Vreemdgegaan?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:00 schreef Agorias het volgende:
Ik heb wat heel ergs gedaan, en ik moet het aan lisslert vertellen
Designersquote:Op donderdag 19 april 2007 19:12 schreef seekfaM het volgende:
Scooters, brommers en dat soort ongein
Wel een goeie samenvatting van het topic...quote:
Mja paar gasten zijn er nietquote:Op donderdag 19 april 2007 19:51 schreef Crystal_Rain het volgende:
Is het altijd zo rustig op de donderdagavond?
Yo meesterhackerquote:
wat?quote:
goudvisquote:
jajaquote:
wel goed nu..quote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja! Met jou?
Wat lief. ik sta in je fotoboek
hoezo net niet?quote:
naja omdat ik sinds dinsdag dan eigenlijk uit het ziekenhuis ben en nog steeds niet helemaal de oude.. maar het gaat nu dus beter dan eerstquote:Op donderdag 19 april 2007 20:23 schreef Messenga het volgende:
[..]
hoezo net niet?
Hoi, omdat ik me tijdelijk verveel en omdat vele PUB'ers zeuren dat ik een fobo moet aanmaken, dacht ik achja waarom ook niet. Maar je bent gewaarschuwd.. ik ben niet al te fotogeniek
Ik sta erin.
Zoek zelf maar uit hoe ik dat bedoel
wat?quote:
Ooh.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:25 schreef lucina het volgende:
[..]
naja omdat ik sinds dinsdag dan eigenlijk uit het ziekenhuis ben en nog steeds niet helemaal de oude.. maar het gaat nu dus beter dan eerst
volgens mij snap ik het een beetje![]()
![]()
dat vele PUB'ers aan het zeuren waren?quote:
wat zoek je dan?quote:Op donderdag 19 april 2007 20:30 schreef MaddoxX het volgende:
ik zoek iets ;o
Helemaal fout.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef lucina het volgende:
[..]
dat vele PUB'ers aan het zeuren waren?![]()
![]()
bedankt trouwens nog![]()
quote:
mij hoef je niet te zoeken.. je weet waar je me kunt vindenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 20:34 schreef lucina het volgende:
[..]
mij hoef je niet te zoeken.. je weet waar je me kunt vinden![]()
is toch ook zoquote:
dat kan ik nietquote:
hihihiquote:
jaquote:
bedanktquote:
haihaiiiquote:Op donderdag 19 april 2007 20:53 schreef nijnja het volgende:
Hallo
Is nietquote:
Hoest hier?quote:
jeejquote:
moest jij niet lerenquote:
stil.. tenminste netquote:
Dat kunnen we gaan veranderen tochquote:
ik verveel me gewoonquote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lucina topic
Reageer op: PUB SC [1883] - Waar de uitlaatgassen rondzwevenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:01 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Lucina topic
dan moeten jullie maar meer pratenquote:
dat doe ik hier genoegquote:
Ik ben hier degene met baardgroeiquote:
quote:
Ik doe hard mn bestquote:
Ik zie een overheersende roze avatarquote:Op donderdag 19 april 2007 21:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Reageer op: PUB SC [1883] - Waar de uitlaatgassen rondzweven
En dan gaat het over lucina?
Praat mij eens bij
jepquote:Op donderdag 19 april 2007 21:04 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Ik las dat het al beter met je gaat ?![]()
Ik dacht al, als er iemand hier dampende uitlaatgassen heeft ben ik het welquote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie een overheersende roze avatar![]()
heb je daar problemen mee?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik zie een overheersende roze avatar![]()
quote:
Roze is mooiquote:
quote:
Natuurlijk nietquote:
braafquote:
quote:-laura- zegt:
vrouw![]()
ik heb geen krukkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef nijnja het volgende:
[..]doe die krukken dan weg en ga rennen
jij was bezig hoorquote:
das ook niet blij, maar doe maar wel gauw beter wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb geen krukken![]()
en dat rennen gaat ook nog niet lukken denk ik![]()
En hoequote:
dus niet zeurenquote:
Da's niet boos, dat geeft gewoon iets aanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef lucina het volgende:
gvd nu word ik boos
doe ik voor de 2e keer bij mijn spelletje f5![]()
weet ik wel hoorquote:
Moet jij niet vrouw zeggen doenquote:
ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Da's niet boos, dat geeft gewoon iets aan
moet jij niet zeggen dat je veel dingen tegelijk kan doenquote:
Hoe bedoel je? Dat zeg ik helemaal nietquote:
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat zeg ik helemaal niet
Picsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef lucina het volgende:
[..]
weet ik wel hoor![]()
maar dan ook dat hartje niet![]()
waarvan?quote:
Hier gebeurd dat automatisch dus het valt best meequote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef lucina het volgende:
[..]
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?![]()
waar ben je aan verslaafdquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef lucina het volgende:
[..]
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?![]()
hallowquote:
ik weet wat jij wilt horen maar dat zeg ik lekker niet dus heb je pech maar ik bedoelde fokquote:
Van jou ofzoquote:
grapjasquote:
ja hoor en met jou?quote:
Ik maak zelden grapjesquote:
Fok!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef lucina het volgende:
[..]
ik weet wat jij wilt horen maar dat zeg ik lekker niet dus heb je pech maar ik bedoelde fok![]()
jammerquote:
Ik doe niet andersquote:
FOK!quote:
quote:
Ik heb dan ook nooit iets zinnigs te meldenquote:
Jepquote:
De bus kwam speciaal voor jou terug?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jep![]()
Voor de rest, zie bovenstaand verhaaltje van mij
Ja precies, echt superquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De bus kwam speciaal voor jou terug?
Dat is pas service
Had je eigenlijk moeten zeggen: "Eindelijk terug? Sta al 10 minuten te wachtenquote:
Hehequote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had je eigenlijk moeten zeggen: "Eindelijk terug? Sta al 10 minuten te wachten"
Ik ook, soms, vertelquote:
Dan hebben zij wel een leven, moet jij maar weer op fok komenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Agorias het volgende:
[..]
als ze echt een kwartier op msn wachten met antwoorden, ik HAAT dat
ze komt morgen gelukkig wel film kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hebben zij wel een leven, moet jij maar weer op fok komen
is wel vervelend als het zolang duurt ja, ast hier gebeurt ga ik dan ook film kijken ofzo, vergeet ik MSN ff, kijk ik na 10 minuten, zijn ze boos omdat je 5 minuten even stil was ofzo
Kijk aanquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Agorias het volgende:
[..]
ze komt morgen gelukkig wel film kijken
Gewonquote:
Ik heb geloof ik dit hele concert in dvdvorm op mn PC staan, zal ff zien (anders moet ik wachten tot utube geladen is enzo)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nijnja, moet je eens luisteren vanaf minuut acht http://www.youtube.com/watch?v=jQUGP6f6Taw&mode=related&search=
Ja, alsof dat lang duurtquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit hele concert in dvdvorm op mn PC staan, zal ff zien (anders moet ik wachten tot utube geladen is enzo)
Goeiendag!quote:
Matt op de piano na CEquote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef nijnja het volgende:
Is dat dan als Matt al op pjano bezig is? Of wat net na citizen erased komt?
Ik weet wat je bedoelt, die effecten erdoorheen, dat is van een nummer van Black Holes and Revelations, spijt me kan niet op de titel komenquote:
Butterfliesquote:
Precies, maar ik blijf het 'raar' vinden, ik heb met Muse, met alle CD"s tot nu toe nog gehad, dat ik in het begin, na 1 keer luisteren vet slecht vond, maar naarmate ik het meer luister wordt het steeds vetterquote:
Hihi die kan ik, gitaar, maargoed, kan hem welquote:
Ik had dat alleen met BHAR.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies, maar ik blijf het 'raar' vinden, ik heb met Muse, met alle CD"s tot nu toe nog gehad, dat ik in het begin, na 1 keer luisteren vet slecht vond, maar naarmate ik het meer luister wordt het steeds vetter
Ja oke, daar had ik het ook het meest bij, maar vind het opzich wel vet wat ze hebben gedaan, zitten nu veel meer effecten in, maar toch blijven de concerten vetquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had dat alleen met BHAR.
Nog maar 38 dagen tot ik ze met Maaike ga zienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, daar had ik het ook het meest bij, maar vind het opzich wel vet wat ze hebben gedaan, zitten nu veel meer effecten in, maar toch blijven de concerten vet
Pinkpopdingesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog maar 38 dagen tot ik ze met Maaike ga zien.
Opzich wel grappig, blij dat het filmje niet gelijk looptquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef oshiro het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ClkpvudZ_JQ Vet nummer.
Uhuhquote:
Tot 2 minuten geleden nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Uhuh.
Daar ga ik Goose ook zien!
Geloof ik best, maar mn wiskunde gaat voorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef seekfaM het volgende:
Oshire je mist wat![]()
het was echt kei gezellig
Goose is okayquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Uhuh.
Daar ga ik Goose ook zien!
Wiskunde, morgen rekenentoetsquote:Op donderdag 19 april 2007 22:47 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geloof ik best, maar mn wiskunde gaat voor
Wat de neukquote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voorbeeld:
€ 404,- = 100%
hoeveel is 125%
En dit kan de helft van mijn klas nietIk ben de enige die die toets mag maken...
omgquote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voorbeeld:
€ 404,- = 100%
hoeveel is 125%
En dit kan de helft van mijn klas nietIk ben de enige die die toets mag maken...
Was een meerkeuzevraag:
A. € 101,-
B. € 303,-
C. € 505,-
D. Het goede antwoord staat er niet bij
Zit je nog op de basisschool?quote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voorbeeld:
€ 404,- = 100%
hoeveel is 125%
Was een meerkeuzevraag:
A. € 101,-
B. € 303,-
C. € 505,-
Ja precies zoiets had ik ook, en dr zijn dan ook serieus (ik ben 2ejaars) 3ejaars personen die die toets gaan herkansen omdat ze onvoldoende haddenquote:
quote:
Paboquote:Op donderdag 19 april 2007 22:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Zit je nog op de basisschool?
was dat mijn wiskunde maarquote:Op donderdag 19 april 2007 22:48 schreef nijnja het volgende:
Voorbeeld:
€ 404,- = 100%
hoeveel is 125%
Was een meerkeuzevraag:
A. € 101,-
B. € 303,-
C. € 505,-
Ja snap ikquote:
k moet de eerste en tweede afgeleide berekenen en dan door middel van raaklijnen en de formules de buigpunten.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:55 schreef duncannn het volgende:
ik moet via logaritmisch papier de formule van een lijn berekenen, of door middel van de afgeleide de formule van een raaklijn berekenen.![]()
olaquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef liiszle het volgende:
HOI!
8,7 voor gehaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 22:59 schreef lauwert het volgende:
[..]
k moet de eerste en tweede afgeleide berekenen en dan door middel van raaklijnen en de formules de buigpunten.
Formule van de raakljn opstellen is niet zo lastig.
hayquote:
Hoe is het met u?quote:
Je mag Jij zeggenquote:
Kijk, dat is altijd lekker, (of was het al te koud).... JIJquote:Op donderdag 19 april 2007 23:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
Je mag Jij zeggen![]()
maar primaaa net lekker int bos gereden
t was koud, maar ik had de werkjas van willem aan, zon tof oranje dingquote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk, dat is altijd lekker, (of was het al te koud).... JIJ
Kijk, als die jas maar warm isquote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
t was koud, maar ik had de werkjas van willem aan, zon tof oranje dingwheheh
noooo, om m'n pc staat dat het 10 uur isquote:Op donderdag 19 april 2007 23:05 schreef nijnja het volgende:
Anders is het nu ook gewoon 11 uur terwijl mijn gevoel zegt half 2 ofzo![]()
A hé.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:02 schreef nijnja het volgende:
Nog 1
De koers van een Deense kroon was aan het begin van de vakantie fl. 0,40. Je koopt bij een bank voor fl. 300,- Deense kronen. Hoeveel Deense kronen krijg je?
a) 120
b) 180
c) 750
d) 1200
e) Het goede antwoord staat er niet bij
True, toets wordt een eitjequote:
Uiteraard, want 300 * 0.40 = 120quote:
TVPquote:Op donderdag 19 april 2007 22:58 schreef liiszle het volgende:
HOI!
Staat vast ook best sexyquote:Op donderdag 19 april 2007 23:03 schreef liiszle het volgende:
[..]
t was koud, maar ik had de werkjas van willem aan, zon tof oranje dingwheheh
Trustenquote:
was ie zekerquote:
doen we niet aan.quote:
t stond stoeeeerquote:Op donderdag 19 april 2007 23:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Staat vast ook best sexy![]()
![]()
Het is C, mafkeesquote:
Die zijn ook stoerquote:
ich weißquote:
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:19 schreef liiszle het volgende:
[..]
ich weiß![]()
nee door zon jas flikkerde ik van mn peerd ja
door de reflecterende stroken, zon scheen dr vol in lance schrok ik dr afquote:Op donderdag 19 april 2007 23:21 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hoe heb je dat dan voor elkaar gekregen?
M'n broertje liep laatst stage bij de brandweer, hij mocht een brandweerjas mee naar huis, die dingen zijn echt vet
Ik was ook niet helemaal serieus, ik weet ook wel dat het C isquote:Op donderdag 19 april 2007 23:18 schreef oshiro het volgende:
[..]
Het is C, mafkees.
300/0,40
Kut wiskunde, partiële integratie en substitutie van integralen
Terustenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef liiszle het volgende:
tevens gaat lis slaaaapppen
Hm dat kan daar inderdaad wel mee gebeurenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef liiszle het volgende:
[..]
door de reflecterende stroken, zon scheen dr vol in lance schrok ik dr af
Je m'excusequote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik was ook niet helemaal serieus, ik weet ook wel dat het C is(dank voor je uitleg
)
dankje! jij ookquote:
Dan wens ik je tevens welterustenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:23 schreef liiszle het volgende:
tevens gaat lis slaaaapppen
is t oookquote:Op donderdag 19 april 2007 23:24 schreef oshiro het volgende:
[..]
Hm dat kan daar inderdaad wel mee gebeurenDaarom zijn ze 's nachts ook zo handig, dan is er geen zon
![]()
Maar lijkt me wel tof, (paard)rijden in het donker
't Is rekenen, nie Fransquote:
Merciquote:
quote:
Hieronder zie je de aanbiedingen van vier groenteverkopers. De aanbiedingen worden op volgorde gezet. De voordeligste vooraan.quote:
Trouwens, is dat nou die toets waar zoveel mensen voor zakten toen?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hieronder zie je de aanbiedingen van vier groenteverkopers. De aanbiedingen worden op volgorde gezet. De voordeligste vooraan.
Aanbieding A
Aardappelen 5 kilogram voor €7,50
Aanbieding B
Aardappelen 7500 gram voor €11,50
Aanbieding C
Aardappelen 2,5 kilogram voor €4,25
Aanbieding D
Aardappelen 10 kilogram voor € 16,-
a) C, A, B, D
b) A, B, C, D
c) B, A, C, D
d) B, A, D, C
e) Het goede antwoord staat er niet bij
Dat is het enige wat ik hoef te verwachten
Maargoed, ik heb er ook geen problemen mee, maar mijn halve klas, wat zeg ik 3/4e deel heeft hier moeite mee, dit is geloof ik niet de Pabotoets die landelijk is, maar dat zal niet veel moeilijker zijn dan ditquote:Op donderdag 19 april 2007 23:34 schreef oshiro het volgende:
Dat is echt groep 6 stof. Op zn hoogst
Staat er niet bij.quote:Op donderdag 19 april 2007 23:41 schreef nijnja het volgende:
Nog 1,
Maak van de cijfers 4, 5, 8 en 9 en een komma een kommagetal, dat het dichtst in de buurt van het kommagetal 71,23 ligt. Het gevonden getal is:
a) 89,54
b) 89,45
c) 58,49
d) 58,94
e) Het goede antwoord staat er niet bij.
Waarom dat kommagetal onderstreept en dik is weet ik niet, zo staat het in de opgave, maar lijkt me logisch dat als je een komma moet gebruiken er een kommagetal uitkomt
Overigens hoef je niet eens te rekenen, even snel kijken en je hebt het antwoord
Vraag mij het niet, klopt staat er niet bij, en dat is hetzelfde als dat ik nu weer moet leren schrijven. Maar waarom leer je de kinderen schrijven. Op die manier, in de eerste schrijft iedereen zoals hij/zij het wil. Goed, ze kennen de letters, maar iedereen neemt toch zijn eigen handschrift aan. Ik kan prima schrijven zoals de kids het geleerd wordt, maar ik vind dat echt kut schrijvenquote:Op donderdag 19 april 2007 23:44 schreef oshiro het volgende:
[..]
Staat er niet bij.
Trouwens, wat leer je van met cijfers husselen?
Geen ideequote:Op donderdag 19 april 2007 23:52 schreef nijnja het volgende:
Maargoed, verder nog plannen voor morgen? Of zijn we nog maar met zn 2en?
Veel plesier succes enzoquote:Op donderdag 19 april 2007 23:54 schreef oshiro het volgende:
[..]
Geen ideeMorgen toets, daarna misschien bier ofzo, daarna werk, daarna vroeg naar bed. Zaterdag rijden
Veel plesierquote:Op donderdag 19 april 2007 23:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zaterdag feest
Hoiquote:
Bartquote:
Leren jeweetsquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Hoi Fjets en Erik
En Erik, ga eens naar bed man, David zat ook nog in de Kurk was ook al naar bed
Nou en, David had ook niet geleerdquote:
We hebben het over David, hequote:Op vrijdag 20 april 2007 00:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou en, David had ook niet geleerd
En warrel is cuuuuuuuuute![]()
Ow, lamaquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
We hebben het over David, heDas vanzelfsprekend dat ie niet leert
.
En wie is warrel?
Haha iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:55 schreef oshiro het volgende:
[..]
We hebben het over David, heDas vanzelfsprekend dat ie niet leert
.
En wie is warrel?
Whehe, okayquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha idd
Ja, die warrel dusEcht leuk
![]()
![]()
Haha okquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:01 schreef oshiro het volgende:
[..]
Whehe, okay
Ja, jammer dat ik niet kon komen, maar mijn prioriteiten lagen ergens anders
Morgenmiddag even kort bier hier?
Ze is veel leukerquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:00 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Warrel,,, ik zag alleen maar kikkerdril
Okquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha ok
Ja, bier is misschien wel een plan. Ik moet ff kijken wanneer ik tijd heb, maar komt goed
"Dit heb ik ook aan Lis verteld"quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:02 schreef oshiro het volgende:
Ik ben ongetwijfeld nog ter sprake gekomen, vertel maar.
Ach, ik moet ook om 9 uur hockeyen dusquote:
Riiightquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
"Dit heb ik ook aan Lis verteld"
Alleen dat
quote:
En what about dat kutgeintje?quote:Op vrijdag 20 april 2007 01:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok, ook " ff baggeren [afbeelding]" kwam langs
Van Lis dr hangende tieten ?quote:
Die jaquote:
Ik lig wel op de grond maar dat komt door de drankquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die jaVond hem niet bijster grappig.
Daar heb ik niks mee te makenquote:Op vrijdag 20 april 2007 01:11 schreef oshiro het volgende:
[..]
Die jaVond hem niet bijster grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |