Honger naar de 6e titel in 8 jaar jaquote:
Zo groot genoeg?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Jammer van de kleine foto, wil 'm weleens wat beter bekijken.
ow het is alleen maar blauw, dacht dat het zwart met lichtblauw wasquote:
De afgelopen tien jaar waren ze bijna allemaal foeilelijk of oersaai.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:33 schreef JlGSAW het volgende:
Nieuwe uitshirt vind ik ook niet mooi, maar ze zijn lelijker geweest de afgelopen tien jaar.
nee ik ook nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het shirt niet eens zo heel lelijk
M0NTIE wat doe jequote:Op donderdag 19 april 2007 22:56 schreef Aanvoerder het volgende:
Beetje overdreven dat ze MONTANA geband hebben vanwege dat NSB-plaatje.
Ik vind hem wel cool! Dit jaar was ook erg mooi.. maar deze is ook mooi!quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:39 schreef StarGazer het volgende:
Ik vind het shirt niet eens zo heel lelijk
ik koop alleen shirtjes die ik mooi vind, zoals het uitshirt van dit seizoen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef JlGSAW het volgende:
Zijn er hier mensen die weleens een shirtje kopen?
Zo niet, mocht het oude logo terugkeren, zou dat een reden zijn om wel weer eens een shirtje te kopen?
Nee, maar een thuisshirt, puur om het feit dat het oude logo er weer opstaat?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik koop alleen shirtjes die ik mooi vind, zoals het uitshirt van dit seizoen.
en mocht het oude logo terug komen, zal ik heus niet elk shirt gaan kopen waar dat logo op staat, tenzij de shirts heel mooi zijn
Niet gek lang meer lijkt me.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:02 schreef Speed1971 het volgende:
Zal mij benieuwen hoelang ABN-AMRO erop blijft staan....
Oud nieuwsquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
NEWSFLASH, op het nieuws...
Mochten jullie kampioen worden dan is de huldiging in de ArenA en niet op het Leidse.
Geintje van Cohen!
ABN Amro/Barclays wordt het.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Niet gek lang meer lijkt me.
Lopen jullie dadelijk ook met Fortis op je shirt als het een beetje tegenzit![]()
Dan in vredesnaam maar Florius. Als er Fortis op komt, verkopen ze geen zak meer. EN terecht.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lopen jullie dadelijk ook met Fortis op je shirt als het een beetje tegenzit![]()
Ja vreselijk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Was al bekend, denk ook dat onze bekerwinst daar niet gevierd wordt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef fuckbuddy het volgende:
NEWSFLASH, op het nieuws...
Mochten jullie kampioen worden dan is de huldiging in de ArenA en niet op het Leidse.
Ben je lekker mee... Nou wat een sfeer in het stadion.
Geintje van Cohen!
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd hequote:Op vrijdag 20 april 2007 10:57 schreef fuckbuddy het volgende:
Gewoon terug naar de echte, het TDK shirt!
En toen Speed1971 nog écht voor Ajax was, mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd he![]()
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:08 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Precies, toen jij nog Ajax supporter was! Mooi was die tijd he![]()
Het kan snel gaanquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.
het eerste shirt met het oude logo terug, dat is toch uniek, dus jaquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:50 schreef JlGSAW het volgende:
[..]
Nee, maar een thuisshirt, puur om het feit dat het oude logo er weer opstaat?
Mooi voetbal is geen garantie voor een kampioenschap, het tegendeel lijkt zelfs waar: de laatste acht seizoenen werd PSV zesmaal kampioen, zónder mooi voetbal.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, AZ speelt gewoon verreweg het mooiste voetbal van Nederland.
Als je ze gisteren ook weer aan de gang zag.......
En wat hebben ze ermee bereikt tot nu toe? Geen ene sodemieter. Ze oogsten veel lof maar met teveel net-niet toppers in de ploeg zullen ze ook altijd net-niet blijven.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Hoe je het ook wendt of keert, AZ speelt gewoon verreweg het mooiste voetbal van Nederland.
AZ speelt zoals Ajax zou moeten spelen. Er zit zo weinig passie in het spel van Ajax en spel vreugde is al helemaal ver te zoekenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:13 schreef PyTh het volgende:
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:16 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
AZ speelt zoals Ajax zou moeten spelen. Er zit zo weinig passie in het spel van Ajax en spel vreugde is al helemaal ver te zoeken![]()
Wachtend op de dubbel......quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:11 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Tijden veranderen hè. Nu zit 'ie met klappertjes op de AZ tribune.
Ik heb het idee dat hij twijfelt.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?
Ik regelmatig. Heb het Thuisshirt van vorig jaar, het donkerblauwe uitshirt van 2 jaar terug en het rood-zwarte uitshirt van afgelopen jaar. Gewoon omdat ik het mooie shirts vind. Het uitshirt uit het kampioensjaar met Olsen heb ik ook, maar die pas ik niet meerquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:45 schreef JlGSAW het volgende:
Zijn er hier mensen die weleens een shirtje kopen?
Zo niet, mocht het oude logo terugkeren, zou dat een reden zijn om wel weer eens een shirtje te kopen?
Dan zit je daar over een tachtig jaar nog, denk dat jullie helemaal niets winnen dit seizoen.quote:
Ik hoop dat je veel geduld hebt dan.quote:
Zeker niet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:18 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Zeg je dit nou steeds express of ben je ook een dirk s. aanhanger geworden?
OK, dat snap ik allemaal wel en ben het er ook mee eens. Maar hopen dat AZ de dubbel pakt in plaats van Ajax, dan kan je toch niet serieus menen als Ajax-supporter?quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:23 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zeker niet.
Ik kan het gewoon erg waarderen wat er in Alkmaar gebeurd. Net zoals Twente dit seizoen goed bezig is. Tis gewoon een verrijking voor de Nederlandse competitie. Heerenveen idem dito. Leuke club, leuk voetbal.
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeerquote:az komt steeds dichterbij het winnen van eindelijk weer eens een ''hoofdprijs''... ze verdienen het!! ik gok op een ruime overwinning van az omdat ajax het hele seizoen al faalt op belangrijke momenten..
als ajacied ben ik tegenwoordig meer supporter van az, az speelt veel meer des ajax en ze hebben ook nog eens een geweldige coach die zo''n beetje het maximale uit de selectie haalt. Dat kun je van ten cate niet zeggen... GO AZ!!
Je hebt het dan natuurlijk over alle Ajax supporters aan de hand van dat berichiequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:34 schreef Fetai het volgende:
Deze reactie op voetbalzone vond ik toch wel het vermelden waard:
[..]
Gekke neuzen tegenwoordig... Het zou veel logischer zijn als Feyenoorder hun club lieten vallen met het spel van Feyenoord laatst tijd en toch doen wij het niet, zegt wel weer wat over een gedeelte van het volk bij jullie. Het spijt me zeer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |