Geen idee, een scepticus zal er gauw ketchup achter zoeken. Maar misschien bloedde het niet eens, dat zal de Febo hebben gezien.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:11 schreef beequeen het volgende:
Tsja, dit gaat natuurlijk een keer echt mis. Maar was dat nou bloed op de lip van Japio? Op VOL las ik dat het ketchup was.
Helaas heeft DGK zelf moeite met het rechtlijnig toepassen van de regels.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:06 schreef CartWOman het volgende:
Dark![]()
Tijd om de regels eens duidelijk aan te scherpen, dat blijkt wel.
Hmmm....quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:18 schreef mojooow het volgende:
Jaap laat zich niet kisten en gaat tegen alles in. Hij gooit het hele kantoor overhoop en verstopt allerlei keukenbenodigdheden in de tuin uit woede tegen Eric en Huub. De Briellenaar praat veel in zichzelf: “Wie denk je wel niet dat je bent? Mij eruit stemmen!” Jaap loopt weer naar binnen en komt in een worsteling met Eric en Huub. De twee vallen hem lastig met twee zwabbers. Continu duwen ze ermee tegen Jaap aan en roepen: "Pas op! Ongedierte!" Hij verdedigt zich waardoor één zwabber breekt. Deze gooit hij op het dak. Nadat hij dat heeft gedaan gaat hij bij Huub en Eric op bed liggen. Alsof er nog niet gebeurd is, gaan ze hier verder. De Oldenzaler deelt twee kopstoten uit aan Jaap waardoor er een tand door zijn lip gaat en zijn zonnebril breekt. Jaap twijfelt geen moment en gaat bellen: "Huub heeft mij een kopstoot gegeven waardoor een tand door mijn lip is gegaan!" Voordat hij zijn volgende zin wil afmaken verbreekt Huub de verbinding. "Dat mag niet!", roept de Briellenaar. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?
bron 10
Het zal ook niet zo zijn. Zitten daar nou echt alleen maar randdebielen bij de redactie?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:18 schreef mojooow het volgende:
. Betekenen deze acties van Huub zijn vertrek?
bron 10
Jaap zijn libido geraakt? Ik dacht het niet...quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:17 schreef blomst het volgende:
Ik zie niet waar Jaap zijn lib word geraakt?
Heeft hij dat zelf gedaan?
Ja, dat moet je niet serieus nemen. Huub vertrekt heus niet aangezien dat het dan het einde van het programma betekent.quote:
Ja, het gaat er wel op lijken, maar de eerste berichten op de site doen mij nu wel het ergste vermoeden.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:21 schreef mojooow het volgende:
Het zou echt te triest voor woorden zijn als Huub er hierdoor uitvliegt. Grote vriend Brian mag alles
Ik heb het filmpje ook gezien. Misschien wel een waarschuwing, maar het was niet agressief en hoe die tand door Jaap zijn lip komt? Jaap zei geen auw.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:21 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het zal ook niet zo zijn. Zitten daar nou echt alleen maar randdebielen bij de redactie?
Internet-redactie staat los van DE redactie. dat was in ieder geval bij BB zo.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:23 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Ja, het gaat er wel op lijken, maar de eerste berichten op de site doen mij nu wel het ergste vermoeden.
Het zal toch niet waar zijn.
Nee, het is ook zeker niet erger dan wat Brian bij Huub heeft uitgehaald.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:25 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik heb het filmpje ook gezien. Misschien wel een waarschuwing, maar het was niet agressief en hoe die tand door Jaap zijn lip komt? Jaap zei geen auw.
Het waren wel degelijk 2 kopstootjes, maar goed kopstoten worden niet gezien als fysiekgeweld, getuige de kopstoot van Brian laatst.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:20 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Hmmm....
Tien ziet het weer eens anders.
Nu zijn er pardoes twee kopstoten uitgedeeld door Huub.
En hoe zit het precies met de tand die door zijn lip is gegaan.
Ik heb namelijk ook verhalen gehoord over ketchup.
Kijk pagina 1 van deze COS, een post van Noucky om 5.09 uur. Ik weet niet hoe serieus ik dat moet nemen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:27 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Nee, het is ook zeker niet erger dan wat Brian bij Huub heeft uitgehaald.
Jaap is het aan het uitspelen. Zou ook wel willen weten hoe het zit met ketchup.
Wat een onduidelijke kutsite....quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:00 schreef mojooow het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=NNJFRXYV
filmpje vannacht, met dank aan vol
Ja, dat ga ik ook hopen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:30 schreef proh het volgende:
[..]
Het waren wel degelijk 2 kopstootjes, maar goed kopstoten worden niet gezien als fysiekgeweld, getuige de kopstoot van Brian laatst.
Ik denk dat DGK-redactie, elk geval afzonderlijk bekijkt; in het geval van afgelopen nacht waren er kleine fysiekegeweld actie's van beide kanten (wangknijpen/kopstootjes) ik denk dat ze dat tegen elkaar wegstrepen. Laatst met Brian was dat ook zo (Huub en Brian over en weer) in het geval van de "schop" van Nena, was het puur eenzijdig.
ik denk dat de het wel mee gaat vallen met de acties richting Huub voor afgelopen nacht, Jaap echter zal denk ik wel een off.waarschuwing krijgen... ivm. de persoonlijke spullen van álle bewoners....
ik hoop het maar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |