ik had die spelers lijst iets aangepastquote:
Het laagste salaris is ¤500 Meneer Kantelhuis zelf verdient ¤1979quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:24 schreef Chen het volgende:
Ik heb er 4 gemaakt, een 10 qua rating gehaald en geen MOTM.
Trouwens, als ik naar AFCU kom wil ik natuurlijk wel wat meer verdienen, want Airraid... ik zie dat jullie beste speler 500 verdient... gaat dat volgend jaar omhoog?
Keeperquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:16 schreef roysonny1 het volgende:
Ik kan jouw veranderingen nergens vinden Calex :S
Heeft te maken met het gemiddelde loon & het sponsergeld/kaartverkoop.quote:Op zondag 22 april 2007 00:37 schreef AirRaid het volgende:
dat mijn loon omhoog gegaan is kan ik nix aan doen, blijkbaar gaat dat automatisch omhoog bij het aantrekken van spelers.
allemaal binnen 3 dagen. Ik hoop vandaag op speed te stijgen.quote:The player Hugo Swen has raised to 1 on the Tackling skill
The player Hugo Swen has raised to 1 on the Short Passes skill
The player Hugo Swen has raised to 2 on the Positioning skill
oh geeft ook verder niet. Was alleen een constatering en geen opmerkingquote:Op zondag 22 april 2007 00:37 schreef AirRaid het volgende:
dat mijn loon omhoog gegaan is kan ik nix aan doen, blijkbaar gaat dat automatisch omhoog bij het aantrekken van spelers.
ja eigenlijk moet de op op een centrale plek komen. Maar ik zal zo ff de op van het linkje updaten..quote:Op zondag 22 april 2007 22:15 schreef roysonny1 het volgende:
En het is aangepast
Maar wat ik me afvraag
Over een paar maanden moet er alweer een nieuw topic komen. En dan kopieert hij alweer het verkeerde
Er staat namelijk een link naar de op maar dat is de foute
quote:The player Kelvin Koster has raised to 3 on the Tackling skill
ik ben dus Guido Braet en sta met mn team ruim bovenaan de C-12quote:De speler Guido Braet is gestegen naar 2 op Uitwerpen (GK).
Je kan een vriendin vinden bij ontspanning training, je ouders staan bij het kopje familie, onder relaties.quote:Op maandag 23 april 2007 17:51 schreef J.Herrer het volgende:
Ik had dat net al geprobeerd bij ontspannen training, maar waar ik eventuele vriendin vinden dan?
En waar staat dat van je vader en moeder?
Nu nog een chick op die boot he, dan ben je helemaal de koningquote:Op maandag 23 april 2007 17:59 schreef J.Herrer het volgende:
Even een tripje naar Kopenhagen tussendoor in mn pimpjacht
Ik kan ze ook niet vindenquote:Op maandag 23 april 2007 18:02 schreef Chen het volgende:
Waarom zie ik nergens hoe mijn family heet?
Relaties -> Familiyquote:Op maandag 23 april 2007 19:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Fijn ook dat al die andere zo behulpzaam zijn![]()
jeuj..quote:23/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Spelinzicht.
Hmmz..., ik krijg nu wel een dropoutmenu, eerst niet. Vandaar dat ik het nog niet zag, het was bij mij nog niet ingevoerdquote:
quote:Father's Name: Xander Niesters
Mother's Name: Joanna Arnold
Home Place: Utrecht
Bij mij dus ook niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hmmz..., ik krijg nu wel een dropoutmenu, eerst niet. Vandaar dat ik het nog niet zag, het was bij mij nog niet ingevoerd
[..]
Father's Name: Adriaan Andriessequote:
Wel, ontspanning helpt natuurlijk ook tegen je fitheid probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:38 schreef CaLeX het volgende:
Zonde van je training :p
ik ga me voorlopig nog niet bezig houden met dit soort onzin
Ik zoek er nu 1 in Denemarkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef Chen het volgende:
OEHOOOEEE
Friends
Friend Nationaliteit Looks Intelligence Relatie lvl
Nora Amsterdam, Nederland 11% 36% 10%
GIRLFRIEND
Twins!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zoek er nu 1 in Denemarken![]()
Edit:
Ik zie dit nu pasIk ga meteen voor een trio
Friends
Friend Nationaliteit Looks Intelligence Relatie lvl
Isabel København, Denemarken 18% 13% 10%
Tove København, Denemarken 23% 9% 10%
hou je er wel rekening mee dat als je amsterdam uit bent dat je dan niet kan spelen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
Als de manager mij nou even toestemming geeft, kan ik om 0:00 uur al naar Kopenhagen
Ik weet 'tquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat als je amsterdam uit bent dat je dan niet kan spelen?
dus voortaan als we winnen zorg jij voor de boot en voor de hoerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik weet 't
Wedstrijd is morgen pas, ik ben vanavond 0:00 terug![]()
Met mn pimpboot en 2 chicks![]()
bij mij doet ie soms ook raar, dan ie ie er dan weer nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef DeHovenier het volgende:
Nu zie ik weer niet die dropout van relatie in het spelersmenu
of je moet ze al gaan beledigenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef Sautor het volgende:
Oh, familie staat toch op 100% Dat gaat niet zo heel snel achteruit
om te eizen heb je een vervoersmiddel nodig ja, een boot is de goedkoopste optiequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Sautor het volgende:
Moet je om naar het buitenland te gaan een auto hebben dan? Of een vliegtuig?
Is dat zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:29 schreef CaLeX het volgende:
morgen de wedstrijd
erg jammer dat ik en Chen niet in de basis staan (andere prutsers moeten ook eens spelen :p)
Ok thanks!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef AirRaid het volgende:
ik had al ingesteld dat je maar 45 minuten speelt
Tijd om weg te gaan bij een botteam?quote:Korte Passes 4
Positiespel 2
Techniek 2
Scoren 1
Spelinzicht 1
Afstandsschoten 1
Dribbelen 1
Snelheid 1
Fitheid 78%
Moreel 9%
Integratie 100%
positie: MC
kom lekker bij ons ballenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tijd om weg te gaan bij een botteam?
Hmm.. doe maar 8. als die al bezet is dan 32quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
welkom in ons midden, nog een voorkeur voor een shirtnummer?
jah (maar voor jou is dat beter, verlies je minder fitness)quote:
aantal goals, assist en gespeelde wedstrijdne zal ook wel meegerekend worden, ook het gemiddelde van je wedstrijdrating zal wel meetellenquote:Op woensdag 25 april 2007 03:05 schreef twi het volgende:
Wat is nu precies van invloed op je waarde als speler? Ik ben een flink stuk beter dan andere spelers, maar die zijn soms meer waard. Hebben die meer geld uitgegeven aan hun lifestyle ofzo?
Tackling 3
Positioning 3
Speed 3
Strength 3
Technique 2
Dribbling 2
Crosses 1
als je snel doorroeit kun je misschien nog spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Accepteer mn terugreis ff
Dacht duidelijk dat ik had aangegeven 25e al terug te zijn, maar ik zit er nog steeds
Gaat er iig niks van mn moraal af, aangezien ik de wedstrijd niet ga halen
quote:6': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
6': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
9': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
9': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
26': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
26': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
55': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
55': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
65': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
65': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
76': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
76': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
quote:The player Kelvin Koster has raised to 2 on the Dribbling skill
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstarquote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstar![]()
Vind het ook onzin, doe er ook niet aan mee. Kan je beter dingen als persoonlijke sponsoring en bijbehorende verplichtingen ofzo erin verwerken. Dat je kunt kiezen om een dag voor je sponsor op pad te gaan bedrag x maar daardoor wel trainingen moet missen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
Zo, dat was snel. Omdat we kwalitatief nog niet meekunnen? Of numeriek gezien?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef AirRaid het volgende:
ik denk dat we er verstandig aan doen omtoch enkele speler buiten fok! om aan te trekken, als we als ploeg willen overleven. maar dan moeten we dus ook van naam gaan veranderen
op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:12 schreef AirRaid het volgende:
beide, eigenlijk
als je andere teams ziet die hebben toch ruim meer spelers in de selectie
en ik krijg vaak aanbiedingen van vrij redelijke spelers die ik dan helaas de deur moet wijzen
Ik doe ook niet aan vriendinnetjes, geen meerwaardequote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Lange Passes.
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?
Zolang er nog een aanzienlijk aantal van alle B-teams nog Bots zijn, kan je er nog niet veel uit halen. De meest B/C teams zijn aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.
Trouwens, ik ben weer eens gestegen.
yupquote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
uhm hoe we eruit zien? Qua looks bedoel je??
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzichtquote:
zal strax effe een overzichtje makenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzicht![]()
Net zoals in 't echt dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef J.Herrer het volgende:
Die vriendinnen zijn eigenlijk best nutteloos ja, elke actie heeft ze geen zin in ofzo en verder kan je haar alleen gadgets geven om je vriendschap te doen stijgen
beetje dure grap
Dat komt alleen al door mijn weergaloze uitstralingquote:Op donderdag 26 april 2007 02:10 schreef twi het volgende:
Enneh, hoe de neuk is Yohan Bonten 310k waard?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:19 schreef StupidByNature het volgende:
Ik ga een weekje op vakantie, dus interact goed met me
Kan wel, maar het gaat langzamer. Je kan zelfs tot 20 stijgen zonder PT, alleen met PT zal het sneller gaan. Dus met PT1 stijg je t/m level 6 sneller, daarna helpt ie je niet meer, maar je kan dus nog wel stijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Met PT1 kun je niet verder dan naar 6 stijgen toch?
Ben vandaag gestegen naar 6 scoren, dus dan moet ik iets anders gaan trainen
Destron Elsloo FC? Dat is het logo tenminste, de clubnaam zelf is nog niet veranderdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
Dus met een PT1 train ik op donderdag net zo snel in scoren als met een PT2?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef CaLeX het volgende:
En rekening houden dat de PT alleen maar effect heeft op je Individuele Training, en niet op je teamtraining
quote:LA-Jan Semler would you like to come to my club ? you would play for much higher wage than now
pt heeft geen effect op de team trainingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef twi het volgende:
Dus als ik de teamtraining volg heeft een personal trainer geen enkel effect?
Oude naam was beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
eigenlijk heb ik de naam veranderd omdat ik deze naam stoerder vind
1) De teamtraining staat vandaag op "Scoren". Ik zet mijn eigen training op "Scoren" en train hetzelfde wat het team traint. Doordat ik hetzelfde train, heeft de PT geen invloed op mijn training. Of ik nu PT level 6 of level 1 heb, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
pt heeft geen effect op de team training
maa wel op je eigen training
dus ook als stel jeze deze hetzelde in dan heeft de pt alleen effect op je eigen training
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 2 op Reflexen (GK).
schijnt dat ze dat nog moeten bijwerken ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Krijgen verdedigers ooit hogere beoordeling dan 6? Hoewel je 6 ook zelden ziet
Of moet er dan echt 30-0 gewonnen worden voordat iedereen +6 haalt ofzo?
mja.. ik heb ook gewoon geen enkele bal geraakt deze wedstrijd en dus een 5. Maar goed. Als ze nauwelijks kansen krijgen kom je amper aan de bal natuurlijk. Beetje gek natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Krijgen verdedigers ooit hogere beoordeling dan 6? Hoewel je 6 ook zelden ziet
Of moet er dan echt 30-0 gewonnen worden voordat iedereen +6 haalt ofzo?
mijne is nu 67 dus maar effe woensdag een dagje aan de fitheid trainen, zeker omdat we zateerdag weer aand e bak moetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kijk ff niet en gelijk is m'n fitheid op 77%
quote:mgang met Elissa (Friend)
Looks 9%
Intelligence 21%
Verjaardag 6/13 (FootStar Datum)
Laatste date 1 Dagen
Time in the relationship 1 Dagen
quote:04/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Kracht.
Grotere kans dat die bal over 5 meter nu ook aankomtquote:05/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Korte Passes.
?? een chileen met alles op 0quote:Javier Covarrubias (40342)
0-2 voor nuquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef Kn0x het volgende:
Dat kan je zelf zien he. Moet je naar Player - Team - Match Day - Starting Eleven kijken.
Wat verwachten jullie van vandaag? Verlies? Winst?
Wij zullen wel winnen, moeten tegen een Botteam.
Ik ben nieuw in het team van AirRaid.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
het spel heeft toch nog vele mankementen
Coos van Enschede onze centrale man achterin blijft na een mislukte solo (de bal eindigde in de handen van de keeper) doodleuk voorin staan, en ook nog eens ruim buitenspel.
edit 4-0
edit 2: van enschede is weer bezig aan een solo over het hele veld![]()
edit 3: hij kon hem echter niet afmkane omdat de scheid voor rust floot![]()
Ja, hoop dat de ME volgend seizoen wat verbetering brengtquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:05 schreef Chen het volgende:
2 goals, MOTM, een 10 als rating... begint wel een beetje normaal nu te worden
Ik zag het ja.. ouwe dribbelaarquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:55 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Ik ben nieuw in het team van AirRaid.
Mijn naam is Dickkie Willems.
we zoeken nog een lijnentrekkerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef Robi02 het volgende:
Iemand nog geintresseerd in een gratis af te halen FL met de volgende skills:
Ex-speler van Corbata, nu VVK Den Haag.
Dribbelen 11 Goed
Scoren 7 Zwak
Techniek 6 Zeer Zwak
Spelinzicht 4 Slecht
Voorzetten 1 Zeer Slecht
Snelheid 4 slecht
ik was vanmiddag ff aan het kijken bij jullie training, en hoorde hem de heletijd "Puta" roepen naar je. Is dat je bijnaam??quote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we zoeken nog een lijnentrekker
die chileen die het nu doet trek steeds scheve lijnen
Misschien als er niks leuks op me weg komt ik wel jaartje bij het Fok! team ga spelenquote:Op zondag 6 mei 2007 00:06 schreef AirRaid het volgende:
[..]
we zoeken nog een lijnentrekker
die chileen die het nu doet trek steeds scheve lijnen
Gezien de kwaliteiten die die nu heeft, kan ik me moeilijk voorstellen dat tie op schelden al wel getraind heeftquote:Op zondag 6 mei 2007 01:03 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik was vanmiddag ff aan het kijken bij jullie training, en hoorde hem de heletijd "Puta" roepen naar je. Is dat je bijnaam??![]()
Lekker zo'n weekje vakantiequote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Koppen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 3 op Kracht.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 8 op Tackelen.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 2 op Positiespel.
De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Lange Passes.
Ik heb em gezegd wat Destron bied, als die me zo graag wil moet die daar maar overheen!quote:Op maandag 7 mei 2007 13:47 schreef CaLeX het volgende:
Reputatie Plaatselijk (Internationale Ranking: #25664 Nationale Ranking: #1884)
Mijn manager is een beetje teleurgesteld in me :p (en ook in Chen) aangezien we ons contract niet willen verlengen :p
ja, ik wil de eerste maand van het nieuwe seizoen gericht trainen in een botteam :pquote:Op maandag 7 mei 2007 15:29 schreef Chen het volgende:
[..]
Ik heb em gezegd wat Destron bied, als die me zo graag wil moet die daar maar overheen!
Ook wel aardig gestegen in mijn vakantie. Wanneer wordt de training (spelinzicht e.d.) veranderd?quote:De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Dribbelen.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 2 op Positiespel.
Ik heb zelfs aangevinkt dat ik sober wil spelen (weinig dribbelen dus).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
het spel heeft toch nog vele mankementen
Coos van Enschede onze centrale man achterin blijft na een mislukte solo (de bal eindigde in de handen van de keeper) doodleuk voorin staan, en ook nog eens ruim buitenspel.
edit 4-0
edit 2: van enschede is weer bezig aan een solo over het hele veld![]()
edit 3: hij kon hem echter niet afmkane omdat de scheid voor rust floot![]()
Tackelen 7quote:08/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Techniek.
6 punten stijgen is genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen
Ik ben nu 6 op scoren, en train het alleen nog maar op donderdag, omdat ik een PT1 heb. Zodra ik een PT2 heb ga ik weer meer scoren trainenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen
Ben ik die 17 uit 6? Zijn het er al zoveelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
6 punten stijgen is genoeg toch?
Die spits waar je het over hebt, die is wel meteen 20, maar die mist dan wel 3 jaar op 100% trainen en moet op de dagen dat er op scoren getraint wordt (gemiddeld 1 dag in de week) moet hij op 75% iets anders trainen
Trouwens wil dit dus zeggen dat de score niet zo super is als jij zegt. wij hebben 2 spitsen met 6 op scoren. de ene loopt 40 uit 11 en de ander 17 uit 6.
ook maar ff mijn stats:
Tackelen 5
Korte Passes 1
Positiespel 1
Spelinzicht 1
Techniek 1
Lange Passes 1
Dribbelen 1
Snelheid 2
Kracht 1
nu (bijna) alle stats op 1 naar de 2 helpen
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijgingquote:
en dan zie je hem weer 3 weken niet :pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging
iddquote:
hij heeft wel een persoonlijke training ingestlet dus daar ligt het niet aan., bovendien ben ik zelf ook sinds eidn vorige maand nergens meer in gestegen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 10:19 schreef StupidByNature het volgende:
Die covarrubias is nog NERGENS in gestegen sinds zijn komst. Airraid, ik zou hem er even op aanspreken, volgens mij doet ie iets fout.
Ik sla die loverboy in elkaarquote:10/05/07 5:40:38
Elissa besloot om jullie vriendschap te beëindigen.
Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:36 schreef StupidByNature het volgende:
Maar zonder persoonlijk trainer heb je om van 0 tot 1 te stijgen 450% training nodig.
Sta er toch in, zal wel een standaard opstelling zijn ofzo.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Ruudt het volgende:
Ik bekeek net de opstelling voor vandaag en snap niet helemaal dat ik niet in de basis sta.
quote:6': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
13': Jurgen van de Hel verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.
17': Jan-Piet Bruns verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
24': Swansel Kanthuis verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan John Olsman.
30': Yannick Wouters verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Stan Thijs.
quote:Positiespel 3
Voorzetten 3
Scoren 2
Tackelen 2
Techniek 2
Spelinzicht 1
14': Gérard van Haarlem verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Sjaak Vollebregt.quote:
Ik zou zeggen dat daar meer een speler met verdediger skills kan staan. Jij lijkt me meer iemand voor het middenveld met deze skills.. De rest van de verdediging is inderdaad wel een beetje beter dan ik, maar met mijn 7 tackelen ben ik meer verdediger als jou zou ik zo zeggen..quote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap
excuusquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging
quote:12/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 3 op Positiespel.
Woehoequote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 3 op Reflexen (GK).
Sparenquote:Op zondag 13 mei 2007 18:08 schreef -Sandstorm- het volgende:
Ja je hebt maar 10000 en die vent is 10000 waard.
Heb ik toenstraks voor 3000 euro goederen gekocht
En Nu ? Hoe kom ik zsm aan geld
En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?quote:
per week, elke vrijdag krijg je je geldquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
En die 500 euro salaris is dat per dag of wat ?
Nee, maar ik las dat op het forum.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 13:49 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Kun je dat ergens zien hoeveel % training je nodig hebt?
werd ook een tijd zegquote:14/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
13/05/07
De speler Swansel Kanthuis is gestegen naar 6 op Positiespel.
conditie trainen op fitheidquote:Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hoe gaat mijn conditie en moraal omhoog ?
Geld heb je eigenlijk niets aan, behalve voor PTquote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?
quote:Directe communicatie (interactie)
Directe communicatie is mogelijk tussen elke ‘menselijke’ speler. Om dit te doen, moet je naar de speler zijn gedetailleerde pagina gaan en klik op ‘interact met de speler’-optie in de rechter informatie kader. Dit brengt je naar de pagina waar je een selectie kunt maken uit verschillende vormen van interactie zoals “groeten”, “gewoon praten”, etc. Daar kun je ook je niveau van vriendschap/vijandigheid met die speler nagaan.
ongeacht dat je een trainer hebt kan je volgens mij gewoon trainen (ook op fitheid)quote:Op maandag 14 mei 2007 15:46 schreef -Sandstorm- het volgende:
Maar als ik eerst een trainer huur is mijn geld op.
Hoe interact ik nou met een speler in een team dat door de Computer gecoacht wordt.....
Ik zie 2 spelers in het team die ook human zijn, maar hou kan ik hun contacten ?
Idemquote:Op dinsdag 15 mei 2007 09:24 schreef GeneraalUli het volgende:
De speler Coos van Enschedé is gestegen naar 9 op Tackelen.
.
Wat is er mis met van de Hel? Hij doet zijn uiterste bestquote:Op zaterdag 12 mei 2007 15:56 schreef J.Herrer het volgende:
Omdat ik een rechterverdediger ben?
Stats zijn niet geweldig nee, maar ik zou niet weten wie daar anders moet. Die van de Hel is ong. even goed als mijn speler. En die Colombiaan is sowieso al een grap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |