Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bewijst toch juist dat het niet in scene is gezet. Anders was er vantevoren wel een script geweest en hadden ze niet hoeven bellen.
Ze sturen wel het een en ander. Absoluut. En ik denk dat dat ook wel moet om de boel een beetje aan de gang te houden. Maar alle reacties enz enz komen van de bewoners zelf. Daar ben ik van overtuigd ja. Maar voel je vrij om anders te denken. Ik snap alleen niet dat je nog kijkt als je denkt dat het allemaal nep is.
Als het je niet bevalt kun je ook gewoon stoppen met kijkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:04 schreef scanman01 het volgende:
Dat zingen mogen ze ook wel skippen... dat dansen trouwens ook wel.... enz enz...
Jullie vinden dus gewoon 't zelfdequote:Op vrijdag 20 april 2007 12:11 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee maar IK vind sturen in scene zetten. Zelf was Jaap er niet op gekomen om foto's te maken. Dus laat je bewoners dingen doen die ze zelf niet kunnen verzinnen. Brian was er toch wel achter gekomen dat Amanda en Huub hadden gezoend.
Als ik hem was zou ik het ook even overdrijvenquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Meganog het volgende:
Hahahah de oren van Huub suizen nog steeds.
jaap heeft nog een beetje gestookt, door te zeggen tegen Brian dat er wel meer gebeurt is dan alleen maar zoenen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef Copycat het volgende:
Amanda en Natasia zijn golfen nadat ze het eerst weer volledig bij hebben gelegd met Brian, zeker?
Zijn er niet, dus....quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:16 schreef r3gi3boy het volgende:
filmpjes fysiek geweld brian vanochtend / stemmingsronde gister plzzz:(
Fysiek geweld staat op de site van 10, maar de daadwerkelijke klap is niet te zien. Wel dat Brian de speld pas later ziet en zegt "kijk wat ie naar mij gooit"quote:
Dank!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=kQVWFbayF7E
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
Bij de buren VOL staat een heel filmtopic, altijd de moeite waard om eens te kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:37 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Dank!!filmpjes op tien werken hier niet
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
ff wijzigen bij de instellingen van je PMquote:Op vrijdag 20 april 2007 12:35 schreef Liess het volgende:
Waar is iedereen in de Villa?
Kan iemand mij uitleggen hoezo ik geen PM kan ontvangen en hoe ik dat kan veranderen?
Waar???quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
ff wijzigen bij de instellingen van je PM
Dat was de stream van vanochtend.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:31 schreef Flabberguest het volgende:
ruzie vanmorgen.
met dank aan VOL
je klikt op dat envelopje dan kom je in de hoofdpagina van je pmbox, linksonderin zie je 'instellingen' staanquote:
Thanks, had dat envelopje niet eens gezien...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:43 schreef Charmian het volgende:
[..]
je klikt op dat envelopje dan kom je in de hoofdpagina van je pmbox, linksonderin zie je 'instellingen' staan
Tsja knap persoon die andere beelden kan krijgen dan de streams.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat was de stream van vanochtend.
Er is dus niks op te zien.
dat idee had ik gisteren dus ook al, kreeg het idee dat het allemaal een beetje te breed was.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Mocht DGK REDACTIE meelezen: de instellingen van stream 1 kloppen volgens mij niet meer.
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.quote:
Nou er zijn nogal wat mensen die een klap zagen van Brian, of een kniestoot. Dus ik vroeg me al af waar mensen dat gezien hadden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:44 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Tsja knap persoon die andere beelden kan krijgen dan de streams.![]()
Wees blij dat er iemand als Brian inzit. Als er straks alleen nog maar mensen als Huub inzitten met zijn volgzame kliekje is er geen bal maar aan natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.
Er is nu eenmaal weinig tot geen materiaal aanwezig waarop hij niet vals, liegend, bedriegend of smerig oneerlijk bezig is. Als je maar altijd crimineel bent dan zie je het niet meer?
Hoogste tijd dat er iemand eens zijn ogen open doet en bedenkt dat zijn afkomst geen excuus is.
Ook RatB mag best op zijn minderwaardige gedrag worden aangesproken.
de instellingen zijn volgens mij wel ok... sylvia wordt alleen dikker... haar verhoudingen zijn tegenwoordig anders...quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Mocht DGK REDACTIE meelezen: de instellingen van stream 1 kloppen volgens mij niet meer.
De klap was te zien op S4 en daarna kwam het knietje..quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:50 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nou er zijn nogal wat mensen die een klap zagen van Brian, of een kniestoot. Dus ik vroeg me al af waar mensen dat gezien hadden.![]()
eerder in het filmpje is een camerastandpunt van achter de rug te zien,quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:39 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
merci!
jammer dat op het filmpje inderdaad ook niets te zien is, dat doet die rat weer slim, hij heeft een dood punt gevonden achter het hoofd van natasia ofzo
en de site van Tien heeft weer het bericht verandert!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:52 schreef FSR het volgende:
[..]
De klap was te zien op S4 en daarna kwam het knietje..
Dit stond vanmorgen op de cossen te lezen.
Natasja geeft meer leven in de tent dan die hele smerige Braajen met zijn agressie. daarnaast is Nicolaas echt geen volger en heeft Eric zich ( inmiddels al weken lang) niet echt als medestander van Huub getoond.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:51 schreef Meganog het volgende:
[..]
Wees blij dat er iemand als Brian inzit. Als er straks alleen nog maar mensen als Huub inzitten met zijn volgzame kliekje is er geen bal maar aan natuurlijk.
Die camera's nemen alles gewoon 24/7 op. Op mijn werk ook 30 camera's waarvan maar 4 in beeld maar worden alle 30 24/7 geregistreerd. Beelden zijn er dus altijd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:54 schreef avonne het volgende:
[..]
eerder in het filmpje is een camerastandpunt van achter de rug te zien,
Als die camera nog draaide is het perfect in beeld
Eric en Sylvia zijn het saaie volgzame kliekje van Huub. Kunnen niet tegen conflicten en hebben geen mening.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Lieve het volgende:
[..]
Natasja geeft meer leven in de tent dan die hele smerige Braajen met zijn agressie. daarnaast is Nicolaas echt geen volger en heeft Eric zich ( inmiddels al weken lang) niet echt als medestander van Huub getoond.
Ik zie geen volgzame kliek.
Dit stond er eerst.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:55 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
en de site van Tien heeft weer het bericht verandert!
09:41 - Fysiek geweld?
Terwijl de Miljonairs vol spanning zitten te wachten op de videoboodschap,gaat de discussie over gisteravond onverstoord verder. Vooral Jaap moet het ontgelden en ook Brian krijgt het zwaar te verduren. Vooral van Huub en hij geeft de Oldenzaler een bemoedigend klapje tegen zijn hoofd. Huubs antwoord is dan ook, dat hij een speld naar Brian gooit. Deze speld raakt het oog van Brian en bijna vliegen de twee elkaar aan. Wanneer Brian langs de Oldenzaler loopt, stapt hij hard op de voet van Huub. “Dat is een schop”, gilt Huub en pleegt meteen een belletje. “Eindelijk heb ik hem zover gekregen”, zegt Huub triomfantelijk. Maar gaat hier het spreekwoordelijke 'Waar twee vechten, hebben twee schuld...', niet op?
Wat klopt hier niet?
We kunnen allemaal zien dat Brian een rat is.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:47 schreef Lieve het volgende:
[..]
De filmpjes waar die gore ratB zich te buiten gaat aan rattenstreken zijn er meer.
Er is nu eenmaal weinig tot geen materiaal aanwezig waarop hij niet vals, liegend, bedriegend of smerig oneerlijk bezig is. Als je maar altijd crimineel bent dan zie je het niet meer?
Hoogste tijd dat er iemand eens zijn ogen open doet en bedenkt dat zijn afkomst geen excuus is.
Ook RatB mag best op zijn minderwaardige gedrag worden aangesproken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |