Het heeft idd. rond de 2 weken gekost... Doet me aan de landmacht-reclames denken...quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:20 schreef RealZeus het volgende:
Terug Vind Prutser
Let op: binnen twee weken staat dat grandioos (mislukt) porject weer te koop.
Hahaha!quote:Op maandag 7 mei 2007 12:03 schreef Mr_Moon het volgende:
en ook op speurders.nl, met iets meer info, en een iets hogere prijs.
Ding heeft dus waarschijnlijk ook een rotte versnellingsbak...![]()
Niet waarquote:Dit is een zeer uniek model omdat deze nooit in europa is uitgebracht
Op de foto's lijkt het gewoon een standaard Celica kleur.quote:De auto heeft echt een onwijs mooie kleur blauw, die je niet snel vind in nederland of belgie.
Niet waar.quote:Dit model wordt ook de toyota T18 cabrio van gemaakt.
Theoretisch gezien is het mogelijk om van deze auto een cabrio te maken.
en de ander garage zegt wat?quote:Hij "schokt" bij het optrekken, de eene garage zegt het is de injector.
De andere garage zegt
hier iets meer info, en een iets hogere prijs.quote:Op maandag 7 mei 2007 14:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Niet waar
[..]
Op de foto's lijkt het gewoon een standaard Celica kleur.
[..]
Niet waar.
Is vanaf de fabriek een cabrio met een aangepaste bodemplaat en andere dakstijlen.
[..]
en de ander garage zegt wat?
Maar goed, ik kom dat ding ophalen voor 500 euro met dat schokgezeik.
de vijfde inderdaad, dus we kunnen dit rijtje weer even updaten:quote:Op maandag 7 mei 2007 16:00 schreef WhiteAssNigga het volgende:
Jezus, dit is wel heel erg triest. De hoeveelste auto is dit inmiddels? De vierde of de vijfde, in pak m beet een jaar?
Asmooh, ga ff doorsparen, en koop dan een auto die technisch in goede staat is, en plak daar een spoilerkitje op en rij er dan tenminste een paar jaar in.... Al die auto's hebben je tot nu toe bakken met geld gekost, en nou heb je nog niks. Daarbij komt het je geloofwaardigheid niet echt ten goede...
En er dan 1500 euro voor vragen.quote:Hij "schokt" bij het optrekken, de eene garage zegt het is de injector.
De andere garage zegt dat de kleppen gestelt moeten worden.
In ieder geval rijdt de auto perfect, alleen u moet een beetje opletten met wegrijden bij het schokken.
Of terug schakelen of doorschakelen.
Verder ben ik er achter gekomen dat hij af en toe van zijn 4 terug schiet in neutraal.
Ik heb daar gister naar gekeken na dat ik hem heb geoli't.
Lijkt wel of de pook wat vaster geschoeft moet worden.
techniek is zo simpelquote:Op maandag 7 mei 2007 18:18 schreef Neluhz het volgende:
Jaja, even de pook vastschroeven en hij blijft wel in de versnelling, jij moet automonteur worden.
of leraar worden en hem bijscholenquote:Op maandag 7 mei 2007 18:34 schreef Neluhz het volgende:
I wish it was, zou een hoop leerwerk schelen.
misschien maar kappen met school en bij ashmooh in de leer gaan.![]()
quote:Paar nadelen aan de auto
Hij "schokt" bij het optrekken, de eene garage zegt het is de injector.
De andere garage zegt
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tip: De snelste weg naar een goedkope autolening. Autolening.nl
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Auto is puur op speurders/marktnet ed om te kijken hoeveel mensen er voor geven.quote:Op maandag 7 mei 2007 11:19 schreef ManInLove het volgende:
Toch jammer, de poll blijft eeuwig doorlopen maar de auto gaat weg! Hmmz, we krijgen binnenkort wel een nieuw topic over z'n busje dat 'ie gaat kopen... Kunnen we verder lachen!
Ow? Eigen bedrijf? Want als je een voyager wil laten inruilen op je celica van 1500 euro dan zal het niet veel zijn...quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Auto is puur op speurders/marktnet ed om te kijken hoeveel mensen er voor geven.
Busje mag ik niks aan doen: valt onder bedrijf.
Ik zou juist de slechtere olie vervangen...quote:Plus dat ik nogsteeds bezig ben met de auto, deuken dr uit gehaald.
Benzine filter, oli filter vervangen.
nieuwe (betere) olie vervangen.
Vertel? Lijkt me een gat (haha) in de markt...quote:een of andere kleppenolie er bij gegooit.
Dat zou voor het eerst zijn dat je een auto af krijgt. Ik geloof dat een advertentie op marktplaats / speurders 6 weken blijft staan. Da's net zo lang als je deze auto hebt. Succes...quote:Dus er staat nergens dat ik hem werkelijk weg doe, ik doe hem pas weg als er een bod is van 1250 of meer.
En anders niet
Is alles vervangen en af voor dat iemand bied, dan verkoop ik hem helemaal niet.
Ik zeg: een zondagmiddagjequote:Dus tis puur om te kijken of mensen er iets voor geven
* Nieuwe motorblok (4AFE) heb ik ook al liggen
- moet alleen er nog ingezet worden
Oei! Da's wel 10 minuten werk. Succes...quote:* Open luchtfilter gaat er weer uit
- Luchtfilter geeft gezeik met de luchtsensor, het kleppen telaat/tevroeg enz gedoe heb ik pas sinds deze luchtfilter.
Dus de orginele gaat er weer in.
Wij ook! Trouwens: Doe eens nieuwe foto's posten? Ik wil wel ff wat meer zien van je race-monster dan een velg, een deuk en een wazige overzichtsfoto...quote:* Versnelingsbak
- Wacht nog op reactie.
ik doe hem weg voor 1250 minimaal ALS ik het motorblok nog niet heb vervangen (gebeurd over 2 weken).quote:
Ow? Eigen bedrijf? Want als je een voyager wil laten inruilen op je celica van 1500 euro dan zal het niet veel zijn...quote:
Ik durf er bijna geld op in te zetten, dat deze voor de zomervakantie alweer de deur uit isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
ik doe hem weg voor 1250 minimaal ALS ik het motorblok nog niet heb vervangen (gebeurd over 2 weken).
is het motorblok dan inmiddels vervangen, verkoop ik hem niet
dus misschien verkoop ik hem wel helemaal niet.
ligt er beetje aan hoeveel tijd ik heb om het blok te vervangen
als je er 1250 op zet weet je het zekerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:43 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Ik durf er bijna geld op in te zetten, dat deze voor de zomervakantie alweer de deur uit is![]()
quote:Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren.
Aantal Pk is niet belangrijk, de prijs wel.
In dat geval heb je de auto in 2023 nog steeds. 1250 euro voor een auto met parkeerschade, een rotte versnellingsbak en een rot blok wat al 4 ton heeft gelopen lijkt me behoorlijk aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dus er staat nergens dat ik hem werkelijk weg doe, ik doe hem pas weg als er een bod is van 1250 of meer.
En anders niet
Inderdaad, laten dat nou net de dingen zijn waar mensen zo kritisch naar kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval heb je de auto in 2023 nog steeds. 1250 euro voor een auto met parkeerschade, een rotte versnellingsbak en een rot blok wat al 4 ton heeft gelopen lijkt me behoorlijk aan de hoge kant.
Dan heb jij niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef Sloper het volgende:
Het is bijzonder stil aan de kant van "Fuckup my Ride"
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Mr_Moon het volgende:
Gezien zijn andere advertenties op speurders, kunnen we nog "interessante" topics verwachten![]()
[..]
[afbeelding]
als TS zijn "project"topic niet opleukt met foto's doen wij het wel voor hem![]()
Een coupé?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef Neluhz het volgende:
Je blijft maar reageren he?
Is zon celica echt bijzonder trouwens? ik weet er nog een te koop staan...
Je kost nu al niets hoor, daar hoeft dit topic niet vol voor. Je kost hoogstens tijd...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hier
buitenboordmotor heb ik ook alweer liggen dus lekekr boeiend wat voro advertenties erstaan,..
je heb blijkbaar geen leven ofzo dat je op zoek gaat naar mijn advertenties
een coupé ja.quote:
Ik heb er 1 nieuw gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef MikeyMan het volgende:
Ik heb er werkelijk nog nooit eentje gezien...
Wel twee cabrio's... Maar een coupé nog nooit...
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hier
buitenboordmotor heb ik ook alweer liggen dus lekekr boeiend wat voro advertenties erstaan,..
Ik las echt pedofielen-sites...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!
Mjah.. en vooral dit: http://forum.liefde.com/showthread.php?s=c19d554c3ceaedd3fb65c60823a3177c&t=11235&page=1&pp=10quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je sowieso geen forum-topic openen. ..quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
want? wat maakt het uit op wat voor sites je zit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Patton het volgende:
Je komt wel een beetje veel van je tegen als je gaat googelen.... Niet zo gesteld op je privacy? Met dit soort "projecten" lijkt me dat niet zo verstandig....
tja vervelend,quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je sowieso geen forum-topic openen. ..
En laten we eerlijk zijn, 5 auto's in iets meer dan een jaar allemaal project noemen, en dan voordat je begint ze weer verkopen... Zoals ik al eerder heb gezegd, je geloofwaardigheid wordt er niet beter op...
sorry ik heb al een 5 persoons speedbootquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb nog wel een waterfiets waar je die buitenboord motor op kan zetten. Heeft ook nog wel ruimte voor een waterfietsPC en heul veul boxen.
beter dan 3 paginas met links naar nerd/game en clan sites toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?
coolquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
goh.. toch wel uniekquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een coupé ja.
Die zijn niet zo heeeeel bijzonder ze zijn b.v. ook in Belgie geleverd.
In NL nooit en dat maakt ze hier dus redelijk uniek.
nee ik moet geen hyvesquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Je kost nu al niets hoor, daar hoeft dit topic niet vol voor. Je kost hoogstens tijd...
En heb je trouwens een hyve? Ik denk dat je groot gaat worden daar...
Uhm...nee? Als iemand dat leuk vindt moet hij dat vooral doen, ik laat hem lekker zijn ding doen. Waarom begin je uberhaubt over nerds en gamers? Ben je bang dat wij jou straks als nerd zien omdat je zoveel op internet zit ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
beter dan 3 paginas met links naar nerd/game en clan sites toch?
Heb je al geld verdiend met je "handel"?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sorry ik heb al een 5 persoons speedboot
ik doe gewoon veel aan handel
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je al geld verdiend met je "handel"?.
nee, maar dat wordt automatisch meer geaccepteerd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Uhm...nee? Als iemand dat leuk vindt moet hij dat vooral doen, ik laat hem lekker zijn ding doen. Waarom begin je uberhaubt over nerds en gamers? Ben je bang dat wij jou straks als nerd zien omdat je zoveel op internet zit ofzo?
En je doet die handeltjes op eenzelfde manier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtmet een 40 uur baantje.
uitgaande van 2000 netto per maand
In een periode van een jaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtmet een 40 uur baantje.
Hij wil allemaal gratis spullen hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef MaximumRush het volgende:
En met al die advertenties kun je natuurlijk zien dat TS een echte handelaar in hart en nieren is!
quote:YC/YP TeKoop aangeboden: Yopimpz / Yochicks. Wegens upgrade naar een nieuw systeem aangeboden de Yop...
Toyota Celica 1.6 st (coupe 2 drs) met apk
Tekoop Toyota Celica T18 coupe. Dit is een zeer uniek model omdat deze nooit in europa is uit...
Gevraagd: Gratis of goedkope, werkende of niet werkende..
Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren. Aa...
Gevraagd: Gratis of goedkope, werkende of niet werkende..
Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren. Aa...
Gevraagd: GRATIS ELK geheugen
Gevraagd, gratis op te halen geheugen. Maakt niks uit elk type, getest of niet getest of hoe gro...
Gevraagd: GRATIS ELK type Server
U gooit uwe oude server weg omdat u hem niet meer gebruikt? Of u gooit hem weg omdat uw bedrijf ...
Gevraagd: GRATIS ELK type apple VANAF een G3
Heeft u een apple in de weg staan? maakt niks uit of hij het doet of niet doet. Hoe snel hij is...
Gevraagd: GRATIS oude processors of...
Gevraagd, gratis op te halen processors vanaf Intel Pentium III of AMD Duron / K6-2. Elk type ...
Gevraagd: GRATIS oude moederborden of...
Gevraagd: Gratis oude moederborden of nieuwere voor lage prijs. Alles vanaf pentium III Socket...
Gevraagd: GRATIS oude laptops, elk type
Oude laptops. Weggooien is zonde, ik haal elk type laptop op. Kapot of heel, werkend of niet ...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf Pentium 3
Gevraagd, oude computers vanaf pentium III, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf AMD Duron
Gevraagd, oude computers vanaf AMD Duron, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ik...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf Pentium 3
Gevraagd, oude computers vanaf pentium III, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ...
No no, Pay you good money, pay you 5000!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij wil allemaal gratis spullen hebben
Das vast gouden handel.
"Iesch gratiesch?"
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verdient in de maand, waarom koop je dan in godsnaam zo'n belachelijk barrel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dream firstquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Mr.Adams het volgende:
WAN: Zo had ik er nog niet naar gekeken!
Waarom gaat Asmooh dan niet 40 uur per week werken, dan kan hij een Ferrari en/of Lamborghini en/of Aston Martin (Porsche's vind ik niets aan) kopen en daar een project van maken...
Zoals ik ooit eens geleerd heb, er zijn 3 typen personen:
- Think first
- Try first
- Do first
Drie keer raden in welke categorie Asmooh naar mijn mening valt...
1x ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
No no, Pay you good money, pay you 5000!
[afbeelding]
(5000 forint = 20 euro) Kijk 'm pimpen met z'n 50 euro aan hongaars geld!![]()
sorry kan het niet laten...
geld besparing?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verdient in de maand, waarom koop je dan in godsnaam zo'n belachelijk barrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |