kom lekker bij ons ballenquote:Op dinsdag 24 april 2007 23:32 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Tijd om weg te gaan bij een botteam?
Hmm.. doe maar 8. als die al bezet is dan 32quote:Op dinsdag 24 april 2007 23:50 schreef AirRaid het volgende:
[..]
welkom in ons midden, nog een voorkeur voor een shirtnummer?
jah (maar voor jou is dat beter, verlies je minder fitness)quote:
aantal goals, assist en gespeelde wedstrijdne zal ook wel meegerekend worden, ook het gemiddelde van je wedstrijdrating zal wel meetellenquote:Op woensdag 25 april 2007 03:05 schreef twi het volgende:
Wat is nu precies van invloed op je waarde als speler? Ik ben een flink stuk beter dan andere spelers, maar die zijn soms meer waard. Hebben die meer geld uitgegeven aan hun lifestyle ofzo?
Tackling 3
Positioning 3
Speed 3
Strength 3
Technique 2
Dribbling 2
Crosses 1
als je snel doorroeit kun je misschien nog spelenquote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef J.Herrer het volgende:
Accepteer mn terugreis ff
Dacht duidelijk dat ik had aangegeven 25e al terug te zijn, maar ik zit er nog steeds
Gaat er iig niks van mn moraal af, aangezien ik de wedstrijd niet ga halen
quote:6': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
6': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
9': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
9': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
26': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
26': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
55': Timo Drietelaar probeert voorbij Bram van der Weerden te gaan.
55': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Bram van der Weerden.
65': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
65': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
76': Timo Drietelaar probeert voorbij Wessel de Slager te gaan.
76': Timo Drietelaar verslikt zich in zijn dribbel en verliest de bal aan Wessel de Slager.
quote:The player Kelvin Koster has raised to 2 on the Dribbling skill
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstarquote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Nee man, Sims kan grafisch niet tippen aan Footstar![]()
Vind het ook onzin, doe er ook niet aan mee. Kan je beter dingen als persoonlijke sponsoring en bijbehorende verplichtingen ofzo erin verwerken. Dat je kunt kiezen om een dag voor je sponsor op pad te gaan bedrag x maar daardoor wel trainingen moet missen.quote:Op woensdag 25 april 2007 22:08 schreef Suijk het volgende:
Waarom al die vriendinnetjes enzo, als het maar geen Sims o.i.d. wordt.
Zo, dat was snel. Omdat we kwalitatief nog niet meekunnen? Of numeriek gezien?quote:Op donderdag 26 april 2007 01:50 schreef AirRaid het volgende:
ik denk dat we er verstandig aan doen omtoch enkele speler buiten fok! om aan te trekken, als we als ploeg willen overleven. maar dan moeten we dus ook van naam gaan veranderen
op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:12 schreef AirRaid het volgende:
beide, eigenlijk
als je andere teams ziet die hebben toch ruim meer spelers in de selectie
en ik krijg vaak aanbiedingen van vrij redelijke spelers die ik dan helaas de deur moet wijzen
Ik doe ook niet aan vriendinnetjes, geen meerwaardequote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Lange Passes.
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?
Zolang er nog een aanzienlijk aantal van alle B-teams nog Bots zijn, kan je er nog niet veel uit halen. De meest B/C teams zijn aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.
Trouwens, ik ben weer eens gestegen.
yupquote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
uhm hoe we eruit zien? Qua looks bedoel je??
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzichtquote:
zal strax effe een overzichtje makenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzicht![]()
Net zoals in 't echt dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef J.Herrer het volgende:
Die vriendinnen zijn eigenlijk best nutteloos ja, elke actie heeft ze geen zin in ofzo en verder kan je haar alleen gadgets geven om je vriendschap te doen stijgen
beetje dure grap
Dat komt alleen al door mijn weergaloze uitstralingquote:Op donderdag 26 april 2007 02:10 schreef twi het volgende:
Enneh, hoe de neuk is Yohan Bonten 310k waard?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:19 schreef StupidByNature het volgende:
Ik ga een weekje op vakantie, dus interact goed met me
Kan wel, maar het gaat langzamer. Je kan zelfs tot 20 stijgen zonder PT, alleen met PT zal het sneller gaan. Dus met PT1 stijg je t/m level 6 sneller, daarna helpt ie je niet meer, maar je kan dus nog wel stijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:46 schreef twisteddlogic het volgende:
Met PT1 kun je niet verder dan naar 6 stijgen toch?
Ben vandaag gestegen naar 6 scoren, dus dan moet ik iets anders gaan trainen
Destron Elsloo FC? Dat is het logo tenminste, de clubnaam zelf is nog niet veranderdquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
Dus met een PT1 train ik op donderdag net zo snel in scoren als met een PT2?quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:57 schreef CaLeX het volgende:
En rekening houden dat de PT alleen maar effect heeft op je Individuele Training, en niet op je teamtraining
quote:LA-Jan Semler would you like to come to my club ? you would play for much higher wage than now
pt heeft geen effect op de team trainingquote:Op vrijdag 27 april 2007 14:02 schreef twi het volgende:
Dus als ik de teamtraining volg heeft een personal trainer geen enkel effect?
Oude naam was beterquote:Op vrijdag 27 april 2007 12:08 schreef AirRaid het volgende:
heb de clubnaam toch maar veranderd, misschien dat er 1 of 2 versterkingen bijgehalad zullen worden (voor de breedte) maar voor de rest blijven we in theorie gewoon een Fok-team
eigenlijk heb ik de naam veranderd omdat ik deze naam stoerder vind
1) De teamtraining staat vandaag op "Scoren". Ik zet mijn eigen training op "Scoren" en train hetzelfde wat het team traint. Doordat ik hetzelfde train, heeft de PT geen invloed op mijn training. Of ik nu PT level 6 of level 1 heb, het maakt niet uit.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:07 schreef AirRaid het volgende:
[..]
pt heeft geen effect op de team training
maa wel op je eigen training
dus ook als stel jeze deze hetzelde in dan heeft de pt alleen effect op je eigen training
quote:De speler Frans Niesters is gestegen naar 2 op Reflexen (GK).
schijnt dat ze dat nog moeten bijwerken ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Krijgen verdedigers ooit hogere beoordeling dan 6? Hoewel je 6 ook zelden ziet
Of moet er dan echt 30-0 gewonnen worden voordat iedereen +6 haalt ofzo?
mja.. ik heb ook gewoon geen enkele bal geraakt deze wedstrijd en dus een 5. Maar goed. Als ze nauwelijks kansen krijgen kom je amper aan de bal natuurlijk. Beetje gek natuurlijkquote:Op zaterdag 28 april 2007 22:58 schreef J.Herrer het volgende:
Krijgen verdedigers ooit hogere beoordeling dan 6? Hoewel je 6 ook zelden ziet
Of moet er dan echt 30-0 gewonnen worden voordat iedereen +6 haalt ofzo?
mijne is nu 67 dus maar effe woensdag een dagje aan de fitheid trainen, zeker omdat we zateerdag weer aand e bak moetenquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kijk ff niet en gelijk is m'n fitheid op 77%
quote:mgang met Elissa (Friend)
Looks 9%
Intelligence 21%
Verjaardag 6/13 (FootStar Datum)
Laatste date 1 Dagen
Time in the relationship 1 Dagen
quote:04/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Kracht.
Grotere kans dat die bal over 5 meter nu ook aankomtquote:05/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Korte Passes.
?? een chileen met alles op 0quote:Javier Covarrubias (40342)
0-2 voor nuquote:Op zaterdag 5 mei 2007 12:40 schreef Kn0x het volgende:
Dat kan je zelf zien he. Moet je naar Player - Team - Match Day - Starting Eleven kijken.
Wat verwachten jullie van vandaag? Verlies? Winst?
Wij zullen wel winnen, moeten tegen een Botteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |