abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 april 2007 @ 18:26:29 #101
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48548135
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef PLAE@ het volgende:

[..]

Als jij dat wil, vind ik het best knul.
jaja
pi_48549330
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 16:04 schreef PyTh het volgende:

[..]

Ja nou weten we het wel Grrrrrrrrrrr

Zondag "gewoon" 3 punten in Utreg en dan pakken we volgende week lekker een biertje of 20 op het stadhuisplein.
Meestal lukt dat bier halen niet meer echt als het plein vol is. Stond vorige jaar een meter of 15 van de bar af (vrij achteraan dus) en het was mijn beurt om bier te halen dus ik begin me naar de bar te worstelen. En net toen ik er bijna was stond alles ineens echt muurvast, je kon niet vooruit, achteruit of opzij en je kon gewoon je benen intrekken. Af en toe kwam er dan beweging in de massa en werd je een paar meter naar links, rechts, vooruit of achteruit geduwd. Pas toen de huldiging afgelopen was was er weer ruimte om te bewegen.

De moraal van het verhaal: ik kijk een eventuele huldiging wel op de markt, kan je er tenminste een pilsje bij pakken .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48549488
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 18:01 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jan Reker bedoelde ik dus.

Leuke column:
http://www.vi.nl/vi/show/id=59381/contentid=91799/sc=4e5eab
Dat zijn lovende woorden over Reker. Maar goed, niks zo opportunistisch als journalisten (misschien sommige van mijn medesupporters die na de eerste winst in 5 wedstrijden het kampioenschap al zowat hebben uitgeroepen ) , voor hetzelfde geld brandt dikke Johan hem over 6 maanden totaal af.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_48549718
Ik vrees een 0-0: Utrecht is lastig te verslaan in eigen huis.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48549815
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:23 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees een 0-0: Utrecht is lastig te verslaan in eigen huis.
Dat zeggen ze al snel over Utrecht.
pi_48549879
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 19:25 schreef the_legend_killer het volgende:

[..]

Dat zeggen ze al snel over Utrecht.
Ze hebben dit seizoen pas twee keer in eigen huis verloren .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_48550231
Als PSV gewoon punten laat liggen in Utrecht dan komt dat niet omdat Utrecht moeilijk is te verslaan thuis, maar dan ligt dat gewoon aan eigen falen.

PSV is in elke linie gewoon sterker dus dan moet je gewoon winnen.
pi_48551025
quote:
Koeman zeer tevreden over jongeling Reis

Jonathan Reis laat vooralsnog een sterke indruk achter bij PSV. De aanvaller kwam in januari over van Atletico Mineiro, maar mag vanwege zijn leeftijd (17) nog niet debuteren voor de Eindhovenaren.
In eerste instantie werd verwacht dat Reis zich volgend seizoen moest richten op Jong PSV, maar Ronald Koeman lijkt hem al direct op te nemen in de eerste selectie. "Hij heeft veel potentie en ik verwacht dat hij volgend seizoen bij de selectie komt. Hij is nog jong, maar iemand die iets kan", aldus de coach tegen Sportweek.
Bron: Voetbalprimeur
pi_48551310
Jonathan Reis mag niet spelen omdat ie 17 is, wat is dat nou weer voor flauwekulregel?

Hoe oud was Ronaldo toen ie z'n eerste wedstrijd speelde voor PSV? Ook 17 meen ik.
pi_48551366
Lekker boeiend: In juni wordt ie 18 . Hij schijnt een leuke voorzet te hebben en een redelijke afmaker te zijn. Misschien een jaartje verhuren aan Sparta, Heracles of De Graafschap.
pi_48557749
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:09 schreef Radegast het volgende:
Jonathan Reis mag niet spelen omdat ie 17 is, wat is dat nou weer voor flauwekulregel?

Hoe oud was Ronaldo toen ie z'n eerste wedstrijd speelde voor PSV? Ook 17 meen ik.
Nieuwe regels.
leonardo kreeg toch ook die schorsing omdat hij speelde terwijl hij toendertijd geen 18 was
  zaterdag 21 april 2007 @ 10:25:33 #112
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_48565414
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Lekker boeiend: In juni wordt ie 18 . Hij schijnt een leuke voorzet te hebben en een redelijke afmaker te zijn. Misschien een jaartje verhuren aan Sparta, Heracles of De Graafschap.
Liever niet verhuren. Sinds dit seizoen ben ik een beetje allergisch voor verhuren geworden.

En als we m dan toch de deur uit doen, dan stal hem maar bij iets beters dan degradatievoetbal waar zo'n aanvallende speler totaal niet tot zijn recht komt. Twente ofzo, die spelen tenminste aardig verzorgd aanvallend voetbal en hebben bekwame coaches.
  zaterdag 21 april 2007 @ 11:02:56 #113
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_48565997
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 20:10 schreef cultheld het volgende:
Het schijnt dat PSV het Chineesje Sun Chiang richting Almelo gaat sturen komend seizoen. Is dat reëel of niet?
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_48566067
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

Het schijnt dat PSV het Chineesje Sun Chiang richting Almelo gaat sturen komend seizoen. Is dat reëel of niet?
Dat Chineesje is niet eens van PSV.
pi_48567748
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:02 schreef Zapper het volgende:

[..]

PSV huurt hem zelf al dus ik denk niet dat je dubbel kan verhuren
pi_48569084
0-2
pi_48571374
Henk Spaan schreef in zijn stukje waarin hij cijfers geeft, dat PSV Mike Zonneveld van NAC Breda moet halen. Vond dat PSV eens uit zijn doppen moest kijken, want Zonneveld komt net zo dicht in de buurt van Cocu als Messi bij Maradonna.
pi_48573705
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Leso_Varen het volgende:
Henk Spaan schreef in zijn stukje waarin hij cijfers geeft, dat PSV Mike Zonneveld van NAC Breda moet halen. Vond dat PSV eens uit zijn doppen moest kijken, want Zonneveld komt net zo dicht in de buurt van Cocu als Messi bij Maradonna.
Het moet niet gekker worden met die zelfverklaarde voetbal-intellectueel.
pi_48573759
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 14:47 schreef Leso_Varen het volgende:
In zijn beleving klopt dat dan ook wel, want schreef hij niet in een column, een paar wkeen terug, dat Messi er niets van bakte?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_48574591
quote:
Alex doorstaat training en kan spelen tegen FC Utrecht

Alex Rodrigo Dias da Costa.
De selectie van PSV werkte zaterdagochtend de laatste training af op weg naar de cruciale wedstrijd tegen FC Utrecht. Met nog twee duels te gaan verdedigt PSV zondagmiddag in de Galgenwaard de twee punten voorsprong die het nog heeft op concurrenten AZ en Ajax. Met Alex, want de Braziliaan lijkt er klaar voor te zijn.

Laatste training
Hoewel Ronald Koeman ook vandaag nog geen uitsluitsel wilde geven over de inzetbaarheid van AlexAlex Rodrigo Dias da Costa, heeft het er alle schijn van dat hij volledig fit is en kan spelen tegen FC Utrecht. PSV TV was zaterdagochtend op De Herdgang en registreerde de training.
Alex
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:22:56 #121
11102 knep
Mountainfreak
pi_48576725
Alex
  zaterdag 21 april 2007 @ 18:29:42 #122
159022 AminBen
El Maestro
pi_48578052
Alex
Patat Friet
pi_48578505
quote:
'Bakircioglu alleen naar PSV bij CL-deelname'

Kennedy Bakircioglu wacht met het nemen van een beslissing tot bekend is geworden of PSV volgend seizoen in de Champions League uitkomt. Dat meldt het Algemeen Dagblad.

De speler van FC Twente staat in de belangstelling van de Eindhovenaren, maar voordat hij de overstap maakt wil hij wel zeker weten dat PSV volgend seizoen in het miljoenenbal actief is. Naar verluidt is er ook interesse vanuit het buitenland voor Bakircioglu.
Voetbalprimeur
pi_48578655
Goed dat Alex er weer bij is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')