JIJ vindt zwanger zijn prachtig, ik heb 9 kutmaanden gehad.quote:Op zondag 22 april 2007 21:36 schreef Marelle het volgende:
[..]
Inderdaad, ze vindt zwanger zijn ook verschrikkelijkwat een vreselijk mens
![]()
zwanger zijn is prachtig![]()
...en profiteren van zijn in de DGK opgedane roem.quote:Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef mootie het volgende:
Jaap gaat afstuderen en dan lekker leven van een uitkering.
Dat dénkt hij. Hij heeft nog mazzel dat door z'n lengte en gewicht men hem niet makkelijk durft uit te schelden op straat.quote:Op zondag 22 april 2007 21:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
...en profiteren van zijn in de DGK opgedane roem.![]()
Hij wil helemaal niet weg.... maar hij denkt als hij iedereen laat denken dat hij weg wil... ze hem erin houden.quote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
Waar jaap zegt weg te willen? Dat heb ik dan gemist in de vorige COS.
vertel.....? Ik dacht dat hij weer bezig was met treiteren
Dat is de tactiek van Jaap.quote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef itsme het volgende:
Waar jaap zegt weg te willen? Dat heb ik dan gemist in de vorige COS.
vertel.....? Ik dacht dat hij weer bezig was met treiteren
Jaap lijkt me niet iemand om snelheid te ontwikkelen als hij kwajongens achterna zit...quote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dat dénkt hij. Hij heeft nog mazzel dat door z'n lengte en gewicht men hem niet makkelijk durft uit te schelden op straat.
Ik was het Wie niet sterk is moet slim zijn-gedeelte idd even vergeten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap lijkt me niet iemand om snelheid te ontwikkelen als hij kwajongens achterna zit...![]()
Na een eerdere afgebroken zwangerschap van 4 1/2 maand was ik dolblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 april 2007 21:50 schreef Liess het volgende:
[..]
JIJ vindt zwanger zijn prachtig, ik heb 9 kutmaanden gehad.![]()
Tenzij.... hij van een berg rolt!quote:Op zondag 22 april 2007 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Jaap lijkt me niet iemand om snelheid te ontwikkelen als hij kwajongens achterna zit...![]()
Jammer dat je geen reacties kunt plaatsen op zijn posts. Als dat zou kunnen weet ik niet of hij nog zo zou genieten van "zijn stats".quote:Op zondag 22 april 2007 21:52 schreef grazygirl het volgende:
Alloa luitjes!
Grrrrrr ik voel me wederom getart en miskent in mijn totalitaire autocratie.
Hoe dom kun je zijn om als butlerres MIJ, notabene De King annex Godfather te tarten?
Nou dan moet je idd voor Playboy werken hoor!? Als je dan echt niets anders kan, laat dan gewoon een stel neptieten plaatsen om er vervolgens mee in de rondte te zwaaien als de 4 heteromannen in dit huis, Brian, Nicolaas, KutHuub en ondergetekende toekijken.
Tja je moet toch wat hè. Als je geen orders van mij kunt interpreteren door van MIJN stoel af te gaan, dan moet je maar met die neptieten blijven zwaaien.
Die Lolo Ferrari wannabe gaat mijn orders heel snel accepteren anders zorg ik dat ze gefusilleerd wordt door een kudde geile voetbalvrouwen.
Het is soms wel balen hier hoor, in de kroeg had ik zo’n plastic fantastic bimbootje allang van die stoel gerost. Maarja…..fysiek geweld hè…..dat mag hier niet. Of ja het mag wel, kost me alleen 10 rooitjes.
AAAAAAAAAAAAARHHHHHHHHHHHHHHHH
FUCK DE BUTTLERBITCH
Mvg,
De BAAS VAN DE BUTLERS
Die regel is veranderd, als je zegt dat je weg wilt mag je onmiddelijk de villa verlaten.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef ozewiesewoze het volgende:
maar is het niet zo dat wanneer hij aangeeft weg te willen en ze stemmen hem eruit dat hij er dan juist in moet blijven|?
quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Na een eerdere afgebroken zwangerschap van 4 1/2 maand was ik dolblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja... maar achter weten ze ook wel, wat zijn bedoeling is.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef ozewiesewoze het volgende:
maar is het niet zo dat wanneer hij aangeeft weg te willen en ze stemmen hem eruit dat hij er dan juist in moet blijven|?
Bedankt Pioquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Piovan het volgende:
tof dat mensen zo fan kunnen zijn van een niet al te boeiend programma
niet dom bedoeld
Dus zoals ik al zei, JIJ vindt het geweldig.quote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Na een eerdere afgebroken zwangerschap van 4 1/2 maand was ik dolblij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach, ze heeft nog blonder haar dan Amandaquote:Op zondag 22 april 2007 21:55 schreef Clank het volgende:
Melisa zei eerder op de avond nog dat ze wel begrip had voor de akties van Jaap.
DGK is voor iedereen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Piovan het volgende:
Bij mij werken die streams niet
Of is het alleen voor hardcore leden?
Voor iedere vrouw verschillend, ik ken ook zat vrouwen die het als heel onprettig hebben ervaren en dan hoef je dat nog niet te veroordelenquote:Op zondag 22 april 2007 21:56 schreef Marelle het volgende:
[..]
Ik zag net wie de echte rans(j)aap is. Blokkeren van Melissa, de held. De rans(j)aap wordt naar intimiderend.quote:
heb je wel betaald?quote:Op zondag 22 april 2007 22:02 schreef Piovan het volgende:
Bij mij werken die streams niet
Of is het alleen voor hardcore leden?
let it bequote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef Liess het volgende:
[..]
Dus zoals ik al zei, JIJ vindt het geweldig.
zijn de 7's al terug?quote:Op zondag 22 april 2007 22:03 schreef Liess het volgende:
Nou ik ga wel douchen, pokkepoker.
24/7quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef Piovan het volgende:
Ah kijk
Wel tof 4 camera's gelijk
Hoelang kijken jullie per dag?
Ik vind hem ook leuk.quote:Op zondag 22 april 2007 21:59 schreef Gert het volgende:
Jaap stijgt met de dag in mijn eigen popi-poll.
Hè hè eindelijk is ook het kwartje bij Huub gevallen... Goh en Jaap had hem nog wel gekwalificeerd als snel... Ook god kan zich vergissen blijkbaar...quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef noekje het volgende:
Huub herkent zichzelf in Jaap.
Ach, het zijn stuk voor stuk mensen met wie ik in het dagelijkse leven niks van doen zou willen hebben (met de mogelijke uitzondering van Huub), dus ik bekijk ze ook als een kermisact en niets meer dan datquote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net wie de echte rans(j)aap is. Blokkeren van Melissa, de held. De rans(j)aap wordt naar intimiderend.
dat stuit mij ook tegen de borstquote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Bewoners kunnen nu ook deals sluiten met personeel? Belachelijk!
Bron?quote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Voordat Jaap de villa inging had hij bij de eerste ontmoeting aan Melisa gevraagd of ze een prostituee was en dat hij niet op haar kon vallen omdat ze te lelijk was.
shit. Ik was al blij.quote:Op zondag 22 april 2007 21:53 schreef Desii het volgende:
[..]
Hij wil helemaal niet weg.... maar hij denkt als hij iedereen laat denken dat hij weg wil... ze hem erin houden.
Slecht gespeeld jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:05 schreef Desii het volgende:
Huub heeft weer orders gehad dat tie met Billie moet optrekken
![]()
![]()
![]()
![]()
H: als dit is wie je echt ben..... ik houervan
Jaap lijkt er anders steeds meer plezier in te krijgen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
quote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Voordat Jaap de villa inging had hij bij de eerste ontmoeting aan Melisa gevraagd of ze een prostituee was en dat hij niet op haar kon vallen omdat ze te lelijk was.
Dit is wel zó doorzichtig... die durven hun gezicht nu niet meer te laten zien hier. Jemig zeg.quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef the_undertaker het volgende:
Huub is achter geweest en vraagt nu aan Jaap is dit hoe je nu echt bent
Nieuw script in werking getreden
Precies, dat vond ik ook al niet bijster intelligent van de Grote Roerganger.quote:Op zondag 22 april 2007 22:00 schreef DaanDobber het volgende:
Heeft jaap niet door dat alle 7s pakken best weinig invloed heeft? Als hij nou een 2 asen en 2 konings had gepakt.
Vooral de zin van Jaap: "Bel anders even met achter...."....en Melissa zegt : "Geef me even een uurtje omquote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Dat hebben ze al weken gedaan en nu kunnen ze even niet meer om Jaap heen... lachuh toch?quote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom negeren ze die boerende ruftende vetklep niet gewoon![]()
Bril-Jant!! Ik zou het denken maar niet durven zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
tuurlijkquote:
Hij zegt tegen Jaap dat ie het "helemaal goud" vindt wat hij de laatste dagen aan het doen is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef Prosac het volgende:
Huub is er achter even op geattendeerd dat hij meer met Jaap moet doen
dit valt ook echt totaal niet opquote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer lekker gescript...
hoor jij dingen die er niet zijn of heb jij superorenquote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoorde alweer een auto op het grindpad.
Melissa moet wat doen en dan haalt Jaap zijn weblog weg...
Valt helemaal niet op hè, zo'n omslag na een bezoekje aan de snackbar.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer lekker gescript...
quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Huub is naar achteren geweest en vindt Jaap helemaal goud!
nee helemaal niet, hoe verzinnen ze hetquote:
Dat denk ik ook, eerst zorgen dat Brian toch over de rooie van Jaap gaat en dan houdt Huub hem erinquote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Huub moet Jaap bij de volgende stemronde erin houden dus....
Ik heb nog een stille hoop.... dat Billie naar Huub toetrekt.. en bij de stemming Huub zegt dat tie wel zakelijk is en dan Billie eruitstemt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Heerlijk, ook Huub gaat hem lekker wat meer opfokken.
Hem erin laten doet hij nooit.
Ik zou het prachtig vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Charmian het volgende:
Ben blij dat ik morgen weer aan het werk kan gaan. Huub + Jaap kan ik niet handelen.
Huub doet soms hele domme dingen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb nog een stille hoop.... dat Billie naar Huub toetrekt.. en bij de stemming Huub zegt dat tie wel zakelijk is en dan Billie eruitstemt.
Hallo, Ilona.quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef ozewiesewoze het volgende:
bah, poker , ik ga strijken... en nee, niet de vouwen uit mijn gezicht!
Ging hij ook dreigen met slaan en noemde hij haar hoer?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net wie de echte rans(j)aap is. Blokkeren van Melissa, de held. De rans(j)aap wordt naar intimiderend.
ja dat ze naar jaap moet toetrekken ze begreep het je zal het zien nuquote:Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoorde heel even Melisa praten met iemand van achter..(toen de streams op een lege keuken stonden) die krijgt nu een paar instructies..
Zijn rotzooitrapperij (is dat Nederlands) is van hetzelfde lage niveau.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging hij ook dreigen met slaan en noemde hij haar hoer?
Volgens mij niet, hij verlaagt zich net niet tot het huub niveau![]()
WACHT! Ze mogen maar 1 uur pokeren!quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gehad voor vanavond. Wat een geouwehoer zeg. KUT FEBO![]()
Ze liggen waarschijnlijk in een stuip om al die complotten hierquote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is wel zó doorzichtig... die durven hun gezicht nu niet meer te laten zien hier. Jemig zeg.![]()
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Heeft eigenlijk al iemand gezegd...
PETER6000 HEEFT HET ALTIJD AL GEZEGD!!!
Hulde aan mijn held!![]()
Ik vind die van Brian veelquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Katewalker het volgende:
Vreselijk toch die Jaap...van die stem alleen al word ik onpasselijk...![]()
Het gaat niet om het pokeren, maar om het sturen van de Febo. Maar ok, je haalt me overquote:
Dat is een subjectieve waarnemingquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn rotzooitrapperij (is dat Nederlands) is van hetzelfde lage niveau.
Praat voor jezelf..ik heb nooit wat in Jaap gezien en zie dat nu nog steeds niet...quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.
Maar Peter zag inderdaad meer in Jaap, lang voordat wij dat deden.![]()
Ze heeft er zelf alles aan gedaan dat het weer zover is hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda zich weer laat inpakken door Brian, maar whats new?
Ik wil Peter die eer best gunnen, maar Jaap was ook gewoon geen reet aan, tot hij "wakker werd" zoals Huub dat net noemde.quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.
Maar Peter zag inderdaad meer in Jaap, lang voordat wij dat deden.![]()
Hoho, ZIJ verzinnen de verhaallijnen en smeden de complotten. Hier wordt alleen gespeculeerd.quote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze liggen waarschijnlijk in een stuip om al die complotten hier![]()
Dat vind je vreemd??? Interessant...quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Jaap draait wel door, maar bij vlagen is hij best komisch. Vreemd dat in het huis alleen Huub dat ziet. De rest zit alleen maar te kniesoren.
Okee... maar alleen als hij boert!quote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat toch niet. Die van Jaap verslaat die van Brian.
Dat dramatische Roterdamse accentje maakt het helemaal af jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Something else!quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda zich weer laat inpakken door Brian, maar whats new?
Hij is gewoon wakker gemaakt door achter...niks meer en niks minder..quote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil Peter die eer best gunnen, maar Jaap was ook gewoon geen reet aan, tot hij "wakker werd" zoals Huub dat net noemde.
Jaap heeft gewoon gelijk... personeel hoort zich niet te mengen onder het personeel... Ik vind 1 Palma al te veel...quote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef nueffeniet het volgende:
melissa krijgt net van achter te horen dat ze meer naar jaap moet toetrekken damn slecht gescript
Ja ik heb het ook gezien en ik denk ook dat er iets van waarheid in zit. Misschien is ze een ex-junkie?quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Waar komen toch die opmerkingen van Japio vandaan, over het vermeende coke-gebruik van Syl?
Gisteren hoorde ik Syl fluister tegen Natasja , dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn. Willen ze Syl echt toneelhaken?.
Een brief van Cora. Maar daar zit hij dus niet mee voor haar een ander groupie. (aldus Jaap)quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap heeft bericht gekregen dat hij zich moet voorbereiden op slecht nieuws morgen?
Dat kun je niet menen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je geeft zelf het antwoord.quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef Sporti het volgende:
Zou Jaap in opdracht van de febo zo met Silvia omgaan?
Hij geeft de andere bewoners hoop...quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef pussydeluxe het volgende:
Jaap heeft bericht gekregen dat hij zich moet voorbereiden op slecht nieuws morgen?
Ik ben benieuwd hoelang ze dat volhoud.quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef BuffyJan het volgende:
Heerlijk hoe Syl m negeert![]()
De beste remedie
Ja, een beetje meer humor mogen ze wel hebben.quote:
Waarschijnlijk niet, maar ik doe mijn bestquote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kun jij altijd objectief blijven?
Huub heeft de opdracht om Jaap leuk te benaderen.. maar ondertussen zit hij zich helemaal op te vreten op de manier waarop Jaap Sylvia beledigt. Ik ben ook echt bang dat Huub de fout in gaat.quote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Kinga het volgende:
Wat zit Huub, Jaap maar aan te staren...
Ik ben niet opeens Jaap-fan geworden, maar het is wel 'verrassend' om te merken waartoe hij in staat is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Praat voor jezelf..ik heb nooit wat in Jaap gezien en zie dat nu nog steeds niet...
![]()
Jaap is erg grappig!quote:
Ik weet het niet hoor. In het algemeen zijn nette mensen de gemakkelijkste prooi. Zoveel keus heeft Jaap niet, Amanda en Natasia zijn off-limits, met Huub groeit een mogelijk verbond, en Eric is gewoon nooit leuk genoeg in zijn 'happen'.quote:
Ik vind het ook wel okay want de boel kakte behoorlijk in.quote:Op zondag 22 april 2007 22:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, een beetje meer humor mogen ze wel hebben.
Tuurlijk Jaap laat toch zien wie die is en op een faire manier...quote:
Nou echt lachen gieren brullen, buikpijn vh lachen, zal morgen echt het praatje vd dag worden op het werk, echt in 1 woord HILARISCHquote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef scanman01 het volgende:
Kijk, dat 'Sylvia doe eens wat beter je best joh stomme trut' is dus wat mij betreft een voorbeeld van wat NIET leuk is. De voeten op tafel leggen en dan zeggen 'Sylvia poets m'n schoenen eens" is dan weer wél leuk.
Trustequote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoho, ZIJ verzinnen de verhaallijnen en smeden de complotten. Hier wordt alleen gespeculeerd.
Maar het is voor het eerst dat ik ze hiervan beschuldig en ik baal er stevig van zoals het nu gaat, raak er echt van in de war.
Een keer vroeg slapen zal wel helpen.![]()
Zou het misschien kunnen dat niemand hem nog serieus neemt? In ieder geval niet serieus genoeg om echt heel kwaad te worden. Dat merk je de hele dag al vind ik. Ze zijn nog wel enigszins pissed, maar verder gaat het al niet meer.quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Door de weeks is een verkeerde opmerking reden voor bijna fysiek geweld. Maar nu met direct schelden van Jaap tegen Syl, blijft iedereen stil.
Hoezo gestuurd ?
Ik hoorde gisteren toch echt , in een fluistergesprek met Natasja Syl zeggen, dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn (lees coke-gebruik). Als de FEBO dit heeft doorgegeven aan Japio zou ik dat heel erg vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. In het algemeen zijn nette mensen de gemakkelijkste prooi. Zoveel keus heeft Jaap niet, Amanda en Natasia zijn off-limits, met Huub groeit een mogelijk verbond, en Eric is gewoon nooit leuk genoeg in zijn 'happen'.
Syl moet nu maar eens voot haarzelf opkomen.... en anders niet zeuren... Maar Jaap is niet waardig genoeg in haar ogen dus ook niet in Jaap's.... simpel toch.quote:Op zondag 22 april 2007 22:28 schreef uniekhoorn het volgende:
Door de weeks is een verkeerde opmerking reden voor bijna fysiek geweld. Maar nu met direct schelden van Jaap tegen Syl, blijft iedereen stil.
Hoezo gestuurd ?
Een keer, zei ik. Niet nu. Wil nog even meemaken dat Jaap ze weer wakker schudt.quote:
Ik denk dat het ook een soort van moeheid of machteloosheid is. Je kunt wel uit je panty gaan maar het haalt toch niks uit. Ik had vanochtend Natasia wel verwacht die helemaal door het lint zou gaan over de fitness, but it didn't happen. en ik geloof niet dat Brian zo'n impact op haar heeft dat ze rustig blijft, dat komt ergens anders vandaan.quote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen dat niemand hem nog serieus neemt? In ieder geval niet serieus genoeg om echt heel kwaad te worden. Dat merk je de hele dag al vind ik. Ze zijn nog wel enigszins pissed, maar verder gaat het al niet meer.
Zou niet de eerste keer zijn. Nou ja, het zou dan zijn om Sylvia te activeren.quote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren toch echt , in een fluistergesprek met Natasja Syl zeggen, dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn (lees coke-gebruik). Als de FEBO dit heeft doorgegeven aan Japio zou ik dat heel erg vinden.
Je zou er haast van in de war rakenquote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Een keer, zei ik. Niet nu. Wil nog even meemaken dat Jaap ze weer wakker schudt.
En Huub verbaast zich over de verontwaardiging van de rest, hoezo gescript hypocriet?
Net als toen met Tan.quote:
Over wie heb je het Juicy of Nicky?quote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef Sammy-S het volgende:
God! Zij is lekker. En ik voel behoorlijke kriebels in m’n lijf.
Denk het niet, ze hebben alweer genoeg uitzendmateriaal voor de komende week.quote:Op zondag 22 april 2007 22:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zou het misschien kunnen dat niemand hem nog serieus neemt? In ieder geval niet serieus genoeg om echt heel kwaad te worden. Dat merk je de hele dag al vind ik. Ze zijn nog wel enigszins pissed, maar verder gaat het al niet meer.
En geactiveerd wás zequote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou niet de eerste keer zijn. Nou ja, het zou dan zijn om Sylvia te activeren.
Dat van die hofnar dat klopt dan wel weerquote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef PC eend het volgende:
Jaap: ik ben de koning en huub is de hofnar![]()
God is tóch een vrouw?quote:Op zondag 22 april 2007 22:34 schreef Sammy-S het volgende:
God! Zij is lekker. En ik voel behoorlijke kriebels in m’n lijf.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind de humor van Hupert toch een stuk origineler,op de puinhoop die hij maakte na dan
Hupert maakt grappen tussen neus en lippen door en Japio doet een hoedje op en houdt een soort luidruchtige onemanshow van een aantal dagen achtereen met een hoop gelach om zichzelf en voor hun met een hoop stank etc.
idd.. perfect verwoordquote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Vind de humor van Hupert toch een stuk origineler,op de puinhoop die hij maakte na dan
Hupert maakt grappen tussen neus en lippen door en Japio doet een hoedje op en houdt een soort luidruchtige onemanshow van een aantal dagen achtereen met een hoop gelach om zichzelf en voor hun met een hoop stank etc.
quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet hem net zo gaan zien als Brian: fascinerend weerzinwekkend![]()
Ik heb dat gisteren ook gezien, maar kon niet psies horen wát Sylvia zei.. maar ik kreeg de indruk dat het misschien te maken had met haar vader en dat daar alle problemen rondom Sylvia en haar vader speelden. Misschien dat het probleem niet eens bij Sylvia lag... Maar dit is dus niet wat ik gehoord heb.. maar een indruk!!!quote:Op zondag 22 april 2007 22:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren toch echt , in een fluistergesprek met Natasja Syl zeggen, dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn (lees coke-gebruik). Als de FEBO dit heeft doorgegeven aan Japio zou ik dat heel erg vinden.
Geen gezicht dat fietsenrek, kwam er nog, tussen neus en lippen, achteraan...quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Peter6000 het volgende:
Huub: Ik poker liever met iemand die ik verrot en lelijk vindt.
Jaap: Sylvia der tanden.
Ik ben het helemaal met je eens.quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat mensen Jaap met Huub vergelijken of uberhaupt fan van Jaap zijn. Ik snap tevens niet dat Jaap wel eens intelligent genoemd wordt. Die gozer is zó gestoord, Huub is echt sociaal wel in orde hoor, die is meer aan 't 'plagen' en aan 't rommelen, Jaap is gewoon 'n onwijze loser met 'n enorm complex, daar is níks grappigs aan. Het enige wat wel fijn van hem is is dat hij nog 'n beetje spanning in 't huis houdt nu, maar absoluut niet op de humoristische of draaglijke manier zoals Huub dat doet![]()
Brian fascinerend? Mocht-ie willen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet hem net zo gaan zien als Brian: fascinerend weerzinwekkend![]()
Heb je 'Dogma' niet gezien? God ís een vrouw, sterker nog God is Allanis Morissette.quote:
quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het iets met het veulentje te maken heeft..... daarvoor was alles nog normaal.
Fascinerend slaat op weerzinwekkend. Heel goor, en toch kijk je ernaar terwijl je griezeltquote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian fascinerend? Mocht-ie willen.
Ik vind het alleen maar een ranzige smeerlap, verder niets.
Je moet dat woord achter 'fascinerend' niet weglaten!quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
Ik snap niet dat mensen Jaap met Huub vergelijken of uberhaupt fan van Jaap zijn. Ik snap tevens niet dat Jaap wel eens intelligent genoemd wordt. Die gozer is zó gestoord, Huub is echt sociaal wel in orde hoor, die is meer aan 't 'plagen' en aan 't rommelen, Jaap is gewoon 'n onwijze loser met 'n enorm complex, daar is níks grappigs aan. Het enige wat wel fijn van hem is is dat hij nog 'n beetje spanning in 't huis houdt nu, maar absoluut niet op de humoristische of draaglijke manier zoals Huub dat doet![]()
Kleine toelichting lijkt me wel op zijn plaats.quote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef akveor het volgende:
Ik denk dat het iets met het veulentje te maken heeft..... daarvoor was alles nog normaal.
dat deed je held net zelf ookquote:Op zondag 22 april 2007 22:39 schreef Taurus het volgende:
mwah ik acht de kans nog redelijk groot dat jaap toneel aan het spelen is!quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef CartWOman het volgende:
[..]
![]()
Maar men wil ons nu laten geloven dat alles gespeeld wordt door Jaap, en dát kan er bij mij niet in. Sterker nog: dan trapt de Febo er ook in.
Niet voor 100% overtuigd dus...quote:Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik acht de kans nog redelijk groot dat jaap toneel aan het spelen is!
Dat is negatieve fascinatiequote:Op zondag 22 april 2007 22:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Valsheid moet nou eenmaal met valsheid bestreden worden. In dit geval dus een goeie tactiek van de redactie!quote:Op zondag 22 april 2007 22:43 schreef LoveProfusion het volgende:
Ondaks de druk van achteren en de valsheid van de redactie (info over Syl doorspelen). blijft ze gewoon kalm en rustig.
Dat zeiden ze op die eerste godfatheravond ook.quote:Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef versabommie het volgende:
[..]
mwah ik acht de kans nog redelijk groot dat jaap toneel aan het spelen is!
Ik heb geen helden, althans, absoluut niet in de Gouden Kooi. Maar dan zit Huub daar ook gruwelijk naast, dat irriteert me trouwens ook mateloos, dat Huub soms heel vreemd Brian intelligent noemt, of Jaap inderdaad. Iedere debiel kan zien dat Brian alleen maar intelligent dóet, heeft niets met intelligentie van doen. En voor Jaap geldt 't zelfde, die is misschien wel intelligent maar dat valt totaal in het niet bij zijn gebrek aan sociale intelligentie.quote:
Ik woon gelukkig niet in de buurtquote:Op zondag 22 april 2007 22:45 schreef Disana het volgende:
Trouwens... in het echte leven kom ik nog eerder een Jaap tegen (koorballen) dan een Brian (schuim).
Geheel mee eens. Huub is origineel en heeft het hart op de tong. Joop is een hufterige na-aperquote:Op zondag 22 april 2007 22:35 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
quote:
Ik heb hem in het begin van de avond toch wel degelijk een andere onderbroek aan zien doenquote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Lieve het volgende:
Nee, ik vind Jaap echt helemaal niks. Hij is vies, hij is vreselijk smerig. Van binnen en van buiten. Zijn uiterlijk en vooral zijn innerlijk.
De wijze waarop hij denkt en zijn doorgeslagen sexuele fantasieen waarin hij geen realiteitszin meer heeft vallen bij mij helemaal verkeerd.
Geen lach, niet een een glimlach. Er is geen moment waarop ik hem kan velen.
Geen hekel zoals aan Brian, maar hij is zo afzichtelijk smerig.
Het smeerveegvlekkeding van DGK. Dat is Jaap. ( het heeft iets van een doorgedraaide Nazie)
Sociale intelligentie kan je in een pestspel missen als kiespijnquote:Op zondag 22 april 2007 22:46 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik heb geen helden, althans, absoluut niet in de Gouden Kooi. Maar dan zit Huub daar ook gruwelijk naast, dat irriteert me trouwens ook mateloos, dat Huub soms heel vreemd Brian intelligent noemt, of Jaap inderdaad. Iedere debiel kan zien dat Brian alleen maar intelligent dóet, heeft niets met intelligentie van doen. En voor Jaap geldt 't zelfde, die is misschien wel intelligent maar dat valt totaal in het niet bij zijn gebrek aan sociale intelligentie.
Bij mij is het net andersom!quote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]Hij gaat meteen naar een andere stream als hij op de praatstoel zit.
Kom kom... vanmiddag heb je wel twee keer opgemerkt hoe goor hij klonk terwijl hij tegen Amanda praattequote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
Zelfs schone sokken, wat niet wegneemt dat ik blijf walgen van deze bewoner.quote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de avond toch wel degelijk een andere onderbroek aan zien doen![]()
Dan zet de redactie de andere bewoners onder druk om toe te stemmen, en die volgen netjes als makke lammetjes.quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zich zo druk maakt het is toch allemaal vermakelijk? En als Jaap met Cora wil trouwen neemik aan dat hij toch een soort van unanieme stemming te wachten staat. Benieuwd wat er dan gaat gebeuren.
We zullen zien....quote:Op zondag 22 april 2007 22:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dan zet de redactie de andere bewoners onder druk om toe te stemmen, en die volgen netjes als makke lammetjes.
Daar heb je natuurlijk wel een punt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:51 schreef PC eend het volgende:
[..]
Sociale intelligentie kan je in een pestspel missen als kiespijn
Altijd al gedacht dat jij geen hekel zou hebben aan doorgedraaide nazi'squote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Lieve het volgende:
Nee, ik vind Jaap echt helemaal niks. Hij is vies, hij is vreselijk smerig. Van binnen en van buiten. Zijn uiterlijk en vooral zijn innerlijk.
De wijze waarop hij denkt en zijn doorgeslagen sexuele fantasieen waarin hij geen realiteitszin meer heeft vallen bij mij helemaal verkeerd.
Geen lach, niet een een glimlach. Er is geen moment waarop ik hem kan velen.
Geen hekel zoals aan Brian, maar hij is zo afzichtelijk smerig.
Het smeerveegvlekkeding van DGK. Dat is Jaap. ( het heeft iets van een doorgedraaide Nazie)
Een schone onderbroek om zijn onafgeveegde billen te verbergen. Hij KAN zijn enorme bilpartij niet eens afvegen, zijn armpjes schieten tekort.quote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de avond toch wel degelijk een andere onderbroek aan zien doen![]()
Mij hoor je niet klagen!quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt.
Het enige probleem is dat er wegstemrondes zijn, maar blijkbaar wordt Japio door 'achter' gedekt wat dat betreft.
Het begint, met Jaap in deze rol, hoe langer hoe meer een slapstick-soap te worden.
Volgens mij is die ergens begonnen nadat Huub in het huis gekomen is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt.
Het enige probleem is dat er wegstemrondes zijn, maar blijkbaar wordt Japio door 'achter' gedekt wat dat betreft.
Het begint, met Jaap in deze rol, hoe langer hoe meer een slapstick-soap te worden.
Zonnesteekje?quote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
Er is een groot en donker vlak daar in het verborgene... dat zagen we toen hij dronken was.quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Een schone onderbroek om zijn onafgeveegde billen te verbergen. Hij KAN zijn enorme bilpartij niet eens afvegen, zijn armpjes schieten tekort.
Ik meen het welquote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen.
Brian's stem, helemáál als ie zo zacht praat, is zo smerig dat het gewoon bezoedelend is.
Alsof er een geile hond tegen je been aanrijdt.
Oei, en hoorde je dat lachje net?![]()
Ik hoor hem op de stream al genoeg boerenquote:Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou nog 1x dan: Ringtone van Japio:
http://www5.evilshare.com/2b226392-4223-102a-847b-00a0c993e9d6
23 uurquote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef grazygirl het volgende:
tot hoe laat mogen ze nu pokeren?
In tegestelling tot huub, die altijd en eeuwig in dezelfde zwembroek rondlooptquote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Op zich kan ik de stem van Jaap goed verdragen, Brian draai ik meestal meteen weg. Het probleem met Jaap is dat je ook de boeren en het neus ophalen erbij krijgt...... dus ook maar wegdraaien!quote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik meen het wel![]()
![]()
Hoe erg Brian zijn stem ook kan zijn, daar luister ik nog wel naar. Bij Jaap ga ik sneller over op een andere stream.
Hoorde je die boer ook net?
Volgens mij heeft hij die tijdens de seks niet aan. En dat is... best vaakquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
In tegestelling tot huub, die altijd en eeuwig in dezelfde zwembroek rondloopt
"Ik heb er gewoon een pervers genoegen in om helemaal losgeslagen te zijn."quote:Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou nog 1x dan: Ringtone van Japio:
http://www5.evilshare.com/2b226392-4223-102a-847b-00a0c993e9d6
En laten we ook het ponnetje van Amanda niet vergetenquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
In tegestelling tot huub, die altijd en eeuwig in dezelfde zwembroek rondloopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |