Mij hoor je niet klagen!quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt.
Het enige probleem is dat er wegstemrondes zijn, maar blijkbaar wordt Japio door 'achter' gedekt wat dat betreft.
Het begint, met Jaap in deze rol, hoe langer hoe meer een slapstick-soap te worden.
Volgens mij is die ergens begonnen nadat Huub in het huis gekomen is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt.
Het enige probleem is dat er wegstemrondes zijn, maar blijkbaar wordt Japio door 'achter' gedekt wat dat betreft.
Het begint, met Jaap in deze rol, hoe langer hoe meer een slapstick-soap te worden.
Zonnesteekje?quote:Op zondag 22 april 2007 22:48 schreef Gert het volgende:
[..]Hij gaat meteen naar een andere stream als hij op de praatstoel zit.
Er is een groot en donker vlak daar in het verborgene... dat zagen we toen hij dronken was.quote:Op zondag 22 april 2007 22:54 schreef Lieve het volgende:
[..]
Een schone onderbroek om zijn onafgeveegde billen te verbergen. Hij KAN zijn enorme bilpartij niet eens afvegen, zijn armpjes schieten tekort.
Ik meen het welquote:Op zondag 22 april 2007 22:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen.
Brian's stem, helemáál als ie zo zacht praat, is zo smerig dat het gewoon bezoedelend is.
Alsof er een geile hond tegen je been aanrijdt.
Oei, en hoorde je dat lachje net?![]()
Ik hoor hem op de stream al genoeg boerenquote:Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou nog 1x dan: Ringtone van Japio:
http://www5.evilshare.com/2b226392-4223-102a-847b-00a0c993e9d6
23 uurquote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef grazygirl het volgende:
tot hoe laat mogen ze nu pokeren?
In tegestelling tot huub, die altijd en eeuwig in dezelfde zwembroek rondlooptquote:Op zondag 22 april 2007 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb hem in het begin van de avond toch wel degelijk een andere onderbroek aan zien doen![]()
Op zich kan ik de stem van Jaap goed verdragen, Brian draai ik meestal meteen weg. Het probleem met Jaap is dat je ook de boeren en het neus ophalen erbij krijgt...... dus ook maar wegdraaien!quote:Op zondag 22 april 2007 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik meen het wel![]()
![]()
Hoe erg Brian zijn stem ook kan zijn, daar luister ik nog wel naar. Bij Jaap ga ik sneller over op een andere stream.
Hoorde je die boer ook net?
Volgens mij heeft hij die tijdens de seks niet aan. En dat is... best vaakquote:Op zondag 22 april 2007 22:58 schreef PC eend het volgende:
[..]
In tegestelling tot huub, die altijd en eeuwig in dezelfde zwembroek rondloopt
"Ik heb er gewoon een pervers genoegen in om helemaal losgeslagen te zijn."quote:Op zondag 22 april 2007 22:56 schreef StefanPeeters het volgende:
Nou nog 1x dan: Ringtone van Japio:
http://www5.evilshare.com/2b226392-4223-102a-847b-00a0c993e9d6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |