Muihaha!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:25 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
Ik zie er daar wel breed uit.. en ja ook dat haar lijkt me wel wat.![]()
![]()
![]()
Qua make up is er dan wel wat aan te doen.![]()
Ik ben er blij mee.![]()
![]()
Wel lachen dat je er dan uitgerekend de laatste post mee hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sowieso schrijf je zo.
Die was er net nog niet!!!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:29 schreef -XX- het volgende:
Muihaha!![]()
Maar waarom dan een breezer in een koffiebeker![]()
IK zag het gerust welDD!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit een reclame van de jaren'80. Toen zong iedereen dat.......
Bij deze resolutie blijft het een beetje raden wat er staat.![]()
Helaas kan ik niet dezelfde battle aangaan zoals Koffiekoekje.
Moet ook weg helaas.![]()
![]()
Neem jij doet niet aan steekjes onder de gordel..quote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef worldpimber het volgende:
Pwned![]()
WB heeft ook echt een wijvenkop![]()
Ik ga trouwens niet BACO'en, voor die 100 euro ga ik lekker de hele dag ghumme.![]()
Mits goedgezind + goed weer![]()
![]()
Ja, natuurlijk heb ik al betaaldquote:Op donderdag 19 april 2007 17:01 schreef Worldbeater het volgende:
Maar over goed gezind+weer gesproken, heb je niet vooruit betaald?
quote:Op donderdag 19 april 2007 16:58 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ben er weg van.![]()
[afbeelding]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit een reclame van de jaren'80. Toen zong iedereen dat.......
Bij deze resolutie blijft het een beetje raden wat er staat.![]()
Helaas kan ik niet dezelfde battle aangaan zoals Koffiekoekje. [afbeelding]
Moet ook weg helaas.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat staat er linksboven?????
Sowieso schrijf je zo.
Kenker, alweer zo'n lange slungel erbijquote:Op donderdag 19 april 2007 12:15 schreef Sm0keZ het volgende:
LOL, weer eens wat anders dan ASL
N: Martijn
L: Heemskerk (in de buurt van Haarlem/Beverwijk etc.)
P: Ik ben wel eens uitgescholden voor 'lul', dus ja, in dat geval is m'n penislengte 2.04m!
quote:Op donderdag 19 april 2007 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zo vroeg![]()
je bedoelt 6 mei 9.00
quote:Op donderdag 19 april 2007 17:10 schreef worldpimber het volgende:
"Zo in m'n sas met badedas" ... ofzo
i wish, lijkt me leuk fietsje hoor, al ben ik meer van de oldtimertsquote:Op donderdag 19 april 2007 16:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
rijd jij een vfr![]()
enniewee, sloeg uiteraard op mijn project
Hopleoos verloren jaquote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nog niet eens 18 en nou al hopeloos verloren.
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Hopleoos verloren jaWie kan er nu niet genieten van een R1, Superduke of Moto Morini
ah srad is ook leuk, alleen toch niet te betalen vollopig, dus ga ik dr nieteens aan denkenquote:Op donderdag 19 april 2007 18:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]Nog niet eens 18 en nou al hopeloos verloren.
Echt goede motorrijders beginnen ook op een brik hoor!quote:Op donderdag 19 april 2007 18:56 schreef fs180 het volgende:
[..]
ah srad is ook leuk, alleen toch niet te betalen vollopig, dus ga ik dr nieteens aan denken![]()
Wat je zegt bro'quote:Op donderdag 19 april 2007 18:31 schreef worldpimber het volgende:
[..]Mejeh, dat krijg je met die jeugd van tegenwoordig he. Willen allemaal stoere motorrijders zijn, maar hier en daar een homo in elkaar trimmen.
Ho maar
Van die metroseksuelen allemaal.
Damn, dit zijn echt lijpe nigg3rs from teH br0nx. Streetstillo, jewaidsquote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat je zegt bro' [afbeelding]
Kijk hier 2 ridders van de snelweg rubber branden
http://www.dailymotion.co(...)sa-the-bronx-281-kph
Waar kan je dat zien schijtluis? Spreek me niet tegen potverrrrdome.quote:Op donderdag 19 april 2007 19:14 schreef fs180 het volgende:
ze zijn blank
Worldpimber RingA10 Highway Stilloquote:Op donderdag 19 april 2007 19:08 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Damn, dit zijn echt lijpe nigg3rs from teH br0nx. Streetstillo, jewaids [afbeelding]
Wie is FS180 eigenlijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien schijtluis? Spreek me niet tegen potverrrrdome. [afbeelding]
ze hebben leer aan, een helm op, en rijden geen busaquote:Op donderdag 19 april 2007 19:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien schijtluis? Spreek me niet tegen potverrrrdome. [afbeelding]
Ik zou panisch worden van dat rode flappertje voorquote:Op donderdag 19 april 2007 19:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat je zegt bro' [afbeelding]
Kijk hier 2 ridders van de snelweg rubber branden
http://www.dailymotion.co(...)sa-the-bronx-281-kph
Ah, je post in het verkeerde topicquote:
Tsssssssquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef fs180 het volgende:
logisch, als vrouw zie je al genoeg rood elke maand
die werken denk ik iets te goed, aangezien bazzie nou blauw isquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef worldpimber het volgende:
[..]
BazzieK's opvolgert
Moeten we weer het hele ontgroeningsproces door inc. ergenissen![]()
Verdullequote:Op donderdag 19 april 2007 20:28 schreef ikookhier het volgende:
Goedeavond![]()
Lekker vrouke in de OP![]()
[Nieuws]
Er is een kans dat ik er ben 6 mei,![]()
Koffiekoekje heeft bevestigt dat hij mee gaat!Dit buiten z'n medeweten om
Anders ben ik de enige mallepeppie die daar aanwezig is.![]()
Bedankt voor de suport Koffiekoekje!!![]()
[/nieuws]
Zo ben ikquote:Op donderdag 19 april 2007 21:50 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
VerdulleMijn agenda! wat doe je
echt weg...
OMG die natuurkunde somquote:
Waarvan?quote:Op donderdag 19 april 2007 23:37 schreef BazzieK het volgende:
Net 8 uur lang afscheidsborrel gehadBen nu enigzins zat
Ohja, kanker op met [/Bazziek]
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:11 schreef worldpimber het volgende:
[..]
In het WTF plaatjes topic in GC staan er meer.![]()
[afbeelding]
Ah okquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:16 schreef worldpimber het volgende:
[..]
General Chat ...![]()
MEjeh nu wel weer te laat pitten![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 00:30 schreef Rib-i het volgende:
Sorrie BazzieK, ik moest aan je denken
[[url=http://i54.photobucket.com/albums/g100/Rib-i/Bazziekinopleiding.jpg]afbeelding][/url]
quote:
Mensen die netjes naar de les gaan ook al maakte het totally n00b geen sensequote:Op vrijdag 20 april 2007 07:49 schreef -XX- het volgende:
Goeiemorgen![]()
Zo daar zit je dan op school voor 1 uurtjes les.en vanmiddag om half 5 pas weer een.
??
Ik misschien 5 meiquote:Op vrijdag 20 april 2007 00:22 schreef Snelwagen het volgende:
Khoop morgen een testrapportje te hebben van de KTM 690![]()
Hmm, hoe willen ze de zakcomputer beveiligen tegen ongeoorloofd gebruik door derden?quote:Op vrijdag 20 april 2007 10:19 schreef koffiekoekje het volgende:
BazzieK kan nu tijdens zijn patrouille WOWen
Geen idee hoe het zit, maar je hebt meestel inderdaad nogal veel teringzooi bij.quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hmm, hoe willen ze de zakcomputer beveiligen tegen ongeoorloofd gebruik door derden?
Zo'n PDA is wel erg makkelijk te verliezen
Hebben die agenten NOG meer zut mee te slepen - als je nu al kijkt wat ze vaan aan hun broekriem hebben hangen. En danmoeten ze OOK nog eens een extra PDA mee nemen
Zeg BazzieK - vertel es ff - hoe zit dat nou?
Was net klaar met bijlezen en wakker wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:30 schreef bvvt het volgende:
zo, die bazziek is ff snel zeg
hebbie nix te doen of zo?
Kiss of Lifequote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, maar je hebt meestel inderdaad nogal veel teringzooi bij.
Handboeien + houder
Pepperspray + houder
Vuurwapen + houder
Mini Maclite + houder
Maclite drager
Zakmesachtigiets + houder
Kiss of Life + houder
Steekwerende handschoenen + houder
Schone doktershandschoentjes + houder
Handboeisleutelhanger + sleutels
Extra magazijn
Wapenstok
En dat is dan de standaard uitrusting zonder extra eigen toevoegingen die veel mensen ook nog hebben
Post vanaf andere locatie zeker ofzoquote:
Opa verteld ...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:04 schreef bvvt het volgende:
Hmm, hoe willen ze de zakcomputer beveiligen tegen ongeoorloofd gebruik door derden?
Zo'n PDA is wel erg makkelijk te verliezen
Hebben die agenten NOG meer zut mee te slepen - als je nu al kijkt wat ze vaan aan hun broekriem hebben hangen. En danmoeten ze OOK nog eens een extra PDA mee nemen
Zeg BazzieK - vertel es ff - hoe zit dat nou?
Zo dan...quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:58 schreef fs180 het volgende:
tuurlijk niet! dat doe je op 18 jarige wulpse onwel geworden dames
quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:56 schreef Breuls het volgende:
Nieuwste lijst:
1
2
3
4
5
6
7
8
9+--------+-----------------------------------------------+---------+
| topic | topictitel | views |
+--------+-----------------------------------------------+---------+
| 950113 | [TK] Diverse computerhardware vanaf 7 euro 50 | 1000672 |
| 742738 | Ongelooflijk mooie tieten | 656115 |
| 833598 | Wentworth Miller | 629223 |
| 780517 | Scanman!!! TIETUH!!!!!!! #4 | 570478 |
| 385923 | Hebben Jullie ??? | 523422 |
+--------+-----------------------------------------------+---------+
Hehe, wilde er net een linkje heen plaatsenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
WB staat nog altijd boven aan met vieuws
Nope.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:01 schreef worldpimber het volgende:
Post vanaf andere locatie zeker ofzo![]()
BWT: Vroeger reed ik ook een chopper..quote:Opa verteld ...![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nou voor jou maak ik een uitzondering scatje.quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:20 schreef -XX- het volgende:
![]()
"TS gaat eerst maar eens uitleggen hoe hij aan 300.00 views komt"
Vertel vertel![]()
Je zei scatjequote:Op vrijdag 20 april 2007 13:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nou voor jou maak ik een uitzondering scatje.![]()
Maar ik ben nu echt weg........![]()
![]()
Dan kan je beter crimineel zijn:quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:19 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee hoe het zit, maar je hebt meestel inderdaad nogal veel teringzooi bij.
Handboeien + houder
Pepperspray + houder
Vuurwapen + houder
Mini Maclite + houder
Maclite drager
Zakmesachtigiets + houder
Kiss of Life + houder
Steekwerende handschoenen + houder
Schone doktershandschoentjes + houder
Handboeisleutelhanger + sleutels
Extra magazijn
Wapenstok
En dat is dan de standaard uitrusting zonder extra eigen toevoegingen die veel mensen ook nog hebben
Wat niet is kan nog komenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan je beter crimineel zijn:
Vuurwapen + clip
Extra magazijn
Veel doekoe
Mobiele telefoon
Representatieve auto![]()
![]()
Dus al corrupte agent moet je dat ook nog es meenemenquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vuurwapen + clip
Extra magazijn
Veel doekoe
Mobiele telefoon
![]()
inmiddels op 1.000.721quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Neh, daar liggen nog stapels van in de kast.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
HA! de lekkere eitjes waren zeker al uitverkocht![]()
![]()
ik vraag teminste niemand ze 'P'quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo dan...ZO JONG OOk, en dan zo denken
ZO DAN! ZOOOO dannn!![]()
Al een grotere cup dan -XX-quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, daar liggen nog stapels van in de kast.![]()
En die suikereitjes zijn ok
Klijk Pepijn wel
vergeet de koevoet, schroevendraaier en de runner nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Vuurwapen + clip
Extra magazijn
Veel doekoe
Mobiele telefoon
![]()
Als de schaal x2 vol was!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is voor de kleine criminaliteit. Think big brommaHman!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef fs180 het volgende:
vergeet de koevoet, schroevendraaier en de runner niet![]()
![]()
Heb je mijn tweede reactie bij Tong nog gelezen?quote:
Ja, ik las inderdaad dat jullie generatie de generatie die op jullie volgde zeer slecht hebben opgevoed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je mijn tweede reactie bij Tong nog gelezen?
Die was wat beter doordacht....................................![]()
Idd opvallend hoe de neerwaartse spiraal is ingezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Ja, ik las inderdaad dat jullie generatie de generatie die op jullie volgde zeer slecht hebben opgevoed.
over bashen gesproken.. waar is geqionquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know, maar wij zijn er om jou te bashen.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Altijd leuk dat je mensen die zonder kennis praten op hun plaats zetquote:
Bazzie?quote:
Totdat je jezelf bewezen hebt als oprechte nonfag die zich kan settlen binnen FokMC. Sommigen hebben deze periode nooit overleefd en hebben zich in andere topics verschanst danwel zichzelf opgehangenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
maareh.. hoelang duurd ongeveer de bashtijd? tot je je knie aan de grond meet op de eerste meet? hoe doen jullie dat
Pepijn, here's where you come in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
hoelang duurd
Dus welke voorkeur heb je..... qua touwquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
maareh.. hoelang duurd ongeveer de bashtijd? tot je je knie aan de grond meet op de eerste meet? hoe doen jullie dat
Die eeuwige "nieuwe" les vormenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bazzie?![]()
Mejeh, er wordt wel een zooitje van gemaakt idd, vanaf volgend jaar gaat er ook weer een nieuwe Tweede Fase in voor de periode die ik ws nu bijna achter de rug heb.Vakken als Natuurkunde 2 en Scheikunde 2 verdwijnen gewoon
Maar dat zal je wel niks zeggen?
Welke fase hang ik dan in godsnaam in?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Totdat je jezelf bewezen hebt als oprechte nonfag die zich kan settlen binnen FokMC. Sommigen hebben deze periode nooit overleefd en hebben zich in andere topics verschanst danwel zichzelf opgehangen
Niet ver.. Topics met meeste viewsquote:
Daar lopen ze zichzelf in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hicham het volgende:
Altijd leuk dat je mensen die zonder kennis praten op hun plaats zet![]()
Idd....... totaal vastgelopen die shit.quote:Dus je hebt een nieuwe motor gekocht?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
(enkel te bezichtigen in dierentuinen en musea).
idd. lang geleden dat we die hier gezien hebben.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet ver.. Topics met meeste views
Huh, dus door jouw olie fetish is de triomf vastgelopen?quote:[..]
Idd....... totaal vastgelopen die shit.![]()
Kan ook langer zijnquote:En ontgroeningen.. ff snel.. zodra FS180 een rijbewijs heeft komt hij een stapje hoger.
Op de plaats van Bazziek that is. Daarna duurt het weer 2 jaar voordat er weer een opvolger is.
Periode rijbewijs + 2 jaar dus.![]()
[afbeelding]
uhu... so truequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar jij zit al op een hogeschool toch? Daar hoor je ook steeds meer baggerverhalen over, iets wat best goed uitkomt... soms dan heH, zoveel vrijheid
Bedrijf: ......quote:Maar het verschil tussen Natuur & Techniek en Natuur & Gezondheid beperkt zich vanaf volgend jaar volgens mij alleen tot wel of geen Biologie en iets met Wiskunde dacht ik.
Oftewel, je profielvakken Natuur & Techniek zijn over een paar jaar niets meer waard.![]()
Geqxon is een kankerhomo jongeh, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef fs180 het volgende:
maar ik wil nu al een rang stijgenheb tenslotte mn pak al enzeau.. sta ik teminste hoger dan gexqion
![]()
Tering zeg, wat zit je nou serieus te doen manquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhu... so truemaar die les vorm is er nu ook op mbo en voortgezet onderwijs (was laatst wel in t nieuws geloof ik) Kwam er op neer dan minder intelligente leerlingen helemaal niks meer leren vanwege een gebrek aan sturing/aandacht.... Dan vraag ik me af welke intelligente wezens zich dit niet van te voren hadden kunnen bedenken
[..]
Bedrijf: ......we komen technisch personeel te kort......
snap er niks van
Download is een update
Dit tekort is er trouwens al
Als de IT markt is verzadigd, ben je gewild als je een schroefje kan aandraaien en wordt je door bedrijven aangetrokken met aanbiedingen van gratis auto's en een top loon..... vast niet
Rijd hij motor dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef fs180 het volgende:
maar ik wil nu al een rang stijgenheb tenslotte mn pak al enzeau.. sta ik teminste hoger dan gexqion
![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tering zeg, wat zit je nou serieus te doen man
[afbeelding]
Neih, maar dat suggereerd die MF'er .. dat het binnen 140 kilometer zou gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef bvvt het volgende:
Huh, dus door jouw olie fetish is de triomf vastgelopen?
Ik zag laatst nog een marketing onderzoek met betrekking tot relatiebureaus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, sowieso IT'ers en ICT'ers![]()
![]()
Kansloos volk
Welke van de FokMC'ers kunnen we hieronder scharen???
Koffiekoekje en ikookhier lekken sowieso erg weinig informatie over zichzelf
Iets met computersquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Kansloos volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OooooooOOOooooooooooquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neih, maar dat suggereerd die MF'er .. dat het binnen 140 kilometer zou gebeuren.![]()
[..]
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computersquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Kansloos volk
Dat is juist de overtreffende trapquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computers
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef bvvt het volgende:
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computers
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag testritten gemaakt op de 690 en op de superduke, elke motor een stuk of 50km op gereden.
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.quote:maarja ik heb nog nooit op zon soort motor gereden dus weinig vergelijkingsmateriaal.
Euhm nouja dat snoeihard is relatief natuurlijk maar als ik kijk naar wat een 640lc4 bij 120 doet en die nieuwe 690 dan scheelt dat toch echt een heel eind hoor. Die 690 trekt zelf door tot 185 en das tog best hardquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.![]()
[..]
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.![]()
Ik zag op MF ook al een groep..........![]()
[..]
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.
Kee 1 cylinder ervaring heb je dan wel. Maar of ik het dan nog hard vind.
Leuk dat je een soort verslag gemaakt hebt!![]()
Short of time again.
Vet menn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Vandaag testritten gemaakt op de 690 en op de superduke, elke motor een stuk of 50km op gereden.
Die 690 loopt voor een 1 cilinder echt snoeihard, zelf als je bij 120 het gas erop zet gaat ie nog als een gek. Loopt zo goed als trillingsvrij, kben met de huidige lc4 wel wat anders gewent
![]()
Alleen de koppeling ging erg licht, maarja dat zal wel nieuwigheid zijn want hij kwam net uit het krat. Had 44 km gelopen toen ik dr op stapte(Daarom dus nooit een demo kopen
).
Maaruh het is dus wel duidelijk dat dit mn nieuwe motor gaat worden.
Die slipperclutch is trouwens ook echt relaxd, je trapt hem een paar tikken terug koppeling los, blijft allemaal mooi strak.
En die superduke gaat helemaal als een gek, maarja ik heb nog nooit op zon soort motor gereden dus weinig vergelijkingsmateriaal
. Hij ging iig snel op zn achterwiel als je ff uit een bochtje trok
....
Het was mooi rustig dus je kon zo op een motor stappen met een groepje van een paar man, dan reed er zon kerel voorop alleen die was soms heel niet bij te houden. 1x tegen de 200 aangezeten op de superduke
, en mooi ritten met leuke bochtjes dr in.
![]()
Tviel me trouwens mee dat ik een motor meekreeg want ik heb nog een beperkt rbw, ze keken heel niet of ik mn A'tje wel had
. Mn rbw werd in zon bakje gegooit
![]()
Lees je eens inquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.![]()
[..]
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.![]()
Ik zag op MF ook al een groep..........![]()
[..]
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.
Kee 1 cylinder ervaring heb je dan wel. Maar of ik het dan nog hard vind.
Leuk dat je een soort verslag gemaakt hebt!![]()
Short of time again.
Hebben we niet gemaaktquote:
iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
Filmpjes als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebben we niet gemaakt, wel jammer achteraf maar je bent alleen maar bezig met rijden en om nou foto's te maken van een stilstaande motor
. Die staan ook wel op internet
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossersquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Was dat ergens in de Mergellandroute? Want ik zag ook veel opvallend oranje daar langs de route, reclame + crosserts![]()
Superdukes zijn wel puikDuur?
![]()
![]()
Met mn mobielquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Snelwagen het volgende:
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossers
jah helaas is die superduke duur, kd8 iets van 14.000. Die kerel reed dus redelijk hard, maar ik had ff een gat laten vallen op een lang stuk, bhwoap vol op het gas naar de 200 tering wat gaat dat hard![]()
Das een yamaha xt660x ofiequote:
je leven wat doe jequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Met mn mobiel![]()
Klote nu ik mobiel typ kom ik er ineens achter dat die nog in de auto ligt, en die hebben mn ouders de hele tijd mee. Miste al iets![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Kenker zeg, balzz of steel?
http://www.skoften.net/comments.php?id=5348_0_1_0
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee, alles wat ik weet is dat het twee wielen heeft en geen supersport of choppert is
Vet nice!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
Oh, tis een Yamaha XT250![]()
Fullsize fapperdefapperdefab![]()
Zelfde motorblok als szr tochquote:
semi technische uitspraakquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik ga iig op beide proefrijden denk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...
Ga je nog een een SZR dan of wordt het een GS?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.Alleen als hij zijn deur dicht heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst een rijbewijsjequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga iig op beide proefrijden denk.![]()
Alleen met welke moet ik beginnenNOoOooh
NoOoooh goed hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar eerst een rijbewijsje![]()
Hoe gaat het trouwens met je rbw?
Hoort toch lime groen te zijn hequote:
Owjaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOoooh goed hoor!
Maar pas over 2 maanden examen. Maar dat had ik al getypt
Stomme examenvertragingen je weetsck!![]()
Nouja ninja groen danquote:
Vertel het ze koeffiekoekje vertel het ze ...quote:
quote:u zit toch ook een ei te eten
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleidingquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef BazzieK het volgende:
Hmm, nu bij wegmisbruikers de weg richting school in Eindhoven. Voortaan maar niet meer doorknallen daar
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleiding![]()
iig als het de aflevering van vorige week is![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
jaloersquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenMoet lachen om de opmerking maar huilen om de realiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is te makkelijk inlezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
yupquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk inlezen.. maar elders deden ze alsof ze VIP kaarten hadden. Vandaar.
Maar iedereen kan het dus.![]()
![]()
![]()
Goty? 2004?quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:45 schreef koffiekoekje het volgende:
Damn.... wat een springjosties bij UT
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat is te makkelijk inlezen.. maar elders deden ze alsof ze VIP kaarten hadden. Vandaar.
Maar iedereen kan het dus.![]()
![]()
![]()
Ik zoek wel een server!!!quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Geen ideeik join maar wat telkens
dan schiet ik 3 keer en dan doe ik telkens respawnen
juh past maar wat..... weet alleen nog niet waar ik t dan weer moet pastenquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:18 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik zoek wel een server!!!
Ik past em zo hier oke?
give me 2 minutsssss
OPM is mijn grootste buddy buiten de bloedlijn omquote:Top 30 users die in topics hebben gepost waar hicham ook in postte
Positie, aantal topics, user
01. 549 Youssef
02. 507 One_Punch_Mickey
03. 471 Makster
04. 414 Mercy_symbol
05. 394 worldpimber
06. 355 Worldbeater
07. 346 hollander172
08. 343 Fulcrum_X
09. 329 Rausdouwer
10. 323 Roderick2085
11. 320 ondeugend
12. 304 bwt
13. 295 BazzieK
14. 283 buzzer
15. 263 ikookhier
16. 250 kratjuh
17. 230 -XX-
18. 228 Rib-i
18. 228 stinkie
20. 218 Patrick281
21. 215 Gawaine
22. 212 X-Ray
23. 206 gelly
24. 197 koffiekoekje
25. 194 RB
26. 178 Strolie75
27. 174 bvvt
27. 174 FemaleRebbel
29. 173 golfer
30. 171 richardgie
Gewoon ergens in het menuutje van multiplayer games online, add location ofzo?quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
juh past maar wat..... weet alleen nog niet waar ik t dan weer moet pasten
quote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef hicham het volgende:
[..]
OPM is mijn grootste buddy buiten de bloedlijn om [afbeelding]
Volgens mij ben ik dat nog altijd als je mijn ghost account Mercy_Symbol erbij neemt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gewoon ctrl+c daarna ctrl+v en dan komt alles helemaal goedquote:Op vrijdag 20 april 2007 23:21 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
juh past maar wat..... weet alleen nog niet waar ik t dan weer moet pasten
Rug aanvallersquote:
Doe je ze toch even uit?quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rug aanvallerstsss
![]()
Je had een mooie ratiohahaha
ik ook niet , daar niet van
Maareh..ut goty met instagib is zo veel leuker
wootik ga even slapen hoor, me ogen..
![]()
![]()
![]()
Mijn respawnskillz zijn 1337quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Rug aanvallerstsss
![]()
Je had een mooie ratiohahaha
ik ook niet , daar niet van
Maareh..ut goty met instagib is zo veel leuker
wootik ga even slapen hoor, me ogen..
![]()
![]()
![]()
Via een anonieme auteur die post onder het pseudoniem Pimber.quote:Op zaterdag 21 april 2007 00:41 schreef Rib-i het volgende:
Goeie postsen waar haalt Worldbeater zijn nieuwe emoticons vandaan
http://www.verhalennet.nl/ [afbeelding]
En wat ben je al weer vroeg opquote:
Oorwarmersquote:Op zaterdag 21 april 2007 10:53 schreef -XX- het volgende:
Morgen!
We hebben een [afbeelding] voor op de motoren
quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:10 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte, maar 't blijft natuurlijk wel -XX- hè![]()
EEN POPPETJE DAT NOHHHHHHHHHHHHHHHH SCHREEUWT!quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:26 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! NNNNOOOOOOOOOOooooooooooooHHHHhhhhh!!!!!!![]()
![]()
![]()
Wat is het?
Moet mijn ass weer gewhooped wordenquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:38 schreef -XX- het volgende:
[..]
EEN POPPETJE DAT NOHHHHHHHHHHHHHHHH SCHREEUWT!
zo dan!
Zin in een potje?
Makster de 2equote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Moet mijn ass weer gewhooped worden
Jaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 21 april 2007 11:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Moet mijn ass weer gewhooped worden
In het hoofdemenu en dan bij setttings, en dan playerquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:05 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Waar kan je trouwens naam opgeven
hmm.... ja... dat had ik dus al gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
In het hoofdemenu en dan bij setttings, en dan player
ut2004://64.182.108.252:7777 <---- joine!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hierdoor...quote:
Dus alsof je je al maanden geleden had in moeten schrijven/antwoordkaart invullen etc.quote:[message=6986007,noline]T.R. Roadkill schreef op 14 april 2007 @ 19:17[/message]:
Omdat er 2 mensen hadden afgezegd mochten Peerke en ikke mee met Mercy, Raus en Ildert.
Voor KTMquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierdoor...
[..]
Dus alsof je je al maanden geleden had in moeten schrijven/antwoordkaart invullen etc.![]()
keyboard of muis flipte de hele tijdquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:10 schreef -XX- het volgende:
[..]
In het hoofdemenu en dan bij setttings, en dan player
ut2004://64.182.108.252:7777 <---- joine!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat poppetje van je icoon ook... crea ICT nerd.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
keyboard of muis flipte de hele tijd![]()
Heb je weer hoestdrank zitten snuifenquote:
Ik ga 't idd haast denkenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat poppetje van je icoon ook... crea ICT nerd.![]()
Is er dan helemaal niks veilig in je handen..........
Die hoort niet bij de FOk! MC!quote:
En je vriendin maar denken hoe geweldig je bent.. omdat je per ongeluk op de juiste knopjes drukt.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:49 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik ga 't idd haast denkenlaats al mijn horloge kopot laten vallen, wel 3 keer achter elkaar en zonder opzet
fietslampjes
een vochtvreter (geeft rotzooi), en vandaag bijna een glas
*zoekt in discography naar motorverleden*quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Ben jij wel helemaal goed bij je hoofdzo off-topic
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je vriendin maar denken hoe geweldig je bent.. omdat je per ongeluk op de juiste knopjes drukt.![]()
Ik zie t nietquote:[..]
*zoekt in discography naar motorverleden*![]()
Je typte wel erg wasted iddquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:41 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
keyboard of muis flipte de hele tijd![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:51 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En je vriendin maar denken hoe geweldig je bent.. omdat je per ongeluk op de juiste knopjes drukt.![]()
[..]
*zoekt in discography naar motorverleden*![]()
Leuke collega's.![]()
[afbeelding]
@-XX- clickable.![]()
![]()
![]()
ik had het in de gatenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierdoor...
[..]
Dus alsof je je al maanden geleden had in moeten schrijven/antwoordkaart invullen etc.![]()
Met welke toetsen speel je danquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:18 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
T was een combo van een vaste shift, spatie, linker muis en scroll geloof ik
Nee, wasdquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Met welke toetsen speel je danToch niet met de pijltjes hé
Dat werkt ook niet!
![]()
Maar je zocht wel wat vaak de afgrond op.quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:38 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee, wasd![]()
Ondanks de bug heb ik je toch nog een paar keer kunnen ownen (voor je lollerbakkes kunnen schieten, red.)
niet dat ik anders veel kans maakte![]()
born from painquote:Op zaterdag 21 april 2007 08:31 schreef Rib-i het volgende:
Mooi weer op te rijden [afbeelding]
Jammer dat ik het vandaag druk heb
[afbeelding]
Voor degene die willen rijden en een tussenstop incl. gratis vermaak willen organiseren. De zes beste Metal drummers van de Benelux
/spam
Vond t nog wel meevallen, gezien de controllsquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:42 schreef -XX- het volgende:
[..]
Maar je zocht wel wat vaak de afgrond op.![]()
![]()
Download ut '99!!!!!!!!!!
Dont knowquote:Op zaterdag 21 april 2007 13:45 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Vond t nog wel meevallen, gezien de controlls
Weet je een goeie download dan?
Zou t deze kunnen zijn?
quote:Op zaterdag 21 april 2007 13:58 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dont know![]()
1.0?
Well tryyy!!
Rossi?
Kwalificatie gewonnen! ?![]()
hmmmquote:sucks
23-Apr-2006 04:14:18 PM
Reviewer: killa_link
Pros: its a great game with great gameplay
though 5 fifteen minute sessions isnt that good
Cons: i want to my local shop an bought a copyy of unreal tournement gold pack [came with g.o.t.y edition ut and unreal + unreal mission pack return to na pali] for just 20 bucks but here you have 2 pay $20 just for the game by itself!!!
http://www.download-free-(...)nreal_tournament.htmquote:
Mysterieus.quote:
Goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door Worldbeater op 21-04-2007 14:18:21 ]
Free Version: 5 uses of 15 minutes eachquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
http://www.download-free-(...)nreal_tournament.htm
Dit is em!
Maar je kan hem niet gratis via een site halen.
Dus via gamedownloadprogramma![]()
Wattevak bedoelen ze daar mee dan!quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Free Version: 5 uses of 15 minutes each
In dezelfde minuut gelezen en gepost.![]()
Restrictiequote:Op zaterdag 21 april 2007 14:16 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
En vaak kan je ergens een crack downloaden om de restrictie te verwijderen.![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef -XX- het volgende:
Restrictie??
Tijdlimiet dat je mag spelen?
Demo "werkt", ben al 2 uses kwijtquote:Op zaterdag 21 april 2007 14:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Restrictie??
Tijdlimiet dat je mag spelen?
Van goty?quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:09 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Demo "werkt", ben al 2 uses kwijt![]()
Heb nu ook een .iso gevonden![]()
We are sorry, we are no longer offering this game for download.quote:Op zaterdag 21 april 2007 14:07 schreef -XX- het volgende:
[..]
http://www.download-free-(...)nreal_tournament.htm
Dit is em!
Maar je kan hem niet gratis via een site halen.
Dus via gamedownloadprogramma![]()
Ik had dezelfde al gepost, maar dan via download.comquote:Op zaterdag 21 april 2007 15:15 schreef bvvt het volgende:
[..]
We are sorry, we are no longer offering this game for download.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 15:19 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Echt "back in the day's" graphics![]()
![]()
![]()
Wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Ik heb me nooit ingeschreven voor die circuitdagquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan moet je volgende week bij Pimber achterop!![]()
Jij niet, zodoende aldus...quote:En je zei altijd dat je er toch geen droog brood meer voor kreeg.![]()
quote:De volgende vraag heeft met de keuze van de volgende motor te maken.![]()
Whats up?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 16:57 schreef Worldbeater het volgende:
Jammer nog geen reactie van Hiesj..... zit ik daar te draaien op mijn stoel.![]()
![]()
Nou ik heb niks ingeschrevenquote:Op zaterdag 21 april 2007 12:30 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hierdoor...
[..]
En wat gaat er nu komen?quote:
Zie bovenquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:19 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
En wat gaat er nu komen?
Goed verkocht btw?
Het verkapte " ik ben ontmaagd maar wel door een soa vrouwtje " postquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je even een SOA aan je bek hangen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:35 schreef Geerd het volgende:
Anders heb je even een SOA aan je bek hangen.
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:46 schreef -XX- het volgende:
Nu naar de mammamotor van je ouwe 600!!
Deze hoor hicham!
![]()
True!quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:48 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
Sjeah... minder dat zoiets aardig wat geld kost heH?
WTF niggaquote:Op zaterdag 21 april 2007 16:54 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Wtf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[afbeelding]
Dan moet je volgende week bij Pimber achterop!![]()
En je zei altijd dat je er toch geen droog brood meer voor kreeg.![]()
De volgende vraag heeft met de keuze van de volgende motor te maken.![]()
Wazzup?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2007 17:51 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
WTF niggawie wat waar
hoe
waarom
nu ff verder bijlezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |