Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bewijst toch juist dat het niet in scene is gezet. Anders was er vantevoren wel een script geweest en hadden ze niet hoeven bellen.
Ze sturen wel het een en ander. Absoluut. En ik denk dat dat ook wel moet om de boel een beetje aan de gang te houden. Maar alle reacties enz enz komen van de bewoners zelf. Daar ben ik van overtuigd ja. Maar voel je vrij om anders te denken. Ik snap alleen niet dat je nog kijkt als je denkt dat het allemaal nep is.
Als het je niet bevalt kun je ook gewoon stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat zingen mogen ze ook wel skippen... dat dansen trouwens ook wel.... enz enz...
Jullie vinden dus gewoon 't zelfdequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.
Als ik hem was zou ik het ook even overdrijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Meganog het volgende:
Hahahah de oren van Huub suizen nog steeds.
jaap heeft nog een beetje gestookt, door te zeggen tegen Brian dat er wel meer gebeurt is dan alleen maar zoenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
Amanda en Natasia zijn golfen nadat ze het eerst weer volledig bij hebben gelegd met Brian, zeker?
Zijn er niet, dus....quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef r3gi3boy het volgende:
filmpjes fysiek geweld brian vanochtend / stemmingsronde gister plzzz:(
Fysiek geweld staat op de site van 10, maar de daadwerkelijke klap is niet te zien. Wel dat Brian de speld pas later ziet en zegt "kijk wat ie naar mij gooit"quote:
Dank!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kQVWFbayF7E
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
Bij de buren VOL staat een heel filmtopic, altijd de moeite waard om eens te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dank!!filmpjes op tien werken hier niet
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
ff wijzigen bij de instellingen van je PMquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Liess het volgende:
Waar is iedereen in de Villa?
Kan iemand mij uitleggen hoezo ik geen PM kan ontvangen en hoe ik dat kan veranderen?
Waar???quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ff wijzigen bij de instellingen van je PM
Dat was de stream van vanochtend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
je klikt op dat envelopje dan kom je in de hoofdpagina van je pmbox, linksonderin zie je 'instellingen' staanquote:
Thanks, had dat envelopje niet eens gezien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
je klikt op dat envelopje dan kom je in de hoofdpagina van je pmbox, linksonderin zie je 'instellingen' staan
Tsja knap persoon die andere beelden kan krijgen dan de streams.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat was de stream van vanochtend.
Er is dus niks op te zien.
dat idee had ik gisteren dus ook al, kreeg het idee dat het allemaal een beetje te breed was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Mocht DGK REDACTIE meelezen: de instellingen van stream 1 kloppen volgens mij niet meer.
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.quote:
Nou er zijn nogal wat mensen die een klap zagen van Brian, of een kniestoot. Dus ik vroeg me al af waar mensen dat gezien hadden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja knap persoon die andere beelden kan krijgen dan de streams.![]()
Wees blij dat er iemand als Brian inzit. Als er straks alleen nog maar mensen als Huub inzitten met zijn volgzame kliekje is er geen bal maar aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.
Er is nu eenmaal weinig tot geen materiaal aanwezig waarop hij niet vals, liegend, bedriegend of smerig oneerlijk bezig is. Als je maar altijd crimineel bent dan zie je het niet meer?
Hoogste tijd dat er iemand eens zijn ogen open doet en bedenkt dat zijn afkomst geen excuus is.
Ook RatB mag best op zijn minderwaardige gedrag worden aangesproken.
de instellingen zijn volgens mij wel ok... sylvia wordt alleen dikker... haar verhoudingen zijn tegenwoordig anders...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Mocht DGK REDACTIE meelezen: de instellingen van stream 1 kloppen volgens mij niet meer.
De klap was te zien op S4 en daarna kwam het knietje..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou er zijn nogal wat mensen die een klap zagen van Brian, of een kniestoot. Dus ik vroeg me al af waar mensen dat gezien hadden.![]()
eerder in het filmpje is een camerastandpunt van achter de rug te zien,quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
merci!
jammer dat op het filmpje inderdaad ook niets te zien is, dat doet die rat weer slim, hij heeft een dood punt gevonden achter het hoofd van natasia ofzo
en de site van Tien heeft weer het bericht verandert!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef FSR het volgende:
[..]
De klap was te zien op S4 en daarna kwam het knietje..
Dit stond vanmorgen op de cossen te lezen.
Natasja geeft meer leven in de tent dan die hele smerige Braajen met zijn agressie. daarnaast is Nicolaas echt geen volger en heeft Eric zich ( inmiddels al weken lang) niet echt als medestander van Huub getoond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand als Brian inzit. Als er straks alleen nog maar mensen als Huub inzitten met zijn volgzame kliekje is er geen bal maar aan natuurlijk.
Die camera's nemen alles gewoon 24/7 op. Op mijn werk ook 30 camera's waarvan maar 4 in beeld maar worden alle 30 24/7 geregistreerd. Beelden zijn er dus altijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
[..]
eerder in het filmpje is een camerastandpunt van achter de rug te zien,
Als die camera nog draaide is het perfect in beeld
Eric en Sylvia zijn het saaie volgzame kliekje van Huub. Kunnen niet tegen conflicten en hebben geen mening.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja geeft meer leven in de tent dan die hele smerige Braajen met zijn agressie. daarnaast is Nicolaas echt geen volger en heeft Eric zich ( inmiddels al weken lang) niet echt als medestander van Huub getoond.
Ik zie geen volgzame kliek.
Dit stond er eerst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en de site van Tien heeft weer het bericht verandert!
09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. Vooral van Huub en hij geeft de Oldenzaler een bemoedigend klapje tegen zijn hoofd. Huubs antwoord is dan ook, dat hij een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
Wat klopt hier niet?
We kunnen allemaal zien dat Brian een rat is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.
Er is nu eenmaal weinig tot geen materiaal aanwezig waarop hij niet vals, liegend, bedriegend of smerig oneerlijk bezig is. Als je maar altijd crimineel bent dan zie je het niet meer?
Hoogste tijd dat er iemand eens zijn ogen open doet en bedenkt dat zijn afkomst geen excuus is.
Ook RatB mag best op zijn minderwaardige gedrag worden aangesproken.
Wat zijn ze weer laf daarachter hé? Laffaards!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:57 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Die camera's nemen alles gewoon 24/7 op. Op mijn werk ook 30 camera's waarvan maar 4 in beeld maar worden alle 30 24/7 geregistreerd. Beelden zijn er dus altijd.
nu staat er ditquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en de site van Tien heeft weer het bericht verandert!
09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. Vooral van Huub en hij geeft de Oldenzaler een bemoedigend klapje tegen zijn hoofd. Huubs antwoord is dan ook, dat hij een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
Wat klopt hier niet?
Brian oprotten vnaafquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nu staat er dit
11:07-Terror in de Villa!
Terror in de Villa!
De ochtend begint roerig voor de Miljonairs. Iedereen valt Jaap aan na zijn respectloze opmerkingen richting Sylvia en Eric. Hij is veel te ver gegaan en dat krijgt hij te horen ook. Maar niet voordat hij zelf iedereen op het matje heeft geroepen...
Jaap beschuldigt Sylvia ervan hem niet met respect behandeld te hebben. Sylvia ontkent deze beschuldiging. “Jullie allemaal trouwens!”, roept hij. Jaap roept iedereen te gaan vernietigen en daarmee krijgt hij de rest logischerwijs over hem heen. Natasia: “Je bent niks waard!” Sylvia: De dingen die je hebt gezegd over mijn vader… je snijdt jezelf in de vingers!” Huub bemoeit zich ook met het geheel en wil dat Brian wat zegt. “Jij bent er verantwoordelijk voor dat hij er nog is!” Natasia wil ook weten waar Brian staat: “Distantieer je je al?” “Wat moet ik zeggen?”, reageert de Antilliaan. Jaap en Natasia gaan verder met hun woordenwisseling. Als Jaap opstaat en dreigend bij Natasia gaat staan, staat Brian op en duwt Jaap op de bank. “Echt een held op sokken, Brian!”, reageert Eric bijdehand.
Huub daagt Brian uit! Huub daagt Brian uit!
Deze gebeurtenis is natuurlijk voer voor Huub en voedt de discussie door provocerende opmerkingen richting Brian te maken. Brians reactie komt in de buurt van fysiek geweld. Huub heeft daar zo zijn eigen antwoord op en hij gooit plagend een speld richting Brian, die, volgens de Antilliaan zelf, in zijn oog terecht komt. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Brian is laaiend en loopt verstandig weg. Deze gebeurtenissen zullen ongetwijfeld consequenties gaan hebben. Is dit een verwijdering uit de Villa waard? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!
Ach deze mensen vinden ook het duwen van jaap in de bank een vorm van mishandeling, om te gieren toch hoe deze mensen op zoek zijn naar iets, terwijl er niks te zien is en zo maar hun eigen verhaaltje verzinnen. Ik zeg khou dervanquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou er zijn nogal wat mensen die een klap zagen van Brian, of een kniestoot. Dus ik vroeg me al af waar mensen dat gezien hadden.![]()
Dit is de 3e keer dat het verhaal veranderd wordt daar.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nu staat er dit
11:07-Terror in de Villa!
Terror in de Villa!
De ochtend begint roerig voor de Miljonairs. Iedereen valt Jaap aan na zijn respectloze opmerkingen richting Sylvia en Eric. Hij is veel te ver gegaan en dat krijgt hij te horen ook. Maar niet voordat hij zelf iedereen op het matje heeft geroepen...
Jaap beschuldigt Sylvia ervan hem niet met respect behandeld te hebben. Sylvia ontkent deze beschuldiging. “Jullie allemaal trouwens!”, roept hij. Jaap roept iedereen te gaan vernietigen en daarmee krijgt hij de rest logischerwijs over hem heen. Natasia: “Je bent niks waard!” Sylvia: De dingen die je hebt gezegd over mijn vader… je snijdt jezelf in de vingers!” Huub bemoeit zich ook met het geheel en wil dat Brian wat zegt. “Jij bent er verantwoordelijk voor dat hij er nog is!” Natasia wil ook weten waar Brian staat: “Distantieer je je al?” “Wat moet ik zeggen?”, reageert de Antilliaan. Jaap en Natasia gaan verder met hun woordenwisseling. Als Jaap opstaat en dreigend bij Natasia gaat staan, staat Brian op en duwt Jaap op de bank. “Echt een held op sokken, Brian!”, reageert Eric bijdehand.
Huub daagt Brian uit! Huub daagt Brian uit!
Deze gebeurtenis is natuurlijk voer voor Huub en voedt de discussie door provocerende opmerkingen richting Brian te maken. Brians reactie komt in de buurt van fysiek geweld. Huub heeft daar zo zijn eigen antwoord op en hij gooit plagend een speld richting Brian, die, volgens de Antilliaan zelf, in zijn oog terecht komt. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Brian is laaiend en loopt verstandig weg. Deze gebeurtenissen zullen ongetwijfeld consequenties gaan hebben. Is dit een verwijdering uit de Villa waard? Hier is het laatste woord nog niet over gesproken!
ik zie ook niksquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef Suikeroom het volgende:
ehh ik heb net een filmpje gekeken waar is fysiek geweld te zien dan?![]()
de 'klap' was vanochtend, voor de mensen die stream 4 op het scherm hadden, duidelijk te zien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:07 schreef danos het volgende:
[..]
Ach deze mensen vinden ook het duwen van jaap in de bank een vorm van mishandeling, om te gieren toch hoe deze mensen op zoek zijn naar iets, terwijl er niks te zien is en zo maar hun eigen verhaaltje verzinnen. Ik zeg khou dervan
Volgens mij is het op het moment dat Nicolaas in beeld is..ik heb dus ook niks gezienquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef Suikeroom het volgende:
Oh please!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
Huub is op het moment wel 'bang' voor Brian. Hij zei net, in een gesprekje in de private (met Sylvia, Eric en Carlos) dat hij vandaag bij Brian uit de buurt zal blijven. Ook het uitje wat ze gezamelijk later vandaag ziet Huub geloof ik niet erg zitten.
Ik kan Huub's angst wel begrijpen.. je weet nooit wat die achterbakse rat doet als er even geen camera bij is.
Het stelde allemaal niet zoveel voor. Niet genoeg voor een sanctie of ow. Huub speelt er natuurlijk op in door het uit te vergroten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef Suikeroom het volgende:
waar is brian trouwens?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
Huub is op het moment wel 'bang' voor Brian. Hij zei net, in een gesprekje in de private (met Sylvia, Eric en Carlos) dat hij vandaag bij Brian uit de buurt zal blijven. Ook het uitje wat ze gezamelijk later vandaag ziet Huub geloof ik niet erg zitten.
Ik kan Huub's angst wel begrijpen.. je weet nooit wat die achterbakse rat doet als er even geen camera bij is.
Ik weet zeker dat hij dit alleen maar doet om de redactie te beinvloeden in hun beslissingquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:12 schreef Clank het volgende:
in welke beslissingquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij dit alleen maar doet om de redactie te beinvloeden in hun beslissing
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef danos het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat hij dit alleen maar doet om de redactie te beinvloeden in hun beslissing
Precies het gaat over en weer, dat maakt DGK ook zo leuk. Mensen trekken het zich op een vreemde manier allemaal nogal persoonlijk aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Huub misbruikt de situatie gewoon. HIj is toch zo stoer? Heb'm vaak genoeg horen vertellen hoe vaak hij mensen wel even in elkaar zal slaan. Lachwekkend, inderdaad, maar wel gezegd.
Overigens, waarom stoort iedereen zich aan de 'vermeende' klap van Brian, maar was het een tijdje ok als Huub weer 'ns een kopstoot uitdeelde aan Jaap of aan z'n haren trok. En zijn we allemaal vergeten dat Huub een aantal weken terug Brian klapjes verkocht (duidelijk op de streams te zien) in z'n gezicht?
Die heeft Huub inmiddels al driedubbeldwars weer terug gehad van Brian hoorquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
En zijn we allemaal vergeten dat Huub een aantal weken terug Brian klapjes verkocht (duidelijk op de streams te zien) in z'n gezicht?
Kunnen ze dat Gesprek met God niet een keer op de plasma laten zien voor alle bewoners?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:16 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Die zit vast weer ergens tegen zichzelf te lullen![]()
Hij heeft ook al eens gezegd dat hij een gebroken neus ervoor over heeft om Brian eruit te krijgen, dus die 'angst' is inderdaad gespeeld.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:15 schreef danos het volgende:
[..]
met of zonder tijgerbalsem?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand een cap van Jaap's onthaarde borst?
Terecht dan! Of laat jij je ook zomaar klapjes in je gezicht verkopen?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef Clank het volgende:
[..]
Die heeft Huub inmiddels al driedubbeldwars weer terug gehad van Brian hoor![]()
Was dat voor of na dat Brian hem bij zijn keel greep?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:14 schreef Day het volgende:
[..]
Oh please!![]()
Huub misbruikt de situatie gewoon. HIj is toch zo stoer? Heb'm vaak genoeg horen vertellen hoe vaak hij mensen wel even in elkaar zal slaan. Lachwekkend, inderdaad, maar wel gezegd.
Overigens, waarom stoort iedereen zich aan de 'vermeende' klap van Brian, maar was het een tijdje ok als Huub weer 'ns een kopstoot uitdeelde aan Jaap of aan z'n haren trok. En zijn we allemaal vergeten dat Huub een aantal weken terug Brian klapjes verkocht (duidelijk op de streams te zien) in z'n gezicht?
Whatever happened to 'de andere wang toekeren'......quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Terecht dan! Of laat jij je ook zomaar klapjes in je gezicht verkopen?
Schijnbaar geloven ze geen van beide in God?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Whatever happened to 'de andere wang toekeren'......
Alsjeblieft. Om estetische redenen heb ik wel het shirtje aangelaten, anders ziet het er zo onsmakelijk uit.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:18 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Heeft iemand een cap van Jaap's onthaarde borst?
voordat brian huubs blouse kapot trok in ieder geval..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Was dat voor of na dat Brian hem bij zijn keel greep?![]()
dat was alleen om die vieze dwerg van zich af te houdenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Liess het volgende:
[..]
ik bedoel eigenlijk jou, jij propageert hier min of meer geweld met geweld beantwoorden.... slechte zaak.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Day het volgende:
[..]
Schijnbaar geloven ze geen van beide in God?
Iemand vastgrijpen mag van de redactie. Vraag dat maar aan Nathanaël.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:22 schreef Liess het volgende:
[..]
Brian gisteravond wel, maar dat was natuurlijk ook alleen maar om tv te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Day het volgende:
[..]
Schijnbaar geloven ze geen van beide in God?
Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Terecht dan! Of laat jij je ook zomaar klapjes in je gezicht verkopen?
Nathanael is niet bij zijn keel gegrepenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:25 schreef Day het volgende:
[..]
Iemand vastgrijpen mag van de redactie. Vraag dat maar aan Nathanaël.
Hij heeft een samenvatting van Jaap's uitspraken over hem van gisteravond gezien bij de Febo.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:26 schreef Charmian het volgende:
Zijn die lessen met Carlos altijd zo koeltjes?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric en Sylvia zijn het saaie volgzame kliekje van Huub. Kunnen niet tegen conflicten en hebben geen mening.
Daartegen is Nicolaas kansloos.
En Natasia gaat zelf weg over een tijdje, die is dus ook niet interessant voor SHE. Ze (lees: Huub) gebruiken haar alleen om Brian, Jaap en Amanda eruit te krijgen.
Ja, als hij op grond van wat er vanochtend gebeurde geruisloos het veld ruimt zou het wel een erge anticlimax zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
Ik ben voor een exit van Brian, maar dan alleen als er een schitterende exit-scene aan te pas komt waarbij mama Netty besluit Huub aan te vallen omdat die haar zoontje helemaal para maakte.
Ja, dat is het grote DGK-raadsel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.![]()
Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Ericquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft een samenvatting van Jaap's uitspraken over hem van gisteravond gezien bij de Febo.
yeps, die hufter van een psychofreak ratB moet eruit. En dan die borderlinende grote ransj.aap met hem mee! Die 2 zijn hartstikke gestoord!quote:
Nee...dan kun je beter van die gesprekken hebben zoals nu met Sylviaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.![]()
Ik vind dat er nog genoeg irritante mensen over zijn om ons druk over te maken, ook zonder Brian.
Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Day het volgende:
[..]
Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.
Denk ik wijzer te worden van de OP.. zie ik een quote van mijn op vanmorgenquote:
Dit wordt heel graag vergeten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
Omdat Eric homosexueel is moet hij tepeldraaien maar lekker vinden? Denk eens even na voor je iets schrijft....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric.
Klopt ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?
Carlos heeft veel mee gekregen van gisteravond. Heb zo'n gevoel dat hij Jaap nu ook wel even een extra pittige training geeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
net op het moment dat ik wil schrijven dat Jaap zich lekker rustig houdt, gaat hij toch tegen Carlos in.
Daar zeg je wat een VRIEND, maar dan zeg ik er ook wat van. Als iemand waar ik niets mee heb dat zou doen, krijgt hij van mij gelijk een klap in zijn bek. En waar is het stukje dat Brian tot 2x toe Nico in zijn ballen greep ???? Daar heb je niets over te zeggen. Jij zou dat prettig vinden als iemand dat bij jou doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric. Het overhemd scheuren was niet goed, maar dat kan zeker niet als fysiek geweld aangerekend worden.
Brian gaf toe hem een ligt tikje te hebben gegeven waarbij hij zijn oor en haar raakte, geen klap dus zoals jij zegt..
Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog.
Begreep het ook al niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.
.quote:
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal zo een waarschuwing te pakken, zoals Huub gisteren al zei: "Mijn verblijf in de villa is een aaneenschakeling van waarschuwingen en restricties"quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.![]()
En jij denkt dat de ze dat erg vinden achter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Begreep het ook al niet helemaal.
Het blijft gewoon jammer dat DGK niet gelijk Brian en Jaap op het matje heeft geroepen.
De escalatie is al zichtbaar en kan alleen nog maar heftiger worden.
Volgens mij heeft Huub voor alles al een waarschuwing gekregen en dat is tot nu toe bij Brian en Jaap echt nog niet het geval. En dat is in mijn ogen geheel onterecht.quote:
Als ze het risico durven te lopen .... het kan weleens heel erg uit de hand gaan lopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Meganog het volgende:
[..]
En jij denkt dat de ze dat erg vinden achter?
Zowel Huub, Natasia en Brian hebben priveleges van achter. Ze mogen net iets meer dan de rest, omdat ze (of je ze nou mag of niet) het programma maken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Nee dat ben ik niet vergeten, maar Huub heeft al voor minder een waarschuwing gehad en als je ziet wat Brian de laatste 2 weken uit spookt en nog niets heeft gehad is toch beetje scheef
Niet alleen een vriend... iedereen die niet mijn partner is heeft er gewoon van af te blijven, ook een vriendin of vriend... ik ben er vrij zeker van dat ik gelijk uithaal tenzij het overduidelijk een grapje is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar zeg je wat een VRIEND, maar dan zeg ik er ook wat van. Als iemand waar ik niets mee heb dat zou doen, krijgt hij van mij gelijk een klap in zijn bek. En waar is het stukje dat Brian tot 2x toe Nico in zijn ballen greep ???? Daar heb je niets over te zeggen. Jij zou dat prettig vinden als iemand dat bij jou doet.
Wat is het mindere waarvoor huub waarschuwingen voor heeft gehad? Geef dat maar eventjes kort en bondig aan.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef petraa het volgende:
[..]
.
Nee dat ben ik niet vergeten, maar Huub heeft al voor minder een waarschuwing gehad en als je ziet wat Brian de laatste 2 weken uit spookt en nog niets heeft gehad is toch beetje scheef
Als Huub voor "alles" een officiële waarschuwing had gehad dan had hij al thuisgezeten.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub voor alles al een waarschuwing gekregen en dat is tot nu toe bij Brian en Jaap echt nog niet het geval. En dat is in mijn ogen geheel onterecht.
En er zijn users die anderen beschuldigen van niet objectief kijken, maar zelf dat soort zaken iedere keer weer vergeten idd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:37 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Huub voor alles al een waarschuwing gekregen en dat is tot nu toe bij Brian en Jaap echt nog niet het geval. En dat is in mijn ogen geheel onterecht.
2x geel kán rood betekenen in de gouden kooi. Er is nooit gezegd dat 2x een waarschuwing sowieso exit is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als Huub voor "alles" een officiële waarschuwing had gehad dan had hij al thuisgezeten.
2 x geel is immers rood, en gele kaarten vervallen pas na een maand.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef papagena het volgende:
De grenzen van fysiek geweld zijn door Brian het eerst afgetast met het stelen, schelden bedreigen en spugen naar Stephan. Hij heeft vervolgens de boel nog wat verder opgerekt door het uitschelden en wij gooien naar Nena. Al voordat Huub in het spel kwam, was Brian een agressief mannetje, zonder dat het een strobreed in de weg werd gelegd. En nu wordt die lijn nog steeds voortgezet, daar begrijp ik dus werkelijk niets van.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
Waarom pijpt Palma Brian niet gelijk.. zelfs zijn kaartjes voorlezen
Huub heeft gewoon nog geen 2 officiële waarschuwingen binnen 1 maand gescoord...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
2x geel kán rood betekenen in de gouden kooi. Er is nooit gezegd dat 2x een waarschuwing sowieso exit is.
Met gelijke munt terug betalenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen een vriend... iedereen die niet mijn partner is heeft er gewoon van af te blijven, ook een vriendin of vriend... ik ben er vrij zeker van dat ik gelijk uithaal tenzij het overduidelijk een grapje is.
Glas cola gooien over Jaap. Nico zei tegen Brian je bent een eikel, Brian pakte daarop de zak van Nico beet en zei hier zit een eikel en dat 2 x.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef danos het volgende:
[..]
Wat is het mindere waarvoor huub waarschuwingen voor heeft gehad? Geef dat maar eventjes kort en bondig aan.
Ik heb dat ballengraaien niet gezien, en daarom zeg ik er niks over, en dat tepeltje draaien daar bedoel ik gewoon mee dat is gewoon geen fysiek geweld. Maar ook dat heb ik niet gezien maar daar kan ik me wat meer bij voorstellen dan het ballengraaien
Er zijn users die alle foute dingen die Huub doen koste wat kost recht lullen, maar wel gelijk beginnen te mekkeren als 1 van de bewoners precies hetzelfde flikt als Huub, inderdaad!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En er zijn users die anderen beschuldigen van niet objectief kijken, maar zelf dat soort zaken iedere keer weer vergeten idd.
Brian heeft om de een of andere vage reden nog nóóit een waarschuwing gescoordquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Huub heeft gewoon nog geen 2 officiële waarschuwingen binnen 1 maand gescoord...
Je zegt het gek genoeg zelf al.. vage redenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft om de een of andere vage reden nog nóóit een waarschuwing gescoord
En dat is dus het scheve ... zeker als je het objectief bekijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn users die alle foute dingen die Huub doen koste wat kost recht lullen, maar wel gelijk beginnen te mekkeren als 1 van de bewoners precies hetzelfde flikt als Huub, inderdaad!
Iedereen die ontkent dat Huub en Brian op het gebied van agressie en walgelijk gedrag richting vrouwen aan elkaar gewaagd, bekijkt het niet objectief.
Wijngooien naar Nena toch wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe je het objectief ook went of keert, is dat op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
brian weet nu gewoon dat alles wat hij tot nog toe heeft gedaan blijkbaar ' mag', hij zal dus idd steeds een stapje verder gaan, zo werkt dat bij mensen. Jammer dat de redactie vanaf het begin al heeft verzuimd duidelijk te maken waar voor brian de grens ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef papagena het volgende:
De grenzen van fysiek geweld zijn door Brian het eerst afgetast met het stelen, schelden bedreigen en spugen naar Stephan. Hij heeft vervolgens de boel nog wat verder opgerekt door het uitschelden en wij gooien naar Nena. Al voordat Huub in het spel kwam, was Brian een agressief mannetje, zonder dat het een strobreed in de weg werd gelegd. En nu wordt die lijn nog steeds voortgezet, daar begrijp ik dus werkelijk niets van.
Glas cola was gewoon bekend dat dat een waarschuwing is, dus dat slaat nergens op, mag ik nog wat meer voorbeelden horen? Je deed me denken dat je er nog wel 20 zou hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Glas cola gooien over Jaap. Nico zei tegen Brian je bent een eikel, Brian pakte daarop de zak van Nico beet en zei hier zit een eikel en dat 2 x.
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn users die alle foute dingen die Huub doen koste wat kost recht lullen, maar wel gelijk beginnen te mekkeren als 1 van de bewoners precies hetzelfde flikt als Huub, inderdaad!
Iedereen die ontkent dat Huub en Brian op het gebied van agressie en walgelijk gedrag richting vrouwen aan elkaar gewaagd, bekijkt het niet objectief.
palma is vies ,ondanks dat zij een schoonmaakster is heeft ze haar karakter en verschijning niet mee (niet iets waar brian op zal 'vallen')... eigenlijk passen ze wel bij elkaar...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
Waarom pijpt Palma Brian niet gelijk.. zelfs zijn kaartjes voorlezen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
[..]
brian weet nu gewoon dat alles wat hij tot nog toe heeft gedaan blijkbaar ' mag', hij zal dus idd steeds een stapje verder gaan, zo werkt dat bij mensen. Jammer dat de redactie vanaf het begin al heeft verzuimd duidelijk te maken waar voor brian de grens ligt.
Voor fysiek geweld staat geen waarschuwing dus dat is sowieso belachelijk..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.
Brian heeft een officiële waarschuwing gehad na het wijn-incident, dus nooit klopt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.
Daar had ik het dan ook niet over... ik had het er over dat Huub dus toch niet echt voor "alles" een officiële waarschuwing krijgt, zoals in de post die ik het eerst quote gesuggereerd werd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor fysiek geweld staat geen waarschuwing dus dat is sowieso belachelijk..
Fysiek geweld is exit.. of dat nu voor huub is.. brian. gewoon iedereen
Misschien de streams van vannacht gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik weet niet wat jou is ingefluisterd"
Inderdaad, heel erg spontaan is de plotseinge boosheid van Carlos niet...
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt....
De eerste keer hebben ze Huub ook verwijderd, omdat hij het zelf heeft toegegeven.
Nu Brian dit ook heeft gedaan kunnen ze eigenlijjk niet anders. Denk alleen dat ze niets doen.
Zou ik ook niet zijn.. als er zo over mij gepraat zou worden.. (gisteravond)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik weet niet wat jou is ingefluisterd"
Inderdaad, heel erg spontaan is de plotseinge boosheid van Carlos niet...
En waarom zou Huub in dit geval weggestuurd moeten worden ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft een officiële waarschuwing gehad na het wijn-incident, dus nooit klopt niet.
En ja, een waarschuwing nu is zeker terecht, maar als hij hiervoor eruit wordt gestuurd, mag Huub ook vertrekken.
Correctie, waarschuwing voor gooien met vloeistof, ging daarna pas van kracht.
Onzin, dat kwam omdat Natasja vroeg wat Carlos er van vond de uitspraken van Jaap gisteravond. Daarop reageerde Carlos m.i. heel netjes, wat Jaap zei is schandalig; 'Ik ben je baas'!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Hahaha opeens doet Carlos stoer tegen Jaap, nu er anderen bijstaan.
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.
Of het nou een tikje of een mokerslag is.. gewoon NIET aanraken.. imoquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.
OMG... wat een verschrikkelijk arrogante sukkel is Jaap toch, zou hij ook zo tegen zijn professoren praten? Die worden toch ook betaald van zijn collegegeld?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
J: Ik ben jou baas
C: Jij bent mijn baas niet, want dan ga je maar lekker in je eentje trainen.
J: Wat heb ik gezegd waar jij zoveel aanstoot aan neemt
C: Mond houden
C: Jij bent me baas haha
J: Heb jij geen manieren geleerd Carlos.
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Als Brian voor dit tikje/klapje eruit gestuurd wordt, mag Huub er ook uit wegens eerder uitgedeeld tikjes/klapjes, kopstootjes, haren trekken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En waarom zou Huub in dit geval weggestuurd moeten worden ?
Toen Carlos kwam vertelde hij Huub en Sylvia dat hij zojuist 'achter' een compilatie van gisteravond had gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien de streams van vannacht gezien.![]()
primaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.![]()
Redactie beslist niet.. zoals met het kopstoot verhaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.![]()
Jawel, maar het eerste uur van de training was er niets te merken van kwaadheid...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn.. als er zo over mij gepraat zou worden.. (gisteravond)
Joh ze willen ons weer hoop geven. Dat gebeurt toch nu al maanden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer dat het verhaal veranderd wordt daar.
Hiervoor heeft hij samen met andere overtredingen een officiele waarschuwing ontvangen, dus dat gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian voor dit tikje/klapje eruit gestuurd wordt, mag Huub er ook uit wegens eerder uitgedeeld tikjes/klapjes, kopstootjes, haren trekken.
Huub was er uitgegooid vanwege dat trapje naar Nathanael's benen inderdaad. Ze gingen er dus vanuit dat die raak was. In dat geval moet Brian er ook uit, want het knietje was inderdaad net zo erg als het trapje van huub waarvoor hij eruit moest in eerste instantie. Hij mocht alleen terug komen omdat die mis bleek te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt....
De eerste keer hebben ze Huub ook verwijderd, omdat hij het zelf heeft toegegeven.
Nu Brian dit ook heeft gedaan kunnen ze eigenlijk niet anders. Denk alleen dat ze niets doen.
jij kijkt voor het eerst vandaag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
Bleh..... Jaap loopt gewoon steeds te boeren waar Carlos bij is....... die gozer heeft echt geen opvoeding gehad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |