Volgens mij meer dan 30 min geleden, tenzij er in de streamlock van 10 sec iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:46 schreef Document1 het volgende:
Wanneer heeft ie iets in zn oog gekregen dan? Normaal krijg je meteen last....
Neer dab 45 minuten geleden. Om 4 uur stonden huub en eric op mijn streams weer te draaien. Dus ergens tussen een 45 en 60 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:46 schreef Document1 het volgende:
Wanneer heeft ie iets in zn oog gekregen dan? Normaal krijg je meteen last....
Nope.. rond 04.31 was dat dus dat Jaap die zooi in zijn ogen kreeg.. eric sneakte naar kantoor (Nicolaas heeft het er net over)quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neer dab 45 minuten geleden. Om 4 uur stonden huub en eric op mijn streams weer te draaien. Dus ergens tussen een 45 en 60 minuten.
In de slaapkamerquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef Document1 het volgende:
Waar is jaap gebleven?
Ik heb het hem niet horen zeggen. Maar het kan in die 10 seconden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef MissHobje het volgende:
Nope.. rond 04.31 was dat dus dat Jaap die zooi in zijn ogen kreeg.. eric sneakte naar kantoor (Nicolaas heeft het er net over)
en 04.32 hing Jaap al aan de telefoon erover.
Ik heb het hem wel horen zeggen dat hij fucking schoonmaakspul in zijn ogen had, hij schreeuwde en jankte etc. en pakte vrijwel metene de telefoon, daarna gingen de streams op lockquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet horen zeggen. Maar het kan in die 10 seconden.
Maar z'n ogen waren niet rood, en het ziet er niet uit alsof ie er dood aan gaat dus voel ik me niet bezwaard.
Ze gaan met deksels gooien dus tijd voor mij om te verdwijnen.
Huub en eric hebben vannacht muziek op jaap z'n bed gezet en linten met pas op ongedierte opgehangen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen. Wat is de korte samenvatting ?
[afbeelding]
Hij zegt een kopstoot van Huub te hebben gehad ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:04 schreef Loserkid het volgende:
jaap zn lip is door zn tand gegaan... das wel heel pijnlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub en eric hebben vannacht ......
Vervolgens had jaap ineens last van pijn in z'n ogen .....
Is een enkele pic teveel gevraagdquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:00 schreef avonne het volgende:
Nico kleedt zich weer uit !
Neeeeeeeeeee, de wond aan zn mond!quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:10 schreef Veulen het volgende:
Hij belt voor een ehbo'er om z'n lip te verzorgen.
verbandje er om heenquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:09 schreef mootie het volgende:
Jaap wil de EHBO voor zn lip..........
Jaaah... want dat klinkt ook echt als een dik drama.quote:
Zeker heel mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de stal is te zien : Maximale rust tussen rust tussen moeder en dochter. Heel mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles gezien? Ik heb het gelezen, maar was het zo ernstig?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker heel mooi.
Ondertussen ben ik bang voor de consequenties van afgelopen nacht.
Huub heeft een zonnebril kapot gemaakt maar erger nog: een kopstoot uitgedeeld.... shitzooi.![]()
Ja, ze wordt wel 'bewerkstelligt' om haar hondjes uit te laten. Wakker is iets anders .......quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie wordt daar wakker? Amanda?
We hebben nu al 2 streams, jankerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kunnen die paarden misschien een keer van de streams af? Ik weet nu wel hoe een knol er uitziet...
Ik heb het ook niet gezien, maar aan de verslagen te zien ernstig genoeg. Ook wat Jaap betreft trouwens, die komt hier ook niet mee weg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Alles gezien? Ik heb het gelezen, maar was het zo ernstig?
En in de OP.. welke grenzen mogen dat zijn?quote:Jaap wordt door Eric&Huub achterna gezeten door een zwabber, waar diverse grenzen worden overschreden
Ja, aangezien het nog te vroeg is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef getl0st het volgende:
Jaaaaa Goedemorgen...
Zie dat ik weer net te vroeg naar bed ben gegaan
Zijn er nog sancties gekomen? Of is dat nou een hele domme vraag
Ook goeiemorgen, nee nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef getl0st het volgende:
Jaaaaa Goedemorgen...
Zie dat ik weer net te vroeg naar bed ben gegaan
Zijn er nog sancties gekomen? Of is dat nou een hele domme vraag
Ik ga zo werkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beste Rens_Wilders, ga nog maar even uitslapen
[afbeelding]
Dan wens ik je veel plezier en zie je volgende week vrijdag wel weer terug .........quote:
Niet te vergeten, wat ook mag: de stoel onder iemand vandaan trekken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
Heeft Huub een kopstoot gegeven?
Wordt toch niks op gedaan. Schijnbaar mag alles tegenwoordig. Het is niet de eerste kopstoot die er is gegeven. Schoppen mag ook, spelden gooien ook, weg blokkeren ook en slaan ook. Lijkt me sterk als ze Huub nu opeens een sanctie geven. Laten ze regels maar opheffen want het staat nergens meer voor. Wel lullig dat het over de rug van Nena is gegaan. Die vloog er gelijk uit na een miezerig trapje. De laatste tijd is het veel erger maar men onderneemt niets. Oh ja, drank gooien mag niet.Daar staat wel een sanctie op.
![]()
Als je de regels volgens de standaarden van afgelopen weken toepast zal er niets gebeuren, maar aangezien Huub er bij betrokken is en de aanstellerij van Jaap zal er vast wel iets komen. Een exit hoop ik echt niet, want dat zou Brian er allang uit gegooid moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
Wordt toch niks op gedaan. Schijnbaar mag alles tegenwoordig. Het is niet de eerste kopstoot die er is gegeven. Schoppen mag ook, spelden gooien ook, weg blokkeren ook en slaan ook. Lijkt me sterk als ze Huub nu opeens een sanctie geven. Laten ze regels maar opheffen want het staat nergens meer voor. Wel lullig dat het over de rug van Nena is gegaan. Die vloog er gelijk uit na een miezerig trapje. De laatste tijd is het veel erger maar men onderneemt niets. Oh ja, drank gooien mag niet.Daar staat wel een sanctie op.
![]()
Dat is toch het gemiddelde interval dat je iets zinvols weet te melden .......quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom vrijdag?
Nouja zeg, bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het gemiddelde interval dat je iets zinvols weet te melden .......
Ja, tijd voor een nieuwe scharrel voor Huub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef blomst het volgende:
Komt er vandaag ook een invalster voor Lieke?
linkje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:51 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb net het stukje op het bed gezien .. met dank aan een poster op vol.
Jaap ging wel erg ver door Huub steeds te knijpen etc .. het was een halve kopstoot, maar zeker niet erger dan alles wat Brian heeft uitgehaald.
Regels opheffen, stelde ik gisteren ook voor, dit gaat nergens meer over!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
![]()
En bekeken, die kopstoot valt enorm mee gelukkig, was een beetje duwen, ook van Jaap, Huub deed het op een gegeven moment iets harder om Jaap weg te drukken. En Jaap knijpt in Huub z'n neus en wang.quote:
hahaha wat een vislipquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:09 schreef mootie het volgende:
Jaap wil de EHBO voor zn lip..........
Geen idee, een scepticus zal er gauw ketchup achter zoeken. Maar misschien bloedde het niet eens, dat zal de Febo hebben gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dit gaat natuurlijk een keer echt mis. Maar was dat nou bloed op de lip van Japio? Op VOL las ik dat het ketchup was.
Helaas heeft DGK zelf moeite met het rechtlijnig toepassen van de regels.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:06 schreef CartWOman het volgende:
Dark![]()
Tijd om de regels eens duidelijk aan te scherpen, dat blijkt wel.
Hmmm....quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:18 schreef mojooow het volgende:
Jaap laat zich niet kisten en gaat tegen alles in. Hij gooit het hele kantoor overhoop en verstopt allerlei keukenbenodigdheden in de tuin uit woede tegen Eric en Huub. De Briellenaar praat veel in zichzelf: “Wie denk je wel niet dat je bent? Mij eruit stemmen!” Jaap loopt weer naar binnen en komt in een worsteling met Eric en Huub. De twee vallen hem lastig met twee zwabbers. Continu duwen ze ermee tegen Jaap aan en roepen: "Pas op! Ongedierte!" Hij verdedigt zich waardoor één zwabber breekt. Deze gooit hij op het dak. Nadat hij dat heeft gedaan gaat hij bij Huub en Eric op bed liggen. Alsof er nog niet gebeurd is, gaan ze hier verder. De Oldenzaler deelt twee kopstoten uit aan Jaap waardoor er een tand door zijn lip gaat en zijn zonnebril breekt. Jaap twijfelt geen moment en gaat bellen: "Huub heeft mij een kopstoot gegeven waardoor een tand door mijn lip is gegaan!" Voordat hij zijn volgende zin wil afmaken verbreekt Huub de verbinding. "Dat mag niet!", roept de Briellenaar. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?
bron 10
Het zal ook niet zo zijn. Zitten daar nou echt alleen maar randdebielen bij de redactie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:18 schreef mojooow het volgende:
. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?
bron 10
Jaap zijn libido geraakt? Ik dacht het niet...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef blomst het volgende:
Ik zie niet waar Jaap zijn lib word geraakt?
Heeft hij dat zelf gedaan?
Ja, dat moet je niet serieus nemen. Huub vertrekt heus niet aangezien dat het dan het einde van het programma betekent.quote:
Ja, het gaat er wel op lijken, maar de eerste berichten op de site doen mij nu wel het ergste vermoeden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:21 schreef mojooow het volgende:
Het zou echt te triest voor woorden zijn als Huub er hierdoor uitvliegt. Grote vriend Brian mag alles
Ik heb het filmpje ook gezien. Misschien wel een waarschuwing, maar het was niet agressief en hoe die tand door Jaap zijn lip komt? Jaap zei geen auw.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal ook niet zo zijn. Zitten daar nou echt alleen maar randdebielen bij de redactie?
Internet-redactie staat los van DE redactie. dat was in ieder geval bij BB zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het gaat er wel op lijken, maar de eerste berichten op de site doen mij nu wel het ergste vermoeden.
Het zal toch niet waar zijn.
Nee, het is ook zeker niet erger dan wat Brian bij Huub heeft uitgehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje ook gezien. Misschien wel een waarschuwing, maar het was niet agressief en hoe die tand door Jaap zijn lip komt? Jaap zei geen auw.
Het waren wel degelijk 2 kopstootjes, maar goed kopstoten worden niet gezien als fysiekgeweld, getuige de kopstoot van Brian laatst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hmmm....
Tien ziet het weer eens anders.
Nu zijn er pardoes twee kopstoten uitgedeeld door Huub.
En hoe zit het precies met de tand die door zijn lip is gegaan.
Ik heb namelijk ook verhalen gehoord over ketchup.
Kijk pagina 1 van deze COS, een post van Noucky om 5.09 uur. Ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, het is ook zeker niet erger dan wat Brian bij Huub heeft uitgehaald.
Jaap is het aan het uitspelen. Zou ook wel willen weten hoe het zit met ketchup.
Wat een onduidelijke kutsite....quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:00 schreef mojooow het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=NNJFRXYV
filmpje vannacht, met dank aan vol
Ja, dat ga ik ook hopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef proh het volgende:
[..]
Het waren wel degelijk 2 kopstootjes, maar goed kopstoten worden niet gezien als fysiekgeweld, getuige de kopstoot van Brian laatst.
Ik denk dat DGK-redactie, elk geval afzonderlijk bekijkt; in het geval van afgelopen nacht waren er kleine fysiekegeweld actie's van beide kanten (wangknijpen/kopstootjes) ik denk dat ze dat tegen elkaar wegstrepen. Laatst met Brian was dat ook zo (Huub en Brian over en weer) in het geval van de "schop" van Nena, was het puur eenzijdig.
ik denk dat de het wel mee gaat vallen met de acties richting Huub voor afgelopen nacht, Jaap echter zal denk ik wel een off.waarschuwing krijgen... ivm. de persoonlijke spullen van álle bewoners....
ik hoop het maar...
Maar Brian geniet van een voorkeursbehandeling.. en Huub precies het omgekeerde..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:32 schreef schatje het volgende:
Bovendien genereert Huub sms inkomsten. Ze zullen daarom wel gek zijn om hem te laten te gaan.
Als het huis opgeruimd isquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:36 schreef Varen het volgende:
Wanneer komt Palma en de rest van de schoonmaakploeg?
Op deze manier gaat het zeker een keer mis!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dit gaat natuurlijk een keer echt mis. Maar was dat nou bloed op de lip van Japio? Op VOL las ik dat het ketchup was.
DGK heeft zeker de escalaties op zijn geweten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:37 schreef Dark het volgende:
[..]
Op deze manier gaat het zeker een keer mis!
Wij mensen zijn rare wezens, op het moment dat we weten dat regels overtreden kunnen worden, zonder consequenties, zullen we dat zeker doen!
Haal al die verkeersborden maar weg, scheur door dorpen en over straten, maak lekker veel slachtoffers, steel dat het een lieve lust is, sla om je heen, verniel alles op je pad en betaal vooral de belasting niet!
Er zijn wel regels, maar consequenties niet![]()
Kopstoten zijn gelukkig toegestaan (doelt op kopstoot van brian)..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:40 schreef Gigageil het volgende:
Als het waar is die twee kopstoten moet Huub gewoon net als iedereen oprotten die geweld gebruikt.
Niks te maken met TV-maken (la me nie lachen snotneus), niks te maken met grappig, gewoon opzouten.
Kan ie Lieke ook gelukkig maken. *kuch* ....![]()
DNA-testje dan maar . Er zal gerust nog wel wat bloed aan een tissue, handdoek of whatever zitten...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:35 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Bron : Tien.
Ketchup of bloed?????? That's the question.
Iemand lichamelijk letsel toedoen is niet toegestaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Kopstoten zijn gelukkig toegestaan (doelt op kopstoot van brian)..
In jouw geval begrijp ik niet waarom je nog naar de beelden bent gaan kijken. Je vindt ongezien toch ook wel dat het 'niet erger was dan wat Brian deed' of een ander excuus vinden waarom Huubje niet schuldig was?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:51 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb net het stukje op het bed gezien .. met dank aan een poster op vol.
Jaap ging wel erg ver door Huub steeds te knijpen etc .. het was een halve kopstoot, maar zeker niet erger dan alles wat Brian heeft uitgehaald.
NIet alleen hij/ zij dat geld voor het merendeel van de COS posters/ SHE loversquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik niet waarom je nog naar de beelden bent gaan kijken. Je vindt ongezien toch ook wel dat het 'niet erger was dan wat Brian deed' of een ander excuus vinden waarom Huubje niet schuldig was?
Gaat er niet om of het erger of niet was.. gaat erom dat het al eerder gebeurd is.. en er niets aan gedaan wordt.. dus waarom nu wel?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:43 schreef voyeur het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik niet waarom je nog naar de beelden bent gaan kijken. Je vindt ongezien toch ook wel dat het 'niet erger was dan wat Brian deed' of een ander excuus vinden waarom Huubje niet schuldig was?
hmmm, ik wil ook wel wat meer actie van Nicolaas, hij is deze week een beetje te rustigquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:43 schreef product het volgende:
Brian zal zich wel op de borst kloppen dat hij Jaap erin heeft gelaten en zo indirect Huubs vertrek heeft bewerkstelligd. Dan wordt het weer lachen tussen Nico en Brain...
Stop dan ook met huilen....BOEHOEE BRIAN WORDT VOORGETROKKEN BOEHOEEE BRIAN GEBRUIKT FYSIEK GEWELD BOOEHOEE....quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gaat er niet om of het erger of niet was.. gaat erom dat het al eerder gebeurd is.. en er niets aan gedaan wordt.. dus waarom nu wel?
Deze COS, pagina 1, post van Noucky om 5.09 uur.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:46 schreef schatje het volgende:
Het was toch ketchup? Ik meen zoiets gelezen te hebben in de vorige cossen. Ik kan het natuurlijk mis hebben.
Er is ook helemaal niets gebeurd. Waar gaat dit over?? Ik heb het filmpje gezien en pas als je het heel erg vertraagd draait lijkt het op iets van een kopstoot. Maar daarvan heeft Brian er al meerdere gegeven en we weten hoeveel waarschuwingen hem dat heeft opgeleverd. Verder was het vooral Jaap die behoorlijk agressief bezig was. Die ging behoorlijk ver in het klemhouden van Huub en Eric.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef blomst het volgende:
Ik zie niet waar Jaap zijn lip word geraakt?
Heeft hij dat zelf gedaan?
Boehoee brian wordt voorgetrokken imoquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Stop dan ook met huilen....BOEHOEE BRIAN WORDT VOORGETROKKEN BOEHOEEE BRIAN GEBRUIKT FYSIEK GEWELD BOOEHOEE....![]()
![]()
Als ik deze afbeelding bekijk, moet Jaap op zijn minst een dikke lip hebben nu. Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:42 schreef proh het volgende:
Jaap: "...lip door m'n tand..."
[afbeelding]
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar wanneer ik een tand door m'n lip heb, gaat het bloed NIET richting mijn neus!
Ik verdenk één van die "57 Varieties"
HUUB IS GOD!!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Boehoee brian wordt voorgetrokken imoboehoeeee!
Problemen mee?![]()
Ik zei volgens mij alleen: dat het eerder gebeurd is.. er toen niets aan gedaan werd.. dus waarom nu wel? Heeft niets met voortrekken te maken..
Ah, zie je wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Deze COS, pagina 1, post van Noucky om 5.09 uur.
Duidelijk dan (als het daadwerkelijk zo is)quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:09 schreef noucky het volgende:
Hij had ketchup op zijn lip gesmeerd zodat het erger leek.
Er zijn nu nog geen sancties uitgedeeld..quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:50 schreef mojooow het volgende:
Zou dat sneetje in jaap zijn lip, (aangezien het sneetje redelijk bovenaan de lip zit en dus onmogelijk van een tand kan zijn) niet door het gooien van die bril in zijn gezicht zijn???????? dat lijkt me niet opzettelijk letsel aanbrengen......Brian had er mee weggekomen denk ik......
Vieze zwabber in iemands gezicht duwen, schoonmaakmiddel op een wond spuiten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:51 schreef proh het volgende:
"wang/neusknijpen" vs. "kopstootje"
ik zeg gelijk spel, niet meer over lullen, een prettige zaterdag nog!
Bij de buren zijn er meerdere speculaties en het gaat er toch echt verdacht veel op lijken dat de vermeende kopstoot (Jaap zat Huub te treiteren en had hem vast) niet heeft geleid tot de bloedlip.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets gebeurd. Waar gaat dit over?? Ik heb het filmpje gezien en pas als je het heel erg vertraagd draait lijkt het op iets van een kopstoot. Maar daarvan heeft Brian er al meerdere gegeven en we weten hoeveel waarschuwingen hem dat heeft opgeleverd. Verder was het vooral Jaap die behoorlijk agressief bezig was. Die ging behoorlijk ver in het klemhouden van Huub en Eric.
Maar waarom heeft Brian nog niets gehoord van gistermorgen? Heeft hij nou echt niet eens een officiele waarschuwing gehad??
Nee uiteraard kindjes van God worden niet gestraft. Ik denk dat hier niets gaat gebeuren, en als het wel zo is dan is Huub snel weer terug...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niets gebeurd. Waar gaat dit over?? Ik heb het filmpje gezien en pas als je het heel erg vertraagd draait lijkt het op iets van een kopstoot. Maar daarvan heeft Brian er al meerdere gegeven en we weten hoeveel waarschuwingen hem dat heeft opgeleverd. Verder was het vooral Jaap die behoorlijk agressief bezig was. Die ging behoorlijk ver in het klemhouden van Huub en Eric.
Maar waarom heeft Brian nog niets gehoord van gistermorgen? Heeft hij nou echt niet eens een officiele waarschuwing gehad??
Ik heb het filmpje ook een paar keer terug gezien van de"kopstoot". Ik snap niet hoe Jaap hierdoor een tand door zijn lip krijgt en vind het een rare wondquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies, en de mensen happen er maar gretig op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef product het volgende:
Ik snapp de redactie wel in die berichtgeving. Ik zou ook de hele tijd suggereren dat de populairste bewoner van alles boven het hoofd hangt. Je moet toch voor wat reuring zorgen en zo zit iedereen weer gespannen te wachten wat er zal gebeuren...
Ook meen ik te hebben gezien dat Jaap's tanden vrij recht staan. Een tand door de lip levert een horizontaal sneetje aan de binnenkant, tenzij het door en door is. Een verticaal sneetje op de bovenlip en door en door is fake (ketchup, jam) of zelf toegebracht.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:42 schreef proh het volgende:
Jaap: "...lip door m'n tand..."
Ik weet niet hoe het bij jullie is, maar wanneer ik een tand door m'n lip heb, gaat het bloed NIET richting mijn neus!
Ik verdenk één van die "57 Varieties"
offtopic: iedereen een prettige zaterdag behalve deze nitwit JuicyJuicyNickyNickyquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Vieze zwabber in iemands gezicht duwen, schoonmaakmiddel op een wond spuiten.
Ik zeg: VAARWEL KABOUTAAAA
offtopic:quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:55 schreef proh het volgende:
[..]
offtopic: iedereen een prettige zaterdag behalve deze nitwit JuicyJuicyNickyNicky
ontopic: staat er nog wat op het program vandaag?
Precies, of hij heeft zichzelf een knal verkocht. Zo gestoord is hij wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:54 schreef demins het volgende:
[..]
Ook meen ik te hebben gezien dat Jaap's tanden vrij recht staan. Een tand door de lip levert een horizontaal sneetje aan de binnenkant, tenzij het door en door is. Een verticaal sneetje op de bovenlip en door en door is fake (ketchup, jam) of zelf toegebracht.
Daar heb ik het al niet eens meer over. Ik heb het filmpje gezien en er gebeurt zo goed als niets. Niets wat Brian al niet eerder een stuk harder heeft gedaan en niets voor heeft gekregen in ieder geval. Dat gevalletje van vannacht is verwaarloosbaar. Gewoon gein. Maar ik snap niet waarom Brian nog niets heeft gehoord over gistermorgen. Ook de redactie schreef op internet dat daar het laatste woord nog niet over was gesproken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij de buren zijn er meerdere speculaties en het gaat er toch echt verdacht veel op lijken dat de vermeende kopstoot (Jaap zat Huub te treiteren en had hem vast) niet heeft geleid tot de bloedlip.
Ik zie Jaap er namelijk ook wel voor aan om dit zelf te hebben gedaan (anders hadden Huub en Eric wel anders gereageerd). En ook het ketchup verhaal steekt dan weer de kop op.
quote:
het kop"aaien" was mi. ook tegen het voorhoofd van Jaap...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Bij de buren zijn er meerdere speculaties en het gaat er toch echt verdacht veel op lijken dat de vermeende kopstoot (Jaap zat Huub te treiteren en had hem vast) niet heeft geleid tot de bloedlip.
Ik zie Jaap er namelijk ook wel voor aan om dit zelf te hebben gedaan (anders hadden Huub en Eric wel anders gereageerd). En ook het ketchup verhaal steekt dan weer de kop op.
Ja, ik geloof eerder dat hij het zelf heeft gedaan.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, of hij heeft zichzelf een knal verkocht. Zo gestoord is hij wel.
Ik snap niet dat jullie het daar nog steeds over hebben. Er gebeurt zo goed al nietsquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Precies, of hij heeft zichzelf een knal verkocht. Zo gestoord is hij wel.
En maar blijven wijzen als een kleuter naar een ander, MAAR MEESTER HIJ DEED HET OOKquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik het al niet eens meer over. Ik heb het filmpje gezien en er gebeurt zo goed als niets. Niets wat Brian al niet eerder een stuk harder heeft gedaan en niets voor heeft gekregen in ieder geval. Dat gevalletje van vannacht is verwaarloosbaar. Gewoon gein. Maar ik snap niet waarom Brian nog niets heeft gehoord over gistermorgen. Ook de redactie schreef op internet dat daar het laatste woord nog niet over was gesproken.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:59 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
En maar blijven wijzen als een kleuter naar een ander, MAAR MEESTER HIJ DEED HET OOK![]()
S & F schijnen niet aanwezig te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik het al niet eens meer over. Ik heb het filmpje gezien en er gebeurt zo goed als niets. Niets wat Brian al niet eerder een stuk harder heeft gedaan en niets voor heeft gekregen in ieder geval. Dat gevalletje van vannacht is verwaarloosbaar. Gewoon gein. Maar ik snap niet waarom Brian nog niets heeft gehoord over gistermorgen. Ook de redactie schreef op internet dat daar het laatste woord nog niet over was gesproken.
Precies, hij raakte het kussen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jullie het daar nog steeds over hebben. Er gebeurt zo goed al nietsHet zou me zelfs niets verbazen als Huub Jaap niet eens raakte.
En toch wordt er hier al een tijd over gediscussieerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:00 schreef Marrije het volgende:
Die 2 'kopstoten' van Huub heb ik net ff bekeken, het stelt niet meer voor dan 2 tikjes en lijkt mij meer op zelfverdediging nadat een Jaap over je heen komt hangen om je neus en wang ff knijpen. Dat had ook niet veel verder moeten gaan.
Het lijkt ook op niets ... in ieder geval minder als wat Brian heeft uitgehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toch wordt er hier al een tijd over gediscussieerd
Ik heb het filmpje ook gezien en er gebeurt inderdaad zo goed als niets.
Op zich vind ik dat er wel wat gebeurt, van beide kanten gaat het me te ver. Maar in dgk kan bijna alles tegenwoordig en als je ziet wat eerder al door de beugel kon dan dit helemaal.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En toch wordt er hier al een tijd over gediscussieerd
Ik heb het filmpje ook gezien en er gebeurt inderdaad zo goed als niets.
LOL... Van dat wat Huub deed?quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Ashrak het volgende:
De enige vergrotende factor is de bloedlip van Jaap.
Als hier een tand door zijn lip is gegaan heeft hij snel even zijn draculatanden getrokken zekerquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
lijkt wel een vislip waar het haakje nog inzit
Heeft geen zin meer. Hij is morgen toch al exit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik eigenlijk een cadeau voor Huub naar toe sturen? Heeft de kooi een adres
Geen idee hoe Jaap daaraan komt maar de kans dat het door die twee 'kopstoten' komt lijkt mij nihiel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:05 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Het lijkt ook op niets ... in ieder geval minder als wat Brian heeft uitgehaald.
De enige vergrotende factor is de bloedlip van Jaap en Jaap vind ik niet betrouwbaar en ik dicht hem dan ook enig toneelspel wel toe.
Ik denk persoonlijk van niet, maar dit wordt wel aangegrepen om de ernst van de situatie aan te geven.quote:
Oja......ik wil namelijk een tuinkabouter opsturen...quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft geen zin meer. Hij is morgen toch al exit.
![]()
Treiterlaan 666quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Waar kan ik eigenlijk een cadeau voor Huub naar toe sturen? Heeft de kooi een adres
Talpa Productiesquote:
Dat is op zich wel grappig voor in die grote tuin. Doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oja......ik wil namelijk een tuinkabouter opsturen...
stuur dan dit opquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:08 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Oja......ik wil namelijk een tuinkabouter opsturen...
goyergracht-zuid 11a, eemnes.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Hij lijkt ook nog op Jaap.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
stuur dan dit op
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
stuur dan dit op
[afbeelding]
[afbeelding]
Regel je zelf een aanhanger, of je stuurt het op onder rembours.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Iets kleins kan wel ,ben niet van plan paar duizend euro verzendkosten te betalen![]()
Ze zijn weer lekker bezig daar.quote:Jaap laat zich niet kisten en gaat tegen alles in. Hij gooit het hele kantoor overhoop en verstopt allerlei keukenbenodigdheden in de tuin uit woede tegen Eric en Huub. De Briellenaar praat veel in zichzelf: “Wie denk je wel niet dat je bent? Mij eruit stemmen!” Jaap loopt weer naar binnen en komt in een worsteling met Eric en Huub. De twee vallen hem lastig met twee zwabbers. Continu duwen ze ermee tegen Jaap aan en roepen: "Pas op! Ongedierte!" Hij verdedigt zich waardoor één zwabber breekt. Deze gooit hij op het dak. Nadat hij dat heeft gedaan gaat hij bij Huub en Eric op bed liggen. Alsof er nog niet gebeurd is, gaan ze hier verder. De Oldenzaler deelt twee kopstoten uit aan Jaap waardoor er een tand door zijn lip gaat en zijn zonnebril breekt. Jaap twijfelt geen moment en gaat bellen: "Huub heeft mij een kopstoot gegeven waardoor een tand door mijn lip is gegaan!" Voordat hij zijn volgende zin wil afmaken verbreekt Huub de verbinding. "Dat mag niet!", roept de Briellenaar. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?
Breng je her personlijk, misschien wil Jaap wel even met je praten. En hij zoekt nog wat gasten voor zijn huwelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:13 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
![]()
Iets kleins kan wel ,ben niet van plan paar duizend euro verzendkosten te betalen![]()
nEE, DAT KOMT NIET ZO MOOI IN BEELD ALS EEN BEBLOEDE LIP.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef beequeen het volgende:
Als Jaap zo over mij heen zou hangen, met dat logge lichaam, en me in mijn wang of neus zou knijpen, zou ik hem een trap in zijn ballen hebben verkocht.
Of mag dat nou net weer niet'![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef blomst het volgende:
[..]
Breng je her personlijk, misschien wil Jaap wel even met je praten. En hij zoekt nog wat gasten voor zijn huwelijk.
ZijOnline is niet wat je noemt een betrouwbare bron.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Suko het volgende:
Ik las net dit: GOUDEN KOOI SLUIT OP 1 JULI HAAR DEUREN! Of inmiddels oud nieuws?![]()
Volgens zijonline en een heleboel goedgelovige fokkers zouden we nu ook al ruim een week voor de streams moeten betalenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
ZijOnline is niet wat je noemt een betrouwbare bron.
Dat doe hij toch alleen naast de potquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:22 schreef noekje het volgende:
Jaap moet niet zeiken. Hij wilde een pijnpaleis en nu heeft die hem, gaat die janken. Huillie!!
Misschien is het wel beter dat het per 1 juli ophoudt want:quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Suko het volgende:
Ik las net dit: GOUDEN KOOI SLUIT OP 1 JULI HAAR DEUREN! Of inmiddels oud nieuws?![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het per 1 juli ophoudt want:
Mijn huis vervuilt
Mijn kasten zijn leeg
Ik heb een groot slaapgebrek
Mijn gezin lijdt er onder
Tip voor de leegstaande Gouden Kooi Villa: Afkickcentrum voor DGK verslaafden![]()
Als ik dat belachelijke stukje op de TIEN site lees loopt Huub nog wel kans eruit gezet te wordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter dat het per 1 juli ophoudt want:
Ja, als Huub eruit wordt gezet naar aanleiding van de Jaap's framing dan mag de stekker er gelijk uit.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ik dat belachelijke stukje op de TIEN site lees loopt Huub nog wel kans eruit gezet te worden
Dan stopt DGK dus nog iets eerder.
Ik zal ze gaan missen, het is toch een beetje familie geworden van mequote:Op zaterdag 21 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, als Huub eruit wordt gezet naar aanleiding van de Jaap's framing dan mag de stekker er gelijk uit.
Zou best kunnen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:40 schreef schizolientje het volgende:
Nog nooit zo'n hoog wondje gezien aan de buitenkant van een tand door de lip. Met hoed en zonnebril is Jaap Jaap niet maar zijn alter ego en auto mutilatie is dan niet gek
Huub gaat er echt niet uit,de dgk redactie is zelf verantwoordelijk voor al die onzin.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, als Huub eruit wordt gezet naar aanleiding van de Jaap's framing dan mag de stekker er gelijk uit.
Dat zullen ze zelf heus ook wel beseffen. Kijk de uitzendingen eens van de laatste 2 weken bijvoorbeeld. Heel erg weinig waar het niet om Huub draaide. Dat weet de redactie ook en Huub zal er ook nooit uitgezet worden als ze er ook nog enigszins onderuitkunnen. Alleen die belachelijke stukjes op de TIEN site zijn wel enorm storend. Maar dat doen ze natuurlijk alleen om de Huub fans een beetje benauwd te makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje gezien en geloof me: er gebeurt niets wat ook maar enigszins heftig lijkt. Zelfs de zogenaamde kopstoot was me volkomen ontgaan als de creatieve maker er niet een zooitje slomo's achteraan gooide.quote:
Klopt ... volledig mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub gaat er echt niet uit,de dgk redactie is zelf verantwoordelijk voor al die onzin.
Als zij werkelijk serieus genomen willen worden hadden Jaap en Brian al lang een (of meerdere)
waarschuwing(en) moeten hebben.
top! bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:46 schreef the_undertaker het volgende:
Filmpje afgelopen nacht
http://www.youtube.com/watch?v=orJ7G010JYM
Ketchup? Ik denk jam, dat is lekker zoetquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:48 schreef Ashrak het volgende:
Waarom nu even geen beeld op Jaap.
Ik wil graag even zijn gezicht zien voordat hij het bewerkt
Ze heeft smetvrees.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:49 schreef Gigageil het volgende:
Waar maakt dat mokkel zich druk om? Ga aangifte doen bij de politie !![]()
ik denk toch ketchup, want met jam wordt Carlos misschien wel weer boosquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:50 schreef Varen het volgende:
[..]
Ketchup? Ik denk jam, dat is lekker zoet![]()
mooi geschreven:quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:16 schreef Suko het volgende:
quote:De Mol beschikt al tijdens over de rechter van een groot aantal Europese voetbalcompetities.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef Gigageil het volgende:
Volgens mij denkt Natasia echt, zolang ik het huis goed schoon hou en opruim, krijgt met symphatie voor me en laten ze mij de Villa winnen.....![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:42 schreef beequeen het volgende:
Wil Natasja soms een stofmijt explosie veroorzaken, door die kussens binnen op te kloppen????
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:52 schreef schatje het volgende:
"Oh mijn god Brian."
ja ja ja!!! lachu!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:51 schreef Varen het volgende:
Natas, ga even naar het kantoor???
Het ging even te snel.. maar zijn oog is ontstoken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:57 schreef Varen het volgende:
Jaap bij de EHBO geweest????
bullshitquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:58 schreef Black_king het volgende:
De grote meneren zijn gebeld over Huub, vanavond gaan er leuke dingen gebeuren.
Er is aangifte gedaan. Jaap is naar de EHBO geweest, hij kon niet meer zien van het schoonmaakmiddel, en alles is extra ontstoken geraakt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |