Had je eigenlijk moeten zeggen: "Eindelijk terug? Sta al 10 minuten te wachtenquote:
Hehequote:Op donderdag 19 april 2007 21:55 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Had je eigenlijk moeten zeggen: "Eindelijk terug? Sta al 10 minuten te wachten"
Ik ook, soms, vertelquote:
Dan hebben zij wel een leven, moet jij maar weer op fok komenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:11 schreef Agorias het volgende:
[..]
als ze echt een kwartier op msn wachten met antwoorden, ik HAAT dat
ze komt morgen gelukkig wel film kijkenquote:Op donderdag 19 april 2007 22:13 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dan hebben zij wel een leven, moet jij maar weer op fok komen
is wel vervelend als het zolang duurt ja, ast hier gebeurt ga ik dan ook film kijken ofzo, vergeet ik MSN ff, kijk ik na 10 minuten, zijn ze boos omdat je 5 minuten even stil was ofzo
Kijk aanquote:Op donderdag 19 april 2007 22:14 schreef Agorias het volgende:
[..]
ze komt morgen gelukkig wel film kijken
Gewonquote:
Ik heb geloof ik dit hele concert in dvdvorm op mn PC staan, zal ff zien (anders moet ik wachten tot utube geladen is enzo)quote:Op donderdag 19 april 2007 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Nijnja, moet je eens luisteren vanaf minuut acht http://www.youtube.com/watch?v=jQUGP6f6Taw&mode=related&search=
Ja, alsof dat lang duurtquote:Op donderdag 19 april 2007 22:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik dit hele concert in dvdvorm op mn PC staan, zal ff zien (anders moet ik wachten tot utube geladen is enzo)
Goeiendag!quote:
Matt op de piano na CEquote:Op donderdag 19 april 2007 22:31 schreef nijnja het volgende:
Is dat dan als Matt al op pjano bezig is? Of wat net na citizen erased komt?
Ik weet wat je bedoelt, die effecten erdoorheen, dat is van een nummer van Black Holes and Revelations, spijt me kan niet op de titel komenquote:
Butterfliesquote:
Precies, maar ik blijf het 'raar' vinden, ik heb met Muse, met alle CD"s tot nu toe nog gehad, dat ik in het begin, na 1 keer luisteren vet slecht vond, maar naarmate ik het meer luister wordt het steeds vetterquote:
Hihi die kan ik, gitaar, maargoed, kan hem welquote:
Ik had dat alleen met BHAR.quote:Op donderdag 19 april 2007 22:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies, maar ik blijf het 'raar' vinden, ik heb met Muse, met alle CD"s tot nu toe nog gehad, dat ik in het begin, na 1 keer luisteren vet slecht vond, maar naarmate ik het meer luister wordt het steeds vetter
Ja oke, daar had ik het ook het meest bij, maar vind het opzich wel vet wat ze hebben gedaan, zitten nu veel meer effecten in, maar toch blijven de concerten vetquote:Op donderdag 19 april 2007 22:37 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik had dat alleen met BHAR.
Nog maar 38 dagen tot ik ze met Maaike ga zienquote:Op donderdag 19 april 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja oke, daar had ik het ook het meest bij, maar vind het opzich wel vet wat ze hebben gedaan, zitten nu veel meer effecten in, maar toch blijven de concerten vet
Pinkpopdingesquote:Op donderdag 19 april 2007 22:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nog maar 38 dagen tot ik ze met Maaike ga zien.
Opzich wel grappig, blij dat het filmje niet gelijk looptquote:Op donderdag 19 april 2007 22:43 schreef oshiro het volgende:
http://youtube.com/watch?v=ClkpvudZ_JQ Vet nummer.
Uhuhquote:
Tot 2 minuten geleden nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 19 april 2007 22:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Uhuh.
Daar ga ik Goose ook zien!
Geloof ik best, maar mn wiskunde gaat voorquote:Op donderdag 19 april 2007 22:44 schreef seekfaM het volgende:
Oshire je mist wat![]()
het was echt kei gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |