jeuj..quote:23/04/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 2 op Spelinzicht.
Hmmz..., ik krijg nu wel een dropoutmenu, eerst niet. Vandaar dat ik het nog niet zag, het was bij mij nog niet ingevoerdquote:
quote:Father's Name: Xander Niesters
Mother's Name: Joanna Arnold
Home Place: Utrecht
Bij mij dus ook niet.quote:Op maandag 23 april 2007 23:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hmmz..., ik krijg nu wel een dropoutmenu, eerst niet. Vandaar dat ik het nog niet zag, het was bij mij nog niet ingevoerd
[..]
Father's Name: Adriaan Andriessequote:
Wel, ontspanning helpt natuurlijk ook tegen je fitheid probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:38 schreef CaLeX het volgende:
Zonde van je training :p
ik ga me voorlopig nog niet bezig houden met dit soort onzin
Ik zoek er nu 1 in Denemarkenquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:36 schreef Chen het volgende:
OEHOOOEEE
Friends
Friend Nationaliteit Looks Intelligence Relatie lvl
Nora Amsterdam, Nederland 11% 36% 10%
GIRLFRIEND
Twins!quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik zoek er nu 1 in Denemarken![]()
Edit:
Ik zie dit nu pasIk ga meteen voor een trio
Friends
Friend Nationaliteit Looks Intelligence Relatie lvl
Isabel København, Denemarken 18% 13% 10%
Tove København, Denemarken 23% 9% 10%
hou je er wel rekening mee dat als je amsterdam uit bent dat je dan niet kan spelen?quote:Op maandag 23 april 2007 21:24 schreef J.Herrer het volgende:
Als de manager mij nou even toestemming geeft, kan ik om 0:00 uur al naar Kopenhagen
Ik weet 'tquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:04 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat als je amsterdam uit bent dat je dan niet kan spelen?
dus voortaan als we winnen zorg jij voor de boot en voor de hoerenquote:Op dinsdag 24 april 2007 14:42 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Ik weet 't
Wedstrijd is morgen pas, ik ben vanavond 0:00 terug![]()
Met mn pimpboot en 2 chicks![]()
bij mij doet ie soms ook raar, dan ie ie er dan weer nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:05 schreef DeHovenier het volgende:
Nu zie ik weer niet die dropout van relatie in het spelersmenu
of je moet ze al gaan beledigenquote:Op dinsdag 24 april 2007 17:08 schreef Sautor het volgende:
Oh, familie staat toch op 100% Dat gaat niet zo heel snel achteruit
om te eizen heb je een vervoersmiddel nodig ja, een boot is de goedkoopste optiequote:Op dinsdag 24 april 2007 17:14 schreef Sautor het volgende:
Moet je om naar het buitenland te gaan een auto hebben dan? Of een vliegtuig?
Is dat zoquote:Op dinsdag 24 april 2007 18:29 schreef CaLeX het volgende:
morgen de wedstrijd
erg jammer dat ik en Chen niet in de basis staan (andere prutsers moeten ook eens spelen :p)
Ok thanks!quote:Op dinsdag 24 april 2007 22:37 schreef AirRaid het volgende:
ik had al ingesteld dat je maar 45 minuten speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |