Ook wel aardig gestegen in mijn vakantie. Wanneer wordt de training (spelinzicht e.d.) veranderd?quote:De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Spelinzicht.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 3 op Dribbelen.
De speler Jurgen van de Hel is gestegen naar 2 op Positiespel.
Ik heb zelfs aangevinkt dat ik sober wil spelen (weinig dribbelen dus).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:44 schreef AirRaid het volgende:
het spel heeft toch nog vele mankementen
Coos van Enschede onze centrale man achterin blijft na een mislukte solo (de bal eindigde in de handen van de keeper) doodleuk voorin staan, en ook nog eens ruim buitenspel.
edit 4-0
edit 2: van enschede is weer bezig aan een solo over het hele veld![]()
edit 3: hij kon hem echter niet afmkane omdat de scheid voor rust floot![]()
Tackelen 7quote:08/05/07
De speler Christiaan Doornbos is gestegen naar 1 op Techniek.
6 punten stijgen is genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen
Ik ben nu 6 op scoren, en train het alleen nog maar op donderdag, omdat ik een PT1 heb. Zodra ik een PT2 heb ga ik weer meer scoren trainenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:02 schreef roysonny1 het volgende:
Misschien is het goed voor onze spitsen als ze alleen richten op scoren.
Zie nu dat de topscorer uit onze competitie dat ook heeft gedaan. Hij heeft 17 voor scoren en 1 techniek.
In 11 wedstrijden heeft hij er 28 inliggen
Ben ik die 17 uit 6? Zijn het er al zoveelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:12 schreef CaLeX het volgende:
[..]
6 punten stijgen is genoeg toch?
Die spits waar je het over hebt, die is wel meteen 20, maar die mist dan wel 3 jaar op 100% trainen en moet op de dagen dat er op scoren getraint wordt (gemiddeld 1 dag in de week) moet hij op 75% iets anders trainen
Trouwens wil dit dus zeggen dat de score niet zo super is als jij zegt. wij hebben 2 spitsen met 6 op scoren. de ene loopt 40 uit 11 en de ander 17 uit 6.
ook maar ff mijn stats:
Tackelen 5
Korte Passes 1
Positiespel 1
Spelinzicht 1
Techniek 1
Lange Passes 1
Dribbelen 1
Snelheid 2
Kracht 1
nu (bijna) alle stats op 1 naar de 2 helpen
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijgingquote:
en dan zie je hem weer 3 weken niet :pquote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Hoe kan jij in godsnaam zo snel stijgen. Ik zie je wel 4x per week hier posten met een stijging
iddquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |