abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48538070
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:27 schreef petraa het volgende:

[..]

Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_48538083
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:58 schreef Meganog het volgende:

[..]

Eric en Sylvia zijn het saaie volgzame kliekje van Huub. Kunnen niet tegen conflicten en hebben geen mening.
Daartegen is Nicolaas kansloos.
En Natasia gaat zelf weg over een tijdje, die is dus ook niet interessant voor SHE. Ze (lees: Huub) gebruiken haar alleen om Brian, Jaap en Amanda eruit te krijgen.
Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.
Ik vind dat er nog genoeg irritante mensen over zijn om ons druk over te maken, ook zonder Brian.
pi_48538112
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:28 schreef Prosac het volgende:
Ik ben voor een exit van Brian, maar dan alleen als er een schitterende exit-scene aan te pas komt waarbij mama Netty besluit Huub aan te vallen omdat die haar zoontje helemaal para maakte.
Ja, als hij op grond van wat er vanochtend gebeurde geruisloos het veld ruimt zou het wel een erge anticlimax zijn...
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:32:24 #104
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48538132
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:

[..]

ik snap gewoon niet, dat een glas leeg gooien over iemand meteen een waarschuwing is, en al die dingen van brian samen nog steed geen waarschuwing.
Ja, dat is het grote DGK-raadsel.
Brian had zeker al een waarschuwing verdiend, maar tot op heden is dat uitgebleven.

Voor mij heeft hij alles bij elkaar opgeteld geen waarschuwing, maar echt een exit verdiend.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:02 #105
58921 Day
You can fly!
pi_48538153
quote:

[..]

Brian greep gisteren tot 2x toe, Nico in zijn ballen, draaide de tepels van Eric om, vorige week scheurde hij het overhemd van Huub kapot uit kwaadheid. Brian gaf vanochtend toe dat hij huub een klap gaf, op het filmpje is te zien dat Brian Huub een knietje geeft. Het lijkt me dat een waarschuwing nu onderhand wel op zijn plaats is. Want het is niet allemaal alleen tegen Huub en het wordt steeds meer en heftiger.
Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_48538157
Ze hebben wel humor daar bij Tien: tijdens een ruzie tussen 2 personen geeft de een de ander een "bemoedigend klapje"?
Syl moet winnen!
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:16 #107
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_48538160
net op het moment dat ik wil schrijven dat Jaap zich lekker rustig houdt, gaat hij toch tegen Carlos in.
pi_48538172
quote:

[..]

Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric . Het overhemd scheuren was niet goed, maar dat kan zeker niet als fysiek geweld aangerekend worden.

Brian gaf toe hem een ligt tikje te hebben gegeven waarbij hij zijn oor en haar raakte, geen klap dus zoals jij zegt..

Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
Even a broken clock is right twice a day.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:33:39 #109
111260 Charmian
a little joy
pi_48538174
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef schatje het volgende:

[..]

Hij heeft een samenvatting van Jaap's uitspraken over hem van gisteravond gezien bij de Febo.
Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_48538175
Als Nena voor een muizentrapje moest vertrekken dan mag Brian nu ook vertrekken..zo simpel is het.
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_48538182
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:29 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.
yeps, die hufter van een psychofreak ratB moet eruit. En dan die borderlinende grote ransj.aap met hem mee! Die 2 zijn hartstikke gestoord!
Man is an animal that makes bargains,
no other animal does this
One dog does not change a bone with another.
~Adam Smith
pi_48538183
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef itsme het volgende:

[..]

Dat er nog steeds mensen geloven dat Natasia uit zichzelf weg gaat.
Ik vind dat er nog genoeg irritante mensen over zijn om ons druk over te maken, ook zonder Brian.
Nee...dan kun je beter van die gesprekken hebben zoals nu met Sylvia

Als Natasia niet uit zichzelf gaat wordt ze er na Jaap/Brian als eerste uitgestemd.

En er kunnen nooit genoeg irritante mensen zijn.
pi_48538193
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Day het volgende:

[..]

Waarschuwingen voor beide, lijkt mij. Maar als Brian eruit moet, mag Huub ook vertrekken.
Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:34:35 #114
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_48538202
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:12 schreef Liess het volgende:
Is dat de hele volledige OP?
Denk ik wijzer te worden van de OP.. zie ik een quote van mijn op vanmorgen
I've got more game than Monopoly.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:34:42 #115
58921 Day
You can fly!
pi_48538205
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef danos het volgende:

[..]

Huub spuugt, heeft al 100 klapjes uitgedeeld, trekt aan haren, deelt kopstoten uit. Tsja het komt gewoon van twee kanten, nogmaals de redactie moet een grens trekken aan de hand van de beelden.
Dit wordt heel graag vergeten!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_48538211
quote:

[..]

Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric .
Omdat Eric homosexueel is moet hij tepeldraaien maar lekker vinden? Denk eens even na voor je iets schrijft....
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:35:03 #117
16715 Mylene
*schatje*
pi_48538222
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Charmian het volgende:

[..]

Oh maar ik dacht net te lezen dat hij zich daar niks van aan trok, of alleen in de zin van ik blijf 'm gewoon les geven maar dan zal hij het weten ook?
Klopt ook .

En Natasia gaat er echt niet uit. Dan ben je echt naïef als je dat gelooft. Zelfs Brian weet dat.
pi_48538236
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:33 schreef Prosac het volgende:
net op het moment dat ik wil schrijven dat Jaap zich lekker rustig houdt, gaat hij toch tegen Carlos in.
Carlos heeft veel mee gekregen van gisteravond. Heb zo'n gevoel dat hij Jaap nu ook wel even een extra pittige training geeft
pi_48538255
quote:

[..]

Jij vindt het tepels draaien van Eric al fysiek geweld? Kom op zeg, als een vriend dat bij jou doet vind je dat toch lekker en ga je toch geen aangifte doen? Helemaal niet gezien de geaardheid van Eric . Het overhemd scheuren was niet goed, maar dat kan zeker niet als fysiek geweld aangerekend worden.

Brian gaf toe hem een ligt tikje te hebben gegeven waarbij hij zijn oor en haar raakte, geen klap dus zoals jij zegt..

Daar zeg je wat een VRIEND, maar dan zeg ik er ook wat van. Als iemand waar ik niets mee heb dat zou doen, krijgt hij van mij gelijk een klap in zijn bek. En waar is het stukje dat Brian tot 2x toe Nico in zijn ballen greep ???? Daar heb je niets over te zeggen. Jij zou dat prettig vinden als iemand dat bij jou doet.
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:03 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48538261
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:
Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog.

Wat is het toch ook een krankzinnige crybaby.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:36:08 #121
168775 Ashrak
NON-Actief
pi_48538265
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef petraa het volgende:

[..]

Wat deed Huub ????? Pas toen Huub terugkwam van het melden van de klap, vond Brian de speld op de bank en zei ik kreeg hem in me oog. Brian had al een exit verdiend na gisteravond toen hij tot 2x Nico bij zijn ballen greep.
Begreep het ook al niet helemaal.
Het blijft gewoon jammer dat DGK niet gelijk Brian en Jaap op het matje heeft geroepen.
De escalatie is al zichtbaar en kan alleen nog maar heftiger worden.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
pi_48538283
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:34 schreef Day het volgende:

[..]

Dit wordt heel graag vergeten!
.
Nee dat ben ik niet vergeten, maar Huub heeft al voor minder een waarschuwing gehad en als je ziet wat Brian de laatste 2 weken uit spookt en nog niets heeft gehad is toch beetje scheef
pi_48538287
Goeie oefeningen van Carlos voor Jaap. Wat zal ie de pest erin hebben..... met dat stomme fietsen traint ie nooit die pens weg.
The little girl giant woke up one morning,
got a shower from the Sultans Elephant
and wandered off to play in the park.....”
Petitie tegen de verkettering en verbanning van natuurlijke en alternatieve genezing
  vrijdag 20 april 2007 @ 13:37:10 #124
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_48538291
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:30 schreef 2live het volgende:
[..]
Ach, sommige mensen hebben nou eenmaal zo een waarschuwing te pakken, zoals Huub gisteren al zei: "Mijn verblijf in de villa is een aaneenschakeling van waarschuwingen en restricties"
En in het geval van Nicolaas zou het me nog steeds niet verbazen als zijn verblijf gepland voor korte duur is, dan hoort daar natuurlijk een aantal waarschuwingen bij.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_48538303
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 13:36 schreef Ashrak het volgende:

[..]

Begreep het ook al niet helemaal.
Het blijft gewoon jammer dat DGK niet gelijk Brian en Jaap op het matje heeft geroepen.
De escalatie is al zichtbaar en kan alleen nog maar heftiger worden.
En jij denkt dat de ze dat erg vinden achter?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')