Ze willen hem kwijt en zijn zelfs van plan om hem gewoon af te kopenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 2-jarig contract in Luik, die ga je nooit voor 1 miljoen ophalen.
Makaay is te duur voor PSVquote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef okee6 het volgende:
Wat een hoop kul weer in de topics.
Makaay? Te oud en te duur
Vitesse thuis? Kan je nekken, zeker aangezien Gomes de uitwedstrijd voor PSV besliste en Lazovic nog niet getekend heeft.
Mogen jullie 10 minuten later beginnenquote:Op zondag 22 april 2007 09:02 schreef Neoktheone het volgende:
Aaaaaah, bijna 14:40 uur![]()
Ben bloednerveus![]()
Dat zijn dus 3 factoren die allemaal niet al te waarschijnlijk zijn.quote:Op zondag 22 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, als jullie vandaag winnen van Fc Utrecht, en Ajax en AZ spelen gelijk dan zijn jullie kampioen!![]()
1 toch wel: PSV gaat vandaag wel winnenquote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zijn dus 3 factoren die allemaal niet al te waarschijnlijk zijn.
Utrecht is dit seizoen thuis zo goed als onverslaanbaar en PSV heeft de grootste moeite met uitwedstrijden, ik verwacht puntverlies.quote:Op zondag 22 april 2007 11:29 schreef dndiek het volgende:
[..]
1 toch wel: PSV gaat vandaag wel winnen
PSV heeft uit ook AZ en Ajax weten te verslaan.quote:Op zondag 22 april 2007 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Utrecht is dit seizoen thuis zo goed als onverslaanbaar en PSV heeft de grootste moeite met uitwedstrijden, ik verwacht puntverlies.
Daar hebben we ervaring mee in Utrecht!quote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
De meest gruwelijke overwinning allertijden, zou ik vandaag tolereren.
Bruggink even laten invliegenquote:Op zondag 22 april 2007 12:06 schreef mcyodogg het volgende:
De meest gruwelijke overwinning allertijden, zou ik vandaag tolereren.
Mijn hart, wat doe je? Liever normaal winnen als in de laatste minuutquote:Op zondag 22 april 2007 12:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Daar hebben we ervaring mee in Utrecht!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |