Bril-Jant!! Ik zou het denken maar niet durven zeggenquote:Op zondag 22 april 2007 22:06 schreef Clank het volgende:
Voordat Jaap de villa inging had hij bij de eerste ontmoeting aan Melisa gevraagd of ze een prostituee was en dat hij niet op haar kon vallen omdat ze te lelijk was.
tuurlijkquote:
Hij zegt tegen Jaap dat ie het "helemaal goud" vindt wat hij de laatste dagen aan het doen is.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef Prosac het volgende:
Huub is er achter even op geattendeerd dat hij meer met Jaap moet doen
dit valt ook echt totaal niet opquote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer lekker gescript...
hoor jij dingen die er niet zijn of heb jij superorenquote:Op zondag 22 april 2007 22:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik hoorde alweer een auto op het grindpad.
Melissa moet wat doen en dan haalt Jaap zijn weblog weg...
Valt helemaal niet op hè, zo'n omslag na een bezoekje aan de snackbar.quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo weer lekker gescript...
quote:Op zondag 22 april 2007 22:10 schreef noekje het volgende:
Huub is naar achteren geweest en vindt Jaap helemaal goud!
nee helemaal niet, hoe verzinnen ze hetquote:
Dat denk ik ook, eerst zorgen dat Brian toch over de rooie van Jaap gaat en dan houdt Huub hem erinquote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Kinga het volgende:
Huub moet Jaap bij de volgende stemronde erin houden dus....
Ik heb nog een stille hoop.... dat Billie naar Huub toetrekt.. en bij de stemming Huub zegt dat tie wel zakelijk is en dan Billie eruitstemt.quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef bunnyma het volgende:
Heerlijk, ook Huub gaat hem lekker wat meer opfokken.
Hem erin laten doet hij nooit.
Ik zou het prachtig vinden.quote:Op zondag 22 april 2007 22:12 schreef Charmian het volgende:
Ben blij dat ik morgen weer aan het werk kan gaan. Huub + Jaap kan ik niet handelen.
Huub doet soms hele domme dingen.quote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik heb nog een stille hoop.... dat Billie naar Huub toetrekt.. en bij de stemming Huub zegt dat tie wel zakelijk is en dan Billie eruitstemt.
Hallo, Ilona.quote:Op zondag 22 april 2007 22:11 schreef ozewiesewoze het volgende:
bah, poker , ik ga strijken... en nee, niet de vouwen uit mijn gezicht!
Ging hij ook dreigen met slaan en noemde hij haar hoer?quote:Op zondag 22 april 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zag net wie de echte rans(j)aap is. Blokkeren van Melissa, de held. De rans(j)aap wordt naar intimiderend.
ja dat ze naar jaap moet toetrekken ze begreep het je zal het zien nuquote:Op zondag 22 april 2007 22:16 schreef Katewalker het volgende:
Ik hoorde heel even Melisa praten met iemand van achter..(toen de streams op een lege keuken stonden) die krijgt nu een paar instructies..
Zijn rotzooitrapperij (is dat Nederlands) is van hetzelfde lage niveau.quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ging hij ook dreigen met slaan en noemde hij haar hoer?
Volgens mij niet, hij verlaagt zich net niet tot het huub niveau![]()
WACHT! Ze mogen maar 1 uur pokeren!quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef beequeen het volgende:
Ik heb het gehad voor vanavond. Wat een geouwehoer zeg. KUT FEBO![]()
Ze liggen waarschijnlijk in een stuip om al die complotten hierquote:Op zondag 22 april 2007 22:08 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dit is wel zó doorzichtig... die durven hun gezicht nu niet meer te laten zien hier. Jemig zeg.![]()
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.quote:Op zondag 22 april 2007 22:09 schreef demins het volgende:
Heeft eigenlijk al iemand gezegd...
PETER6000 HEEFT HET ALTIJD AL GEZEGD!!!
Hulde aan mijn held!![]()
Ik vind die van Brian veelquote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Katewalker het volgende:
Vreselijk toch die Jaap...van die stem alleen al word ik onpasselijk...![]()
Het gaat niet om het pokeren, maar om het sturen van de Febo. Maar ok, je haalt me overquote:
Dat is een subjectieve waarnemingquote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zijn rotzooitrapperij (is dat Nederlands) is van hetzelfde lage niveau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |