quote:Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren.
Aantal Pk is niet belangrijk, de prijs wel.
In dat geval heb je de auto in 2023 nog steeds. 1250 euro voor een auto met parkeerschade, een rotte versnellingsbak en een rot blok wat al 4 ton heeft gelopen lijkt me behoorlijk aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 09:23 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dus er staat nergens dat ik hem werkelijk weg doe, ik doe hem pas weg als er een bod is van 1250 of meer.
En anders niet
Inderdaad, laten dat nou net de dingen zijn waar mensen zo kritisch naar kijkenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
In dat geval heb je de auto in 2023 nog steeds. 1250 euro voor een auto met parkeerschade, een rotte versnellingsbak en een rot blok wat al 4 ton heeft gelopen lijkt me behoorlijk aan de hoge kant.
Dan heb jij niet goed opgelet.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef Sloper het volgende:
Het is bijzonder stil aan de kant van "Fuckup my Ride"
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hierquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Mr_Moon het volgende:
Gezien zijn andere advertenties op speurders, kunnen we nog "interessante" topics verwachten![]()
[..]
[afbeelding]
als TS zijn "project"topic niet opleukt met foto's doen wij het wel voor hem![]()
Een coupé?quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:05 schreef Neluhz het volgende:
Je blijft maar reageren he?
Is zon celica echt bijzonder trouwens? ik weet er nog een te koop staan...
Je kost nu al niets hoor, daar hoeft dit topic niet vol voor. Je kost hoogstens tijd...quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hier
buitenboordmotor heb ik ook alweer liggen dus lekekr boeiend wat voro advertenties erstaan,..
je heb blijkbaar geen leven ofzo dat je op zoek gaat naar mijn advertenties
een coupé ja.quote:
Ik heb er 1 nieuw gezienquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:21 schreef MikeyMan het volgende:
Ik heb er werkelijk nog nooit eentje gezien...
Wel twee cabrio's... Maar een coupé nog nooit...
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
jullie kunnen niks meer verwachten, aangezien zodra dit vol is ik nisk meer kost hier
buitenboordmotor heb ik ook alweer liggen dus lekekr boeiend wat voro advertenties erstaan,..
Ik las echt pedofielen-sites...quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!
Mjah.. en vooral dit: http://forum.liefde.com/showthread.php?s=c19d554c3ceaedd3fb65c60823a3177c&t=11235&page=1&pp=10quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je sowieso geen forum-topic openen. ..quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |