_55364059
Als hij het woordje 'verwend' had weggelaten, had het balletje waarschijnlijk anders gerold. Als...
pi_63342440
Eindelijk
quote:
Henk Kesler vertrekt in 2010 als directeur betaald voetbal bij de KNVB. Dat kondigt de bondsman woensdag aan in het tijdschrift Voetbal International.

Kesler heeft dan een ambtstermijn van tien jaar achter de rug en dat vindt hij een mooie mijlpaal om afcheid te nemen: "'Je moet je afvragen in hoeverre je nog vernieuwend bent na tien jaar. Uiteraard moeten anderen over je oordelen, maar feit is dat ik de langst zittende directeur in de geschiedenis van de KNVB ben geweest. In de afgelopen acht jaar hebben we een aantal dossiers goed op orde gekregen."

Kesler doelt onder andere op Jong Oranje, de aanstaande degradatieregeling in de Jupiler League en het licentiesysteem. "Er is veel duidelijkheid gekomen", meent Kesler. "Jong Oranje is op de kaart gezet en we zijn er ook in geslaagd om met een ploeg naar de Olympische Spelen te gaan. Daar kunnen we al met al tevreden over zijn."

Kesler maakt daarom met alle liefde plaats voor vers bloed: "Ik heb er de afgelopen jaren geen geheim van gemaakt dat ik niet vastgebakken zit aan deze positie. In mijn ogen is het niet meer dan logisch dat ik ruimte maak voor anderen, voor een nieuwe generatie."

http://www.voetbalprimeur(...)010_voor_gezien.html
pi_63342461
Mag 1x S weg uit de TT 'T is geen Duitser toch?
  Trouwste user 2022 woensdag 19 november 2008 @ 12:46:33 #113
7889 tong80
Spleenheup
pi_63342693
6 jaar te laat

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 19 november 2008 @ 13:04:00 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63343104
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

EINDELIJK
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  Trouwste user 2022 woensdag 19 november 2008 @ 13:14:46 #115
7889 tong80
Spleenheup
pi_63343386
Enge man

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 november 2008 @ 13:15:29 #116
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63343410

Is het al 2010?
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_63343539
Kan niet wachten.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_63343546
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:15 schreef Netsplitter het volgende:

Is het al 2010?
Idd..
pi_63343668
Dan pas..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  woensdag 19 november 2008 @ 13:26:34 #120
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63343744
Is iemand die het jammer vindt? Nee, doei!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63345460
Te gek.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_63345639
Dan pas ?
  woensdag 19 november 2008 @ 14:37:18 #123
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_63345667
quote:
Op woensdag 19 november 2008 14:36 schreef Rucebo het volgende:
Dan pas ?
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 19 november 2008 @ 14:39:59 #124
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_63345751

afteltopic
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_63345802
KeSSler is weg
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_63345833
Goed voor het Nederlands voetbal!
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  woensdag 19 november 2008 @ 14:44:26 #127
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63345885
We zullen hem gaan missen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 19 november 2008 @ 15:14:52 #128
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_63346751
nu uilenberg nog!
pi_63346884
Er komt zo weer een andere droplul voor in de plaats.
That's all folks!
  woensdag 19 november 2008 @ 15:47:31 #130
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_63347727
Naar welk kamp gaat die salonfascist?
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_63348008
Een flinke aderlating voor het Nederlandse voetbal.

( )
pi_63348944
Hallelujah!
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Er komt zo weer een andere droplul voor in de plaats.
Vast en zeker.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63349756
quote:
Op woensdag 19 november 2008 12:37 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Mag 1x S weg uit de TT 'T is geen Duitser toch?
Ja hoor, vraag maar bij Feyenoord. Kesler, met dubbel S. Of Henk SS-ler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 19 november 2008 @ 17:02:12 #134
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63349938
Volgensmij is serieus iedereen er wel blij mee
Maar helaas, er zal vast wel weer een andere kwal voor in de plaats komen inderdaad.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  woensdag 19 november 2008 @ 17:13:29 #135
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_63350225
Wousie!
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
pi_63350247
Als hij maar niet nog even de Topklasse er doorheen drukt, want dat zou zijn afscheid minder mooi maken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_63350418
quote:
Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef methodmich het volgende:
Als hij maar niet nog even de Topklasse er doorheen drukt, want dat zou zijn afscheid minder mooi maken.
Dat vind ik dan weer een van z'n weinige goede ideeën.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  woensdag 19 november 2008 @ 18:02:34 #138
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63351651
Yes
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 19 november 2008 @ 19:32:39 #140
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_63353748
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef pfaf het volgende:
Ben ik de enige die geen problemen met hem heeft?
Ja
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:48:48 #141
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63354226
Stuk stront, blij alsie opgerot is...

Ben alleen benieuwd wat ze er voor terughalen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_65106114
quote:
KNVB's Kesler: 'Van Marwijk is aanraakbaarder dan Van Basten'
Datum: 16-jan-2009 12:55

Door Edwin Struis en Bart Vlietstra

Eind volgend jaar zwaait hij af. Dan vindt Henk Kesler (59, foto) het mooi geweest na tien zware jaren als directeur betaald voetbal van de KNVB. In een interview met Sportweek gaat Kesler onder meer in over zijn band met bondscoach Bert van Marwijk.

Heeft u een warmere band met Van Marwijk dan met zijn voorganger Marco van Basten?
“Je praat met Bert makkelijker over voetbal dan met Van Basten. Hij is aanraakbaarder. Bestuurslid Gerard Bouwer en ik gingen naar Jong Oranje tegen Jong België in Genk. Van Marwijk was er ook, die kwam bij ons aan tafel zitten, lekker kletsen over voetbal. Dat zou Marco nooit gedaan hebben, die was vrij afstandelijk. Zo ging hij ook altijd om met kritiek, heel stoïcijns.”

Heeft u hem wel eens boos gezien?
“Eén keer. Dat had met de verdeling voor de kaarten van het WK 2006 te maken. Van Basten vond dat de technische staf en de mensen rond Oranje te weinig kaartjes kregen. Vond-ie belachelijk. Dat was de enige aanvaring.”

Hij lag ook wel eens overhoop met spelers. Wilden jullie in dit verband ook een coach die wat meer het compromis zoekt?
“Neuh. Trainers hebben aanvaringen met spelers, dat hoort erbij. En andersom ook.”

Maar bij Oranje gaat het vaak een eigen leven leiden.
“Dat is zo. Bij Van Marwijk werd ook z’n verleden met Van Persie bij Feyenoord meteen opgerakeld. We hebben het er over gehad, er bleek niks te zijn.”
  Trouwste user 2022 vrijdag 16 januari 2009 @ 13:37:31 #143
7889 tong80
Spleenheup
pi_65107131
Het blijft een lul

pi_65108177
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 13:37 schreef tong80 het volgende:
Het blijft een lul

Volkomen mee eens, ik kijk uit naar de dag dat die man vertrekt bij de KNVB.
pi_65108360
Hij heeft natuurlijk wel gelijk over Bassie.
Money won is twice as sweet as money earned.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 08:53:46 #146
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_66642204
Kesler heeft in ieder geval gelijk gekregen met de uitzichtloze situatie van veel Eerste Divisieclubs.
pi_66643533
Uilenberg ook nog oprotten en Blatter en dan videobeelden en moderne technologie
  dinsdag 3 maart 2009 @ 09:56:26 #148
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66643771
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 09:48 schreef Rumille het volgende:
Uilenberg ook nog oprotten en Blatter en dan videobeelden en moderne technologie
Platini? Wat is het voetbal eigenlijk verneukt. Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er achter de schermen allemaal wel niet gebeurd. Ik vertrouw die bende voor geen meter.
WOS'ser for life.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:25:00 #149
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_66644497
quote:
Op woensdag 19 november 2008 19:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ben alleen benieuwd wat ze er voor terughalen!
Er zijn sterke geruchten dat dat Serve die arme meneer Kuijer word...
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
pi_66644531
Amen. Geen gezeik meer over rotte scheidsrechters of wat dan ook, gewoon instant replay invoeren!
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 10:28:17 #151
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_66644591
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:02 schreef pfaf het volgende:
Ben ik de enige die geen problemen met hem heeft?
Nee, ik ook niet.
Ik vond hem wel goed eigenlijk. .
-
pi_66654605
Nog een sympathisant hier.

Wat vinden jullie dan zo erg aan deze man?
pi_66657678
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 15:36 schreef Ungeheuer het volgende:
Nog een sympathisant hier.

Wat vinden jullie dan zo erg aan deze man?
Wat vind jij er goed aan?

Hij roept vaak maar wat, soms ook kwetsende of ronduit domme teksten, en dat voor een bondsvoorzitter. Tevens lijkt hij een antipathie voor bepaalde clubs te hebben. Verder vind ik hem gewoon erg onsympathiek overkomen...
pi_66658155
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 16:55 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Wat vind jij er goed aan?

Ik post in een topic met de titel "Engste voorzitter van Nederland". Heb weinig tot geen steekhoudende argumenten gelezen waarom dat zo wordt beleefd.
  woensdag 4 maart 2009 @ 11:02:51 #155
30220 Barca
pi_66682878
Wat mij betreft is die Henk KeSSler geen Duitser maar een verschrikkelijke rot mof. Al die NSB-achtige hoolies beschermen en met zijn rare praatjes aanzetten tot haat en geweld jegens de politie (want dát is het gevolg als je agenten uitmaakt voor verwende rotjochies!). In plaats dat meneer eens gaat nadenken over een beleid dat clubs moet dwingen om geweld van hun achterban structureel aan te pakken (op straffe van jarenlange uitsluiting uit het betaalde voetbal) voed hij de onderbuikgevoelens van het domme volk dat jankt dat een staking een te bruut middel is!

Hij is nu weg, maar bij de kNSB ... pardon, de knVb, staat zo een nieuwe salonfascist op. Die bond deugt van geen kant, maar dat geldt ook voor de kNSB (ja, die scheuvelrieders!). Een sportbestuurder is slecht tot hij het tegendeel heeft bewezen. Laat ze dat nou zelden tot nooit doen.

Oh ja ... en het beschermen van MvB en het aanstellen van BvM ... ze tonen aan hoe veel verstand Henkie K van voetballen heeft. Als je niet wilt zien dat er veel betere coaches zijn ...
pi_71354516
quote:
Kesler denkt dat Ajax de titel pakt
ZEIST - Henk Kesler ziet in Ajax komend seizoen de nieuwe landskampioen. De directeur betaald voetbal van de KNVB voorspelt in zijn column op de website van de voetbalbond dat de Amsterdammers bovenaan eindigen in de eredivisie.

Henk Kesler. FOTO ANP
PSV krijgt de tweede plaats toebedeeld, titelverdediger AZ eindigt volgens Kesler op de derde plaats. Hij ziet Feyenoord geen plek in de top zes veroveren.

Of Ajax nou zo blij moet zijn met de prognose van Kesler valt te betwijfelen. De directeur bekent op de KNVB-site dat zijn voorspellingen zelden uitkomen.
Goed zo, zwakzinnige Henkie. En straks weer janken dat je familie bedreigd wordt na een dubieuze beslissing van de KNVB. Niet dat ik dat zelf zou doen, maar door nu weer olie op het vuur te gooien trek je mensen met minder remmingen bij emoties lekker nét over de streep.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ritmo op 27-07-2009 00:37:19 ]
-
pi_71354633
quote:
In de Amerikaanse NBA of NFL zou het onbestaanbaar zijn als de 'commissionar' voor het seizoen een voorspelling van de eindstand zou geven. En in Engeland zou de baas van de Football league nog liever z'n tong afbijten dan dat hij iets zou zeggen over de kansen van Manchester United, Chelsea of Arsenal. Maar in Nederland kan het allemaal wel. Op de KNVB-website geeft directeur Henk Kesler een voorspelling voor het nieuwe seizoen.
Waarom doet hij zoiets? Wat schiet ie ermee op? Staat keSSler toevallig op zondagen tussen de ME? Hij is een ster in uitlokken en toeslaan.
pi_71354653
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:35 schreef Nashje het volgende:

[..]

Waarom doet hij zoiets? Wat schiet ie ermee op? Staat keSSler toevallig op zondagen tussen de ME? Hij is een ster in uitlokken en toeslaan.
Wauw, 'steun' van een Ajacied. Ongeloofijk dit ja.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 00:38:13 #159
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71354683
Hij kan het niet maken inderdaad. Laten we dus maar hopen dat hij het fout heeft.
pi_71354684
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:36 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Wauw, 'steun' van een Ajacied. Ongeloofijk dit ja.
Niet dat keSSler het verkeerd ziet ofzo . Meer de reden er achter.
  maandag 27 juli 2009 @ 00:38:37 #161
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71354688
Vorig jaar was er ook al wat gedoe om het feit dat hij een voorspelling deed. Aan een kant leuk dat hij zo iets doet, het doet mij bijvoorbeeld weinig, maar het is als directeur betaald voetbal, die neutraal zou moeten zijn, gewoon dom om dit te doen. Hou je er gewoon verre van, doe mee aan de kantoorpoule of AD profcoach, maar zet dit gewoon verder niet in de publiciteit.
Het werkt alleen maar tegen je.
pi_71354718
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:38 schreef Nashje het volgende:

[..]

Niet dat keSSler het verkeerd ziet ofzo . Meer de reden er achter.
Dit weekend hebben jullie me niet overtuigd in elk geval. Het interesseert me niets wie hij eerste zet (al ligt z'n keuze voor Ajax natuurlijk extra gevoelig bij veel mensen) maar hij moet gewoon geen uitspraken hierover doen. Pure uitlokking.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 00:41:57 #163
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71354732
Maar Ritmo, is het nieuw voor je dat de beste man zich ongeloofwaardig en incapabel opstelt?
  maandag 27 juli 2009 @ 00:42:24 #164
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71354740
Dat hij PSV of Ajax bovenaan zet is natuurlijk nog enigzins realistisch, maar hij moet gewoon geen voorspellingen doen. Dat kan -helaas- gewoon niet in NL.
Als Ajax door dubieuze beslissingen kampioen wordt, krijg je gelijk gezeur hierover.
pi_71354747
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:38 schreef Prosac het volgende:
Vorig jaar was er ook al wat gedoe om het feit dat hij een voorspelling deed. Aan een kant leuk dat hij zo iets doet, het doet mij bijvoorbeeld weinig, maar het is als directeur betaald voetbal, die neutraal zou moeten zijn, gewoon dom om dit te doen. Hou je er gewoon verre van, doe mee aan de kantoorpoule of AD profcoach, maar zet dit gewoon verder niet in de publiciteit.
Het werkt alleen maar tegen je.
Misschien was het nog wel erger geweest als hij het via een kantoorpoule ofzo deed, en dat uitlekte.
-
pi_71354757
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:41 schreef Kopbal het volgende:
Maar Ritmo, is het nieuw voor je dat de beste man zich ongeloofwaardig en incapabel opstelt?
Nee, dat niet. Maar dat de KNVB dit toelaat kan ik eigenlijk niet geloven.
-
pi_71354773
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:42 schreef Prosac het volgende:
Dat hij PSV of Ajax bovenaan zet is natuurlijk nog enigzins realistisch, maar hij moet gewoon geen voorspellingen doen. Dat kan -helaas- gewoon niet in NL.
Als Ajax door dubieuze beslissingen kampioen wordt, krijg je gelijk gezeur hierover.
Ajax bovenaan is al 5 jaar niet meer realistisch. Overigens kan dit in geen enkel land.
-
pi_71354776
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:40 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Dit weekend hebben jullie me niet overtuigd in elk geval. Het interesseert me niets wie hij eerste zet (al ligt z'n keuze voor Ajax natuurlijk extra gevoelig bij veel mensen) maar hij moet gewoon geen uitspraken hierover doen. Pure uitlokking.
Eens. KNVB moet neutraal zijn etc. Dat gebeurt zo niet, makkelijk zat. Iedereen mag een voorspelling doen, maar mensen met een bepaalde functie moeten even 30 keer nadenken voor ze zoiets doen. Dit is gewoon ongelooflijk dom. keSSler mag van mij best een pool doen in Zeist met z'n vriendjes van WoW, maar dat hij zoiets de media inblaast is suf. Heb je niets aan en komt alleen maar ellende van.
pi_71354802
Idd, Donner gaat toch ook niet zeggen dat ie dit jaar verwacht dat de meeste veroordeelden Marokkanen zullen zijn? Al zal Wilders hem direct bij de PVV willen hebben dan.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 00:46:44 #170
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_71354811
Ja, en Dick Jol vult toch ook geen TOTO-formuliertje in?
pi_71354843
Dat had hem serieus z'n baan moeten kosten. Ook al gaat het maar om een paar euro, wedstrijden die je zelf kan beinvloeden daar wed je gewoon niet om.
-
  maandag 27 juli 2009 @ 00:48:19 #172
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_71354846
Grappig dat niemand ooit de TT heeft aangepast.
Kesler is namelijk geen voorzitter van de KNVB, maar directeur sectie betaald voetbal.
De voorzitter is Michael van Praag.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 juli 2009 @ 00:50:09 #173
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71354884
Goed moment daarvoor dan.
pi_71354938
quote:
Op maandag 27 juli 2009 00:48 schreef golfer het volgende:
Grappig dat niemand ooit de TT heeft aangepast.
Kesler is namelijk geen voorzitter van de KNVB, maar directeur sectie betaald voetbal.
De voorzitter is Michael van Praag.
Ook zeer neutraal uiteraard.

-
pi_71354949
Inderdaad. Ook zo'n partijdige zak.

pi_71354952
Misschien kan iemand (of Tong zelf natuurlijk) meer uitleg geven bij de bewering in de OP dat hij als advocaat wegens fraude uit zijn ambt zou zjn gezet. Anders kan dat ook wel uit de OP lijtk me...
pi_71355273
Hij is een keer berispt, dat is alles.

http://www.nrc.nl/binnenl(...)htigste_man_in_Zeist
pi_71355376
Voor welke fraude is hij geroyeerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 01:31:33 #179
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71355422
Wat een geleuter om niets zeg.
Gourmetten of steengrillen?
pi_71355457
Iemand uitmaken voor een fraudeur, is inderdaad vrijwel niks
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 27 juli 2009 @ 02:38:06 #181
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_71355860
Hopen dat Kesler deze laatste periode goed gebruikt om goed na te denken voordat hij iets roept...
  maandag 27 juli 2009 @ 02:52:31 #182
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_71355950
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 11:02 schreef Barca het volgende:
(ja, die scheuvelrieders!).
Ik zie deze nu pas. Het woord bestaat niet, maar het is schitterend.

Scheuvelrieders. Ik laat het even op me inwerken.
Gourmetten of steengrillen?
  Trouwste user 2022 maandag 27 juli 2009 @ 19:42:20 #183
7889 tong80
Spleenheup
pi_71374142
Topic blijft actueel

pi_76024370
quote:
Kesler denkt aan belverbod in stadions
Uitgegeven: 24 december 2009 16:45
Laatst gewijzigd: 24 december 2009 16:45
AMSTERDAM - Henk Kesler draagt donderdag in VI een mogelijke oplossing aan om 'belchinezen' te weren uit Nederlandse stadions. De directeur betaald voetbal van de KNVB overweegt een algeheel belverbod.

FC Eindhoven en FC Oss raakten recent in opspraak omdat er bij hen Chinezen, die allerlei informatie doorbellen, op de tribunes waren gesignaleerd. De KNVB wil gokken op wedstrijden tegengaan om schijn van omkoping te voorkomen.

Kesler: "Het is lastig om mensen niet toe te laten, want het is juridisch niet houdbaar puur bellende Chinezen te weren. In plaats van standaardvoorwaarden kunnen clubs wel in hun huisregels opnemen dat er niet gebeld mag worden."

Bordje

De bondsbestuurder wijst erop dat bellen op de golfbaan bijvoorbeeld ook niet is toegestaan. "Hang een bordje op: verboden te bellen. Via huisregels verzoeken telefoons uit te schakelen, dat mag."

De KNVB heeft inmiddels de nodige maatregelen genomen en laat tijdens wedstrijden in kaart brengen waar en door wie wordt getelefoneerd. "We sluiten nergens onze ogen voor, als KNVB zitten we bovenop de ontwikkelingen."
Bron: http://www.nu.nl/sport/21(...)bod-in-stadions.html

Belverbod in de stadions
Alsof dat het gokken tegen gaat

Die man is echt niet wijs
  donderdag 24 december 2009 @ 18:10:28 #185
30220 Barca
pi_76024457
KeSSler is geen directeur maar een ander woord beginnend met de letter d!
pi_76024912
Ja, zo pak je het probleem effectief aan .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 december 2009 @ 18:40:44 #187
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_76025612
Kessler zal het wel ff oplossen
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_76034733
Gekke Henkie
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 december 2009 @ 20:25:10 #189
7889 tong80
Spleenheup
pi_76056469
Waanzin weer.

pi_76057664
quote:
Op donderdag 24 december 2009 18:10 schreef Barca het volgende:
KeSSler is geen directeur maar een ander woord beginnend met de letter d!
Druiloor?

En trouwens, ach, denkt die Kesler nou echt dat je hiermee die chinezen uit de stadions verwijdert? Dan gaan ze toch lekker smsen ipv bellen.

Kesler
'Van de Milan-spelers ben ik het meest bevreesd voor Seedorf', zei Rooney vooruitlopend op de confrontatie tegen Gazzetta dello Sport. 'Hij is waarschijnlijk de beste speler tegen wie ik ooit heb gespeeld.'
  zaterdag 26 december 2009 @ 12:54:06 #191
30220 Barca
pi_76073388
quote:
Op maandag 17 december 2007 06:25 schreef Bakf het volgende:

[..]

SCH, doe niet zo hypocriet. Je hebt een hekel aan succesvolle en rijke mensen ... zoals een goed socialist betaamt. Maar die agenten zijn hartstikke fout bezig. Zij berokkenen het bedrijfsleven (Feyenoord en Ajax zijn immers commerciële organisaties) enorm veel schade. Maar ja, jij als socialist zal dat alleeen maar toejuichen want socialisten haten alles en iedereen die geen ambtenaar is of een uitkering geniet.
Onzin! Clubs doen zelf veel te weinig aan geweld. De overheid moet opdraaien voor het feit dat clubs niks doen om de veiligheid te vergroten.

Clubs vinden het prachtig al die hooligans. Hun namen komen weer in het nieuws. Als die commerciële organisaties daar nu eens op de juiste manier op zouden reageren ...!!
quote:
Op vrijdag 25 december 2009 21:09 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:

[..]

Druiloor?

En trouwens, ach, denkt die Kesler nou echt dat je hiermee die chinezen uit de stadions verwijdert? Dan gaan ze toch lekker smsen ipv bellen.

Kesler
Volgende poging!

Het bellen mag ook niet als probleem worden gezien, maar de reden van het bellen. Dat is echter een probleem dat niet uit te bannen is. Gokken op wedstrijden en omkoping van spelers en scheidsrechters zal er altijd blijven.
pi_76073536
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:54 schreef Barca het volgende:
Clubs vinden het prachtig al die hooligans. Hun namen komen weer in het nieuws.
  zaterdag 26 december 2009 @ 13:02:04 #193
30220 Barca
pi_76073652
quote:
Op zaterdag 26 december 2009 12:58 schreef Ruud het volgende:

[..]

Als Sasha opleest "Supporters van ..." dan komen die bestuurders al klaar. Dat hun fans zich laten zien. Geweldig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')