Willem 2 daar had ik helemaal niet aan gedacht man, en jij zou voor me halen :L .quote:
Nee heb er geen over, iig mijn 2 seizoenskaarten gaan gebruikt worden, mattie heeft er ook 2 maar misschien dat die er 1 overheeft maar weet niet of ik die aan jou ga schenkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:40 schreef PLAE@ het volgende:
Heb je er een of 2 over van je pa ofzo? Is niet voor verkoop maar gewoon om gappies mee te kunnen nemen![]()
En een geweldig trap.quote:
Ik vind 'm ook wel vet eigenlijk. Misschien dat ik weer eens sinds lange tijd een shirt koop.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:06 schreef Black-Death het volgende:
Ik vind het nieuwe uit-shirt wel mooi btw
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga kopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel vet eigenlijk. Misschien dat ik weer eens sinds lange tijd een shirt koop.
Ben benieuwd zondag...
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ik ben er vrijwel zeker van dat ik 'm ga kopen.
Kraagje + doorlopende baan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.
Heb al een thuisshirt dat nog wel ff mee kan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:17 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik ga nog effe wachten op het thuisshirt. Schijnt iets met een kraagje te worden.
Toch jammer. Als hij toch stopt kan hij er net zo goed nog een jaartje aan vast plakken bij Ajax. Denk dat hij echt wel toegevoegde waarde kan hebbenquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=PnhsjJ9nlRg
Rond de vijftigste seconde.......!![]()
Dirk rijdt onze spelers van de weg?quote:Huntelaar betrokken bij aanrijding
Amsterdam, 20 apr 2007
Klaas Jan Huntelaar is na afloop van de training op weg naar huis betrokken geraakt bij een aanrijding op de A2. Bij de botsing waren twee andere automobilisten betrokken.
Tijdens filevorming werd Huntelaar van achteren aangereden waarna zijn auto doorschoot op zijn voorganger. De spits van Ajax hield aan de aanrijding alleen (op het oog) lichte nekklachten over en een bloeduitstorting op zijn voorhoofd. Naar het zich nu laat aanzien zijn de klachten niet van dien aard dat dit consequenties heeft voor zijn inzetbaarheid aanstaande zondag in de competitiewedstrijd tegen Sparta.
Gelukkig geen Kluivert / Danny Blind verhaal.quote:
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima spelerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:22 schreef MaxC het volgende:
Jammer van Roger, maar hij heeft niet echt veel kans gehad om zich te bewijzen
Zou ook niet best zijn, zo vlak na trainen om een uurtje of 15:00/16:00quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:32 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Gelukkig geen Kluivert / Danny Blind verhaal.
WTF Davids is een hele sterke factor in de groep een harde werkerquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima speler![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Inderdaad jammer, ik hoop toch nog dat ze hem een jaartje weten te houden. Ik vind Davids echt niet beter of zo. Eigenlijk een prima speler![]()
Maar je komt uit 1992 dus je mag niks vindenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Davids anders een heel stuk snelheid en scherpte moet missen.
Dat is nu juist wat Davids wél heeft en Roger totaal nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:43 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nou, ik vind Davids anders een heel stuk snelheid en scherpte moet missen.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Ik kijk nou al uit naar een huldiging in het stadion![]()
http://www.remegroup.nl/afs/specials/beker99/finale.html
Ajax en autorijdenquote:Huntelaar betrokken bij aanrijding
Klaas-Jan Huntelaar is na afloop van de training van vrijdag betrokken geraakt bij een auto-ongeluk, zo meldt de officiële website van Ajax. De spits van de Amsterdammers kwam op de A2 in aanraking met twee andere auto's.
De 23-jarige Huntelaar werd, toen hij van de Amsterdam Arena op weg was naar huis, in de file van achteren aangereden. Hierdoor schoot de bolide van de Nederlands international naar voren en ramde hij zijn voorligger. Door het ongeval ontstond er een kleine opstopping op de snelweg A2.
De clubtopscorer van Ajax dit seizoen heeft aan het ongeval lichte nekklachten en een flinke bloeduitstorting op zijn voorhoofd opgelopen. Dit zou hem waarschijnlijk niet beletten om aanstaande zondag in de basis van Ajax tegen Sparta te starten.
André Hazes zal er ditmaal niet bij zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Dan nog liever de parkeerplaats.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:45 schreef PLAE@ het volgende:
Niet echt voor een club, in Europa ben ik gewoon voor elke Nederlandse club en nationaal mag de beste winnen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Ff serieus voor wie ben je eigenlijk?
Me toquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Niet echt voor een club, in Europa ben ik gewoon voor elke Nederlandse club en nationaal mag de beste winnen.
whahaquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent dus gewoon voor Ajax.
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Stadion, parkeerplaats mij zullen ze er allebei niet zien. Jammer weet dit
nou andere jaren ging het ook niet altijd zo lekker met de kaartverkoop hoor.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:33 schreef denthemen het volgende:
gaan we de 15.000 halen qua kaartverkoop?
Als Roger speeltquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Je bent dus gewoon voor Ajax.
Erg grappigquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?
Was niet grappig bedoeld maar de kans dat ajax nog kampioen wordt is gewoon erg klein of zien jullie dat echt anders?quote:
Ik heb het niet over het kampioenschap hoor, maak je maar niet drukquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden jullie toch geen kampioen dus het zal wel meevallen of willen ze een eventuele hudiging voor de beker ook in het stadion "organiseren" ?
Dat weten we ook wel maar het gaat over een eventuele kampioenschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:57 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was niet grappig bedoeld maar de kans dat ajax nog kampioen wordt is gewoon erg klein of zien jullie dat echt anders?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik heb het niet over het kampioenschap hoor, maak je maar niet druk![]()
Okquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:03 schreef PLAE@ het volgende:
Nee in het stadion, maar daar reken ik niet op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |