quote:-laura- zegt:
vrouw![]()
ik heb geen krukkenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:06 schreef nijnja het volgende:
[..]doe die krukken dan weg en ga rennen
jij was bezig hoorquote:
das ook niet blij, maar doe maar wel gauw beter wordenquote:Op donderdag 19 april 2007 21:08 schreef lucina het volgende:
[..]
ik heb geen krukken![]()
en dat rennen gaat ook nog niet lukken denk ik![]()
En hoequote:
dus niet zeurenquote:
Da's niet boos, dat geeft gewoon iets aanquote:Op donderdag 19 april 2007 21:09 schreef lucina het volgende:
gvd nu word ik boos
doe ik voor de 2e keer bij mijn spelletje f5![]()
weet ik wel hoorquote:
Moet jij niet vrouw zeggen doenquote:
ik ben niet verslaafdquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Da's niet boos, dat geeft gewoon iets aan
moet jij niet zeggen dat je veel dingen tegelijk kan doenquote:
Hoe bedoel je? Dat zeg ik helemaal nietquote:
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:12 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dat zeg ik helemaal niet
Picsquote:Op donderdag 19 april 2007 21:11 schreef lucina het volgende:
[..]
weet ik wel hoor![]()
maar dan ook dat hartje niet![]()
waarvan?quote:
Hier gebeurd dat automatisch dus het valt best meequote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef lucina het volgende:
[..]
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?![]()
waar ben je aan verslaafdquote:Op donderdag 19 april 2007 21:14 schreef lucina het volgende:
[..]
omdat ik overal f5 doe betekent dat misschien dat ik verslaafd aan het raken ben?![]()
hallowquote:
ik weet wat jij wilt horen maar dat zeg ik lekker niet dus heb je pech maar ik bedoelde fokquote:
Van jou ofzoquote:
grapjasquote:
ja hoor en met jou?quote:
Ik maak zelden grapjesquote:
Fok!quote:Op donderdag 19 april 2007 21:16 schreef lucina het volgende:
[..]
ik weet wat jij wilt horen maar dat zeg ik lekker niet dus heb je pech maar ik bedoelde fok![]()
jammerquote:
Ik doe niet andersquote:
FOK!quote:
quote:
Ik heb dan ook nooit iets zinnigs te meldenquote:
Jepquote:
De bus kwam speciaal voor jou terug?quote:Op donderdag 19 april 2007 21:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Jep![]()
Voor de rest, zie bovenstaand verhaaltje van mij
Ja precies, echt superquote:Op donderdag 19 april 2007 21:36 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
De bus kwam speciaal voor jou terug?
Dat is pas service
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |