ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Meganog het volgende:
[..]
Eric en Sylvia zijn het saaie volgzame kliekje van Huub. Kunnen niet tegen conflicten en hebben geen mening.
Daartegen is Nicolaas kansloos.
En Natasia gaat zelf weg over een tijdje, die is dus ook niet interessant voor SHE. Ze (lees: Huub) gebruiken haar alleen om Brian, Jaap en Amanda eruit te krijgen.
Ja, als hij op grond van wat er vanochtend gebeurde geruisloos het veld ruimt zou het wel een erge anticlimax zijn...quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
Ik ben voor een exit van Brian, maar dan alleen als er een schitterende exit-scene aan te pas komt waarbij mama Netty besluit Huub aan te vallen omdat die haar zoontje helemaal para maakte.
Ja, dat is het grote DGK-raadsel.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.![]()
Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Ericquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef schatje het volgende:
[..]
Hij heeft een samenvatting van Jaap's uitspraken over hem van gisteravond gezien bij de Febo.
yeps, die hufter van een psychofreak ratB moet eruit. En dan die borderlinende grote ransj.aap met hem mee! Die 2 zijn hartstikke gestoord!quote:
Nee...dan kun je beter van die gesprekken hebben zoals nu met Sylviaquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.![]()
Ik vind dat er nog genoeg irritante mensen over zijn om ons druk over te maken, ook zonder Brian.
Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Day het volgende:
[..]
Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.
Denk ik wijzer te worden van de OP.. zie ik een quote van mijn op vanmorgenquote:
Dit wordt heel graag vergeten!quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
Omdat Eric homosexueel is moet hij tepeldraaien maar lekker vinden? Denk eens even na voor je iets schrijft....quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric.
Klopt ookquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Charmian het volgende:
[..]
Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?
Carlos heeft veel mee gekregen van gisteravond. Heb zo'n gevoel dat hij Jaap nu ook wel even een extra pittige training geeftquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
net op het moment dat ik wil schrijven dat Jaap zich lekker rustig houdt, gaat hij toch tegen Carlos in.
Daar zeg je wat een VRIEND, maar dan zeg ik er ook wat van. Als iemand waar ik niets mee heb dat zou doen, krijgt hij van mij gelijk een klap in zijn bek. En waar is het stukje dat Brian tot 2x toe Nico in zijn ballen greep ???? Daar heb je niets over te zeggen. Jij zou dat prettig vinden als iemand dat bij jou doet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:
[..]
Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric. Het overhemd scheuren was niet goed, maar dat kan zeker niet als fysiek geweld aangerekend worden.
Brian gaf toe hem een ligt tikje te hebben gegeven waarbij hij zijn oor en haar raakte, geen klap dus zoals jij zegt..
Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog.
Begreep het ook al niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.
.quote:
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal zo een waarschuwing te pakken, zoals Huub gisteren al zei: "Mijn verblijf in de villa is een aaneenschakeling van waarschuwingen en restricties"quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.![]()
En jij denkt dat de ze dat erg vinden achter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Begreep het ook al niet helemaal.
Het blijft gewoon jammer dat DGK niet gelijk Brian en Jaap op het matje heeft geroepen.
De escalatie is al zichtbaar en kan alleen nog maar heftiger worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |