Neh, daar liggen nog stapels van in de kast.quote:Op vrijdag 20 april 2007 14:58 schreef koffiekoekje het volgende:
HA! de lekkere eitjes waren zeker al uitverkocht![]()
![]()
ik vraag teminste niemand ze 'P'quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zo dan...ZO JONG OOk, en dan zo denken
ZO DAN! ZOOOO dannn!![]()
Al een grotere cup dan -XX-quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Neh, daar liggen nog stapels van in de kast.![]()
En die suikereitjes zijn ok
Klijk Pepijn wel
vergeet de koevoet, schroevendraaier en de runner nietquote:Op vrijdag 20 april 2007 13:42 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dan kan je beter crimineel zijn:
Vuurwapen + clip
Extra magazijn
Veel doekoe
Mobiele telefoon
Representatieve auto![]()
![]()
Als de schaal x2 vol was!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is voor de kleine criminaliteit. Think big brommaHman!quote:Op vrijdag 20 april 2007 15:29 schreef fs180 het volgende:
vergeet de koevoet, schroevendraaier en de runner niet![]()
![]()
Heb je mijn tweede reactie bij Tong nog gelezen?quote:
Ja, ik las inderdaad dat jullie generatie de generatie die op jullie volgde zeer slecht hebben opgevoed.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:28 schreef Worldbeater het volgende:
Heb je mijn tweede reactie bij Tong nog gelezen?
Die was wat beter doordacht....................................![]()
Idd opvallend hoe de neerwaartse spiraal is ingezet.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:30 schreef worldpimber het volgende:
Ja, ik las inderdaad dat jullie generatie de generatie die op jullie volgde zeer slecht hebben opgevoed.
over bashen gesproken.. waar is geqionquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:03 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
I know, maar wij zijn er om jou te bashen.![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 13:11 schreef koffiekoekje het volgende:
WB staat nog altijd boven aan met vieuws
[..]
Altijd leuk dat je mensen die zonder kennis praten op hun plaats zetquote:
Bazzie?quote:
Totdat je jezelf bewezen hebt als oprechte nonfag die zich kan settlen binnen FokMC. Sommigen hebben deze periode nooit overleefd en hebben zich in andere topics verschanst danwel zichzelf opgehangenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
maareh.. hoelang duurd ongeveer de bashtijd? tot je je knie aan de grond meet op de eerste meet? hoe doen jullie dat
Pepijn, here's where you come in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
hoelang duurd
Dus welke voorkeur heb je..... qua touwquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:39 schreef fs180 het volgende:
maareh.. hoelang duurd ongeveer de bashtijd? tot je je knie aan de grond meet op de eerste meet? hoe doen jullie dat
Die eeuwige "nieuwe" les vormenquote:Op vrijdag 20 april 2007 16:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Bazzie?![]()
Mejeh, er wordt wel een zooitje van gemaakt idd, vanaf volgend jaar gaat er ook weer een nieuwe Tweede Fase in voor de periode die ik ws nu bijna achter de rug heb.Vakken als Natuurkunde 2 en Scheikunde 2 verdwijnen gewoon
Maar dat zal je wel niks zeggen?
Welke fase hang ik dan in godsnaam in?quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:41 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Totdat je jezelf bewezen hebt als oprechte nonfag die zich kan settlen binnen FokMC. Sommigen hebben deze periode nooit overleefd en hebben zich in andere topics verschanst danwel zichzelf opgehangen
Niet ver.. Topics met meeste viewsquote:
Daar lopen ze zichzelf in.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:38 schreef hicham het volgende:
Altijd leuk dat je mensen die zonder kennis praten op hun plaats zet![]()
Idd....... totaal vastgelopen die shit.quote:Dus je hebt een nieuwe motor gekocht?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:47 schreef koffiekoekje het volgende:
(enkel te bezichtigen in dierentuinen en musea).
idd. lang geleden dat we die hier gezien hebben.....quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:49 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Niet ver.. Topics met meeste views
Huh, dus door jouw olie fetish is de triomf vastgelopen?quote:[..]
Idd....... totaal vastgelopen die shit.![]()
Kan ook langer zijnquote:En ontgroeningen.. ff snel.. zodra FS180 een rijbewijs heeft komt hij een stapje hoger.
Op de plaats van Bazziek that is. Daarna duurt het weer 2 jaar voordat er weer een opvolger is.
Periode rijbewijs + 2 jaar dus.![]()
[afbeelding]
uhu... so truequote:Op vrijdag 20 april 2007 16:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maar jij zit al op een hogeschool toch? Daar hoor je ook steeds meer baggerverhalen over, iets wat best goed uitkomt... soms dan heH, zoveel vrijheid
Bedrijf: ......quote:Maar het verschil tussen Natuur & Techniek en Natuur & Gezondheid beperkt zich vanaf volgend jaar volgens mij alleen tot wel of geen Biologie en iets met Wiskunde dacht ik.
Oftewel, je profielvakken Natuur & Techniek zijn over een paar jaar niets meer waard.![]()
Geqxon is een kankerhomo jongeh, maak je maar geen zorgen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef fs180 het volgende:
maar ik wil nu al een rang stijgenheb tenslotte mn pak al enzeau.. sta ik teminste hoger dan gexqion
![]()
Tering zeg, wat zit je nou serieus te doen manquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
uhu... so truemaar die les vorm is er nu ook op mbo en voortgezet onderwijs (was laatst wel in t nieuws geloof ik) Kwam er op neer dan minder intelligente leerlingen helemaal niks meer leren vanwege een gebrek aan sturing/aandacht.... Dan vraag ik me af welke intelligente wezens zich dit niet van te voren hadden kunnen bedenken
[..]
Bedrijf: ......we komen technisch personeel te kort......
snap er niks van
Download is een update
Dit tekort is er trouwens al
Als de IT markt is verzadigd, ben je gewild als je een schroefje kan aandraaien en wordt je door bedrijven aangetrokken met aanbiedingen van gratis auto's en een top loon..... vast niet
Rijd hij motor dan?quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:04 schreef fs180 het volgende:
maar ik wil nu al een rang stijgenheb tenslotte mn pak al enzeau.. sta ik teminste hoger dan gexqion
![]()
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:06 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Tering zeg, wat zit je nou serieus te doen man
[afbeelding]
Neih, maar dat suggereerd die MF'er .. dat het binnen 140 kilometer zou gebeuren.quote:Op vrijdag 20 april 2007 16:55 schreef bvvt het volgende:
Huh, dus door jouw olie fetish is de triomf vastgelopen?
Ik zag laatst nog een marketing onderzoek met betrekking tot relatiebureaus.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
Trouwens, sowieso IT'ers en ICT'ers![]()
![]()
Kansloos volk
Welke van de FokMC'ers kunnen we hieronder scharen???
Koffiekoekje en ikookhier lekken sowieso erg weinig informatie over zichzelf
Iets met computersquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Kansloos volk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OooooooOOOooooooooooquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:13 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neih, maar dat suggereerd die MF'er .. dat het binnen 140 kilometer zou gebeuren.![]()
[..]
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computersquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:07 schreef worldpimber het volgende:
![]()
Kansloos volk
Dat is juist de overtreffende trapquote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computers
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.quote:Op vrijdag 20 april 2007 17:22 schreef bvvt het volgende:
Ben ik blij dat ik een normale HELLpdesker ben. dan ben ik geen ICTer maar werkk wel met computers
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Snelwagen het volgende:
Vandaag testritten gemaakt op de 690 en op de superduke, elke motor een stuk of 50km op gereden.
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.quote:maarja ik heb nog nooit op zon soort motor gereden dus weinig vergelijkingsmateriaal.
Euhm nouja dat snoeihard is relatief natuurlijk maar als ik kijk naar wat een 640lc4 bij 120 doet en die nieuwe 690 dan scheelt dat toch echt een heel eind hoor. Die 690 trekt zelf door tot 185 en das tog best hardquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.![]()
[..]
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.![]()
Ik zag op MF ook al een groep..........![]()
[..]
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.
Kee 1 cylinder ervaring heb je dan wel. Maar of ik het dan nog hard vind.
Leuk dat je een soort verslag gemaakt hebt!![]()
Short of time again.
Vet menn!quote:Op vrijdag 20 april 2007 18:45 schreef Snelwagen het volgende:
![]()
Vandaag testritten gemaakt op de 690 en op de superduke, elke motor een stuk of 50km op gereden.
Die 690 loopt voor een 1 cilinder echt snoeihard, zelf als je bij 120 het gas erop zet gaat ie nog als een gek. Loopt zo goed als trillingsvrij, kben met de huidige lc4 wel wat anders gewent
![]()
Alleen de koppeling ging erg licht, maarja dat zal wel nieuwigheid zijn want hij kwam net uit het krat. Had 44 km gelopen toen ik dr op stapte(Daarom dus nooit een demo kopen
).
Maaruh het is dus wel duidelijk dat dit mn nieuwe motor gaat worden.
Die slipperclutch is trouwens ook echt relaxd, je trapt hem een paar tikken terug koppeling los, blijft allemaal mooi strak.
En die superduke gaat helemaal als een gek, maarja ik heb nog nooit op zon soort motor gereden dus weinig vergelijkingsmateriaal
. Hij ging iig snel op zn achterwiel als je ff uit een bochtje trok
....
Het was mooi rustig dus je kon zo op een motor stappen met een groepje van een paar man, dan reed er zon kerel voorop alleen die was soms heel niet bij te houden. 1x tegen de 200 aangezeten op de superduke
, en mooi ritten met leuke bochtjes dr in.
![]()
Tviel me trouwens mee dat ik een motor meekreeg want ik heb nog een beperkt rbw, ze keken heel niet of ik mn A'tje wel had
. Mn rbw werd in zon bakje gegooit
![]()
Lees je eens inquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:06 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Laten we stemmen of de Fok MC! jou een ICTer vind.![]()
[..]
Wat hadden wij daar voor moeten doen om in aanmerking te komen.![]()
Ik zag op MF ook al een groep..........![]()
[..]
Dat dacht ik bij de 690 al bij 'snoeihard, zelfs als je bij 120 het gas er op zet'.
Kee 1 cylinder ervaring heb je dan wel. Maar of ik het dan nog hard vind.
Leuk dat je een soort verslag gemaakt hebt!![]()
Short of time again.
Hebben we niet gemaaktquote:
iddquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
Filmpjes als je aan het rijden bentquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:28 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Hebben we niet gemaakt, wel jammer achteraf maar je bent alleen maar bezig met rijden en om nou foto's te maken van een stilstaande motor
. Die staan ook wel op internet
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossersquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Was dat ergens in de Mergellandroute? Want ik zag ook veel opvallend oranje daar langs de route, reclame + crosserts![]()
Superdukes zijn wel puikDuur?
![]()
![]()
Met mn mobielquote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:33 schreef Snelwagen het volgende:
Euhm brouwer motor nijkerk... er waren geen crossers
jah helaas is die superduke duur, kd8 iets van 14.000. Die kerel reed dus redelijk hard, maar ik had ff een gat laten vallen op een lang stuk, bhwoap vol op het gas naar de 200 tering wat gaat dat hard![]()
Das een yamaha xt660x ofiequote:
je leven wat doe jequote:Op vrijdag 20 april 2007 19:35 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Met mn mobiel![]()
Klote nu ik mobiel typ kom ik er ineens achter dat die nog in de auto ligt, en die hebben mn ouders de hele tijd mee. Miste al iets![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
Kenker zeg, balzz of steel?
http://www.skoften.net/comments.php?id=5348_0_1_0
quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Geen idee, alles wat ik weet is dat het twee wielen heeft en geen supersport of choppert is
Vet nice!quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:48 schreef worldpimber het volgende:
Oh, tis een Yamaha XT250![]()
Fullsize fapperdefapperdefab![]()
Zelfde motorblok als szr tochquote:
semi technische uitspraakquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:52 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfde motorblok als szr toch![]()
![]()
![]()
![]()
JAAAAAAAAAA WANT DAT STOND HIER hihi
Goede avond![]()
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:31 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car-window....
LA-33
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
Is het al vrijdag?
Ik ga iig op beide proefrijden denk.quote:Op vrijdag 20 april 2007 19:56 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
dunno, wel zoiets iig. Volgens mij heeft die 660 ook al injectie, en zon szr nog een carb...
Ga je nog een een SZR dan of wordt het een GS?
quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef bvvt het volgende:
[..]
Hey, daar mag jij helemaal niet naar kijken.Alleen als hij zijn deur dicht heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar eerst een rijbewijsjequote:Op vrijdag 20 april 2007 20:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ik ga iig op beide proefrijden denk.![]()
Alleen met welke moet ik beginnenNOoOooh
NoOoooh goed hoor!quote:Op vrijdag 20 april 2007 20:22 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Maar eerst een rijbewijsje![]()
Hoe gaat het trouwens met je rbw?
Hoort toch lime groen te zijn hequote:
Owjaquote:Op vrijdag 20 april 2007 20:24 schreef -XX- het volgende:
[..]
NoOoooh goed hoor!
Maar pas over 2 maanden examen. Maar dat had ik al getypt
Stomme examenvertragingen je weetsck!![]()
Nouja ninja groen danquote:
Vertel het ze koeffiekoekje vertel het ze ...quote:
quote:u zit toch ook een ei te eten
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleidingquote:Op vrijdag 20 april 2007 21:04 schreef BazzieK het volgende:
Hmm, nu bij wegmisbruikers de weg richting school in Eindhoven. Voortaan maar niet meer doorknallen daar
quote:Op vrijdag 20 april 2007 21:53 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Die vermoedelijke drugsdealer is relaxd, en die motorrijder in opleiding![]()
iig als het de aflevering van vorige week is![]()
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wil veel dingen met je doen maar fps is niet een daarvan
jaloersquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenquote:Op vrijdag 20 april 2007 22:13 schreef BazzieK het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/165978
Duidelijk geval geld teveel. Volledig nieuwe geprepareerde circuitmotor alleen gebruikt voor vrij rijden tijdens circuitdagen en nu alweer een nieuwe kopen na 2500 km
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:30 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, de 1 gooit z'n pakje botor weg na het niet geheel leeg te hebben geschraapt, de ander koopt een nieuwe motor nog voordat ie zijn eerste bandensetje heeft opgereden. Nu zal ik je wel 1 ding verklappenMoet lachen om de opmerking maar huilen om de realiteitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat is te makkelijk inlezenquote:Op vrijdag 20 april 2007 19:27 schreef koffiekoekje het volgende:
Lees je eens inKTM on tour.... zie website
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |