op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?quote:Op donderdag 26 april 2007 02:12 schreef AirRaid het volgende:
beide, eigenlijk
als je andere teams ziet die hebben toch ruim meer spelers in de selectie
en ik krijg vaak aanbiedingen van vrij redelijke spelers die ik dan helaas de deur moet wijzen
Ik doe ook niet aan vriendinnetjes, geen meerwaardequote:De speler Timo Drietelaar is gestegen naar 1 op Lange Passes.
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.quote:Op donderdag 26 april 2007 09:30 schreef CaLeX het volgende:
[..]
op welke positie had je spelers gewild dan? volgens mij heeft AFCU toch een redelijke selectie?
Zolang er nog een aanzienlijk aantal van alle B-teams nog Bots zijn, kan je er nog niet veel uit halen. De meest B/C teams zijn aan elkaar gewaagdquote:Op donderdag 26 april 2007 12:12 schreef Chen het volgende:
[..]
Ja alleen onze selectie is veel beter, en wij spelen C en zij B.
Trouwens, ik ben weer eens gestegen.
yupquote:Op donderdag 26 april 2007 15:05 schreef CaLeX het volgende:
uhm hoe we eruit zien? Qua looks bedoel je??
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzichtquote:
zal strax effe een overzichtje makenquote:Op donderdag 26 april 2007 15:10 schreef CaLeX het volgende:
[..]
kan ik niet zien, lijkt me wel leuk zo een overzicht![]()
Net zoals in 't echt dusquote:Op donderdag 26 april 2007 12:20 schreef J.Herrer het volgende:
Die vriendinnen zijn eigenlijk best nutteloos ja, elke actie heeft ze geen zin in ofzo en verder kan je haar alleen gadgets geven om je vriendschap te doen stijgen
beetje dure grap
Dat komt alleen al door mijn weergaloze uitstralingquote:Op donderdag 26 april 2007 02:10 schreef twi het volgende:
Enneh, hoe de neuk is Yohan Bonten 310k waard?
quote:Op vrijdag 27 april 2007 06:19 schreef StupidByNature het volgende:
Ik ga een weekje op vakantie, dus interact goed met me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |