Zou best kunnen!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:40 schreef schizolientje het volgende:
Nog nooit zo'n hoog wondje gezien aan de buitenkant van een tand door de lip. Met hoed en zonnebril is Jaap Jaap niet maar zijn alter ego en auto mutilatie is dan niet gek
Huub gaat er echt niet uit,de dgk redactie is zelf verantwoordelijk voor al die onzin.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, als Huub eruit wordt gezet naar aanleiding van de Jaap's framing dan mag de stekker er gelijk uit.
Dat zullen ze zelf heus ook wel beseffen. Kijk de uitzendingen eens van de laatste 2 weken bijvoorbeeld. Heel erg weinig waar het niet om Huub draaide. Dat weet de redactie ook en Huub zal er ook nooit uitgezet worden als ze er ook nog enigszins onderuitkunnen. Alleen die belachelijke stukjes op de TIEN site zijn wel enorm storend. Maar dat doen ze natuurlijk alleen om de Huub fans een beetje benauwd te makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, als Huub eruit wordt gezet naar aanleiding van de Jaap's framing dan mag de stekker er gelijk uit.
Ik heb het filmpje gezien en geloof me: er gebeurt niets wat ook maar enigszins heftig lijkt. Zelfs de zogenaamde kopstoot was me volkomen ontgaan als de creatieve maker er niet een zooitje slomo's achteraan gooide.quote:
Klopt ... volledig mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:41 schreef kybe het volgende:
[..]
Huub gaat er echt niet uit,de dgk redactie is zelf verantwoordelijk voor al die onzin.
Als zij werkelijk serieus genomen willen worden hadden Jaap en Brian al lang een (of meerdere)
waarschuwing(en) moeten hebben.
top! bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:46 schreef the_undertaker het volgende:
Filmpje afgelopen nacht
http://www.youtube.com/watch?v=orJ7G010JYM
Ketchup? Ik denk jam, dat is lekker zoetquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:48 schreef Ashrak het volgende:
Waarom nu even geen beeld op Jaap.
Ik wil graag even zijn gezicht zien voordat hij het bewerkt
Ze heeft smetvrees.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:49 schreef Gigageil het volgende:
Waar maakt dat mokkel zich druk om? Ga aangifte doen bij de politie !![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |