jajaquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Als jij dat wil, vind ik het best knul.
Meestal lukt dat bier halen niet meer echt als het plein vol is. Stond vorige jaar een meter of 15 van de bar af (vrij achteraan dus) en het was mijn beurt om bier te halen dus ik begin me naar de bar te worstelen. En net toen ik er bijna was stond alles ineens echt muurvast, je kon niet vooruit, achteruit of opzij en je kon gewoon je benen intrekken. Af en toe kwam er dan beweging in de massa en werd je een paar meter naar links, rechts, vooruit of achteruit geduwd. Pas toen de huldiging afgelopen was was er weer ruimte om te bewegen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ja nou weten we het wel Grrrrrrrrrrr
Zondag "gewoon" 3 punten in Utreg en dan pakken we volgende week lekker een biertje of 20 op het stadhuisplein.
Dat zijn lovende woorden over Reker. Maar goed, niks zo opportunistisch als journalisten (misschien sommige van mijn medesupporters die na de eerste winst in 5 wedstrijden het kampioenschap al zowat hebben uitgeroepenquote:Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Jan Reker bedoelde ik dus.
Leuke column:
http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=91799/sc=4e5eab
Dat zeggen ze al snel over Utrecht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees een 0-0: Utrecht is lastig te verslaan in eigen huis.
Ze hebben dit seizoen pas twee keer in eigen huis verlorenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat zeggen ze al snel over Utrecht.
Bron: Voetbalprimeurquote:Koeman zeer tevreden over jongeling Reis
Jonathan Reis laat vooralsnog een sterke indruk achter bij PSV. De aanvaller kwam in januari over van Atletico Mineiro, maar mag vanwege zijn leeftijd (17) nog niet debuteren voor de Eindhovenaren.
In eerste instantie werd verwacht dat Reis zich volgend seizoen moest richten op Jong PSV, maar Ronald Koeman lijkt hem al direct op te nemen in de eerste selectie. "Hij heeft veel potentie en ik verwacht dat hij volgend seizoen bij de selectie komt. Hij is nog jong, maar iemand die iets kan", aldus de coach tegen Sportweek.
Nieuwe regels.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:09 schreef Radegast het volgende:
Jonathan Reis mag niet spelen omdat ie 17 is, wat is dat nou weer voor flauwekulregel?
Hoe oud was Ronaldo toen ie z'n eerste wedstrijd speelde voor PSV? Ook 17 meen ik.
Liever niet verhuren. Sinds dit seizoen ben ik een beetje allergisch voor verhuren geworden.quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Lekker boeiend: In juni wordt ie 18. Hij schijnt een leuke voorzet te hebben en een redelijke afmaker te zijn. Misschien een jaartje verhuren aan Sparta, Heracles of De Graafschap.
Het schijnt dat PSV het Chineesje Sun Chiang richting Almelo gaat sturen komend seizoen. Is dat reëel of niet?quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Lekker boeiend: In juni wordt ie 18. Hij schijnt een leuke voorzet te hebben en een redelijke afmaker te zijn. Misschien een jaartje verhuren aan Sparta, Heracles of De Graafschap.
Dat Chineesje is niet eens van PSV.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het schijnt dat PSV het Chineesje Sun Chiang richting Almelo gaat sturen komend seizoen. Is dat reëel of niet?
PSV huurt hem zelf al dus ik denk niet dat je dubbel kan verhurenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het schijnt dat PSV het Chineesje Sun Chiang richting Almelo gaat sturen komend seizoen. Is dat reëel of niet?
Het moet niet gekker worden met die zelfverklaarde voetbal-intellectueel.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Henk Spaan schreef in zijn stukje waarin hij cijfers geeft, dat PSV Mike Zonneveld van NAC Breda moet halen. Vond dat PSV eens uit zijn doppen moest kijken, want Zonneveld komt net zo dicht in de buurt van Cocu als Messi bij Maradonna.
In zijn beleving klopt dat dan ook wel, want schreef hij niet in een column, een paar wkeen terug, dat Messi er niets van bakte?quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Henk Spaan schreef in zijn stukje waarin hij cijfers geeft, dat PSV Mike Zonneveld van NAC Breda moet halen. Vond dat PSV eens uit zijn doppen moest kijken, want Zonneveld komt net zo dicht in de buurt van Cocu als Messi bij Maradonna.
Alexquote:Alex doorstaat training en kan spelen tegen FC Utrecht
Alex Rodrigo Dias da Costa.
De selectie van PSV werkte zaterdagochtend de laatste training af op weg naar de cruciale wedstrijd tegen FC Utrecht. Met nog twee duels te gaan verdedigt PSV zondagmiddag in de Galgenwaard de twee punten voorsprong die het nog heeft op concurrenten AZ en Ajax. Met Alex, want de Braziliaan lijkt er klaar voor te zijn.
Laatste training
Hoewel Ronald Koeman ook vandaag nog geen uitsluitsel wilde geven over de inzetbaarheid van AlexAlex Rodrigo Dias da Costa, heeft het er alle schijn van dat hij volledig fit is en kan spelen tegen FC Utrecht. PSV TV was zaterdagochtend op De Herdgang en registreerde de training.
Voetbalprimeurquote:'Bakircioglu alleen naar PSV bij CL-deelname'
Kennedy Bakircioglu wacht met het nemen van een beslissing tot bekend is geworden of PSV volgend seizoen in de Champions League uitkomt. Dat meldt het Algemeen Dagblad.
De speler van FC Twente staat in de belangstelling van de Eindhovenaren, maar voordat hij de overstap maakt wil hij wel zeker weten dat PSV volgend seizoen in het miljoenenbal actief is. Naar verluidt is er ook interesse vanuit het buitenland voor Bakircioglu.
Bakirdinges en Engelaar zou ik goede aanwinsten vinden, ook voor de breedte enzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kennedy zou ik wel halen als ik PSV was. Touma niet, kan je beter Beasley terughalen.
Ik denk niet dat die De Jong in de opstelling staat, maar Jean-Paul is zeker goed in kaarten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
De Jong is goed hoor en Vorm ook ja !
NOG 1 NOG 1quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die De Jong in de opstelling staat, maar Jean-Paul is zeker goed in kaarten.
Sportief gezien is het mislopen van de titel niet minder dan dramatisch, de financiële gevolgen laten nog even op zich wachten maar het kan zomaar zijn dat je dan ook geen CL speelt, waarmee je ook financieel de boot in gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef okee6 het volgende:
Wat een hoop kul weer in de topics.
Seizoen verloren bij geen titel? Dacht het niet, beste acht van Europa + financieel herstel + Gomes langer vastgelegd. PSV had nu ook onder curatele kunnen staan, na een seizoen zonder Alex en een eerste ronde uitschakeling, met via de play-offs nog wel kans op een UEFA ticket.
Dus wij moeten een speler halen die niet goed genoeg is voor Newcastle én Standard?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien is Onyewu wel iets voor PSV: Newcastle licht de koopoptie niet en Standard wil van hem af: Die is dus voor bijna niks op te halen.
Hehe. De reden dat Standard hem verhuurde, is zijn dure contract. Hij heeft erg veel potentie om uit te groeien tot een internationale verdediger (een nieuwe Alex, maar wel een goede verdediger). Als je hem voor 1 miljoen op kunt halen, dan moet je dat niet laten in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij moeten een speler halen die niet goed genoeg is voor Newcastle én Standard?
Dat komt vast ook nog welquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach ik wil ons mooie PSV gewoon meer NL titels zien krijgen dan Ajax.
Ze willen van hem af, naar verluidt zijn ze zelfs benieuwd naar wat het afkopen van zijn resterende contractjaren moet kostenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 2-jarig contract in Luik, die ga je nooit voor 1 miljoen ophalen.
Dacht het wel ja! (dat 2e dan...)quote:Op zondag 22 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, als jullie vandaag winnen van Fc Utrecht, en Ajax en AZ spelen gelijk dan zijn jullie kampioen!![]()
Ik neem aan dat de flessen champagne al klaar staan en de spanning te snijden is![]()
Ze willen hem kwijt en zijn zelfs van plan om hem gewoon af te kopenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 2-jarig contract in Luik, die ga je nooit voor 1 miljoen ophalen.
Makaay is te duur voor PSVquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef okee6 het volgende:
Wat een hoop kul weer in de topics.
Makaay? Te oud en te duur
Vitesse thuis? Kan je nekken, zeker aangezien Gomes de uitwedstrijd voor PSV besliste en Lazovic nog niet getekend heeft.
Mogen jullie 10 minuten later beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
Aaaaaah, bijna 14:40 uur![]()
Ben bloednerveus![]()
Dat zijn dus 3 factoren die allemaal niet al te waarschijnlijk zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, als jullie vandaag winnen van Fc Utrecht, en Ajax en AZ spelen gelijk dan zijn jullie kampioen!![]()
1 toch wel: PSV gaat vandaag wel winnenquote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn dus 3 factoren die allemaal niet al te waarschijnlijk zijn.
Utrecht is dit seizoen thuis zo goed als onverslaanbaar en PSV heeft de grootste moeite met uitwedstrijden, ik verwacht puntverlies.quote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 toch wel: PSV gaat vandaag wel winnen
PSV heeft uit ook AZ en Ajax weten te verslaan.quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Utrecht is dit seizoen thuis zo goed als onverslaanbaar en PSV heeft de grootste moeite met uitwedstrijden, ik verwacht puntverlies.
Daar hebben we ervaring mee in Utrecht!quote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
De meest gruwelijke overwinning allertijden, zou ik vandaag tolereren.
Bruggink even laten invliegenquote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
De meest gruwelijke overwinning allertijden, zou ik vandaag tolereren.
Mijn hart, wat doe je? Liever normaal winnen als in de laatste minuutquote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring mee in Utrecht!![]()
kan ik dat ook nog? en heb je een link?quote:Op zondag 22 april 2007 14:20 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Ik bekijk hem maar via Planet/Tele2 op internet. 4 Euro's en is goed te volgen.
Vandaag echt 200% inzet nodig.
Ik noem het altijd liever een "Frank de Boertje". Negatieve uitdrukkingen verbind ik liever aan onze Amsterdamse vriendenquote:Op zondag 22 april 2007 14:23 schreef ganzenherder het volgende:
De opstelling is in ieder geval, momenteel, de best mogelijke![]()
Alleen bidden dat we vandaag geen Addo'tje te zien krijgen, dat zal hij best nog wel eens een keer doen maar niet vandaag![]()
Maar een Addo'tje is vaak veel knulligerquote:Op zondag 22 april 2007 14:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik noem het altijd liever een "Frank de Boertje". Negatieve uitdrukkingen verbind ik liever aan onze Amsterdamse vrienden.
Matig spelvertragertje tochquote:
Blessuregevoelig spelvertragertje met af en toe een leuke uithaalquote:Op zondag 22 april 2007 15:24 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Matig spelvertragertje toch![]()
![]()
Goede stand, maar ik begrijp dat deze wedstrijd al op slot had moeten zitten?
Hoezo 'ook'? PSV speelt toch vrij aardig wat ik zo hoor.quote:Op zondag 22 april 2007 15:20 schreef S.Flodder het volgende:
balen dat het geen 0-2 is, maar goed utrecht bakt er ook niet veel van gelukkig
ja zo bedoel ik het niet helemaal, maar ze moeten nog wel gaan scoren, voor de rest spelen ze vrij aardig iddquote:Op zondag 22 april 2007 15:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Hoezo 'ook'? PSV speelt toch vrij aardig wat ik zo hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |