Dat is niet zo tof. Hoe ernstig?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing
Dan valt het allemaal wel meequote:
Ach, gelukkig kan ik je nog net zien!quote:
Missie misluktquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:14 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ach, gelukkig kan ik je nog net zien!
Heb goede ogenquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef SCH het volgende:
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing
roflquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:21 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Net een leuke reclame tijdens Deal or no Deal.
'De luchtmacht heeft u nodig, ga naar Afghanistan en help de wereld een beetje beter worden.'
Zal wel stormlopen met aanmeldingen vandaag.
Yups, op bezoek in de woonplaats van Sunchaser.quote:
Komt ie er nog op?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, op bezoek in de woonplaats van Sunchaser.
Nee, hij heeft wel een ongeluk gehadquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je hem op de bon geslingerd sjimz?
Niet dus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:49 schreef golfer het volgende:
Yups, op bezoek in de woonplaats van Sunchaser.
Het is inderdaad Veenendaal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dus.
Staat in de gids dat het Schagen zou zijn, blijkt het Veenendaal te zijn.
Is ie er op een zondag ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dus.
Lijkt Zaltbommel wel. Verwacht je het ook niet.Maar je moest eens weten.quote:
Ik ken bommel wel een beetje hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lijkt Zaltbommel wel. Verwacht je het ook niet.Maar je moest eens weten.
Ooit een 2 pagina's grote reportage over Bommel vanwegen de criminaliteit in de Telegraaf.quote:
jaja ik heb de radio aan staan hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:54 schreef Messenga het volgende:
Borisz, tiestotime.
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden en die burgemeester is helemaal een engerd.quote:
gidsen zijn ook zo 2006 hequote:Op vrijdag 20 april 2007 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet dus.
Dat krijg je met al die christelijken en die paar moslimsquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zou er nog niet dood gevonden willen worden en die burgemeester is helemaal een engerd.
Hoiquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:42 schreef RayMania het volgende:
Hoi.
Stem eens af op 538 Bos, helemaal jouw muziek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
zometeen toch nog maar een glaasje cognac drinken, verkoudheid is nog niet helemaal over.
Neuh, moet ik te lang zoeken en System of a Down draai ik nu af. En die zet ik niet zomaar af.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef Messenga het volgende:
[..]
Stem eens af op 538 Bos, helemaal jouw muziek.
En heeft het gisteren geholpen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:43 schreef Bos81 het volgende:
zometeen toch nog maar een glaasje cognac drinken, verkoudheid is nog niet helemaal over.
Het hielp juist wel, de verkoudheid is zeker van woensdag op donderdag enorm verminderd. Ook vandaag ging het stukken beter dan gisteren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij dronk je er gisteren ook al een en hielp het geen snars, smoesje om een cognacje te drinken denk ik dan.
Okee,quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:34 schreef Grulez het volgende:
Maar het is nog maar half 6.. Ik ga nog ff door ok?
Een Harde Politie-film?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef sjimz het volgende:
Ik ga ook nog even een filmpje kijken met mijn wederhelft
Je hebt al wat op merk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:37 schreef VoreG het volgende:
ik gooi er nog wat kipnugggerts in die van gister ver waren en dan duik ik er in.,
quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:14 schreef borisz het volgende:
ik ga slapen, ik ben moe
doe mijn beide oogjes toe
tongie houd ook deze nacht
over mij getrouw de wag
amu![]()
De nachtelijke avonturen met Boez he, in Pub.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:07 schreef VoreG het volgende:
17. 00108 PUB - Puber & Tienertalk
29. 00018 BB5 - Big Brother 5
Ik wist niet dat ik daar gepost had
O ja :"Dquote:Op zaterdag 21 april 2007 00:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
De nachtelijke avonturen met Boez he, in Pub.
Nee precies, en dat Sport lager staat verbaasde me wel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:13 schreef RayMania het volgende:
Zoals verwacht, konijnen zijn geen ochtenddieren.
Idols III op de tweede plaats, gekkerd! Daar hoort SPT.
Woooohooo go VoreG!!! You rule yeahquote:Op zaterdag 21 april 2007 01:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Mijn stats ook eens opgevraagd.
01. 2625 VoreG
Das een voldoende!quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:18 schreef RayMania het volgende:
Trusten Bugs.
Dat was een zeven VoreG.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:16 schreef Bos81 het volgende:
Is SCH er of kunnen we lekker negatief doen over radio 1 ?
Gefeliquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Ik ben gisteravond peetvader gewordenHiep hiep
Hannah
Gefeliciteerd!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Hannah
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Hannah
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:17 schreef RayMania het volgende:
Straks maar van de trap vallen, voor de tweede keer deze week.
Kapper dus.
Godfatherquote:Op zaterdag 21 april 2007 09:25 schreef SCH het volgende:
Hannah
Alles beter dan om 04:00 en 01:30 gebeld te worden dat er iets kapoet is...quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:32 schreef DarkShine het volgende:
Je zult maar wakker gebeld worden door je werk waar een sleutel ligt, die vervolgens doodleuk zoals ik zeg in het sleutelkastje ligt
Ze zullen je een half uur later bellen of ik rond 16uur even naar Sittard wil gaan, kunnen ze me daar niet voor op een normaal tijdstip bellen?quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:37 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Alles beter dan om 04:00 en 01:30 gebeld te worden dat er iets kapoet is...
Maar ach dat wist ik toen ik bij de Rabo begon, nog een week standby dienst en dan over twee weken weer twee weken standby diensten
Hehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 12:46 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Ze zullen je een half uur later bellen of ik rond 16uur even naar Sittard wil gaan, kunnen ze me daar niet voor op een normaal tijdstip bellen?
Had je nou nog een handtekening gescoord van the Hunter, sjimz? Of ben je met m op de foto gegaan?quote:
Tuurlijk niet! Wat zal mijn baas dan wel niet denken!quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Had je nou nog een handtekening gescoord van the Hunter, sjimz? Of ben je met m op de foto gegaan?
'Wow, die heeft hij dan maar mooi binnen'quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Wat zal mijn baas dan wel niet denken!
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
'Wow, die heeft hij dan maar mooi binnen'
Ik vind het een gemiste kans.quote:
Het zou een moment geweest zijn om nooit te vergeten, ja, voor hem. Op de foto met de grote Sjimmiequote:
Ik ben maar klein hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het zou een moment geweest zijn om nooit te vergeten, ja, voor hem. Op de foto met de grote Sjimmie
Daarom. Heeft ie eindelijk iemand gevonden die kleiner is dan Sneijderquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Daarom. Heeft ie eindelijk iemand gevonden die kleiner is dan Sneijder
Op zaterdag boodschappen doenquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:02 schreef golfer het volgende:
De weekendboodschappen zijn weer gehaald.
of vrijdagmiddagquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:03 schreef sjimz het volgende:
[..]
Op zaterdag boodschappen doen![]()
Leve de maandagmiddag of de dinsdagochtend
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:58 schreef golfer het volgende:
Goede middag!
Vanaf de PC van tong80, die wij even hebben overvallen in zijn huis. We waren namelijk bij he in de omgeving.
Hij schrok zich uiteraard de tering.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Hello, tong staat ff te doesje
En ik ben bang dat de spatiebalk de lucht in vliegt hier
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Hello, tong staat ff te doesje
En ik ben bang dat de spatiebalk de lucht in vliegt hier
Ojaquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:11 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sientje, dat is juist door het vele gebruik. Snap dat dan.
Laten we een Hools sponsorloop houden voor een nieuw toetsenbord!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ojadat klinkt eigenlijk wel logisch, tijd voor een nieuw toetsenbord dus
als jij nu bonnen contant gaat innen zijn we snel klaarquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laten we een Hools sponsorloop houden voor een nieuw toetsenbord!
Nee hoor, daar schrijf ik veel te weinig voor!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef borisz het volgende:
[..]
als jij nu bonnen contant gaat innen zijn we snel klaar![]()
ga dan meer schrijvenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor, daar schrijf ik veel te weinig voor!
Dat kan ie niet, krijgt ie een lam handjequote:
Ga jij dan een keer op de goeie plek staan ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:22 schreef sjimz het volgende:
[..]
Loop jij dan meer door rood licht ofzo!![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga jij dan een keer op de goeie plek staan ofzo
Ze komen toch heel vaak bij jou binnenquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Visite de deur weer uit geschopt
Terrasje was lekker. Bluezz en Golfert waren verbaasd dat ik zo vaak 'Hoi' zei voor iemand die zelden buitenkomt.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 19:50 schreef golfer het volgende:
Zaltbommel heeft een leuk centrumpie, dat wel.
Vond je het afdrogen lekker tongiequote:Op zaterdag 21 april 2007 19:52 schreef tong80 het volgende:
Alleen de bediening neemt er de tijd voor
Je ontkende me net iets té heftigquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:00 schreef tong80 het volgende:
Trouwens dat kindje dat me papa noemde ken ik echt niet hoor.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je ontkende me net iets té heftig![]()
De gevolgen van bijna 235000 posts op FOK! :
Tongs toetsenbord :
[afbeelding]
dus niet overbelicht, de letters zitten er écht niet meer op
Wat een debiel de ref, mag je tegenwoordig niet eens meer lachen..?quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:11 schreef borisz het volgende:
NBA filmpje http://www.liveleak.com/view?i=1df_1176998233
hij gaf opnieuw een technische fout en mocht daarmee vertrekkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wat een debiel de ref, mag je tegenwoordig niet eens meer lachen..?
Wat een gek..!![]()
Die kop van hem ook, zo van WTF..!quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:17 schreef borisz het volgende:
[..]
hij gaf opnieuw een technische fout en mocht daarmee vertrekkenEn dan nog met een agent voorop naar de kleedkamer
![]()
Blauwequote:
Greybustersquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:13 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ojadat klinkt eigenlijk wel logisch, tijd voor een nieuw toetsenbord dus
Lijkt mij leuk om een keer te doen.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:26 schreef DIGGER het volgende:
Wanneer ben je als Pappa trots op je kroost?
Op veel momenten natuurlijk, maar als je zoontje van 2 met de vakkenvullers gaat "onderhandelen" omdat hij constateert dat de grote kar die ze de winkel inrijden vol staat met "bier van Pappa" en er derhalve iets overgeladen moet worden, dan kan ik niet anders dan dat met brede glimlach aanschouwen.
Vervolgens probeerde hij terwijl ik boodschappen stond in te pakken een kratje Grolsch onder op de kar van een stel naast ons naar onze kar over te hevelen......
Zo vroeg al!quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:21 schreef borisz het volgende:
het stikt hier van de blauw alg
Nee, het was best grappigquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:39 schreef golfer het volgende:
[..]
Lijkt mij leuk om een keer te doen.
Vond je het eng?
Had het gewonnen met schoolquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, lijkt me mooi om een keer te doen hello_moto.
Hebben jullie die ballon gehuurd, hoe is dat gegaan?
Valt heel erg mee hoor, had ik ook een beetjequote:Op zaterdag 21 april 2007 22:18 schreef RayMania het volgende:
Ik zou in m'n broek schijten.
Zag er toevallig gister één van vijftig meter afstand, promotie van Universiteit Leiden.
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je er zo een Ray.
Ik wil nog wel een berg opfietsen, maar verder weinig dingen met hoogte wmb.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, tuurlijk niet. Had in jullie wel hoogte-avonturiers gezien.
Ammehoelanooitniet.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus jumpen van een brug aan een elastiek is er niet bij voor jou. Dat ga ik nog wel eens doen als ik de kans heb.
Dat is dus iets wat ik nooit zou doen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Dus jumpen van een brug aan een elastiek is er niet bij voor jou. Dat ga ik nog wel eens doen als ik de kans heb.
Als ik het niet meer zie zitten wil ik wel, zonder elastiekquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee totaal niet. Eifeltoren, achtbanen, Martinitoren etc helemaal geen moeite mee.quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je er zo een Ray.
Goodbye, blue sky.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:32 schreef RayMania het volgende:
Trusten mister blue sky.
Als ik van een diep bord eet, word ik al misselijkquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:12 schreef sjimz het volgende:
Als ik op de keukentrap sta krijg ik al de zenuwen![]()
Dat is niet door het bord, maar door jullie kookkunstenquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als ik van een diep bord eet, word ik al misselijk
Hoezoquote:Op zaterdag 21 april 2007 23:36 schreef RayMania het volgende:
Dat is niet door het bord, maar door jullie kookkunsten.
Ikquote:
Oke.quote:Op zaterdag 21 april 2007 23:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Eifeltoren, achtbanen, Martinitoren etc helemaal geen moeite mee.
Maar een kilometer hoog. Gaat ook om de 'vastigheid'. Zo'n mandje, brrrrrrrr.
Maar dan wel op een mooie locatie en niet zo maar ergens op een soort kermisattractiequote:
Welk nummer moet ik bellen ??quote:Op zondag 22 april 2007 00:26 schreef RayMania het volgende:
Dames en heren, er kijkt hélemaal niemand! Iedereen is naar bed, of is lekker gezellig naar de kroeg, maar jij niet! Nee jij niet kijkt! Zie jij één verschil, dan win je deze megakoffer, gégarandéééérd, zie je er twee, dan win je er twee beste mensen! Ongelooflijk! Er belt helelemaal niemand!! Iedereen is boodschappen doen, of loopt lekker op het strand. En dat kan jij straks ook, want ik heb me toch hier een prijzen. Dat wordt straks lekker tickets boeken de Malidiven! Hebben we al een beller? Nee, we hebben nog géén beller! De lijn staat WAGENWIJD open dames en heren. De klok is bijna in het rood! Het is een kleine investering van maar 60 eurocent, dit wordt jouw avond! Ren naar je telefoon, misschien is jouw belletje goud waard!
Dus.
0909 0010!quote:
Oowquote:
Dadelijk eerst de laatste CSI: NY die ik heb liggen en dan verder met The Sopranosquote:Op zondag 22 april 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
1 Sopranootje achter de rug, straks nog eentje to go.
Stelletje verslaafdenquote:Op zondag 22 april 2007 00:43 schreef golfer het volgende:
1 Sopranootje achter de rug, straks nog eentje to go.
Ga eens slapen jijquote:Op zondag 22 april 2007 00:47 schreef RayMania het volgende:
Deze moet ik toch nog effe kwijt. Was net m'n stats van mijn site aan het bekijken, stond ik toch raar te kijken bij het aantal bij 1 april. Is die Huntelaar 1-april-grap dus meer dan 15K gehit.
[afbeelding]
Je bent een heldquote:Op zondag 22 april 2007 00:56 schreef dndiek het volgende:
Langs de Lijn, Radio 1 - Deel 4. Met muziek.
Gezellige avond gehad?quote:
We zullen hem maar niet plaatsen dan?quote:Op zondag 22 april 2007 01:07 schreef tong80 het volgende:
Wedden dat ze om foto's gaan zeuren
Hebben jullie ook zo'n mooie lul ?
Ze staat er zelf naast en dat wil ze nietquote:Op zondag 22 april 2007 01:26 schreef golfer het volgende:
[..]
We zullen hem maar niet plaatsen dan?
Die foto die Bluezz vanmiddag van jou onder de douche heeft genomen?
![]()
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 22 april 2007 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:.
Top dag gehad, ondanks het verlies van mijn eigen derde elftal. Het tweede promoveert vandaag door een 0-0 gelijkspel naar de hoofdklasse voor reserve elftallen, hoger is niet mogelijk. Ons eerste wint met 1-2 de lastige uitwedstrijd bij Zaamslag, terwijl naaste concurrent Arnemuiden met 0-0 gelijkspeelt bij Bruse Boys. Volgende week kan ons eerste nu dus thuis kampioen worden van de tweede klasse. De gedachte alleen al maakt me dronken van geluk.
Dank, dat zeker. Leuk detail is dat Dennis de Nooijer trainer is bij Zaamslag en Jan Poortvliet trainer is bij Arnemuiden. Edwin Kriens is onze hoofdcoach. Ex-internationals (al dan niet halve) who caresquote:Op zondag 22 april 2007 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Daar mag je er eentje op nemen.
Ik hoop het niet voor jou, maar het lijkt me leuk volgend seizoen bij NIVO in de competitie te komen.quote:Op zondag 22 april 2007 01:41 schreef tong80 het volgende:
Klasse Sandman.Mijn cluppoe speelt met 4 andere clubs boor een plaats im de nacompetitie. Ook ongekend heb 14 jaar in de vierde klase gespeeld om het verschil te duiden.
Doe gek. Dan gooi ik nog een halve haan in de oven.quote:Op zondag 22 april 2007 01:48 schreef golfer het volgende:
We gooien er nog een Soprano tegenaan, met een bamisoepje.
Eet smakelijk Tong.quote:Op zondag 22 april 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Doe gek. Dan gooi ik nog een halve haan in de oven.
BURP (zet je geluid aan)quote:Op zondag 22 april 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Doe gek. Dan gooi ik nog een halve haan in de oven.
Wij zijn onschuldigquote:Op zondag 22 april 2007 03:51 schreef tong80 het volgende:
Bluezz en Golfert MSN doet raar
Ik blijf nog wel ff maar kan er niks aan doen
Het lijkt wel je toetsenbord.quote:Op zondag 22 april 2007 03:51 schreef tong80 het volgende:
Bluezz en Golfert MSN doet raar
Ik blijf nog wel ff maar kan er niks aan doen
Je moet een golfert nooit laten zoeken naar gaatjesquote:
Een hole in one proberen te forceren met een zakmesquote:Op zondag 22 april 2007 03:54 schreef tong80 het volgende:
Je moet een golfert nooit laten zoeken naar gaatjes
Hoor je me wel binnevallen ik ben dan gelijk weer wegquote:Op zondag 22 april 2007 03:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Een hole in one proberen te forceren met een zakmes![]()
Ik ga die hole-in-one nu even opzoeken.quote:Op zondag 22 april 2007 03:55 schreef Bluezz het volgende:
Een hole in one proberen te forceren met een zakmes![]()
Dat heb ik dus gedaan..quote:Op zaterdag 21 april 2007 22:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Moest ff opzoeken wat je bedoeldequote:Op zondag 22 april 2007 10:36 schreef RayMania het volgende:
Goedemorgen, lekkere topickill vitessezuid.
AGR.
quote:Op zondag 22 april 2007 10:50 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Moest ff opzoeken wat je bedoelde![]()
Maar nu snap ik je![]()
Wat ben je kwijt?quote:Op zondag 22 april 2007 11:05 schreef Da_Sandman het volgende:
TVP.
Wat een kut programma gisteren zegquote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef borisz het volgende:
Ik stel voor Koert Westerman een paar azen te geven![]()
het is wel vermakelijkquote:Op zondag 22 april 2007 11:16 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wat een kut programma gisteren zeg
Heb nog wel daarna de texas en omaha championships gekeken.
Zenuwenquote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef RayMania het volgende:
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg.
Door een bloedneusquote:Op zondag 22 april 2007 11:14 schreef RayMania het volgende:
Wat is iedereen vroeg vandaag zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |