Daar gaat weer een negertje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef Ericr het volgende:
Als AIDS niet bestaat kan je ook de uitdaging aangaan om meerdere malen met een AIDS-hoertje sex te hebben zonder condoom. Twee vliegen in 1 klap, eindelijk geen maagd meer en je kan bewijzen dat AIDS niet bestaat.

quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef LXIV het volgende:
[..]
HIJ was in ieder geval niet hetero seksueel. En al zeker niet Katholiek.
Iedere keer dat je roept dat AIDS bestaat, gaat er ergens ter wereld een negertje dood. Onthoud dat goed.

Kan iemand reageren op mijn eerdere posts ?quote:

De essentie is dat hij niet vatbaar is voor de suggestie. Daar gaat het uiteindelijk om.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:39 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Aha! Je moet dus een hetrosexuele katholieke man zijn die weliswaar naar de hoeren gaat, maar hij is katholiek, dus hij krijgt geen AIDS.
![]()

Je gelooft het echt zelf he?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
De essentie is dat hij niet vatbaar is voor de suggestie. Daar gaat het uiteindelijk om.

Het AIDS-fonds zal zeker bestaan. Daar twijfel ik niet aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
"Heeft u wat geld over voor het AIDS-fonds?"
"NEE!! Da bestaot heul nie!!!1"
*gooit deur dicht in gezicht

Zo! Waar haal je al deze wijsheid vandaan jongeman?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wanneer je iemand niet van het bestaan van AIDS op de hoogte zou stelt, kun je hem helemaal volpompen met bloed van zogenaamde 'aidspatienten', zonder dat hij daar ook maar de geringste schade van zou ondervinden. Daar ben ik van overtuigd.

Die deduceer ik uit het feit dat AIDS slechts een psychosomatische aandoening is. In combinatie met algehele slechte voeding en leefgewoonten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:45 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Zo! Waar haal je al deze wijsheid vandaan jongeman?

Wat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef BrauN het volgende:
bagetalliseren

Overigens mag het toch ook als bekend verondersteld worden dat Katholieken inmuum zijn voor suikerziekte? Hoe verklaar jij dat dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je gelooft het echt zelf he?
Het katholieke geloof is ook een groot sprookje hoor....

Ooit wel eens een hosti gegeten dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:49 schreef LXIV het volgende:
[..]
Overigens mag het toch ook als bekend verondersteld worden dat Katholieken inmuum zijn voor suikerziekte? Hoe verklaar jij dat dan?![]()

Wanneer leer je nu eens dat AIDS niet de enige ziekte is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:34 schreef Ericr het volgende:
Als AIDS niet bestaat kan je ook de uitdaging aangaan om meerdere malen met een AIDS-hoertje sex te hebben zonder condoom. Twee vliegen in 1 klap, eindelijk geen maagd meer en je kan bewijzen dat AIDS niet bestaat.

je kan toch ook mentaal ziek worden van al het gedoe.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Zeg dokter, kom eens op met je bron? Je praat poep namelijk. Je hebt gelijk dat de uiteindelijke doodsoorzaak niet bij HIV of AIDS ligt, maar aan de gevolgen er van. Het verneukt je afweersysteem dusdanig, dat je inderdaad dood kan gaan aan een griepje. En wat bedoel je met op zekere hoogte weer beter? Nooit helemaal dan? Dat kan toch niet? Ze slikken dan toch de ziekmakende AIDS remmers niet meer?
[..]
Onzin dat er overal het zelfde wordt getest. In USA is een andere methode bedacht zodat er meer ziek bestempeld kunnen worden.quote:Niet helemaal waar. Het klopt dat de AIDS testers spaarzaam zijn in Afrika, maar er is geen verschil met Canada of Amerika. Er wordt namelijk in de hele wereld dezelfde manier van testen gebruikt om het officieel vast te stellen. Echter is het net zoals met medicijnen: er zijn een heleboel merken die zeggen een eigen AIDS test te hebben die beter is dan de ander. Alleen doen ze allemaal hetzelfde.

Zou jij het aandurven om een bloedtransfusie met HIV besmet bloed te krijgen en vervolgens geen medicijnen te nemen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:44 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het AIDS-fonds zal zeker bestaan. Daar twijfel ik niet aan.
En er zijn ook bosjes mensen (voornamelijk Negers en Sodomieten), die doodvallen omdat ze denken AIDS te hebben. Dus in die zin bestaat het wel. Maar bestaan in de vorm van een virus dat mensen langzaam sloopt. Nee, dat is volstrekte onzin.
Wanneer je iemand niet van het bestaan van AIDS op de hoogte zou stelt, kun je hem helemaal volpompen met bloed van zogenaamde 'aidspatienten', zonder dat hij daar ook maar de geringste schade van zou ondervinden. Daar ben ik van overtuigd.
Net zoals toen AIDS in de beginfase nog homokanker genoemd werd er enkel homo's aan stierven. Pas toen iemand riep (om stigmatiseren te voorkomen) dat ook anderen er aan sterven konden gebeurde dat prompt. Zo zit het.

Natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:55 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Ooit wel eens een hosti gegeten dan?![]()

mompelt iets met bronnen..quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je kan toch ook mentaal ziek worden van al het gedoe.
[..]
Onzin dat er overal het zelfde wordt getest. In USA is een andere methode bedacht zodat er meer ziek bestempeld kunnen worden.

Nou ja, ik heb natuurlijk al van deze ziekte gehoord. En dan nog al dat vieze flikkerbloed door mijn aderen. Laat mij het Nederlandsche maar door den Aad'ren ruischen... Het is natuurlijk niet niks, een bloedtransfusie. Los van AIDS dan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:59 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zou jij het aandurven om een bloedtransfusie met HIV besmet bloed te krijgen en vervolgens geen medicijnen te nemen?

Wat is het risico van flikkerbloed door je aderen? Of is homofilie wel een (besmettelijke) ziekte?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb natuurlijk al van deze ziekte gehoord. En dan nog al dat vieze flikkerbloed door mijn aderen. Laat mij het Nederlandsche maar door den Aad'ren ruischen... Het is natuurlijk niet niks, een bloedtransfusie. Los van AIDS dan.

Nou, het is in ieder geval een risico dat ik niet graag zou lopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:05 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wat is het risico van flikkerbloed door je aderen? Of is homofilie wel een (besmettelijke) ziekte?![]()

De kans dat het een besmettelijke ziekte is lijkt me vele malen kleiner dan de kans dat AIDS niet bestaat en dat HIV niet dodelijk kan zijn. Zelfs de theorie dat homofilie tussen de oren zit laakt me vele malen geloofwaardiger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou, het is in ieder geval een risico dat ik niet graag zou lopen.

Welnu, als paaltje bij paaltje komt, is homofilie natuurlijk ook een hoax. Of denk jij dat het een ziekte is?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kans dat het een besmettelijke ziekte is lijkt me vele malen kleiner dan de kans dat AIDS niet bestaat en dat HIV niet dodelijk kan zijn. Zelfs de theorie dat homofilie tussen de oren zit laakt me vele malen geloofwaardiger.

Kijk, hier spreekt de ware filosoof. Alles wat wij waarnemen is uiteindelijk een illusie, het najagen van wind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Andere theorie: doodgaan zit tussen de oren. Je gaat alleen maar dood als je gelooft dat je dood kan gaan![]()

Er zijn toch mannen die het met andere mannen doen? Dus is het geen hoax.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
[..]
Welnu, als paaltje bij paaltje komt, is homofilie natuurlijk ook een hoax. Of denk jij dat het een ziekte is?

En omdat je cellen op een gegeven moment zitten af te brokkelen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef MrBadGuy het volgende:
Andere theorie: doodgaan zit tussen de oren. Je gaat alleen maar dood als je gelooft dat je dood kan gaan![]()

Kijk nu komen we ergensquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef LXIV het volgende:
[..]
Kijk, hier spreekt de ware filosoof. Alles wat wij waarnemen is uiteindelijk een illusie, het najagen van wind.

Ja maar het is geen ziekte,gewooon een kleine afwijking denk ik.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:11 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Er zijn toch mannen die het met andere mannen doen? Dus is het geen hoax.

Dat denk ik ook, maar wat wel en wat niet een ziekte is kan wel over gediscusieerd worden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja maar het is geen ziekte,gewooon een kleine afwijking denk ik.

ook.. dus aids is een sprookjequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:41 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Je gelooft het echt zelf he?
Het katholieke geloof is ook een groot sprookje hoor....

Waarom denkt men dat AID$ de enige ziekte is die z'n troel uit Burkina Faso heeft.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:08 schreef Double-Helix het volgende:
Mensen die werkelijk geloven dat aids niet bestaat,probeer het maar,neuk met een negerin uit burkina fasso ofzo.
Ik zou het niet proberen.

Wie was de hoogleraar?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Ja, stel jezelf die vraag maar 'ns.
Ik heb vandaag een college bijgewoond van een hoogleraar die uitvoerig onderzoek heeft verricht naar de zin en onzin van de ziekte die wij 'aids' noemen, ofwel, het HIV-virus. Ik vond het een zeer interessant college en denk dat de beste man het wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Het komt er op neer dat aids een verzinsel is van de westerse wereld. Het is een verzonnen fenomeen om o.a. de Afrikaanse populatie binnen de perken te houden, d.m.v. veelvuldig condooms te verstrekken aan de donkere medemens.
Ik moet eerlijk toegeven... briljant!
Mensen die denken () dat ze aids hebben sterven dus gewoon aan een griepje. Ze hebben zich er bij neergelegd dat ze aids hebben en dus doen ze er niet veel aan, waardoor ze uiteindelijk overlijden, maar gewoon aan griep dus. Het is immers bekend dat griep kan leiden tot de dood als je er laks mee omgaat.
Ik ga me nu eens storten op bronnen op internet over deze kwestie, want ik vind het wel een interessante bewering.

Donker Afrika-------Aidsquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom denkt men dat AID$ de enige ziekte is die z'n troel uit Burkina Faso heeft.

Net als rood haar, ook een afwijking.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:13 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Ja maar het is geen ziekte,gewooon een kleine afwijking denk ik.

je moet sowieso geen geld geven aan een goed doel. In hen gunstigste geval komt 20% maar trecht waar het trecht zou moeten komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef -skippybal- het volgende:
"Heeft u wat geld over voor het AIDS-fonds?"
"NEE!! Da bestaot heul nie!!!1"
*gooit deur dicht in gezicht

Als jij verlost wordt van je waanbeelden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens dat AIDS niet de enige ziekte is.

AIDS is een aangestoond retro-virus in je bloed. Het is een virus dat wel in het bloed van iemand zit met AIDS, en niet in ons "normale" bloed. Aan dit virus is het afbreken van het menselijk afweersysteem toe te schrijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wanneer leer je nu eens dat AIDS niet de enige ziekte is.

Het bestaan er van is wettenschappelijk aangetoond.quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:09 schreef Lambiekje het volgende:
Want inmiddels is het gewoon een religie te noemen.

quote:
wat ben jij een onbeschofte hark zeg.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb natuurlijk al van deze ziekte gehoord. En dan nog al dat vieze flikkerbloed door mijn aderen. Laat mij het Nederlandsche maar door den Aad'ren ruischen... Het is natuurlijk niet niks, een bloedtransfusie. Los van AIDS dan.

Er is helemaal niets aangetoond. HIV bestaat niet. PUNT.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
AIDS is een aangestoond retro-virus in je bloed. Het is een virus dat wel in het bloed van iemand zit met AIDS, en niet in ons "normale" bloed. Aan dit virus is het afbreken van het menselijk afweersysteem toe te schrijven.
Wat is volgens jou bewijs dat AIDS / HIV niet bestaat.?
quote:However, it turns out that Dr. Gallo did not discover the HIV virus at all, that he stole the virus from a French scientist at the Pasteur Institute (just like he stole one from the Japanese years earlier), that he had a long history of similar scientific misconduct, and, according to the Office of Research Integrity of the National Institutes of Health (where Gallo worked), some of Gallo's key HIV and AIDS research was "of dubious scientific merit" and "really crazy." A Congressional investigation also found that Gallo lied on his patent application for the HIV tests, which then earned him over a million dollars.
quote:THE HIV-AIDS THEORY:
A set of assumptions held by the worldwide Hiv-Aids establishment in the absence of any scientific proof:That Hiv causes AIDS That Hiv tests accurately diagnose Hiv That AIDS medicines extend life That AIDS is heterosexually transmitted That Hiv and Aids are decimating Africa and Asia 
Much evidence contradicts all of these assumptions. But powerful, drug industry-funded AIDS scientists have staked their reputations and credibility (and bank accounts) on these beliefs, so they defend them like religious zealots -- with the help of a propagandistic media, awash in drug company advertising revenues, and an equally dishonest NGO sector, made rich by huge drug industry contributions.

Waarom blijft het bij een FICTITIOUS lawsuit? Omdat er geen bewijs is misschien?quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
Follow along with attorney Benjamin Messick and health reporter Sarah Meadows in this fictitious class-action lawsuit to prove that in the decade from 1987 to 1997, three-hundred-thousand Americans died not from some horrible disease caused by a virus, but as a result of taking the very drug they were told would help them

Het gaat om AIDS. Zie titel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Er is helemaal niets aangetoond. HIV bestaat niet. PUNT.

Oooh, dat zal het zijnquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:58 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je kan toch ook mentaal ziek worden van al het gedoe.
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |