Je zegt het gek genoeg zelf al.. vage redenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian heeft om de een of andere vage reden nog nóóit een waarschuwing gescoord
En dat is dus het scheve ... zeker als je het objectief bekijkt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn users die alle foute dingen die Huub doen koste wat kost recht lullen, maar wel gelijk beginnen te mekkeren als 1 van de bewoners precies hetzelfde flikt als Huub, inderdaad!
Iedereen die ontkent dat Huub en Brian op het gebied van agressie en walgelijk gedrag richting vrouwen aan elkaar gewaagd, bekijkt het niet objectief.
Wijngooien naar Nena toch wel?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe je het objectief ook went of keert, is dat op zijn minst opmerkelijk te noemen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
brian weet nu gewoon dat alles wat hij tot nog toe heeft gedaan blijkbaar ' mag', hij zal dus idd steeds een stapje verder gaan, zo werkt dat bij mensen. Jammer dat de redactie vanaf het begin al heeft verzuimd duidelijk te maken waar voor brian de grens ligt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:40 schreef papagena het volgende:
De grenzen van fysiek geweld zijn door Brian het eerst afgetast met het stelen, schelden bedreigen en spugen naar Stephan. Hij heeft vervolgens de boel nog wat verder opgerekt door het uitschelden en wij gooien naar Nena. Al voordat Huub in het spel kwam, was Brian een agressief mannetje, zonder dat het een strobreed in de weg werd gelegd. En nu wordt die lijn nog steeds voortgezet, daar begrijp ik dus werkelijk niets van.
Glas cola was gewoon bekend dat dat een waarschuwing is, dus dat slaat nergens op, mag ik nog wat meer voorbeelden horen? Je deed me denken dat je er nog wel 20 zou hebben.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Glas cola gooien over Jaap. Nico zei tegen Brian je bent een eikel, Brian pakte daarop de zak van Nico beet en zei hier zit een eikel en dat 2 x.
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef Day het volgende:
[..]
Er zijn users die alle foute dingen die Huub doen koste wat kost recht lullen, maar wel gelijk beginnen te mekkeren als 1 van de bewoners precies hetzelfde flikt als Huub, inderdaad!
Iedereen die ontkent dat Huub en Brian op het gebied van agressie en walgelijk gedrag richting vrouwen aan elkaar gewaagd, bekijkt het niet objectief.
palma is vies ,ondanks dat zij een schoonmaakster is heeft ze haar karakter en verschijning niet mee (niet iets waar brian op zal 'vallen')... eigenlijk passen ze wel bij elkaar...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:43 schreef getl0st het volgende:
Waarom pijpt Palma Brian niet gelijk.. zelfs zijn kaartjes voorlezen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef 2live het volgende:
[..]
brian weet nu gewoon dat alles wat hij tot nog toe heeft gedaan blijkbaar ' mag', hij zal dus idd steeds een stapje verder gaan, zo werkt dat bij mensen. Jammer dat de redactie vanaf het begin al heeft verzuimd duidelijk te maken waar voor brian de grens ligt.
Voor fysiek geweld staat geen waarschuwing dus dat is sowieso belachelijk..quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.
Brian heeft een officiële waarschuwing gehad na het wijn-incident, dus nooit klopt niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Beide zoeken regelmatig de grens op. Brian krijgt alleen nooit een waarschuwing, Huub wel. Vandaag opnieuw een grensgeval, door Brian. Dat van die speld slaat nergens op. Brian behoort nu gewoon wel een waarschuwing te krijgen.
Daar had ik het dan ook niet over... ik had het er over dat Huub dus toch niet echt voor "alles" een officiële waarschuwing krijgt, zoals in de post die ik het eerst quote gesuggereerd werd.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Klopt....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef getl0st het volgende:
[..]
Voor fysiek geweld staat geen waarschuwing dus dat is sowieso belachelijk..
Fysiek geweld is exit.. of dat nu voor huub is.. brian. gewoon iedereen
Misschien de streams van vannacht gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik weet niet wat jou is ingefluisterd"
Inderdaad, heel erg spontaan is de plotseinge boosheid van Carlos niet...
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt....
De eerste keer hebben ze Huub ook verwijderd, omdat hij het zelf heeft toegegeven.
Nu Brian dit ook heeft gedaan kunnen ze eigenlijjk niet anders. Denk alleen dat ze niets doen.
Zou ik ook niet zijn.. als er zo over mij gepraat zou worden.. (gisteravond)quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Meganog het volgende:
Jaap: "Ik weet niet wat jou is ingefluisterd"
Inderdaad, heel erg spontaan is de plotseinge boosheid van Carlos niet...
En waarom zou Huub in dit geval weggestuurd moeten worden ?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Day het volgende:
[..]
Brian heeft een officiële waarschuwing gehad na het wijn-incident, dus nooit klopt niet.
En ja, een waarschuwing nu is zeker terecht, maar als hij hiervoor eruit wordt gestuurd, mag Huub ook vertrekken.
Correctie, waarschuwing voor gooien met vloeistof, ging daarna pas van kracht.
Onzin, dat kwam omdat Natasja vroeg wat Carlos er van vond de uitspraken van Jaap gisteravond. Daarop reageerde Carlos m.i. heel netjes, wat Jaap zei is schandalig; 'Ik ben je baas'!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:49 schreef Meganog het volgende:
Hahaha opeens doet Carlos stoer tegen Jaap, nu er anderen bijstaan.
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.
Of het nou een tikje of een mokerslag is.. gewoon NIET aanraken.. imoquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Voor de 100e keer hij heeft alleen iets gezegd over een ligt tikje, niet de klap die jullie allemaal zeggen, toch wel heel wat anders namelijk.
OMG... wat een verschrikkelijk arrogante sukkel is Jaap toch, zou hij ook zo tegen zijn professoren praten? Die worden toch ook betaald van zijn collegegeld?!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:50 schreef petraa het volgende:
J: Ik ben jou baas
C: Jij bent mijn baas niet, want dan ga je maar lekker in je eentje trainen.
J: Wat heb ik gezegd waar jij zoveel aanstoot aan neemt
C: Mond houden
C: Jij bent me baas haha
J: Heb jij geen manieren geleerd Carlos.
Ja, dat zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef danos het volgende:
[..]
Als Brian voor dit tikje/klapje eruit gestuurd wordt, mag Huub er ook uit wegens eerder uitgedeeld tikjes/klapjes, kopstootjes, haren trekken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef Ashrak het volgende:
[..]
En waarom zou Huub in dit geval weggestuurd moeten worden ?
Toen Carlos kwam vertelde hij Huub en Sylvia dat hij zojuist 'achter' een compilatie van gisteravond had gezien.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien de streams van vannacht gezien.![]()
primaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.![]()
Redactie beslist niet.. zoals met het kopstoot verhaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Ach laten we erover op houden, we zien wel wat de redactie beslist.![]()
Jawel, maar het eerste uur van de training was er niets te merken van kwaadheid...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Zou ik ook niet zijn.. als er zo over mij gepraat zou worden.. (gisteravond)
Joh ze willen ons weer hoop geven. Dat gebeurt toch nu al maanden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Dit is de 3e keer dat het verhaal veranderd wordt daar.
Hiervoor heeft hij samen met andere overtredingen een officiele waarschuwing ontvangen, dus dat gaat niet helemaal op.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:53 schreef Day het volgende:
[..]
Als Brian voor dit tikje/klapje eruit gestuurd wordt, mag Huub er ook uit wegens eerder uitgedeeld tikjes/klapjes, kopstootjes, haren trekken.
Huub was er uitgegooid vanwege dat trapje naar Nathanael's benen inderdaad. Ze gingen er dus vanuit dat die raak was. In dat geval moet Brian er ook uit, want het knietje was inderdaad net zo erg als het trapje van huub waarvoor hij eruit moest in eerste instantie. Hij mocht alleen terug komen omdat die mis bleek te zijn.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:51 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt....
De eerste keer hebben ze Huub ook verwijderd, omdat hij het zelf heeft toegegeven.
Nu Brian dit ook heeft gedaan kunnen ze eigenlijk niet anders. Denk alleen dat ze niets doen.
jij kijkt voor het eerst vandaag?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:54 schreef mootie het volgende:
Bleh..... Jaap loopt gewoon steeds te boeren waar Carlos bij is....... die gozer heeft echt geen opvoeding gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |