quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef BoNi het volgende:
Roger dacht zeker dat ze het over hem hadden woensdag: 'Nooit meer nummer 14....!'
Als ik Roger zo zie, zou ik daar niet eens van opkijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:44 schreef jna het volgende:
Als we maar niet over 2 jaar horen dat Roger uit een raam is gevallen/gesprongen
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZMquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:47 schreef BoNi het volgende:
Roger; onbegrepen edoch briljant.
Zie 'm dat nog goed zeggen. Beetje zelfde soort uitspraak als na de wedstrijd RKC-uit "maar we zijn wel één punt ingelopen op psv".quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:48 schreef jna het volgende:
Ten Cate over het stoppen van Roger:
"hij was te goed voor het hedendaagse voetbal"
Inderdaad. Zonde.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:53 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik kijk af en toe wel eens bij de training en ik vond en vind Roger zeker wel een goede voetballer. Jammer dat het er niet uit is gekomen. Maar voetballen kan hij zeker.
Jammer dat ie die grappen nooit bij ons heeft geflikt.quote:
Wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef borisz het volgende:
Roger zie je dan scoren bij een andere ploeg
als hij bij een andere ploeg is en aan spelen toe komt dan hij het waarschijnlijk wel goed doenquote:
Verschil van spelopvatting, bij Ajax speelde hij vaak omsingelvoetbal, terwijl hij in Spanje juist speelde bij clubs die onder druk stonden. Op zich best logisch dus!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:59 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Jammer dat ie die grappen nooit bij ons heeft geflikt.
Gelukkig je hebt het zelf al gelezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef borisz het volgende:
[..]
als hij bij een andere ploeg is en aan spelen toe komt dan hij het waarschijnlijk wel goed doen
concrete opties heb ik nog niet gehoord
Heracles was dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:02 schreef BoNi het volgende:
Die 'blinde' pass op Babel tegen (volgens mij) NAC in de competitie verraadde ook zijn klasse.
Klopt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:05 schreef jna het volgende:
Hoeveel kansen heeft ie nou eigenlijk gehad om te laten zien wat ie kan? (ja hij heeft laten zien dat ie goed kan springen)
Hij heeft volgens mij maar 1 wedstrijd echt als aanvallende middenvelder kunnen spelen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PnhsjJ9nlRg
Rond de vijftigste seconde.......!![]()
Ajax is wee rlekker sloom met de info.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Toch morgen maar een kaartje voor de trein halen. Ik neem wel één van de laatste treinen.
Neuh. We worden kampioen, winnen de beker en Roger nokt er helemaal mee na dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:10 schreef Black-Death het volgende:
Terug uit het prachtige Praag!
Ben toeschouwer geweest van Slavia Praag - Victoria Plzen. Uitslag was 0-1, een nederlaag voor de koplopers dus.
Foto's volgen vanavond denk ik
[/offtopic]
Nog grote dingen rondom Ajax gebeurt?
Dan zou ik inderdaad ook liever stoppen. Verstandige keuze van Roger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:19 schreef fuckbuddy het volgende:
Roger gaat toch naar AZ?????
Dat riep Scheringa, en Derksen heeft dit als waar aangenomen en het staat in de VI
M'n tennisleraar. Had nog de grootste moeite om er eentje te vinden, al heb ik nog wel wat vage opties achter de hand. Hopen dat het goedkomt maar, ken hem een beetjequote:
Ahahahaquote:Dirk had mooie papiertjes die veel geluid produceren uitgedeeld, dus ook de AZ-vakken waren volledig in hun nopjes en sloegen als een collectieve groep mongooltjes uit de Hitlerjugend braaf op hun stoeltjes, bijgestaan door de welbekende riedeltjes, die overal, wekelijks, op zevenhonderdtweeëntwintig velden ook te horen zijn.
Appeltje eitje wil ik niet zeggen, maar ik verwacht van wel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
gaan we de 15.000 halen qua kaartverkoop?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:38 schreef Jasza het volgende:
[..]
1000 euro per stuk dan mag je hem lenen![]()
Hier is de dader.quote:
Willem 2 daar had ik helemaal niet aan gedacht man, en jij zou voor me halen :L .quote:
Nee heb er geen over, iig mijn 2 seizoenskaarten gaan gebruikt worden, mattie heeft er ook 2 maar misschien dat die er 1 overheeft maar weet niet of ik die aan jou ga schenkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef PLAE@ het volgende:
Heb je er een of 2 over van je pa ofzo? Is niet voor verkoop maar gewoon om gappies mee te kunnen nemen![]()
En een geweldig trap.quote:
Ik vind 'm ook wel vet eigenlijk. Misschien dat ik weer eens sinds lange tijd een shirt koop.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind het nieuwe uit-shirt wel mooi btw
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga kopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel vet eigenlijk. Misschien dat ik weer eens sinds lange tijd een shirt koop.
Ben benieuwd zondag...
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga kopen.
Kraagje + doorlopende baan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.
Heb al een thuisshirt dat nog wel ff mee kan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.
Toch jammer. Als hij toch stopt kan hij er net zo goed nog een jaartje aan vast plakken bij Ajax. Denk dat hij echt wel toegevoegde waarde kan hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PnhsjJ9nlRg
Rond de vijftigste seconde.......!![]()
Dirk rijdt onze spelers van de weg?quote:Huntelaar betrokken bij aanrijding
Amsterdam, 20 apr 2007
Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken.
Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger. De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Gelukkig geen Kluivert / Danny Blind verhaal.quote:
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima spelerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef MaxC het volgende:
Jammer van Roger, maar hij heeft niet echt veel kans gehad om zich te bewijzen
Zou ook niet best zijn, zo vlak na trainen om een uurtje of 15:00/16:00quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gelukkig geen Kluivert / Danny Blind verhaal.
WTF Davids is een hele sterke factor in de groep een harde werkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima speler![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima speler![]()
Maar je komt uit 1992 dus je mag niks vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Davids anders een heel stuk snelheid en scherpte moet missen.
Dat is nu juist wat Davids wél heeft en Roger totaal nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Davids anders een heel stuk snelheid en scherpte moet missen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kijk nou al uit naar een huldiging in het stadion![]()
http://www.remegroup.nl/afs/specials/beker99/finale.html
Ajax en autorijdenquote:Huntelaar betrokken bij aanrijding
Klaas-Jan Huntelaar is na afloop van de training van vrijdag betrokken geraakt bij een auto-ongeluk, zo meldt de officiële website van Ajax. De spits van de Amsterdammers kwam op de A2 in aanraking met twee andere auto's.
De 23-jarige Huntelaar werd, toen hij van de Amsterdam Arena op weg was naar huis, in de file van achteren aangereden. Hierdoor schoot de bolide van de Nederlands international naar voren en ramde hij zijn voorligger. Door het ongeval ontstond er een kleine opstopping op de snelweg A2.
De clubtopscorer van Ajax dit seizoen heeft aan het ongeval lichte nekklachten en een flinke bloeduitstorting op zijn voorhoofd opgelopen. Dit zou hem waarschijnlijk niet beletten om aanstaande zondag in de basis van Ajax tegen Sparta te starten.
André Hazes zal er ditmaal niet bij zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Dan nog liever de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Niet echt voor een club, in Europa ben ik gewoon voor elke Nederlandse club en nationaal mag de beste winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ff serieus voor wie ben je eigenlijk?
Me toquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Niet echt voor een club, in Europa ben ik gewoon voor elke Nederlandse club en nationaal mag de beste winnen.
whahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent dus gewoon voor Ajax.
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stadion, parkeerplaats mij zullen ze er allebei niet zien. Jammer weet dit
nou andere jaren ging het ook niet altijd zo lekker met de kaartverkoop hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
gaan we de 15.000 halen qua kaartverkoop?
Als Roger speeltquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent dus gewoon voor Ajax.
Erg grappigquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?
Was niet grappig bedoeld maar de kans dat ajax nog kampioen wordt is gewoon erg klein of zien jullie dat echt anders?quote:
Ik heb het niet over het kampioenschap hoor, maak je maar niet drukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?
Dat weten we ook wel maar het gaat over een eventuele kampioenschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeld maar de kans dat ajax nog kampioen wordt is gewoon erg klein of zien jullie dat echt anders?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het kampioenschap hoor, maak je maar niet druk![]()
Okquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
Nee in het stadion, maar daar reken ik niet op.
We vieren het gewoon daar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:00 schreef PyTh het volgende:
[..]
![]()
Dus als jullie wel kampioen worden wordt dat gewoon op het Leidse gevierd?
Nee.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie, zal Ajax deze zomer nog een poging wagen bij Patrick Kluivert?
Ja tuurlijk, bij z'n 2 zoontjes welquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:14 schreef methodmich het volgende:
Wat denken jullie, zal Ajax deze zomer nog een poging wagen bij Patrick Kluivert?
Ja, ze zijn al een keer op proef geweest bij Ajax en maken binnenkort de overstap naar de Toekomstquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha voetballen zijn zoontjes nog steeds? en zijn ze ook goed?
Nee ze zijn gestoptquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:18 schreef BonJovi het volgende:
[..]
whaha voetballen zijn zoontjes nog steeds?
Hoezo is dat zo raar, Michael Jordan was een van de beste basketballers ooit. En zijn zoontje was gestopt met basketball omdat hij het niet meer leuk vond omdat mensen te veel van hem verwachten.quote:
tegen wie heb je het?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:23 schreef Riro het volgende:
Schiet weer lekker op bij Ajax met die informatie.
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.quote:
Aah ik dacht dat hij bedoelde wat ik zeiquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.
Daar wachten veel mensen op denk ik![]()
Ja dan heb je het ook over Amerika.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Hoezo is dat zo raar, Michael Jordan was een van de beste basketballers ooit. En zijn zoontje was gestopt met basketball omdat hij het niet meer leuk vond omdat mensen te veel van hem verwachten.
Ze mogen ook wel eens opschietenquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:28 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ajax zou vanmiddag die kaartverkoop rotzooi online gooien.
Daar wachten veel mensen op denk ik![]()
In Amerika leeft iedereen van junkfood, krijg je al levenslang als je een grammetje wiet bij hebt en is iedereen tiefus dom.quote:
Om speculaties te voorkomen dat hij gewond geraakt is of zoquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef SoA-Holic het volgende:
Huntelaar betrokken bij aanrijding
Amsterdam, 20 apr 2007
Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken.
Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger. De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
ajax.nl
Waarom staat dit soort info op Ajax.nl?
Ik weet zeker dat BonJovi het daar niet mee eens is..quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
In Amerika leeft iedereen van junkfood, krijg je al levenslang als je een grammetje wiet bij hebt en is iedereen tiefus dom.
En AZ betaalt 30 euro of zo!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:06 schreef CSH het volgende:
Fuckin' 52 euro voor bekerfinale!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
quote:Eigen vervoer & Buscombi
Verkoop omwisselbiljetten eigen vervoer 1 per AZ Seizoenclubcard à ¤ 30,- (nettoprijs ¤ 25,-; TB-toeslag ¤ 2,65; administratiekosten ¤ 2,35)
ik heb gewoon een hekel aan zequote:
waarschijnlijk aangereden door zo'n kneus met een feyenoord vaantje achter z'n ruitquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef SoA-Holic het volgende:
Amsterdam, 20 apr 2007
ajax.nl
Omdat het weer een ajacied is die niet kan rijdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:04 schreef SoA-Holic het volgende:
Amsterdam, 20 apr 2007
ajax.nl
En vitesse supporters kunnen niet lezen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:25 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Omdat het weer een ajacied is die niet kan rijden![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:27 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
En vitesse supporters kunnen niet lezen?
Ajax.nl en dan naar kaartverkoop. Daar staat ook vanaf wanneer jij kaarten kan kopen. Morgen begint de kaartverkoop.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:29 schreef De_Brandweer het volgende:
Zijn de kaarten voor de finale al te koop? Zo ja, waar? Zo nee, waar staat dat ze zo duur zijn?
Dus ik moet wachten tot maandag.quote:Vanaf za. 21-4 10.00 uur: alle Ajax uitkaarthouders
Vanaf ma. 23-4 10.00 uur alle Ajax Seizoenkaarthouders
Je weet het maar ik ga er niet over b eginnen in AJAX forum beetje onnozelquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:05 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat BonJovi het daar niet mee eens is.. [afbeelding]
Als je maandag op tijd bent, heb je gewoon een treinkaart. Geen probleem.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:33 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Dus ik moet wachten tot maandag.
wow dan ben je echt stom, dan ben je echt dik en heet je octaafdebolle..dat is bijna net zo dom als met een voetbalvriend die niet van voetbal houdt en voor de kakkerlakken is naar de kuip tegaan, wow echt dom foeifoei we gaan je pakken wow stomquote:
Er is vast wel iemand die voor jou dat wilt betalen toch...quote:
Ik kan het wel betalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Er is vast wel iemand die voor jou dat wilt betalen toch...
en btw mooie avatar, OVERMARS![]()
Ik was al bangquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
Ik wil je wel begeleiden![]()
(denthemen that is).
Ja precies maar de finale is er maar 1 keer hequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:09 schreef Riro het volgende:
[..]
Ik kan het wel betalenVind alleen dat het wel een stukje goedkoper had gemogen, maar het was natuurlijk wel te verwachten.
Iemand had hem aangereden in een file dus wie is er nou fout...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
T lijken wel wijven, die kunnen ook niet rijden
Kluivert, BLind, Huntelaar. Ach als ze alleen daarover kunnen grappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:29 schreef Superheld het volgende:
T lijken wel wijven, die kunnen ook niet rijden
Nu helemaal i guessquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Als je maandag op tijd bent, heb je gewoon een treinkaart. Geen probleem.
44 volgens mij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:38 schreef manny het volgende:
Hoeveel waren die kaarten vorig jaar, op het kaartje staat 15 euro.. maar weet bij god niet meer wat ik toen betaald heb
Hehequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef manny het volgende:
mwa.. moet maar dan. 55e is prima. topdag voor de boeg. eens kijken of er nog zo'n grappemaker in het neutrale vak bijdehand gaat lopen doen...
hehe, daar stond ik een paar meter vandaan, gelukkig was er nog wat vuurwerk in de buurtquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef manny het volgende:
mwa.. moet maar dan. 55e is prima. topdag voor de boeg. eens kijken of er nog zo'n grappemaker in het neutrale vak bijdehand gaat lopen doen...
Vooralsnog werkt mijn host niet mee, maar ik zal gewoon een linkje posten zodra ze beschikbaar zijnquote:
Zal wel waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:18 schreef TimmyAsd het volgende:
Wil ook wel kaarten kopen met mijn 2 clubcards, hoop dat ze donderdag nog beschikbaar zijn
Officieel niet als hij geen eigen clubcard heeft, maar ze controleren er toch niet op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef TimmyAsd het volgende:
Heb trouwens 2 clubkaarten, maar 1 staat op naam van mijn zusje. Kan toch wel iemand anders meenemen toch
Dat natuurlijk wel jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:28 schreef Bananenman het volgende:
Tuurlijk, maar het is gewoon asociaal duur. Ik vond het vorig jaar al prijzig en toen was het ¤45 ofzo, het stijgt lekker steeds. Inflatie m'n reet
hehe ik stond daaronder bij die oudjes. Op een gegeven moment staat er een kalo pipo op dat verhogingkje z'n mouwen op te stropen om ff stoer z'n scf plakplaatje te laten zien. Toen werd het ff gekquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
hehe, daar stond ik een paar meter vandaan, gelukkig was er nog wat vuurwerk in de buurt
Ajax Hooligansquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
ik betaal 36 euro, das een dus de buscombi.
Waarom 2 tientjes verschil??
Omdat jullie altijd lief doen, en wij nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
ja of nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
Ook idd, maar dat wij ervoor moeten betale is gewoon ziekquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:40 schreef kevin6188 het volgende:
Politie-inzet...
Heeftie het lef niet voor in de ArenA denk ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
waarom scoort roger nooit zo bij ons?
Espanyol – Recreativo (20-10-2002, 53 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Espanyol – Rayo Vallecano (27-04-2003, 51 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
Villarreal – Galatasaray (03-03-2004, 50 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(linkjes geript van voetbalzone)
wat dan? gingne er wat ajax-gasten naar 't neutrale vak?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:35 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
hehe ik stond daaronder bij die oudjes. Op een gegeven moment staat er een kalo pipo op dat verhogingkje z'n mouwen op te stropen om ff stoer z'n scf plakplaatje te laten zien. Toen werd het ff gek. HIj wist ook niet hoe snel ie weg moest zijn.
Omdat jullie allemaal laffe natte nichten zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:34 schreef fuckbuddy het volgende:
dan schiet ie tegen het dak aanquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:49 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
waarom scoort roger nooit zo bij ons?
Espanyol – Recreativo (20-10-2002, 53 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=IAsZM9ABpZM
Espanyol – Rayo Vallecano (27-04-2003, 51 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=i_WDtorZBXw
Villarreal – Galatasaray (03-03-2004, 50 meter)
http://www.youtube.com/watch?v=KTEML8zSJ5o
(linkjes geript van voetbalzone)
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:10 schreef CSH het volgende:
Ook al was het zestig euro, iedereen koop toch wel een kaart.
zo denk ik er ook overquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERdat is toch niet normaal wat je hier komt doen, vind je dat grappig ofzo? zou ik jou familie eens schieten en jouw erbij en dan kijken of je het nog steeds grappig vind. Onschuldige mensen komen om en je gaat een beetje lopen lachen erover, wat een hypocriet ben je. Ik walg echt van je, Nederlanders moeten altijd van zo iets ergs een grapje maken.
Als vervanger van wie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef toma het volgende:
nu weer ontopic!!
Ik denk dat Lindenbergh ah eind vh seizoen naar Heerenveen gaat als vervanger van Bosaap
Hehe, 15.000 x 10 Euro is 150.000 Euro schade. Let's go Joden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:11 schreef Silenus het volgende:
Nou ik vind die prijs anders belachelijk duur. De tering, 54 euro terwijl het kaartje vorig jaar 44 kostte.
Nu wil ik voor deze prijs wel wat slopen, daar betalen we immers voor.
Whaha ok lekker bedraag om er tegen aan te gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:31 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Hehe, 15.000 x 10 Euro is 150.000 Euro schade. Let's go Joden.
Roger weg? Bizar. Op m'n werk eindelijk een mede-Jood gevonden.
Als Ajax uit eigen zak de drank afkoopt, zou ik dat serieus een hele mooie actie vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:40 schreef Aanvoerder het volgende:
Die 52 Euro is zeker niet inclusief bier: all you can drink?
Hey toevallig.. daar had ik het met een collega vandaag op werk ook overquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:56 schreef toma het volgende:
nu weer ontopic!!
Ik denk dat Lindenbergh ah eind vh seizoen naar Heerenveen gaat als vervanger van Bosvelt.
hoop niet dat de financiele winst ten compensitie komt voor de sportieve winst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Hey toevallig.. daar had ik het met een collega vandaag op werk ook over
Wat een prijs trouwens weer zeg.. 52 euri.. dat moet dan wel ZEKER winst worden voor ons Aller AJAX.. en dan heb ik het niet over de financien![]()
elke keer als je een goal scoort zit ie er inquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:09 schreef BonJovi het volgende:
ff optopc van basten op nederland 1
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:38 schreef BonJovi het volgende:
[..]
ROT EENS HEEL SNEL OP FLIKKERdat is toch niet normaal wat je hier komt doen, vind je dat grappig ofzo? zou ik jou familie eens schieten en jouw erbij en dan kijken of je het nog steeds grappig vind. Onschuldige mensen komen om en je gaat een beetje lopen lachen erover, wat een hypocriet ben je. Ik walg echt van je, Nederlanders moeten altijd van zo iets ergs een grapje maken.
Whehehequote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..
BonJovi & Toma..denk eens ff na gasten...![]()
aan de achterkant naar buiten waar wat hekjes los stondenquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:51 schreef Gelderland het volgende:
[..]
wat dan? gingne er wat ajax-gasten naar 't neutrale vak?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
ja ik vind dit ook echt niet kunnen zullen we jou familie eens kapot schieten piefpafpoef ik ben een terrorist...oww wat stout..
gezellig:Pquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef Jasza het volgende:
Tsjonge jonge jonge zeg, moet morgen seizoenskaarten vna me mattie in Hoorn ophalen
wahahhaquote:Op zaterdag 21 april 2007 02:13 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hou aub eens op met posts die alleen bestaan uit: "Whahahquote:
Ik heb een paar keer gelachen mag dat niet, bepaal ik zelf welquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:24 schreef jna het volgende:
[..]
Hou aub eens op met posts die alleen bestaan uit: "Whahah"
Het is nogal irritant namelijk
Ik ga ze alleen ophalen die seizoenskaarten, maandag koop ik gewoon hier in A'dam me kaartjesquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:50 schreef Productvandemaatschappij het volgende:
[..]
gezellig:P
nee maar al ga je kaartjes halen in hoorn NOOIT maar dan ook NOOIT naar de primera gaan
vieze teringlaaiers heb al 6 uitwedstrijden door hun gemist!
Huesmolen daarintegen![]()
Het is offtopic, SC en postkrikkend. Dus mag het nietquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:29 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer gelachen mag dat niet, bepaal ik zelf wel![]()
iemand reageerde op mij, me NICKNAME kwam erin voor. Dus ik reageer wat ik erbij voel, anders is het ook zo onbeleefd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is offtopic, SC en postkrikkend. Dus mag het niet.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef PizzaSalami het volgende:
Maandag toch maar een zooi kaarten halen, alle seizoenskaarten van mensen die niet gaan geconfisqueerd.
Het is niet verplicht te reageren. Reageer je wel, dan moet je dat wel volgens sommige regeltjes doen. Sim-Pel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:34 schreef BonJovi het volgende:
[..]
iemand reageerde op mij, me NICKNAME kwam erin voor. Dus ik reageer wat ik erbij voel, anders is het ook zo onbeleefd.
Je mag best een beetje hoop uitspreken hoorquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Steve_I. het volgende:
ten Cate : "Ik heb trouwens nog geen moment gedacht aan de play-offs, ik ga er nog steeds van uit dat we kampioen worden.”
weer die typische arrogante joden-manier van zeggen ookalsof jullie het hele jaar al bovenaanstaan maar nu wat punten hebben laten liggen door wat ongelukkige omstandigheden in de CL en beker 15 geblesseerden hadden die nu weer terug zijn
Het is jouw minderwaardigheid dat jou doet denken dat dit typische joden arrogantie is. Dit heeft namelijk helemaal niets met arrogantie te maken.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Steve_I. het volgende:
ten Cate : "Ik heb trouwens nog geen moment gedacht aan de play-offs, ik ga er nog steeds van uit dat we kampioen worden.”
weer die typische arrogante joden-manier van zeggen ookalsof jullie het hele jaar al bovenaanstaan maar nu wat punten hebben laten liggen door wat ongelukkige omstandigheden in de CL en beker 15 geblesseerden hadden die nu weer terug zijn
Ja ok maar ik wist niet dat het tempo een probleem was eigenlijk bedankt voor het zeggen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is niet verplicht te reageren. Reageer je wel, dan moet je dat wel volgens sommige regeltjes doen. Sim-Pel.
Even serieus, er is al lang gezeik over het tempo van deze topics, zulke reacties doen dat allemaal geen goed natuurlijk...
Wat een rare ventquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Als ie verteld dat ie stopt met voetballen kan ie opeens wel lachen![]()
Een pipa?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef CSH het volgende:
Zo kaarten kopen, wel verschrikkelijk veel geld, wat je daar al niet voor een genotsmiddelen voor kunt kopen.
Snats waarquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:08 schreef CSH het volgende:
Zo kaarten kopen, wel verschrikkelijk veel geld, wat je daar al niet voor een genotsmiddelen voor kunt kopen.
Opvallend dat hij er ineens mee stopt. Kan best nog een poosje mee zou je denken..quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:45 schreef jna het volgende:
[afbeelding]
Als ie verteld dat ie stopt met voetballen kan ie opeens wel lachen![]()
tyf toch eens op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:
Moderators kunnen jullie CSH bannen, ik word hier echt boos om. bijvoorbaat dank...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:37 schreef Sethje het volgende:
Net toch maar kaarten gehaald6 mei word mooi
Maakt inderdaad geen flikker uit, ik zit sowieso wel in T1.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:30 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
maakt toch geen flikker uit. Ik mag hopen dat je je er niet voor gehaast hebt hehe.
Doe het voor ons! DOE HET VOOR ONS!!!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
prima ik hou een week me bek. Doe jij het ook?
Doen we veel mensen een plezier mee.
Ik ook om jouw posts, kan je een pistool lenen van een Yankee-friend en jezelf een statistic maken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:13 schreef BonJovi het volgende:
Moderators kunnen jullie CSH bannen, ik word hier echt boos om. bijvoorbaat dank...
Het liefst door jouw kopquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:52 schreef Panick het volgende:
[..]
Ik ook om jouw posts, kan je een pistool lenen van een Yankee-friend en jezelf een statistic maken?
Immers ben je net zo trigger happy als elke domme kanker Amerikaan toch?quote:
Je vind het zeker wel normaal dat iemand hier gewoon kan posten met een avatar van de schutter in Virginia en dat iemand daar grapjes over maakt dat zoveel onschuldige mensen zijn overleden. Wie is er dan hypocriet jij of ik?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:54 schreef Panick het volgende:
[..]
Immers ben je net zo trigger happy als elke domme kanker Amerikaan toch?
Ja, dat moet gewoon kunnen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Je vind het zeker wel normaal dat iemand hier gewoon kan posten met een avatar van de schutter in Virginia en dat iemand daar grapjes over maakt dat zoveel onschuldige mensen zijn overleden. Wie is er dan hypocriet jij of ik?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Held van de gepeste mensen, je weet niet waar je over praat. Tuurlijk reageer ik overdreven, dat is toch het minste wat je kan verwachten ? Als iemand een plaatje van een NSB-ers praat maar hij word gebannen voor 1 maand, maar als iemand een avatar van een moordenaar die 33 onschuldige mensen heeft vermoord plaatst is het wel normaal. Ik weet nou niet wie er dommer is jij of de moderatorsquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Ja, dat moet gewoon kunnen.
Net zoals grappen over de Holocaust en de tsunami.
Daar is niets hypocriets aan, mensen moeten niet zo overdreven reageren..
Anders stel je je even aan ofzo. Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Die mening kun je hebben, maar het is hier wel offtopic. Het is leuk dat je hier komt posten, maar het is wel de bedoeling dat dat een beetje inhoudelijk is en niet van die topicvullende reacties als "whahah", want ik denk dat behoorlijk wat mensen zich daar aan ergeren.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja ik ga zo naar een verjaardag ik flip hem dood hiero is toch niet normaal. ciao
Hahaquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:58 schreef Panick het volgende:
[..]
Anders stel je je even aan ofzo. Die Cho is gewoon een held voor veel gepeste mensen, misschien is hij er een van.
Flikker op boeit me geen fuck wat ze denken, ik vind het gewoon irritant als iemand die ene moordenaar in zijn display heeft. Daaraantegen is mijn whaha nog niet zo erg. sjeesj jullie zijn echt dom hequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef Riro het volgende:
[..]
Die mening kun je hebben, maar het is hier wel offtopic. Het is leuk dat je hier komt posten, maar het is wel de bedoeling dat dat een beetje inhoudelijk is en niet van die topicvullende reacties als "whahah", want ik denk dat behoorlijk wat mensen zich daar aan ergeren.
Ja ok, fuck dit man ik ga naar buiten voordat ik nog bozer word. Ciao venomquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Haha![]()
En BonJovi, maak je es niet zo druk joh.!
Wat je zegt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Het word hier echt met de dag triester.
Met de dag? Het is al weken niveauloos.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:16 schreef Mr.Mills het volgende:
Het word hier echt met de dag triester.
wat dat laatste stukje bij t bericht doet is mij een raadsel maar goedquote:Ajax vreest Admirals
zaterdag 21 april, door Janilee, Amsterdam, 10:52u, telegraaf.nl
Het Americanfootballseizoen is weer begonnen en bij Ajax houden ze hun hart vast. Nota bene twee dagen na de thuiswedstrijd van de Admirals tegen Rhein Fire treden de voetballers in hetzelfde stadion aan voor het belangrijke duel met Sparta.
Gisteren werd de ArenA omgebouwd. ,,Ik zie veel strepen op het veld", glimlachte trainer Henk ten Cate. In het verleden kreeg het toch al broze speelveld de nodige klappen te verwerken door het sportieve geweld van de potige footballers. Daar leed Ajax onder. De club heeft pas net weer een nieuwe mat laten aanleggen.
Ten Cate: "Ik heb nog nooit in mijn carrière na een Americanfootballwedstrijd hoeven spelen, dus ik moet het allemaal nog meemaken. Ik weet dat er 27 mensen zijn ingehuurd om het veld weer in een ordentelijke staat te brengen. Laten we die mensen nu nog het voordeel van de twijfel geven."
Vandalen hebben in de nacht na de bekerkraker tegen NAC het hypermoderne mediacentrum voor de tv van AZ kort en klein geslagen. In de 350.000 euro kostende kamer werd voor tienduizenden euro's schade aangericht.
Voor dit gemekker hebben ze [FB], hier gaat 't over Ajax.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Flikker op boeit me geen fuck wat ze denken, ik vind het gewoon irritant als iemand die ene moordenaar in zijn display heeft. Daaraantegen is mijn whaha nog niet zo erg. sjeesj jullie zijn echt dom he
Schiet ook allemaal niet op natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:27 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wat dat laatste stukje bij t bericht doet is mij een raadsel maar goed
Die grasmatten, wat kost dat een geld zeg![]()
En nou niet gaan roepen dat de arena dat betaalt want dat wordt gewoon netjes doorberekend in de huur etc natuurlijk.
Hoorde laatst dat dit de 44ste (misschien inmiddels 45stequote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef Radegast het volgende:
De hoeveelste mat ligt er nou in? De vijftigste ofzo?![]()
![]()
Nummer: 44quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:33 schreef Radegast het volgende:
De hoeveelste mat ligt er nou in? De vijftigste ofzo?![]()
![]()
Mwah zullen we er maanden van makenquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met de dag? Het is al weken niveauloos.
Weken?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met de dag? Het is al weken niveauloos.
Ja, dat bedoelde ik ook. Weken, maandenquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:29 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Weken?
Maanden.. Het is een beetje de 410 slowchat hier..
Erg zonde..... Ooit werd er inhoudelijk gepost over het team, de spelers en het spel.
Enfin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |