Praat voor jezelf..ik heb nooit wat in Jaap gezien en zie dat nu nog steeds niet...quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.
Maar Peter zag inderdaad meer in Jaap, lang voordat wij dat deden.![]()
Ze heeft er zelf alles aan gedaan dat het weer zover is hoorquote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda zich weer laat inpakken door Brian, maar whats new?
Ik wil Peter die eer best gunnen, maar Jaap was ook gewoon geen reet aan, tot hij "wakker werd" zoals Huub dat net noemde.quote:Op zondag 22 april 2007 22:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor. Volgens mij gaat Jaap zo hard dat hij in no time is opgebrand.
Maar Peter zag inderdaad meer in Jaap, lang voordat wij dat deden.![]()
Hoho, ZIJ verzinnen de verhaallijnen en smeden de complotten. Hier wordt alleen gespeculeerd.quote:Op zondag 22 april 2007 22:17 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze liggen waarschijnlijk in een stuip om al die complotten hier![]()
Dat vind je vreemd??? Interessant...quote:Op zondag 22 april 2007 22:22 schreef scanman01 het volgende:
Jaap draait wel door, maar bij vlagen is hij best komisch. Vreemd dat in het huis alleen Huub dat ziet. De rest zit alleen maar te kniesoren.
Okee... maar alleen als hij boert!quote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat toch niet. Die van Jaap verslaat die van Brian.
Dat dramatische Roterdamse accentje maakt het helemaal af jaquote:Op zondag 22 april 2007 22:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nee, dat toch niet. Die van Jaap verslaat die van Brian.
Something else!quote:Op zondag 22 april 2007 22:19 schreef Yollie het volgende:
Ik kan er nog niet bij dat Amanda zich weer laat inpakken door Brian, maar whats new?
Hij is gewoon wakker gemaakt door achter...niks meer en niks minder..quote:Op zondag 22 april 2007 22:21 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wil Peter die eer best gunnen, maar Jaap was ook gewoon geen reet aan, tot hij "wakker werd" zoals Huub dat net noemde.
Jaap heeft gewoon gelijk... personeel hoort zich niet te mengen onder het personeel... Ik vind 1 Palma al te veel...quote:Op zondag 22 april 2007 22:13 schreef nueffeniet het volgende:
melissa krijgt net van achter te horen dat ze meer naar jaap moet toetrekken damn slecht gescript
Ja ik heb het ook gezien en ik denk ook dat er iets van waarheid in zit. Misschien is ze een ex-junkie?quote:Op zondag 22 april 2007 22:24 schreef beequeen het volgende:
Waar komen toch die opmerkingen van Japio vandaan, over het vermeende coke-gebruik van Syl?
Gisteren hoorde ik Syl fluister tegen Natasja , dat het wel eens waarheid zou kunnen zijn. Willen ze Syl echt toneelhaken?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |