want? wat maakt het uit op wat voor sites je zit?quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:55 schreef Patton het volgende:
Je komt wel een beetje veel van je tegen als je gaat googelen.... Niet zo gesteld op je privacy? Met dit soort "projecten" lijkt me dat niet zo verstandig....
tja vervelend,quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:25 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Als je niet tegen kritiek kunt, moet je sowieso geen forum-topic openen. ..
En laten we eerlijk zijn, 5 auto's in iets meer dan een jaar allemaal project noemen, en dan voordat je begint ze weer verkopen... Zoals ik al eerder heb gezegd, je geloofwaardigheid wordt er niet beter op...
sorry ik heb al een 5 persoons speedbootquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:18 schreef -Muse- het volgende:
Ik heb nog wel een waterfiets waar je die buitenboord motor op kan zetten. Heeft ook nog wel ruimte voor een waterfietsPC en heul veul boxen.
beter dan 3 paginas met links naar nerd/game en clan sites toch?quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:53 schreef -Muse- het volgende:
[..]
omg 3 fucking pagina's met links naar profielensites, echt dude wtf!?!?
coolquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hehe, je hebt me op een idee gebracht, maar toegegeven.. als ik een nickname in google intype heb ik nog nooit zo veel hits gekregen bij profielen sites en andere dingen als bij jou!
goh.. toch wel uniekquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:16 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
een coupé ja.
Die zijn niet zo heeeeel bijzonder ze zijn b.v. ook in Belgie geleverd.
In NL nooit en dat maakt ze hier dus redelijk uniek.
nee ik moet geen hyvesquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:03 schreef ManInLove het volgende:
[..]
Je kost nu al niets hoor, daar hoeft dit topic niet vol voor. Je kost hoogstens tijd...
En heb je trouwens een hyve? Ik denk dat je groot gaat worden daar...
Uhm...nee? Als iemand dat leuk vindt moet hij dat vooral doen, ik laat hem lekker zijn ding doen. Waarom begin je uberhaubt over nerds en gamers? Ben je bang dat wij jou straks als nerd zien omdat je zoveel op internet zit ofzo?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:31 schreef Asmooh het volgende:
[..]
beter dan 3 paginas met links naar nerd/game en clan sites toch?
Heb je al geld verdiend met je "handel"?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
sorry ik heb al een 5 persoons speedboot
ik doe gewoon veel aan handel
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtquote:Op woensdag 9 mei 2007 18:23 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb je al geld verdiend met je "handel"?.
nee, maar dat wordt automatisch meer geaccepteerd?quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:34 schreef -Muse- het volgende:
[..]
Uhm...nee? Als iemand dat leuk vindt moet hij dat vooral doen, ik laat hem lekker zijn ding doen. Waarom begin je uberhaubt over nerds en gamers? Ben je bang dat wij jou straks als nerd zien omdat je zoveel op internet zit ofzo?
En je doet die handeltjes op eenzelfde manier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtmet een 40 uur baantje.
uitgaande van 2000 netto per maand
In een periode van een jaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
waarschijnlijk meer dan jij in een maand bij elkaar krijgtmet een 40 uur baantje.
Hij wil allemaal gratis spullen hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:31 schreef MaximumRush het volgende:
En met al die advertenties kun je natuurlijk zien dat TS een echte handelaar in hart en nieren is!
quote:YC/YP TeKoop aangeboden: Yopimpz / Yochicks. Wegens upgrade naar een nieuw systeem aangeboden de Yop...
Toyota Celica 1.6 st (coupe 2 drs) met apk
Tekoop Toyota Celica T18 coupe. Dit is een zeer uniek model omdat deze nooit in europa is uit...
Gevraagd: Gratis of goedkope, werkende of niet werkende..
Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren. Aa...
Gevraagd: Gratis of goedkope, werkende of niet werkende..
Ik ben opzoek naar gratis op te halen, werkende of niet werkende buitenboord motoren. Aa...
Gevraagd: GRATIS ELK geheugen
Gevraagd, gratis op te halen geheugen. Maakt niks uit elk type, getest of niet getest of hoe gro...
Gevraagd: GRATIS ELK type Server
U gooit uwe oude server weg omdat u hem niet meer gebruikt? Of u gooit hem weg omdat uw bedrijf ...
Gevraagd: GRATIS ELK type apple VANAF een G3
Heeft u een apple in de weg staan? maakt niks uit of hij het doet of niet doet. Hoe snel hij is...
Gevraagd: GRATIS oude processors of...
Gevraagd, gratis op te halen processors vanaf Intel Pentium III of AMD Duron / K6-2. Elk type ...
Gevraagd: GRATIS oude moederborden of...
Gevraagd: Gratis oude moederborden of nieuwere voor lage prijs. Alles vanaf pentium III Socket...
Gevraagd: GRATIS oude laptops, elk type
Oude laptops. Weggooien is zonde, ik haal elk type laptop op. Kapot of heel, werkend of niet ...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf Pentium 3
Gevraagd, oude computers vanaf pentium III, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf AMD Duron
Gevraagd, oude computers vanaf AMD Duron, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ik...
Gevraagd: GRATIS oude computers vanaf Pentium 3
Gevraagd, oude computers vanaf pentium III, kapot, heel, werkend, half werkend.. maakt niks uit, ...
No no, Pay you good money, pay you 5000!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Hij wil allemaal gratis spullen hebben
Das vast gouden handel.
"Iesch gratiesch?"
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verdient in de maand, waarom koop je dan in godsnaam zo'n belachelijk barrel?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:36 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Dream firstquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:26 schreef Mr.Adams het volgende:
WAN: Zo had ik er nog niet naar gekeken!
Waarom gaat Asmooh dan niet 40 uur per week werken, dan kan hij een Ferrari en/of Lamborghini en/of Aston Martin (Porsche's vind ik niets aan) kopen en daar een project van maken...
Zoals ik ooit eens geleerd heb, er zijn 3 typen personen:
- Think first
- Try first
- Do first
Drie keer raden in welke categorie Asmooh naar mijn mening valt...
1x ja...quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef Mr_Moon het volgende:
[..]
No no, Pay you good money, pay you 5000!
[afbeelding]
(5000 forint = 20 euro) Kijk 'm pimpen met z'n 50 euro aan hongaars geld!![]()
sorry kan het niet laten...
geld besparing?quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:14 schreef WhiteAssNigga het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar als je zoveel verdient in de maand, waarom koop je dan in godsnaam zo'n belachelijk barrel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |