quote:Castro hervat officiële werkzaamheden
Uitgegeven: 21 april 2007 09:13
Laatst gewijzigd: 21 april 2007 09:13
HAVANA - De Cubaanse leider Fidel Castro heeft vrijdag gesprekken gevoerd met een hoge Chinese delegatie, meldde de BBC zaterdag. Het zouden de eerste officiële werkzaamheden zijn van Castro sinds hij vorig jaar juli een operatie onderging aan zijn ingewanden. Beelden van de ontmoeting zijn niet vrijgegeven.
Fidel Castro droeg destijds de macht tijdelijk over aan zijn broer Raul. De afgelopen weken begon Fidel zich volgens de BBC al steeds meer te bemoeien met staatszaken en Fidels vriend, de Venezolaanse president Hugo Chávez zei onlangs dat Castro "bijna volledig is hersteld".
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:51 schreef Kaffer het volgende:
Ik vind mezelf hier een verwaarloosd individu!
Wat is een soort .
Is de kruising tussen een bonte kraai en een zwarte kraai een hybride of dezelfde soort ?
Raadsels .
Is de Raadselzanger een soort ?
Kruising tussen Fitis en Tsjif-tsjaf ?
Of spelen de vogels met ons kloten?
Raadsels .
Je taalgebruik is wel veel minder kleurrijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:01 schreef Monidique het volgende:
Zie je, ik val nog mee.
Nee. Je zit voor je PC.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:05 schreef Monidique het volgende:
Jouw eens met bloed doordrenkte roede?
Zeker, en helemaal als het door net-niet bejaarden wordt ervaren als een bedevaartstochtquote:
die slag is de jouwequote:Op zaterdag 21 april 2007 17:08 schreef Monidique het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe ik zit betreffende mijn PC.
Jawel, hoor, in Al Bundyhouding.quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:08 schreef Monidique het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe ik zit betreffende mijn PC.
You could be mine werkt altijd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef Apropos het volgende:
Guns n Roses werkt.
Tja.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hoe noemt de Elsevier vrijheid? Een naïeve definitie van liberalisme. Liberalisme is voor hen natuurlijk keihard aanpakken en assimilatie. O, en Nederlands spreken!
Tja, te gek voor woorden zeg. NLs spreken in NL. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:56 schreef Monidique het volgende:
Hoe noemt de Elsevier vrijheid? Een naïeve definitie van liberalisme. Liberalisme is voor hen natuurlijk keihard aanpakken en assimilatie. O, en Nederlands spreken!
Gooi een paar spijkers over de muur.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:49 schreef Aoristus het volgende:
Ik vind dat die tweeverdienende blanke kutburen eens moeten assimileren, als het een beetje mooi weer wordt, dan zetten ze hun krijsende kinderen in de tuin en gaan ze zelf weg.
Ik vind het tamelijk totalitair om individuen te verbieden een bepaalde taal te spreken, maar ja, ik ben heel raar.quote:Op zaterdag 21 april 2007 18:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Tja, te gek voor woorden zeg. NLs spreken in NL. Dat kan natuurlijk niet.
Wat was het ook alweer?quote:De Elsevier van deze week had een heel mooi omslagartikel vond je zeker?
Ik kan ze raken vanaf het open raam whehehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 18:54 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Gooi een paar spijkers over de muur.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/quote:Geweld in Mogadishu escaleert
Voor de vierde dag op rij wordt in de Somalische hoofdstad Mogadishu hard gevochten tussen Ethiopische militairen en islamitische opstandelingen. De Ethiopiërs hebben een groot aantal mortieren afgevuurd richting islamitische bolwerken. Meer dan zeventig mensen zijn hierbij omgekomen, voornamelijk burgers. Naar schatting hebben de gevechten de afgelopen dagen al het leven gekost aan zo'n tweehonderd mensen.
De islamitische opstandelingen zijn tegen de Ethiopische aanwezigheid in Somalië. Het Ethiopische leger kwam in januari de Somalische interim-regering te hulp en wist de milities van de Unie van Islamitische Rechtbanken uit Mogadishu te verjagen. Sindsdien is het onrustig in de stad en zijn volgens de VN meer dan 320.000 mensen op de vlucht geslagen.
http://www.wereldomroep.nl/news/international/#5252290quote:'Ruim 100 burgerdoden bij gevechten Mogadishu'
Bij de nieuwste gevechten in de Somalische hoofdstad Mogadishu zijn volgens een lokale mensenrechtenorganisatie de afgelopen dagen 113 mensen burgers omgekomen. Meer dan tweehonderd mensen raakten gewond. Volgens bewoners van de stad zijn de gevechten net zo heftig als die van eind maart. Daarbij kwamen toen uiteindelijk zo'n duizend mensen om.
In Mogadishu vechten regeringsmilitairen, gesteund door het Ethiopische leger, tegen islamitische opstandelingen. De milities werden in eerste instantie verdreven, maar voeren sinds enkele maanden een guerrillaoorlog.
De Verenigde Naties kwamen vrijdag met nieuwe cijfers over het aantal vluchtelingen. Sinds begin februari zouden ruim 320.000 inwoners van Mogadishu die stad zijn ontvlucht. Het noorden van de hoofdstad is volgens ooggetuigen inmiddels meer een spookstad.
Graag, ik heb nog een waslijst aan users die ik uit het geheugen wil wissen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:39 schreef Monidique het volgende:
Heeft iemand fokblock.xpi misschien nog ergens? Ik heb 'm op een harde schijf, maar ja, die is kapot.
Nope.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:39 schreef Monidique het volgende:
Heeft iemand fokblock.xpi misschien nog ergens? Ik heb 'm op een harde schijf, maar ja, die is kapot.
Geen woord onwaar in dat artikel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:56 schreef Monidique het volgende:
O ja. Achterlijk artikel. Ik heb me sadomasochistisch vermaakt.
Ben bang dat je dan precies dezelfde users overhoud als ''aan de andere kant''quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:43 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Graag, ik heb nog een waslijst aan users die ik uit het geheugen wil wissen.
Klopt. Enigzins.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Geen woord onwaar in dat artikel.
Ik geloof het wel.quote:Je bent welkom het eens live te komen aanschouwen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |