Volgens mij meer dan 30 min geleden, tenzij er in de streamlock van 10 sec iets is gebeurd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:46 schreef Document1 het volgende:
Wanneer heeft ie iets in zn oog gekregen dan? Normaal krijg je meteen last....
Neer dab 45 minuten geleden. Om 4 uur stonden huub en eric op mijn streams weer te draaien. Dus ergens tussen een 45 en 60 minuten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:46 schreef Document1 het volgende:
Wanneer heeft ie iets in zn oog gekregen dan? Normaal krijg je meteen last....
Nope.. rond 04.31 was dat dus dat Jaap die zooi in zijn ogen kreeg.. eric sneakte naar kantoor (Nicolaas heeft het er net over)quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neer dab 45 minuten geleden. Om 4 uur stonden huub en eric op mijn streams weer te draaien. Dus ergens tussen een 45 en 60 minuten.
In de slaapkamerquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef Document1 het volgende:
Waar is jaap gebleven?
Ik heb het hem niet horen zeggen. Maar het kan in die 10 seconden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef MissHobje het volgende:
Nope.. rond 04.31 was dat dus dat Jaap die zooi in zijn ogen kreeg.. eric sneakte naar kantoor (Nicolaas heeft het er net over)
en 04.32 hing Jaap al aan de telefoon erover.
Ik heb het hem wel horen zeggen dat hij fucking schoonmaakspul in zijn ogen had, hij schreeuwde en jankte etc. en pakte vrijwel metene de telefoon, daarna gingen de streams op lockquote:Op zaterdag 21 april 2007 04:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ik heb het hem niet horen zeggen. Maar het kan in die 10 seconden.
Maar z'n ogen waren niet rood, en het ziet er niet uit alsof ie er dood aan gaat dus voel ik me niet bezwaard.
Ze gaan met deksels gooien dus tijd voor mij om te verdwijnen.
Huub en eric hebben vannacht muziek op jaap z'n bed gezet en linten met pas op ongedierte opgehangen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 04:56 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nog geen tijd gehad om bij te lezen. Wat is de korte samenvatting ?
[afbeelding]
Hij zegt een kopstoot van Huub te hebben gehad ?quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:04 schreef Loserkid het volgende:
jaap zn lip is door zn tand gegaan... das wel heel pijnlijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
Huub en eric hebben vannacht ......
Vervolgens had jaap ineens last van pijn in z'n ogen .....
Is een enkele pic teveel gevraagdquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:00 schreef avonne het volgende:
Nico kleedt zich weer uit !
Neeeeeeeeeee, de wond aan zn mond!quote:Op zaterdag 21 april 2007 05:10 schreef Veulen het volgende:
Hij belt voor een ehbo'er om z'n lip te verzorgen.
verbandje er om heenquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:09 schreef mootie het volgende:
Jaap wil de EHBO voor zn lip..........
Jaaah... want dat klinkt ook echt als een dik drama.quote:
Zeker heel mooi.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:05 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
In de stal is te zien : Maximale rust tussen rust tussen moeder en dochter. Heel mooi.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles gezien? Ik heb het gelezen, maar was het zo ernstig?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zeker heel mooi.
Ondertussen ben ik bang voor de consequenties van afgelopen nacht.
Huub heeft een zonnebril kapot gemaakt maar erger nog: een kopstoot uitgedeeld.... shitzooi.![]()
Ja, ze wordt wel 'bewerkstelligt' om haar hondjes uit te laten. Wakker is iets anders .......quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:08 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wie wordt daar wakker? Amanda?
We hebben nu al 2 streams, jankerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
Kunnen die paarden misschien een keer van de streams af? Ik weet nu wel hoe een knol er uitziet...
Ik heb het ook niet gezien, maar aan de verslagen te zien ernstig genoeg. Ook wat Jaap betreft trouwens, die komt hier ook niet mee weg.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:14 schreef Varen het volgende:
[..]
Alles gezien? Ik heb het gelezen, maar was het zo ernstig?
En in de OP.. welke grenzen mogen dat zijn?quote:Jaap wordt door Eric&Huub achterna gezeten door een zwabber, waar diverse grenzen worden overschreden
Ja, aangezien het nog te vroeg is.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef getl0st het volgende:
Jaaaaa Goedemorgen...
Zie dat ik weer net te vroeg naar bed ben gegaan
Zijn er nog sancties gekomen? Of is dat nou een hele domme vraag
Ook goeiemorgen, nee nog nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:20 schreef getl0st het volgende:
Jaaaaa Goedemorgen...
Zie dat ik weer net te vroeg naar bed ben gegaan
Zijn er nog sancties gekomen? Of is dat nou een hele domme vraag
Ik ga zo werkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beste Rens_Wilders, ga nog maar even uitslapen
[afbeelding]
Dan wens ik je veel plezier en zie je volgende week vrijdag wel weer terug .........quote:
Niet te vergeten, wat ook mag: de stoel onder iemand vandaan trekken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
Heeft Huub een kopstoot gegeven?
Wordt toch niks op gedaan. Schijnbaar mag alles tegenwoordig. Het is niet de eerste kopstoot die er is gegeven. Schoppen mag ook, spelden gooien ook, weg blokkeren ook en slaan ook. Lijkt me sterk als ze Huub nu opeens een sanctie geven. Laten ze regels maar opheffen want het staat nergens meer voor. Wel lullig dat het over de rug van Nena is gegaan. Die vloog er gelijk uit na een miezerig trapje. De laatste tijd is het veel erger maar men onderneemt niets. Oh ja, drank gooien mag niet.Daar staat wel een sanctie op.
![]()
Als je de regels volgens de standaarden van afgelopen weken toepast zal er niets gebeuren, maar aangezien Huub er bij betrokken is en de aanstellerij van Jaap zal er vast wel iets komen. Een exit hoop ik echt niet, want dat zou Brian er allang uit gegooid moeten zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
Wordt toch niks op gedaan. Schijnbaar mag alles tegenwoordig. Het is niet de eerste kopstoot die er is gegeven. Schoppen mag ook, spelden gooien ook, weg blokkeren ook en slaan ook. Lijkt me sterk als ze Huub nu opeens een sanctie geven. Laten ze regels maar opheffen want het staat nergens meer voor. Wel lullig dat het over de rug van Nena is gegaan. Die vloog er gelijk uit na een miezerig trapje. De laatste tijd is het veel erger maar men onderneemt niets. Oh ja, drank gooien mag niet.Daar staat wel een sanctie op.
![]()
Dat is toch het gemiddelde interval dat je iets zinvols weet te melden .......quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Waarom vrijdag?
Nouja zeg, bedanktquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is toch het gemiddelde interval dat je iets zinvols weet te melden .......
Ja, tijd voor een nieuwe scharrel voor Huub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:37 schreef blomst het volgende:
Komt er vandaag ook een invalster voor Lieke?
linkje?quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:51 schreef Ashrak het volgende:
Ik heb net het stukje op het bed gezien .. met dank aan een poster op vol.
Jaap ging wel erg ver door Huub steeds te knijpen etc .. het was een halve kopstoot, maar zeker niet erger dan alles wat Brian heeft uitgehaald.
Regels opheffen, stelde ik gisteren ook voor, dit gaat nergens meer over!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:29 schreef noekje het volgende:
![]()
En bekeken, die kopstoot valt enorm mee gelukkig, was een beetje duwen, ook van Jaap, Huub deed het op een gegeven moment iets harder om Jaap weg te drukken. En Jaap knijpt in Huub z'n neus en wang.quote:
hahaha wat een vislipquote:Op zaterdag 21 april 2007 05:09 schreef mootie het volgende:
Jaap wil de EHBO voor zn lip..........
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |