Hebben we niet gemaaktquote:
iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
Filmpjes als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebben we niet gemaakt, wel jammer achteraf maar je bent alleen maar bezig met rijden en om nou foto's te maken van een stilstaande motor
. Die staan ook wel op internet
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossersquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Was dat ergens in de Mergellandroute? Want ik zag ook veel opvallend oranje daar langs de route, reclame + crosserts![]()
Superdukes zijn wel puikDuur?
![]()
![]()
Met mn mobielquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Snelwagen het volgende:
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossers
jah helaas is die superduke duur, kd8 iets van 14.000. Die kerel reed dus redelijk hard, maar ik had ff een gat laten vallen op een lang stuk, bhwoap vol op het gas naar de 200 tering wat gaat dat hard![]()
Das een yamaha xt660x ofiequote:
je leven wat doe jequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Met mn mobiel![]()
Klote nu ik mobiel typ kom ik er ineens achter dat die nog in de auto ligt, en die hebben mn ouders de hele tijd mee. Miste al iets![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Kenker zeg, balzz of steel?
http://www.skoften.net/comments.php?id=5348_0_1_0
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee, alles wat ik weet is dat het twee wielen heeft en geen supersport of choppert is
Vet nice!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
Oh, tis een Yamaha XT250![]()
Fullsize fapperdefapperdefab![]()
Zelfde motorblok als szr tochquote:
semi technische uitspraakquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik ga iig op beide proefrijden denk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...
Ga je nog een een SZR dan of wordt het een GS?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.Alleen als hij zijn deur dicht heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst een rijbewijsjequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga iig op beide proefrijden denk.![]()
Alleen met welke moet ik beginnenNOoOooh
NoOoooh goed hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar eerst een rijbewijsje![]()
Hoe gaat het trouwens met je rbw?
Hoort toch lime groen te zijn hequote:
Owjaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOoooh goed hoor!
Maar pas over 2 maanden examen. Maar dat had ik al getypt
Stomme examenvertragingen je weetsck!![]()
Nouja ninja groen danquote:
Vertel het ze koeffiekoekje vertel het ze ...quote:
quote:u zit toch ook een ei te eten
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleidingquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef BazzieK het volgende:
Hmm, nu bij wegmisbruikers de weg richting school in Eindhoven. Voortaan maar niet meer doorknallen daar
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleiding![]()
iig als het de aflevering van vorige week is![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
jaloersquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenMoet lachen om de opmerking maar huilen om de realiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is te makkelijk inlezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |