Welja, maak 't zaakje maar weer direct belachelijk. Valt me nog alles mee dat je er niet gelijk een slotje op flikkert.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ja, net zoals dat er ook nooit twee vliegtuigen het WTC zijn ingevlogen, en op maan is ook nog nooit een mens geweest.
De aarde is ook niet rond maar platquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef Aventura het volgende:
Ja, net zoals dat er ook nooit twee vliegtuigen het WTC zijn ingevlogen, en op maan is ook nog nooit een mens geweest.
Nee joh..die arstsen zitten in het complot. Dit alles wordt bestuurd door de NWO welke in opdracht werkt van de Greys die vakantie aan het houden zijn op Venus om zodoende genoeg uitgerust te zijn om hier te infiltreren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef AstroStart het volgende:
Hoe verklaar je dan dat er mensen in Europa zijn gestorven en nog steeds sterven aan aids? Zouden artsen niet doorhebben dat ze leiden aan een gewoon griepje ipv aids?
Daar staat ie al, helaas. Hij zou misschien beter tot z'n recht komen in LIF.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Zwansen het volgende:
---> TRU
Ik maak je niet belachelijk, hier het bewijs dat WTC/9-11 een hoax isquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:21 schreef BrauN het volgende:
[..]
Welja, maak 't zaakje maar weer direct belachelijk. Valt me nog alles mee dat je er niet gelijk een slotje op flikkert.
Whehe. Jij neukt vanaf nu ook zonder condoom elke heroïne hoer uit Tilburg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:24 schreef BrauN het volgende:
[..]
Daar staat ie al, helaas. Hij zou misschien beter tot z'n recht komen in LIF.
Ach..passages. Passages uit boeken worden vrijwel altijd gebruikt om het standpunt van iemand te verdedigen. Maar als er in hetzelfde boek passages staan die de mening van de persoon in kwestie ondermijnen....dan zie je die nooit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef BrauN het volgende:
Mocht je werkelijk geinteresseerd zijn dan moet je dit boek eens lezen:
[afbeelding]
We hebben er wat passages van mogen inzien en het is best interessante materie.
Dat dusquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:22 schreef AstroStart het volgende:
Hoe verklaar je dan dat er mensen in Europa zijn gestorven en nog steeds sterven aan aids? Zouden artsen niet doorhebben dat ze leiden aan een gewoon griepje ipv aids?
Anyway, ALS het al een hoax is, dan eerder eentje van de pharmaceutische industrie.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Ja, stel jezelf die vraag maar 'ns.
Ik heb vandaag een college bijgewoond van een hoogleraar die uitvoerig onderzoek heeft verricht naar de zin en onzin van de ziekte die wij 'aids' noemen, ofwel, het HIV-virus. Ik vond het een zeer interessant college en denk dat de beste man het wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Het komt er op neer dat aids een verzinsel is van de westerse wereld. Het is een verzonnen fenomeen om o.a. de Afrikaanse populatie binnen de perken te houden, d.m.v. veelvuldig condooms te verstrekken aan de donkere medemens.
Ik moet eerlijk toegeven... briljant!
Mensen die denken () dat ze aids hebben sterven dus gewoon aan een griepje. Ze hebben zich er bij neergelegd dat ze aids hebben en dus doen ze er niet veel aan, waardoor ze uiteindelijk overlijden, maar gewoon aan griep dus. Het is immers bekend dat griep kan leiden tot de dood als je er laks mee omgaat.
Ik ga me nu eens storten op bronnen op internet over deze kwestie, want ik vind het wel een interessante bewering.
Die kwam uit India >>> arme 3e-wereld sloeber dus. Die moest dood. Aldus BrauNquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
ja, en wat is de functie van aids in de westerse wereld dan?
waarom werd een mercury van queen bijvoorbeeld dan verteld dat ie aids had.
Omdat ie kutmuziek maakte en men genoeg van die vent had?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
Goh, echt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:23 schreef Zwansen het volgende:
---> TRU
Inderdaad. Ik vind het dan nog aannemelijker dat HIV/AIDS ontwikkeld is door de mens dan dat het niet bestaatquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef Aventura het volgende:
[..]
Anyway, ALS het al een hoax is, dan eerder eentje van de pharmaceutische industrie.
quote:Most leading scientists agree that there is virtually no proof that AIDS is a transmitted disease of any sort, much less that there is an "HIV" virus that causes it - in fact, this so-called "HIV" virus itself has never been isolated. Not once! Furthermore, "HIV" tests are notoriously unreliable, and many (or all) AIDS diagnoses are actually mistaken diagnoses of other, well-established diseases. The degree of credibility given to this shoddy "evidence", as well as the sheer amount of money spent on combating an AIDS "epidemic" spread by the "HIV virus" clearly indicate the presence of another force in play here, one that stands to gain from such a situation.
je hebt denk ik me topic gemist. [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk .quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Ik heb vandaag een college bijgewoond van een hoogleraar die uitvoerig onderzoek heeft verricht naar de zin en onzin van de ziekte die wij 'aids' noemen, ofwel, het HIV-virus. Ik vond het een zeer interessant college en denk dat de beste man het wel eens bij het rechte eind kan hebben.
Het komt er op neer dat aids een verzinsel is van de westerse wereld. Het is een verzonnen fenomeen om o.a. de Afrikaanse populatie binnen de perken te houden, d.m.v. veelvuldig condooms te verstrekken aan de donkere medemens.
Mensen die denken () dat ze aids hebben sterven dus gewoon aan een griepje. Ze hebben zich er bij neergelegd dat ze aids hebben en dus doen ze er niet veel aan, waardoor ze uiteindelijk overlijden, maar gewoon aan griep dus. Het is immers bekend dat griep kan leiden tot de dood als je er laks mee omgaat.
Ik ga me nu eens storten op bronnen op internet over deze kwestie, want ik vind het wel een interessante bewering.
Misschien de naam van de Uni, de naam van de Hoogleraar en zijn proffesie, ook wel handig om te vermelden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Dat was een chocoladeridder.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef S1nn3rz het volgende:
Ja, en 'Knoop in je zakdoek' is eerlijk gewonnen door meerdere teams van gehandicapten. Wat is je punt?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef HenkieVdV het volgende:
AIDS (HIV-virus) is wetenschappelijk bewezen door meerdere teams van onderzoekers.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:25 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik maak je niet belachelijk, hier het bewijs dat WTC/9-11 een hoax is
Wow, bedankt! Dat kende ik nog niet. Ik ga me even inlezen. En ondertussen lachen om de mensen die denken dat ze aids hebben!quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je hebt denk ik me topic gemist. [Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk .
De titel is misschien wel wat onhandig gekozen.
Het komt er op neer dat HIV niet bestaat en dat AID$ niets anders is dan een medicatie-ziekte. Inmiddels ben ik er ook achter dat Kanker (niet elke vorm) ook anders is dan de doctoren ons doen wil geloven.
Lees je hier maar in http://zapruder.nl/portal/rubriek/AIDS/
nou lul dan niet met je kuttopics.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Omdat ie kutmuziek maakte en men genoeg van die vent had?
Weet ik veel.
Ik geef mijn bronnen niet zomaar prijs. Stel je eens voor dat jullie dan zouden zien dat ik gelijk heb zeg, dat wil ik jullie niet aandoen.quote:
Dus niet he. HIV bestaat niet. Dr. Gallo heeft gewoon maar wat verzonnen. Alle aid$-onderzoekers baseren zich op kolder.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:27 schreef HenkieVdV het volgende:
AIDS (HIV-virus) is wetenschappelijk bewezen door meerdere teams van onderzoekers.
Dus mensen komen bij de dokter met een griepje, die vervolgens meld dat het aids is? De patient gaat weer naar huis met een berg medicijnen en gaat uiteindelijk dood door de medicatie?quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus niet he. HIV bestaat niet. Dr. Gallo heeft gewoon maar wat verzonnen. Alle aid$-onderzoekers baseren zich op kolder.
AID$ is niet anders dan 30 al eeuwen aandoeningen die stuk voor stuk normaal behandelbaar. Maar nee je moet AZT aid$-remmers innemmen. Dat maakt de mensen ziek. Gewoon je afweersysteem vernielen. Dat is het doel van Big Pharma.
Ze hebben een medicatie ziekte. Ze zijn dus wel ziek, maar niet omdat ze hiv hebben. Als men stopt met de medicijnrommel knapt men vrijwel snel op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:29 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wow, bedankt! Dat kende ik nog niet. Ik ga me even inlezen. En ondertussen lachen om de mensen die denken dat ze aids hebben!
Uh ja als je een griepje hebt , verkouden of zwanger en je doet een HIVtes ben je positief. De arts zegt dat je HIV/AIDS hebt en door jaren medicijn gebruik ga je dood.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:34 schreef LENUS het volgende:
[..]
Dus mensen komen bij de dokter met een griepje, die vervolgens meld dat het aids is? De patient gaat weer naar huis met een berg medicijnen en gaat uiteindelijk dood door de medicatie?
Volgens mij is dr. Gallo niet van Scientology-kerk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:36 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Aids is een verzinsel van de Scientology-kerk. Het is bedacht door wetenschappers, hoogstaande politici en acteurs om de redenen die BrauN aanhaalt.
Ach, het minste wat je kunt zeggen is dat het een hoop mensen goed uitkomt, dat Afrika zich niet ontwikkeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:40 schreef DoctorB het volgende:
Tuurlijk. Het is allemaal weer de schuld van de grote blanke kolonisator die de onschuldige bruine medemens eronder wil houden en uit wol roeien.
Zet eens een andere plaat op. Wat doorzichtig.
Als dit echt waar is... WAAROM VERZET DE RK KERK ZICH DAN TEGEN CONDOOMS IN AFRIKA??
Of zit deze ene keer de rk kerk nou net niet in het complot????
Holocaust en 9/11 wordt niet ontkent.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:32 schreef LENUS het volgende:
Is het mode om allerlei gebeurtenissen of in dit geval een ziekte te ontkennen?
-Holocaust
-9/11
-Aids
What's next? Je eigen moeder ontkennen?
Het leuke is AIDS of het zogenaamde HIV is niet besmettelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:38 schreef Zwansen het volgende:
Trouwens, AIDS als bangmaker om maar de bevolkingsgroei op de wereld te remmen klinkt wel plausibel.
Wel raar dan, dat net in de landen waar NIEMAND een condoom om wil doen en waar ze TE ARM zijn om medicijnen te krijgen mensen massaal dood gaan aan aids.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ach, het minste wat je kunt zeggen is dat het een hoop mensen goed uitkomt, dat Afrika zich niet ontwikkeld.
Ja, deze theorie van BRAUN slaat nergens op. Los daarvan staat m'n stelling als een huis.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wel raar dan, dat net in de landen waar NIEMAND een condoom om wil doen en waar ze TE ARM zijn om medicijnen te krijgen mensen massaal dood gaan aan aids.
Centraal in deze complot theorie stond toch dat het medicijnen gebruik je ziek maakte... Juist. Afvoeren dit gezwam dus. BUSTED.
En Afrika dat zich niet ontwikkelt... daar heb je heel geen ziekte voor nodig. Daar zorgen de afrikanen zelf wel voor met hun stammen oorlogen.
Yepquote:Op vrijdag 20 april 2007 15:50 schreef -skippybal- het volgende:
Je zou het haast zeggen he. Zo'n prachtziekte kan natuurlijk alleen door de blanken worden gemaakt![]()
geweldig zo'n 'serieuze' site waar de auteurs zich verschuilen achter avatars en nicknames.quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:51 schreef ATuin-hek het volgende:
[Zapruder] AIDS bestaat niet & al helemaal niet besmettelijk
^ zie daar voor argumenten
inderdaad, te lui om te werken, die zwartjes met al die vieze vliegjes om zich heen...quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef DoctorB het volgende:
[..]
En Afrika dat zich niet ontwikkelt... daar heb je heel geen ziekte voor nodig. Daar zorgen de afrikanen zelf wel voor met hun stammen oorlogen.
Het is geen auto-immuunziekte, dat is als je eigen afweersysteem je lichaamseigen cellen aanvalt. Verder klopt het wel ja. Wat niet klopt is dat HIV nog niet geisoleerd is, dat is namelijk al lang (en ontzettend vaak) gedaan. oa door mijquote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef MartijnVV het volgende:
Aids is een makkelijke prooi voor speculatie. Het is immers een auto-immuunziekte. De ziekte dood je niet zelf, maar vernietigt je afweersysteem. Zonder afweersysteem val je bij de eerste de beste griep of kaasschimmel al binnen dagen om.
En dat ze HIV nog niet hebben geisoleerd, dat doet er niet toe, het was nuttig geweest als ze het wel deden,
niemand ??quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Wel raar dan, dat net in de landen waar NIEMAND een condoom om wil doen en waar ze TE ARM zijn om medicijnen te krijgen mensen massaal dood gaan aan aids.
Centraal in deze complot theorie stond toch dat het medicijnen gebruik je ziek maakte... Juist. Afvoeren dit gezwam dus. BUSTED.
quote:En Afrika dat zich niet ontwikkelt... daar heb je heel geen ziekte voor nodig. Daar zorgen de afrikanen zelf wel voor met hun stammen oorlogen.
en hun kontlikkersquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:36 schreef Futurama het volgende:
Gelukkig is de achtergestelde staat waarin Afrika verkeert niet te danken aan eeuwenlange uitbuiting door de westerse wereld.
'quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:37 schreef MartijnVV het volgende:
Aids is een makkelijke prooi voor speculatie. Het is immers een auto-immuunziekte. De ziekte dood je niet zelf, maar vernietigt je afweersysteem. Zonder afweersysteem val je bij de eerste de beste griep of kaasschimmel al binnen dagen om. Mensen die door Aids sterven sterven dus vrijwel altijd aan een andere ziekte waar je normaal niet snel aan overlijdt.
En dat ze HIV nog niet hebben geisoleerd, dat doet er niet toe, het was nuttig geweest als ze het wel deden, maar je kan ook zonder te weten hoe het er uit ziet vast stellen dat van de patienten het immuunsysteem helemaal naar de kloten gaat.
Daar hoef je niet eens arts voor te zijn, je kan als gewone burger ook eens rond Amsterdam Centraal, Utrecht centraal enzo eens goed naar de junks kijken hoe "gezond"sommige gezichten er uit zien.
Worden half weggevreten door de eerste de beste fruitbacterie, omdat je lichaam geen weerstand meer heeft.
Geef jy het bewijs maar, dan mag je het HIV/AIDS proces in Australie helpen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:58 schreef Lentigo het volgende:
Men weet al wel hoe HIV er uit ziet.. Er zijn mooie foto's van gemaakt zelfs. Via wetenschappelijk onderzoek is onomstotelijk aangetoond wat het precies doet.
En wat is dat voor onzin? Als je de Afrikaanse populatie wilt laten inkrimpen, is dit wel de slechtste oplossing. Gemakkelijk en goedkoop: STOP de VN veiligheidsmachten en ze moorden elkaar binnen no time uit
Nee klopt dus nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
'
klopt maar z'n verzwakt afweersysteem dat je dus sterft aan iets onbenulligs is puur door aids-remmers medicatie.
Bron?quote:Mensen die stoppen met medicatie, ondanks dringend afwijzend advies artsen, worden weer levend en worden weer beter tot opzekere hoogte.
Ook dat is niet waar. De argumenten en bewijzen zoek je maar op in je postgeschiedenis.quote:Dat er zoveel AID$ is in afrika is omdat ze daar geen hiv-test doen. Maar gewoon als je diarree hebt dan heb je aids. En hopsakee. Aidsmedicatie wat in Europa of USA is afgekeurt. Inweze is het gewoon ondervoeding en slecht water. Dus ziekte in Afrika is op te lossen door knap voedsel en water.
Ditoquote:Ja leest het goed 3 versies van AIDS. Amerikaanse versie, Europeese versie en de Afrikaanse versie.
als je een HIV-test laat doen in USA ben je bijv positief, zelfde test in Canada is niet positief. Zo zielig is het.
Ieder land heeft z'n eigen tolerantie grens wanneer wel niet positief. EU zal wal iets univormer zijn. Maar het komt hier wel op neer.
Oequote:Op vrijdag 20 april 2007 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geef jy het bewijs maar, dan mag je het HIV/AIDS proces in Australie helpen.
Dr. Gallo heeft zich ook al met de rechtzaak bemoeit. Meerdere wetenschappers hebben moeten toegeven dat er niet zo iets is als HIV.
Als jy het bewijs hebt kan je multi miljonair worden. Er staat nog steeds na 25 jaar een prijsvraag open. Wie hiv kan isoleren.
Er is gewoon geen enkel document wat zegt. "Dit is HIV". Zo simpel is het.
Hoe komt het dan dat er mensen zijn die wel degelijk nog jaaaaaaaaaren leven terwijl ze dagelijks hun medicijnen tot zich nemen ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
'
klopt maar z'n verzwakt afweersysteem dat je dus sterft aan iets onbenulligs is puur door aids-remmers medicatie.
hoe komt het dat ik mensen onnodig vroeg/snel heb zien sterven omdat ze te eigenwijs waren hun medicijnen te slikken ?quote:Mensen die stoppen met medicatie, ondanks dringend afwijzend advies artsen, worden weer levend en worden weer beter tot opzekere hoogte.
De mensen die ik ken/.gesproken heb hebben wel degeljik een test gehad.quote:Dat er zoveel AID$ is in afrika is omdat ze daar geen hiv-test doen.
zie hierbovenquote:Maar gewoon als je diarree hebt dan heb je aids En hopsakee.
ow absoluut een heleboel ellende zou hiermee opgelost zijn.quote:Aidsmedicatie wat in Europa of USA is afgekeurt. Inweze is het gewoon ondervoeding en slecht water. Dus ziekte in Afrika is op te lossen door knap voedsel en water.
Is dat echt zo ?quote:Ja leest het goed 3 versies van AIDS. Amerikaanse versie, Europeese versie en de Afrikaanse versie.
als je een HIV-test laat doen in USA ben je bijv positief, zelfde test in Canada is niet positief. Zo zielig is het.
Ik ben benieuwd hoe je hier aan komt, want ik heb ook mensen gesproken die in Afrika positief getest waren, naar Nederland komen.. hier ook positief zijn... paar jaar hier met medicijnen leven, paar jaar terug gaan en met medicijnen leven... etcquote:Ieder land heeft z'n eigen tolerantie grens wanneer wel niet positief. EU zal wal iets univormer zijn. Maar het komt hier wel op neer.
Welke rechtzaak en mag ik een linkje naar waar Dr. Gallo hier wat over zegt? Ook die prijsvraag ben ik wel in geinteresseerd, door wie is die uitgeschreven en waar te vinden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Geef jy het bewijs maar, dan mag je het HIV/AIDS proces in Australie helpen.
Dr. Gallo heeft zich ook al met de rechtzaak bemoeit. Meerdere wetenschappers hebben moeten toegeven dat er niet zo iets is als HIV.
Als jy het bewijs hebt kan je multi miljonair worden. Er staat nog steeds na 25 jaar een prijsvraag open. Wie hiv kan isoleren.
Er is gewoon geen enkel document wat zegt. "Dit is HIV". Zo simpel is het.
Et zal vast iets zijn in de stijl van Dr. Dino maargoedquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:15 schreef tre het volgende:
[..]
Welke rechtzaak en mag ik een linkje naar waar Dr. Gallo hier wat over zegt? Ook die prijsvraag ben ik wel in geinteresseerd, door wie is die uitgeschreven en waar te vinden?
Slechte tegenspraak heb je.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:28 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, en 'Knoop in je zakdoek' is eerlijk gewonnen door meerdere teams van gehandicapten. Wat is je punt?
Ik denk dat jij een andere school moet zoeken, want als ze je dit leren....succes......quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:18 schreef BrauN het volgende:
Negers zijn door hun lagere opleidingsniveau, gewoon wat vatbaarder voor suggestie. Vandaar dat ze eerder geloven dat ze AIDS hebben en er vervolgens aan doodgaan. Net zoals psychisch zwakkere individuen, zoals homosexuelen en ook steeds meer vrouwen, eerder de HOAX-ziekte AIDS oplopen. Eigenlijk is het net zoiets als schijnzwangerschap.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:52 schreef DoctorB het volgende:
[..]
wat een belachelijke uitspraak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:56 schreef LXIV het volgende:
Vroeger heette AIDS aanstelleritus. Maar toen maakten ze de mensen nog niet wijs dat je er dood aan ging.
Nee, mensen zoals jij, die hard tegen die arme negertjes roepen dat er AIDS is en dat je daar aan dood gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
wat een belachelijke uitspraak.
ongelooflijk.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:21 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, mensen zoals jij, die hard tegen die arme negertjes roepen dat er AIDS is en dat je daar aan dood gaat.
Dat zijn de ware schuldigen aan deze genocide.
RACIST!![]()
En dan het liefst onze Paus de schuld nog geven
en zo zijn er nog veel meer.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef zwaaibaai het volgende:
Werkelijk te triest voor woorden dat iemand gelooft in de AIDS hoax. Vertel dat eens aan de kinderen die hun ouders verloren hebben aan je zogenaamde griep in Afrika of Azie. Tevens vraag ik me af waaraan de patienten op de AIDS afdeling van het Leyenburgh Ziekenhuis in Den Haag aan gestorven zijn die ik daar lang geleden verpleegd heb.
En ga alsjeblieft niet vertellen dat er hoog opgeleide blanken mannen zijn die nooit AIDS of HIV oplopen. En welke huidskleur heeft hij dan? Hij is namelijk ook door aan AIDS gestorven.
quote:De reden dat het AIDS-onderzoek zo verschrikkelijk aan het mislukken is, is waarschijnlijk omdat het HIV niet de oorzaak is van AIDS of zelfs helemaal niet bestaat. In de klassieke virologie bestaan bepaalde procedures om een virus te isoleren zodanig dat zijn genetica kan worden bestudeerd. Aanvankelijk werden deze procedures ook door de orthodoxe wetenschappers gevolgd, hetgeen impliciet bevestigt dat het inderdaad de correcte manier van isoleren is. De pogingen van de ontdekker van het HIV om het virus aan te tonen faalden volledig, hij kon het virus niet aantonen, noch kon hij aantonen dat datgene wat hij het virus noemde ook verantwoordelijk was voor enige ziekte. Dit zijn de originele documenten. Iedere biochemicus of microbioloog kan hieraan zien dat Gallo destijds helemaal niets ontdekt had. Sindsdien is het steevast onmogelijk gebleken het veronderstelde HIV wél te isoleren op klassieke manier en heeft de orthodoxie besloten dat klassieke isolatie dan maar niet meer nodig is. Er worden alternatieve isolaties als bewijs opgevoerd. Het mag een extreem toeval worden genoemd dat die alternatieve isolaties 15 jaar later weer exact datgene als HIV aanwezen, wat Gallo destijds ook opvoerde als HIV maar waaraan iedereen kan zien dat het geen virus was. Had Gallo voorspellende gaven of is er iets anders aan de hand?
http://zapruder.nl/portal/artikel/aids_voor_gevorderden/
quote:The green monkey theory was scientifically doomed from the very start, although that apparently did not phase the scientists who undoubtedly wanted to place the blame on the dark continent -- and take the origin of HIV out of Manhattan, where the first cases were discovered in 1979, and push the origin to the other side of the world
Debunking The Out Of Africa Origin Of HIV & AIDS: The Greatest Conspiracy Story Ever Told
quote:4 By what mechanism is the transfer of all the retorviruses into man occurring at the same time, if not by laboratory manipulation??? Is GOD merely trying to exterminate gays and blacks?????
http://www.rense.com/general61/drst.htm
Zeg dokter, kom eens op met je bron? Je praat poep namelijk. Je hebt gelijk dat de uiteindelijke doodsoorzaak niet bij HIV of AIDS ligt, maar aan de gevolgen er van. Het verneukt je afweersysteem dusdanig, dat je inderdaad dood kan gaan aan een griepje. En wat bedoel je met op zekere hoogte weer beter? Nooit helemaal dan? Dat kan toch niet? Ze slikken dan toch de ziekmakende AIDS remmers niet meer?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
'
Mensen die stoppen met medicatie, ondanks dringend afwijzend advies artsen, worden weer levend en worden weer beter tot opzekere hoogte.
Niet helemaal waar. Het klopt dat de AIDS testers spaarzaam zijn in Afrika, maar er is geen verschil met Canada of Amerika. Er wordt namelijk in de hele wereld dezelfde manier van testen gebruikt om het officieel vast te stellen. Echter is het net zoals met medicijnen: er zijn een heleboel merken die zeggen een eigen AIDS test te hebben die beter is dan de ander. Alleen doen ze allemaal hetzelfde.quote:Dat er zoveel AID$ is in afrika is omdat ze daar geen hiv-test doen. Maar gewoon als je diarree hebt dan heb je aids. En hopsakee. Aidsmedicatie wat in Europa of USA is afgekeurt. Inweze is het gewoon ondervoeding en slecht water. Dus ziekte in Afrika is op te lossen door knap voedsel en water.
HIJ was in ieder geval niet hetero seksueel. En al zeker niet Katholiek.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef zwaaibaai het volgende:
Werkelijk te triest voor woorden dat iemand gelooft in de AIDS hoax. Vertel dat eens aan de kinderen die hun ouders verloren hebben aan je zogenaamde griep in Afrika of Azie. Tevens vraag ik me af waaraan de patienten op de AIDS afdeling van het Leyenburgh Ziekenhuis in Den Haag aan gestorven zijn die ik daar lang geleden verpleegd heb.
En ga alsjeblieft niet vertellen dat er hoog opgeleide blanken mannen zijn die nooit AIDS of HIV oplopen. En welke huidskleur heeft hij dan? Hij is namelijk ook door aan AIDS gestorven.
Dat dus. Zoals voor de hele wereld geldt: De blanken hebben het geld en houden het ook. In Afrika hebben ze het geld niet en zijn daardoor sterker beinvloedbaar voor religie's die hen vertellen dat ze vooral geen condooms moeten gebruiken, want dat keurt God niet goed ( met dank aan de vorige Paus). Als dezelfde RKK nou gezegd had dat het wel goed is om condooms te gebruiken, zou dat in elk geval helpen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Mirage het volgende:
[..]
en zo zijn er nog veel meer.
Maar waarom niet zo veel als onder andere bevolkings groepen ?
- omdat ze vaker beschikking over condooms hebben ?
- omdat ze wel rondneuken, aids oplopen maar de doodsoorzaak rustigjes binnenshuis gehouden wordt ?
verzin nog maar wat redenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |