Bakirdinges en Engelaar zou ik goede aanwinsten vinden, ook voor de breedte enzoquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Kennedy zou ik wel halen als ik PSV was. Touma niet, kan je beter Beasley terughalen.
Ik denk niet dat die De Jong in de opstelling staat, maar Jean-Paul is zeker goed in kaarten.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:24 schreef paultjuhhh het volgende:
De Jong is goed hoor en Vorm ook ja !
NOG 1 NOG 1quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:26 schreef okee6 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die De Jong in de opstelling staat, maar Jean-Paul is zeker goed in kaarten.
Sportief gezien is het mislopen van de titel niet minder dan dramatisch, de financiële gevolgen laten nog even op zich wachten maar het kan zomaar zijn dat je dan ook geen CL speelt, waarmee je ook financieel de boot in gaat.quote:Op zaterdag 21 april 2007 20:22 schreef okee6 het volgende:
Wat een hoop kul weer in de topics.
Seizoen verloren bij geen titel? Dacht het niet, beste acht van Europa + financieel herstel + Gomes langer vastgelegd. PSV had nu ook onder curatele kunnen staan, na een seizoen zonder Alex en een eerste ronde uitschakeling, met via de play-offs nog wel kans op een UEFA ticket.
Dus wij moeten een speler halen die niet goed genoeg is voor Newcastle én Standard?quote:Op zaterdag 21 april 2007 21:03 schreef cultheld het volgende:
Misschien is Onyewu wel iets voor PSV: Newcastle licht de koopoptie niet en Standard wil van hem af: Die is dus voor bijna niks op te halen.
Hehe. De reden dat Standard hem verhuurde, is zijn dure contract. Hij heeft erg veel potentie om uit te groeien tot een internationale verdediger (een nieuwe Alex, maar wel een goede verdediger). Als je hem voor 1 miljoen op kunt halen, dan moet je dat niet laten in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 april 2007 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dus wij moeten een speler halen die niet goed genoeg is voor Newcastle én Standard?
Dat komt vast ook nog welquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ach ik wil ons mooie PSV gewoon meer NL titels zien krijgen dan Ajax.
Ze willen van hem af, naar verluidt zijn ze zelfs benieuwd naar wat het afkopen van zijn resterende contractjaren moet kostenquote:Op zaterdag 21 april 2007 22:46 schreef zjroentje het volgende:
Die heeft nog een 2-jarig contract in Luik, die ga je nooit voor 1 miljoen ophalen.
Dacht het wel ja! (dat 2e dan...)quote:Op zondag 22 april 2007 00:24 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, als jullie vandaag winnen van Fc Utrecht, en Ajax en AZ spelen gelijk dan zijn jullie kampioen!![]()
Ik neem aan dat de flessen champagne al klaar staan en de spanning te snijden is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |